השוואת מחיר השכרת רכב באלבניה

השכרת רכב באלבניה – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב באלבניה – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב באלבניה שיחסוך לכם מאות שקלים, וגם טיפים ומידע חשוב למטייל על הכבישים באלבניה, בחירת מכונית מתאימה לטיול באלבניה, הסברים על נהיגה באלבניה (כולל סרטון וידאו שיסייע לכם להתכונן)

            הזמנת דילים לטיראנה       |       הזמת טיולים מאורגנים לאלבניה

כדי למצוא את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב באלבניה השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל – בשדה ארץ בחרו את אלבניה ואח"כ בשדה עיר בחרו בין הבירה טירנה לערים נוספות בהן ניתן להזמין השכרת רכב באלבניה כמו דורס, קורסה, ג'אלי, ולורה, סרנדה ושקודרה. בשדה תחנה הזינו את המיקום המדויק אליו תירצו להזמין השכרת רכב (בתוך העיר). לסיום מלאו את התאריכים בהם אתם מתכננים השכרת רכב באלבניה וליחצו "חפש"

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה באלבניה – מידע נוסף למטייל

טיסות לאלבניה – השוואת מחירים ומידע חיוני

מוניות בטיראנה והעברה מנמל התעופה

טיראנה – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

סים ו-e-sim לאלבניה – המלצות וטיפים למטיילים

השכרת רכב באלבניה – מידע וטיפים

הכבישים בין היעדים החשובים באלבניה נסללו מחדש ושופצו לאחרונה, ומציעים את רוב אמצעי הבטיחות שניתן לצפות להם בכביש מהיר. אין אגרות כביש באלבניה על שימוש בכבישים המהירים.

היזהרו מכבישים צדדיים: משטחי הכביש בכבישים צדדיים באלבניה יכולים להיות במצב מוזנח ועם בורות, או שהם לא קיימים בכלל, ולפעמים כביש סלול יכול בבת אחת להסתיים באמצע שום מקום, מה שיכריח אתכם לעשות סיבוב פרסה ולחזור כברת דרך ארוכה בחזרה. הדבר תקף לגבי הכביש שבין טירנה (Tirana) לבין ג'ירוגסטרה (Gjirokastër).

נראה שכל המכוניות היקרות באלבניה הן רכבי שטח (SUV) ולא מכוניות ספורט אלגנטיות וזה מסיבה טובה – הכבישים הלא סלולים מחוץ לאוטוסטרדות הראשיות. אם אתם מתכוונים לטייל ולרדת מהכבישים המהירים אז בעת הזמנת השכרת רכב באלבניה הזמינו רכב 4 על 4.

בכבישים המהירים באלבניה המהירות המותרת משתנה לעתים תכופות, לפעמים ללא כל סיבה נראית לעין, וניידות משטרה עורכות בדיקות מהירות קבועות. שימו לב, ששוטרים יעצרו אתכם אם לא הדלקתם את אורות הרכב. לעתים קרובות הם גם יעצרו רכבים זרים (לרוב כאלה שבבעלות פליטים אלבנים או מקוסובו השבים הביתה), שנחשבים בעיני משטרת אלבניה למטרה נוחה למתן קנסות או קבלת כספים אחרים. עם זאת, נראה שברגע שהמשטרה מזהה נהגים כתיירים ממדינות המערב, הם בד"כ יתנו לכם לעבור ולא יטרידו אתכם, לפעמים אפילו לא יבקשו מסמכים.

צפו לכך שהמשטרה תעצור אתכם בערך פעם בשעה בעת נהיגה באלבניה (כן, בכזו תדירות). היזהרו מסגירה זמנית של נתיבים ומכללים זמניים כגון שהפנייה שמאלה אסורה במקומות מסויימים, שנראה שאינם מועילים לשום מטרה, אבל השוטרים נמצאים שם ומוכנים לעצור נהגים כדי לראות אם אתם לא מבינים נכון את השילוט המבלבל. ודאו שאתם נוהגים באלבניה כשבאמצעותכם רישיון נהיגה בר-תוקף וכל המסמכים הנלווים (בקשו את אלה מהחברה דרכה אתם מזמינים השכרת רכב באלבניה) והיו מוכנים להציג אותם בפני השוטרים.

תרבות הכביש באלבניה לא דומה לזו הנהוגה בשאר אירופה, כלומר, איננה מסודרת ומאורגנת. צפו לכך שרכבים יעקפו אתכם, לא ישתמשו באיתות כשצריך ויחתכו אתכם בצורה מסוכנת ללא אבחנה. הנהגים נוטים לעמוד יותר בכללים בכבישים דו נתיביים או בעלי שלושה נתיבים. בנוסף, צפו לכך שהולכי רגל, סוסים או חמורים יחצו מולכם את הכביש או אפילו יילכו לאורכם. היזהרו בעיקר מפרות על הכביש. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה באלבניה – הוא יסייע לכם לקבל החלטות לפני השכרת רכב באלבניה.

ההתמצאות די קלה, אע"פ שחלק מהמפות של אלבניה כבר לא עדכניות או אפילו מכילות מידע שגוי. מומלץ ביותר להצטייד במכשיר GPS עדכני, מאחר שכבישים חדשים נוספים כל הזמן למערכת הכבישים האלבנית. במקרה שמכשיר הניווט שלכם לא פועל, השתמשו במפה פיזית או במפה של הסמרטפון במקום.

בערים, בעיקר בבירת אלבניה טירנה, רבים מהכבישים עוברים שדרוג ושיפוצים. כתוצאה מכך, כאשר אתם מטיילים ברכב בתוך העיר, תבחינו שהנסיעה מאוד איטית. היו מודעים לכך שטירנה בעיקר סובלת מפקקים איומים בשעות הבוקר ובאמצע היום.

כביש ההר Vlorë-Saranda  הוא כביש מאוד נחמד לנסיעה. זהו כביש ים-תיכוני טיפוסי המציע נופים נהדרים של הים מגובה ההר.

צוענים וילדים עשויים לגשת אליכם בעצירה ברמזור. אם אינכם רוצים להיענות להם, פשוט סעו קדימה מעט, או היכנסו לצומת כדי להימנע מהם. המקומיים יבינו את זה.

שימו לב שבתקופת החגים היווניים, כולל חג הפסחא האורתודוכסי, הכבישים המובילים מאלבניה אל יוון וחזרה יכולים להיות עמוסים במכוניות הנושאות לוחית זיהוי יוונית ונוסעים בהם מהגרים אלבנים הנוסעים לאלבניה או חוזרים ליוון לאחר חופשתם.

השכרת רכב היא אופציה טובה לטיול באלבניה, אבל הרגל השכרת הרכבים חדש יחסית וחברות השכרת רכב באלבניה זמינות בעיקר בנמל התעופה של טירנה ובטירנה עצמה. סוכנויות תיירות מסויימות גם עשויות להציע את השירות.

השכרת רכב באלבניה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל