השמנת מוניות טירנה בירת אלבניה

תחבורה ציבורית ומוניות בטירנה בירת אלבניה

טירנה בירת אלבניה קונה לעצמה בשנים האחרונות מעמד כיעד תיירותי מבוקש למטייל הישראלי. תשתיות התחבורה הציבורית באלבניה מיושנות ולא מפותחות ומבוססות על אוטובוסים. לכן, מומלץ מאוד להשתמש בשירות הזמנת מוניות בעת חופשה בטירנה ובאלבניה ולחסוך לא מעט כאבי ראש – בכתבה זו תמצאו את כל המיע על הזמנת מוניות בטיראנה או הסעה משדה התעופה עם שירות בינלאומי אמין

            הזמנת דילים לטיראנה       |       הזמת טיולים מאורגנים לאלבניה

טירנה Tirana  בירת אלבניה היא עיר מיוחדת במינה אשר מאפשרת למטייל הישראלי – כולל משפחות המתכננות טיול באלבניה עם ילדים – ליהנות ממגוון רחב של אתרים היסטוריים, אתרי תיירות, שווקים ופינות חמד. אלבניה קרובה יחסית לישראל ולכן קל מאוד להגיע ולטייל במדינה מיוחדת זו, אשר נמצאת בדיוק על הגבול בין מזרח למערב. לאלבניה יש היסטוריה ארוכה אשר ניכרת היטב ברחובות עיר הבירה טירנה, שם תוכלו לראות מבנים בסגנון עות'ומני או איטלקי כמעט בכל פינת רחוב. בדיוק מסיבה זו בשנים האחרונות ישנם יותר ויותר ישראלים שמעוניינים להגיע אל טירנה עם ילדים ולגלות את צפונותיה וסוד קסמה.

חופשה בטיראנה – עוד המלצות למטייל

בתי מלון מומלצים בטיראנה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בטיראנה – המלצות ומחירים

טיסות לטיראנה, אלבניה – השוואת מחירים ועצות

סים ו-eSim לאלבניה – המלצות וטיפים למטיילים

כדי לתכנן טוב יותר חופשה בטירנה מומלץ להכיר את שירותי התחבורה הציבורית בטירנה אשר יסייעו לכם לתכנן טוב יותר את הזמן העומד לרשותכם. בעזרת המדריך הבא שיצרנו בשיתוף מנוע חיפוש והזמנת מוניות של חברת קיווי טקסי, תוכלו להכיר את העיר ולבלות חופשה בטירנה בקלות רבה יותר.

שירות קיוויטקסי להשוואת מחירי מוניות והסעות בעולם מהווה דרך אידיאלית להזמנת מונית בטירנה ובכל מקום אחר באלבניה ובערי העולם או להזמין הסעה משדה התעופה למרכז טיראנה או לבית המלון בהזמנה מראש אונליין. הנהג ימתין לכם בשדה התעופה בטיראנה עם שלט שעליו שימכם, יעזור לכם עם המטען, וייקח אתכם ישירות לבית המלון במחיר שקוף והוגן אשר נקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון.

כדי להשתמש במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מוניות בטירנה  או הסעה מנמל התעופה בטירנה הזינו את שם היעד והמוצא באנגלית – למשל Tirana ו-Tirana airport (כתובות מדויקות תתבקשו להזין בהמשך)

תחבורה ציבורית בטיראנה

אלבניה מצויה עדיין בתהליכי התפתחות לקראת הצטרפותה למדינות המפותחות. לכן, תתקשו למצוא תשתיות כבישים איכותיות אשר מספקות לכם נהיגה חלקה ברכב פרטי. לכן, השכרת רכב באלבניה בכלל והשכרת רכב בטירנה בפרט עשויות להיות צעד בעייתי-משהו ולא תמיד משתלם. אם החלטתם לא לשכור רכב – תחבורה ציבורית באלבניה היא אפוא הדרך הנוחה וכמובן הזולה יותר לנוע ממקום למקום במדינה.

מרבית התחבורה הציבורית בטירנה מתבססת על שירותי אוטובוסים. האוטובוסים בטירנה ובאלבניה בכלל נוחים במיוחד ומספקים לכם את מרבית הצרכים בתור תיירים, בזכות לוח זמנים גמיש מאוד. יחד עם זאת, שימו לב כי זמני האוטובוסים בטירנה אינם קבועים ולכן אסור לסמוך עליהם אם אתם רוצים להגיע בזמן לשדה התעופה.

פן נוסף של תחבורה ציבורית באלבניה הוא הנסיעות השיתופיות. מדובר בוואנים שנוסעים במסלולים מעגליים בין עירוניים ומספקים מענה לתושבי המקום השונים. בפועל, אתם יכולים להשתמש בכלי התחבורה הזה כדי להגיע כמעט לכל מקום. מדובר במכוניות שמשרתות את תושבי הערים ולכן המסלול אף פעם לא נקבע מראש, והוא נבנה לאורך הנסיעה בהתאם לצורכי הנוסעים. זו חוויית נסיעה ייחודית, שונה ומרגשת לתיירים, שלא מכירים נסיעה שיתופית שכזו הדומה קצת לשירות באבל של חברת דן הישראלית. שימו לב, אתם צריכים לחכות עד למצב שבו כלי הרכב מלא על מנת שיתחיל בנסיעה ולכן ישנם לא מעט עיכובים.

לבסוף, הדרך הנוחה והיעילה ביותר להגיע לכל מקום באלבניה וגם בטירנה היא בעזרת מוניות. אולי לא נעים לצאת בהכללות גורפות אבל למרבה הצער, לא אחת נהגי המוניות באלבניה נוטים לפעול בדרכים לא אמינות על מנת לגבות מכם תשלום. אם אתם תופסים מונית ברחוב ולא מזמינים מונית דרך חברה מסודרת עם שירות לקוחות, אתם מסתכנים בתעריף גבוה, מוגדל או לא ריאלי לנסיעה שלכם. בדיוק מסיבה זו, שימוש במנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי הוא אופטימלי אם אתם רוצים לחסוך בעלויות ועדיין לקבל שירותי מוניות יעילים בטיול.

איך להזמין הסעות בטיראנה עם חברת קיווי טקסי?

כדי להשתמש בשירותי המוניות של חברת kiwi taxi בזמן חופשה בטירנה  או בעת נסיעת עסקים בטירנה, מוטב להתנסות תחילה במנוע החיפוש להזמנת מוניות והסעות בעולם (תיבת החיפוש הצהובה למעלה בדף זה), ללמוד אותו ולבצע הזמנה של הסעה משדה התעופה בטירנה  למלון עוד לפני הטיסה לחופשה בטירנה. מנוע החיפוש פועל על בסיס של חיפושי מוצא ויעד פשוטים וברורים באנגלית. פשוט הקלידו את המוצא ויעד הנסיעה שלכם (מיקומים כלליים כמו שם העיר או נמל תעופה וכדומה, כתובות מדוייקות תתבקשו להוסיף בהמשך תהליך ההזמנה) ומנוע החיפוש יציג בפניכם את כל אפשרויות המוניות הקיימות.

במיוחד במדינה כמו אלבניה, חשוב לקבוע מראש את מחיר הנסיעה על מנת להימנע ממקרים של גזל מצד הנהגים או התמקחות. באתר קיווי טקסי תוכלו לקבל את המחירים של כל סוגי המוניות הקיימות, כמו גם זמן הנסיעה, מספר הנוסעים האפשרי ברכב ומספר המזוודות שיכולות להיכנס בתא המטען. בצורה כזו יהיה לכם מידע ברור מאוד שיאפשר לכם לקחת את ההחלטה שמתאימה לצרכים שלכם בכל רגע נתון במהלך הטיול ובעת הזמנת מונית בטירנה.

את התשלום על ההזמנה שלכם אתם יכולים לבצע בשתי דרכים. ראשית, באמצעות תשלום במזומן ישירות לנהג המונית במועד הנסיעה. זוהי צורת תשלום אשר מתאפשרת במרבית המקרים. צורת התשלום השנייה היא באמצעות שימוש בכרטיס האשראי שלכם, בתוך מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי. אם תבחרו להזמין הסעה מנמל התעופה של טירנה  אל בית המלון שלכם, תוכלו כך לשריין מכוניות גדולות מאוד ולהבטיח שהנהג שלכם יחכה לכם ביום הנחיתה בכניסה לטרמינל בשדה התעופה עם שלט ועליו שמכם. בכל שלב במהלך החופשה בטירנה או טיול באלבניה תוכלו לבצע הזמנה של מוניות דרך אתר חברת קיווי טקסי באופן זה בדיוק. כך תהיו בטוחים שאתם בוחרים במונית אמינה, בתעריף סביר ושקוף, אשר תיקח אתכם לנקודת היעד שלכם במהירות האפשרית.

מחירי נסיעה מנמל התעופה למרכז טיראנה

כדי לאפשר לכם להגיע למרכז העיר טירנה במהירות האפשרית ולהתחיל את החופשה בטירנה  ללא עיכובים מיותרים לאחר הנחיתה, אתם יכולים להשתמש בשירותי המוניות של חברת קיווי טקסי. לפניכם מוצג המחירון המלא, נכון ליום כתיבת שורות אלו, של מחירי הסעה משדה התעופה בטירנה למרכז העיר.  זמן הנסיעה הממוצע הוא כארבעים דקות ואלו הם מחירי המוניות:

מכונית אקונומי – 23 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 31 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 39 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 49 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מכונית ביזנס (מרצדס אאודי או לקסוס) – 92 דולרים, לשלושה נוסעים ו-3 מזוודות.
מכונית פרימיום (לקסוס אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 139 דולרים.
מיניבוס לשישה עשר נוסעים – 139 דולרים, כולל 16 מזוודות.

מחירי הסעה מנמל התעופה טיראנה לשקודרה

העיר שקודרה ממוקמת שעה ו-45 דקות מנמל התעופה של אלבניה, לחופיו של אגם שקודרה, האגם הגדול ביותר באזור הבלקן. זוהי עיר שמציעה לכם גם יופי טבעי אך גם היסטוריה עשירה. העיר הוקמה במאה הרביעית ועדיין עומדת על תילה, מלאת מסגדים, כנסיות ומבצר אחד מרהיב ביופיו. אם אתם רוצים להגיע ליום טיול בעיר מטירנה, אתם יכולים להשתמש בשירותי המוניות של חברת קיווי טקסי. לשם כך תוכלו להיעזר במחירון המוצג להלן:

מכונית אקונומי – 101 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 104 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 119 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 148 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

תעריפי נסיעה מנמל התעופה של טירנה לעיר דוראס

העיר דוראס היא עיר נמל שממוקמת לחוף הים האדריאטי. זוהי עיר עם נוף עוצר נשימה, אתרים מהתקופה הרומית ונגיעה באזור הרביירה של הבלקן. אם אתם רוצים להזמין הסעה מנמל התעופה של טירנה לעיר דוראס תוכלו לעשות זאת בעזרת kiwi taxi. משך הנסיעה הוא כ-45 דקות. אלו הם מחירי הנסיעה, נכון לעת כתיבת שורות אלו:

מכונית אקונומי – 41 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 36 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיניבוס – 106 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס) – 167 דולרים, לשישה נוסעים ו-4 מזוודות.
מכונית פרימיום (לקסוס אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 154 דולרים.

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל