השכרת רכב באתיופיה השוואת מחירים

השכרת רכב באתיופיה – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב באתיופיה היא עניין יקר יחסית. כדי לאתר את המחיר הכי זול עבור מגוון דגמי רכב להשכרה נסו להשתמש במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל. נכון לכתיבת שורות אלו אתיופיה עדיין לא כלולה ברשימת המדינות הנסקרות ע"י מנוע החיפוש להשכרת רכבים, אבל הם מוסיפים מדינות חדשות על בסיס שוטף: כדי לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב באתיופיה הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית. מלאו את הטופס שלמטה – בשדה "ארץ" נסו למצוא את אתיופיה באות א', אם היא לא מופיעה המשיכו לקרוא למטה על חברות השכרת רכב באתיופיה.  אם מצאתם את אתיופיה – מלאו את הטופס ומנוע החיפוש יאתר עבורכם את המחירים הכי זולים

השכרת רכב באתיופיה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול באתיופיה – עוד מידע למטייל

טיסות לאתיופיה – השוואת מחירים והמלצות

ויזה לאתיופיה – מדריך והמלצות למטייל

10 מלונות מומלצים באדיס אבבה, אתיופיה

השכרת רכב באתיופיה – המלצות וטיפים

נהיגה ברכב היא דרך טובה לטייל באתיופיה. תוכלו להשתמש בטיסות פנים במטוסים קטנים כדי להגיע לחלק מהמקומות מהר יותר, אבל נסיעה ברכב מושכר נותנת לכם אפשרות ליהנות יותר מנופי אתיופיה.

בין חברות התיור הסבירות שאפשר לקחת בחשבון בתכנון טיול באתיופיה:

Galaxy Express Services [www.south-expedition.com NTO]

Dinknesh, Focus Tours Ethiopia

Ethiopia Safaris and Journeys Abyssinia with Zawdu

Gamo Travel (המתמחים בדרום אתיופיה)

Ecotravel Ethiopia, ☎ ++251 (0) 911-440-915"

השכרת רכב באתיופיה היא עסק לא זול. (המחירים מתחילים ב-600-900 ביר, בהתאם למצב ואיכות הדגם. 600 ביר להשכרת מכונית זולה עם נהג). אבל אם אתם רוצים מכונית שיכולה להושיב לפחות 8 אנשים, המחיר נע בין 1,000-3,000 ביר ליום.

מחירי השכרת רכב באתיופיה משתנים לעיתים קרובות בהתאם לאינפלציה. שימו לב שנהגים מחייבים את המשכירים בעלות של חלקי החילוף ואף יעלו את התעריף שלהם אם מחיר הדלק עלה. טיסות בתוך אתיופיה הן עוד אופציה חשובה למטייל באתיופיה, הן מאפשרות לכם לבקר במקומות המרוחקים מהמסלולים הרגילים ולראות את היופי והאטרקציות של אתיופיה.

בד"כ המזמינים השכרת רכב באתיופיה שוכרים גם נהג כדי לא להתמודד עם הבעיות של נהיגה באתיופיה. לפני השכרת רכב באתיופיה מומלץ לצפות בסרטון המתעד נהיגה באתיופיה (באיזור גונדר) כדי לקבל החלטות

לפני השכרת רכב באתיופיה עם נהג כדאי לבדוק את האישורים של הנהג, כגון רישיון תיירות, ביטוח רכב, מנוע (חיצוני ופנימי). לפני שאתם מעסיקים את הנהג, כדאי גם לתחקר אותו קצת לגבי מסלולי טיולים באתיופיה שמצאתם במדריכי הטיולים שלכם (כמו לונלי פלנט ומדריך Bradt), אבל עליכם גם לקחת בחשבון שהמידע במדריכי הטיולים יכול להיות לא עדכני. כשאתם מדרימים ל"דרום העמוק" של אתיופיה, בדקו גם את לוחית הרישיון, כי הרשויות בדרום בודקות ועורכות רישום של רכבי תיירות עם לוחית נהיגה מסוג "3", וכן רושמות את שמות הנוסעים ואת מספרי הדרכון. הם צריכים מכתב מחברת התיירות כדי להראות שזו סוכנות מוסמכת בחלק מהמסלולים והפארקים.

מחיר הדלק באתיופיה הוא 21 ביר לליטר, אבל האינפלציה גבוהה והדלק מתייקר לעיתים קרובות. תמיד בדקו כמה דלק רכשתם וקחו קבלה לאחר התדלוק כדי למנוע חיוב יתר.

ישנו מספר רב של כבישים מהירים באתיופיה, ורובם במצב טוב:

כביש 1: אדיס אבבה (Addis Ababa) – אסמרה (Asmara) דרך דסי (Dessie) ומקל (Mekelle)

כביש 3: אדיס אבבה – אקסום (Axum) דרך בהיר דאר (Bahir Dar) וגונדר (Gonder)

כביש 4: אדיס אבבה – ג'יבוטי (Djibouti) דרך אדאמה (נקראת גם נזארת, מלשון נצרת (Adama/ Nazret), אוואש (Awash) ודירה דאווה (Dire Dawa)

כביש 5: אדיס אבבה – גמבלה (Gambela) דרך אלם זנה (Alem Zena) ונקמט (Nekemte)

כביש 6: אדיס אבבה – ג'ימה (Jimma) דרך גיון (Giyon)

כביש 48: נקמט (Nekemte) – הפארק הלאומי גמבלה (Gambela National Park) דרך גמבלה

TAH 4 לכיוון צפון אל מצרים – קהיר דרך ח'רטום (Khartoum) ובהיר דאר

TAH 4  לכיוון דרום אפריקה עד אל קייפטאון (Cape Town) דרך גאבורון (Gaborone), לוסאקה (Lusaka), דודומה (Dodoma), ניירובי בירת קניה (Nairobi) ואווסה (Awasa)

TAH 6 לכיוון מזרח: ג'יבוטי דרך דסי  TAH 4 

TAH 6  לכיוון מערב: נג'מנה (Ndjamena) דרך דארפור (Darfur)

השכרת רכב לאתיופיה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל