esim לאלבניה

סים ו-eSIM לאלבניה – המלצות וטיפים למטיילים

אינטרנט בטלפון הנייד הוא מצרך חשוב בכל חופשה בחו"ל, שכמעט ואי אפשר להסתדר בלעדיו. כדי לחסוך לכם זמן, כסף ועבודת מחקר, חיפשנו עבורכם את הדרך המומלצת לקניית סים לאלבניה.

            הזמנת דילים לטיראנה       |       הזמת טיולים מאורגנים לאלבניה

לפני שיוצאים לחופשה באלבניה, כדאי להכיר את החידוש האחרון בתחום הסלולר, eSim לאלבניה. כאן תמצאו את כל המידע על הדרך האידיאלית ליהנות משירותי סלולר במדינה, לטייל בנוחות ובקלילות ללא חיובים מפתיעים ועם התקנה שאפילו לא דורשת מכם לצאת מהבית. לנוחיותכם, תוכלו להזמין סים לאלבניה או eSIM לאלבניה דרך הקישורים המופיעים כאן מטה באמצעות שלושה חברות מומלצות שמצאנו עבורכם.

דרים-סים, שמציעה סים לאלבניה עם אינטרנט בלבד. תוכלו לבחור: סים רגיל עם משלוח לארץ או eSim עם התקנה מהבית (למכשירים תומכי eSim בלבד), ולשלם בדיוק על כמה שגלשתם בתעריף זול. מכיוון שמדובר בסים בינלאומי, אפשר להמשיך להשתמש באותו הסים בטיולים הבאים בכ-190 מדינות, כמה פעמים שתרצו. מומלץ למי שלא רוצה להתחייב לחבילות סלולר.

להזמנת eSIM או SIM לאלבניה מ-Drimsim לחצו כאן

מולטי טראוול, חברה ישראלית עם שירות לקוחות בעברית 24/7. קונים eSim לאלבניה עם חבילות גלישה זולות, מתקינים מהבית לפני החופשה ומקבלים אינטרנט בנחיתה. מתאים רק למי שהמכשיר שלו תומך בטכנולוגיית eSim, ולמי שמעדיף חבילות קבועות וזולות. בחלק מהמכשירים אפשר לקבל מספר ישראלי.

להזמנת eSIM לאלבניה מ-Multi-Travel לחצו כאן

Airalo היא חברה בינלאומית המציעה eSim וחבילות גלישה לאלבניה במחירים זולים ומשתלמים (בנוסף לחבילות אינטרנט אוניברסליות). גם ב-Airalo מציעים איסים לאלבניה בהתקנה מרחוק, עם הפעלה פשוטה ושירות לקוחות נגיש (באנגלית). השירות מתאים למכשירים תומכי eSim.

להזמנת eSIM לאלבניה מ-Airalo לחצו כאן

חופשה באלבניה – עוד מידע למטייל

טיסות לאלבניה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

השכרת רכב באלבניה – השוואת מחירים ומידע

מוניות באלבניה והסעה משדה התעופה בטיראנה

טירנה – אטרקציות מומלצות לחופשה בבירת אלבניה

טיראנה – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת אלבניה

איך קונים eSim לאלבניה?

בין אם שמעתם על eSim (סים דיגיטלי) ובין אם לא, חשוב לבצע את הזמנת ה-eSim לאלבניה מחברה רצינית ואמינה, שיכולה לעשות את כל ההבדל בין חיסכון כסף ופרקטיות לבין בעיות טכניות והוצאות כספיות בלתי צפויות במהלך הטיול. בלינק האדום המופיע כאן בעמוד תוכלו לבדוק בעצמכם כמה פשוטה ההתקנה של eSim לאלבניה בעזרת דרים-סים, ולקבל שירותי גלישה באינטרנט באלבניה כבר ברגע שתרדו מהמטוס.

הeSim לאלבניה של דרים-סים, שמספק שירותי גלישה בסמארטפון, הוא הדרך עליה אנו ממליצים במדריך ממספר סיבות:

הספק (דרים-סים) אמין ומספק תמיכה אונליין בצ'אט באופן מהיר ויעיל (או בפייסבוק/מייל)

הסים עצמו זול, בעלות חד פעמית של 10 אירו.

הסים לאלבניה של דרים-סים הוא אוניברסלי. הוא פועל בכ-190+ מדינות ברחבי העולם, משתלם במיוחד באירופה, ובעצם מאפשר לכם לקנות סים לחו"ל פעם אחת ולשמור אותו לטיול הבא.

הקונספט של דרים-סים פועל בסגנון של "גלשת-שילמת", כלומר, הטענה של סכום מסוים ותשלום רק על הגלישה בפועל. הקונספט הזה מאפשר למטיילים לחסוך כסף ולהימנע מהתחייבויות לחבילות גדולות שלא מתאימות לטיולים קצרים באלבניה.

החיובים מתבצעים מתוך החשבון, לפי סכום שהטענתם מראש, כך שאין מצב לחיובים מפתיעים.

ניתן לעקוב באפליקציה אחר חיובי הגלישה בeSim לאלבניה, ולהטעין כסף בחשבון בקלות. 

מה זה eSim לאלבניה?

סים דיגיטלי, או eSim, הוא קונספט שקיים בתחום הסלולר כבר מספר שנים, אך לאחרונה החל להיות זמין ונגיש יותר עבור מטיילים. הסים הדיגיטלי יאפשר לכם לקבל שירותי סלולר מספק מסוים ללא הצורך בסים פיזי מפלסטיק. מדובר בקיצור של Embedded Sim, כלומר סים שכבר מוטמע בפלאפון. התקנת הסים הדיגיטלי פשוטה, וכוללת סריקה של ברקוד שמתקבל מהחברה שמספקת את השירות. eSim לא אמור לעלות יותר מסים רגיל.

מה עדיף, eSim לאלבניה או סים רגיל?

כדי שתוכלו להבין את היתרונות והחסרונות של שתי האפשרויות, ערכנו השוואה קצרה בין שני הסוגים הזמינים של סים לאלבניה.

התקנה

סים קלאסי, כלומר סים מפלסטיק, דורש התקנה פיזית. מה שאומר שתאלצו להגיע לרכוש את הסים בחנות, בסניף של חברת הסלולר או בעזרת משלוח. כלומר, יותר זמן וכסף.

לעומת זאת, eSim לאלבניה מציע התקנה פשוטה מרחוק, ללא הגעה לסניף וללא משלוח, שכוללת סריקה פשוטה של קוד QR.

שימוש בשני כרטיסי סים

סים קלאסי דורש הוצאה של הסים הישן. כלומר, שימוש במספר הישראלי במהלך החופשה באלבניה לא יהיה אפשרי (אלא אם כן תחליפו בין כרטיסי הסים מדי פעם במידת הצורך, אך כמובן שזוהי אופציה פחות פרקטית).

לעומת זאת, eSim לאלבניה יכול להיות פעיל בפלאפון שלכם במקביל לסים הישראלי, ומאפשר לכם להשאיר את המספר בארץ פעיל במהלך החופשה ללא בעיות. עם זאת, כדאי לבדוק מראש מהם החיובים הכרוכים בקבלת/הוצאות שיחות והודעות מהמספר הישראלי במהלך החופשה בחו"ל.

בטיחות מידע

eSim לאלבניה יכול לספק יתרון קל לבטיחות המידע, אך הוא תלוי, בין היתר, גם בספק של הסים. זוהי אחת הסיבות שאנו ממליצים על ספק אמין כמו דרים-סים:  עידכוני הבטיחות וקוד התוכנה מעודכנים באופן קבוע. כמו כן, המידע לא נמצא על חתיכת פלסטיק פיזית שקל יותר לאבד במהלך הטיול.

אין ספק שבחירה בeSim לאלבניה מציעה יתרונות שעולים על אלו של הסים הקלאסי, לכן זוהי הדרך עליה היינו ממליצים לקבלת שירותי סלולר במדינה. 

מחיר סים לאלבניה

מחיר סים לאלבניה מורכב ממספר משתנים:

מחיר הסים עצמו.

מחיר חבילת הסלולר או תעריפי הגלישה וכול'.

מחיר המשלוח.

זהו מחיר eSIM לאלבניה שהוצע לנו כשבחרנו בדרים-סים:

10 אירו עבור הסים עצמו, בין אם תבחרו בeSim ובין אם תבחרו בסים דיגיטלי (זכרו שמדובר בסים אוניברסלי שפועל בכ-190 מדינות וניתן להשתמש בו שוב).

ובנוסף, מחיר תעריף הגלישה, שהוא 0.01 אירו למגהבייט.

בבחירה בeSim, אין צורך במשלוח ולכן לא מתווספת עלות של משלוח.

איפה אפשר לרכוש סים לאלבניה?

כיום, כשמתכננים חופשה לאלבניה, ישנן מספר אפשרויות העומדות לרשות המטיילים לרכישת סים:

רכישת eSIM לאלבניה מדרים-סים

הקונספט של eSIM לאלבניה שמציעים בדרים-סים פותר כמה בעיות נפוצות כשמדובר בסים בחו"ל בכלל ובאלבניה בפרט, כמו מחירים מופקעים (השימוש באינטרנט יחויב רק מסכום כסף שהטענתם מראש, ללא אופציה לחיובים מפתיעים), הצורך להוציא את המספר הישראלי מהפלאפון (בדרים-סים אפשר להשתמש ב-eSIM שמאפשר שימוש בשני כרטיסי סים בו זמנית), אמינות הספק, בעיות תקשורת, קשיי שפה (ניתן להסתייע בשירות לקוחות באנגלית בצ'אט עם מענה מהיר באתר) וגם הצורך ברכישת סים נוסף במדינות נוספות באירופה (בדרים-סים אפשר להשתמש בסים אחד לרוב המדינות באירופה).

חבילות סלולר לחו"ל מחברות בארץ

חברות הסלולר בארץ מציעות מגוון חבילות לחו"ל, מה שיפתור לכם את הבעיה של להשאיר את המספר הישראלי פעיל באלבניה. עם זאת, החבילות בדרך כלל גדולות, לרוב לפי תמחור לשבועיים או שלושה שבועות לפחות.

סים מקומי באלבניה

סים מקומי באלבניה ניתן לרכוש בשדה התעופה ובמגוון הסניפים של חברות הסלולר ברחבי המדינה. חברות הסלולר באלבניה מציעות חבילות "Pre-Paid" (כלומר חבילה חד פעמית בתשלום מראש), חבילות שמותאמות לתיירים וגם חבילות לטיולים ברחבי אירופה. המחירים אטרקטיביים, אך בדרך כלל מדובר בסים פיזי כך שתאלצו להוציא את הסים הישראלי כדי להשתמש בהן. כמו כן, רכישת סים מקומי באלבניה עלול לבזבז זמן יקר מהחופשה, במיוחד כשמדובר בחופשה קצרה.

איך מזמינים eSIM לאלבניה?

רוב סוגי הסמארטפון הקיימים כיום בשוק תומכים בטכנולוגית ה-eSim (תוכלו לבדוק באתר של Drimsim אם הסמארטפון שלכם תומך בeSim, בלחיצה על "Check Compatibility").

הזמנת eSim לאלבניה עם דרים-סים היא קצרה וידידותית לכל משתמש.

שלב ראשון: לוחצים על הלינק האדום שבעמוד זה.

שלב שני: גוללים למטה, עד שמגיעים ל"Choose your Drimsim".

שלב שלישי: בוחרים בeSim.

שלב רביעי: ממלאים טופס הזמנה קצר, ועוקבים אחר הוראות ההתקנה.

תהליך ההתקנה משתנה ממכשיר למכשיר, אך הוא בדרך כלל פשוט, ומופיע בפלאפון שלכם תחת "Cellular" ולאחר מכן "Add Cellular Plan". ההתקנה כוללת סריקה פשוטה של קוד ה-QR שתקבלו מדרים-סים.

לאחר ההתקנה, תוכלו להוריד את האפליקציה של דרים-סים שתאפשר לכם להטעין כסף בחשבון, לעקוב אחר השימוש בנתוני האינטרנט, לעקוב אחר היתרה והחיובים וכול'.

ניתן לקבל תמיכה טכנית ושירות לקוחות באתר של דרים-סים, בין היתר בעזרת צ'אט שכולל מענה די מהיר.

תקשורת וסלולר באלבניה

רגע לפני שאתם רוכשים eSim לאלבניה, הנה כמה עובדות בסיסיות וחשובות על תקשורת באלבניה:

השימוש בסמארטפון ובאינטרנט באלבניה הוא נרחב, עם כשני מיליון אזרחים שמשתמשים באינטרנט וכ-1.40 מיליון משתמשים ברשתות החברתיות, נכון ל-2020.

מפעילי סלולר באלבניה כוללים כמה חברות מרכזיות: וודה-פון, וואן, איגל ופלאס קומיוניקיישן. חברת VODAFONE נחשבת לספק הסלולר הגדול ביותר באלבניה. היא מפעילה חיבור 4G ברחבי המדינה. גם חברת וואן מובייל מציעה חיבור די נרחב של 4G ברחבי אלבניה.

הנה כמה מספרים חשובים כשמדובר בתקשורת וסלולר באלבניה:

קידומת החיוג הבינלאומית של אלבניה היא +355. בנוסף, לכל אזור במדינה יש קידומת חיוג שונה. אזורי החיוג של טיראנה, בירת אלבניה, למשל, הם 42 עד 46.

אפליקציות ההודעות הפופולריות ביותר באלבניה הן וואטסאפ ומסנג'ר.

מספרי החירום באלבניה: 127 לאמבולנס, 128 למכבי אש ו-129 למשטרה.

להזמנת סים לאלבניה של דרים-סים לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל