טיסות לאלבניה השוואת מחירים

טיסות לאלבניה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

מעוניינים להגיע לאלבניה לטיול או נסיעת עסקים? בכתבה זו תמצאו את כל הפרטים הדרודים על הזמנת טיסות לאלבניה – החל ממנוע השוואת מחירי טיסות שיאתר עבורכם טיסות לטיראנה בירת אלבניה ויסייע לכם לחסוך כסף על הזמנת כרטיסי טיסה לאלבניה במועדים הנוחים לכם, וגם טיפים חשובים למטייל על תחבורה משדה התעופה של אלבניה לבתי המלון בטיראנה, המלצות על תיכנון חופשה באלבניה ועוד

            הזמנת דילים לטיראנה       |       הזמת טיולים מאורגנים לאלבניה

רק 3 שעות טיסה מפרידות בניכם ובין חופשה חלומית באחד מהיעדים המיוחדים ביותר של מזרח אירופה – אלבניה. אולי היא לא נוצצת כמו היעדים הקלאסיים באירופה, אך היא ללא ספק תוכל להפוך את החופשה הקרובה שלכם לחופשה יוצאת מגדר הרגיל. השוואת מחירי טיסות לאלבניה תוכל להפוך את הטיסה הקרובה שלכם לטובה ביותר הן מבחינת התמורה שתקבלו והן מבחינת העלויות אותן תצטרכו לשלם. השתמשו במנוע המיוחד להשוואת מחירי טיסות שבדף זה כדי להבין בדיוק כיצד תוכלו להזמין כרטיסי טיסה לאלבניה במחירים שוברי שוק

טיול באלבניה – מידע נוסף למטייל

מלונות מומלצים בטיראנה בירת אלבניה למשפחות

טיראנה למטייל – אטרקציות תיירותיות והמלצות על טיולים

השכרת רכב בטיראנה – השוואת מחירים והמלצות למטייל

סים ו-eSim לאלבניה – המלצות וטיפים למטיילים

טיסות לאלבניה – הסברים ורקע

אלבניה היא אחת ממדינות הבלקן, היא מדינה קטנה יחסית שיש בה בסך הכול כ-3 מיליון תושבים. יש כאלה שנוהגים לכנות את אלבניה "ארץ הנשרים", וללא ספק היא יכולה להיות יעד מצוין לחופשה או טיול ברחבי הבלקן. אם יצא לכם לבקר כבר במדינות אחרות בבלקן, אתם כבר יודעים כי מדובר בחבל ארץ מדהים אשר מכיל בתוכו נופים מדהימים ולא מעט אטרקציות תיירותיות שתוכלו לחוות בהנאה רבה.

טיסות לאלבניה אינן דבר פשוט כי נכון להיום אין טיסות ישירות לטיראנה מנתב"ג, אך לעומת זאת כבר מתוכננת הפעלה של טיסות ישירות לאלבניה ולכן ייתכן שבזמן שאתם קוראים כתה זו, כבר תוכלו לאתר טיסות כאלה עם מנוע החיפוש שבדף זה. בכל מקרה, בתכנון טיול לאלבניה עליכם להבין ראשית היכן אתם מעוניינים לנחות וכמובן כיצד תוכלו למצוא את חברת התעופה הרלוונטית ביותר עבורכם. למשל – ניתן לוותר על טיסה לטיראנה בירת אלבניה, להזמין טיסה ישירה למונטנגרו מנתב"ג ולחצות את הגבול ממונטנגרו לאלבניה באיזור אגם סקאדר.

במאמר הבא נסביר לכם בדיוק על שדות תעופה באלבניה, וכיצד תוכלו להשתמש באופציה של השוואת מחירי טיסה באלבניה על מנת למצוא את הטיסה המשתלמת עבורכם במחיר הכי זול. כך בתוך זמן קצר תוכלו לדעת בדיוק איזה אופציה היא הרלוונטית ביותר עבורכם, וכמובן תוכלו להתחיל לארוז לקראת החופשה החלומית שלכם באחת מהמדינות האקזוטיות ביותר באירופה – אלבניה היא מדינה קטנה וזולה עם אטרקציות רבות אשר ישאירו אתכם פעורי פה ושבעי רצון.

נמל התעופה של טיראנה

נמל התעופה האם תרזה הוא נמל התעופה הבינלאומי היחידי באלבניה כולה. באופן טבעי נמל התעופה שוכן כ-17 ק"מ בלבד מעיר הבירה טירנה, שהיא גם העיר הגדולה ביותר באלבניה כולה – וכמובן יעד התיירות המרכזי שאליו מעדיפים תיירים להגיע כאשר הם נוחתים באלבניה. ישנן כ-20 חברות תעופה לערך אשר מפעילות טיסות סדירות מיעדים באירופה אל נמל התעופה של טירנה, וכמובן בעקבות הפיכה של אלבניה ליעד תיירותי פופולארי מאוד. צפוי להיות ביקוש רב יותר לכרטיסי טיסה לטיראנה.

שדה התעופה של טירנה הוא אומנם שדה תעופה קטן יחסית, אך תוכלו למצוא בו כמעט כל מה שאתם צריכים או מחפשים – עמדה להמרת כספים, עמדת לרכישת סים מקומי ומגוון רחב של מסעדות וחנויות אשר יעבירו לכם את השהות בשדה התעופה. כך שאין לכם מה לדאוג, בשדה התעופה של אלבניה תוכלו למצוא כמעט את כל מה שאתם צריכים, ואתם יכולים לטוס או להגיע בשקט ועם מינימום של פחדים או דאגות.

תחבורה משדה התעופה באלבניה לטירנה

העברות משדה התעופה טירנה אל העיר עצמה יכולות להתבצע בשתי דרכים עיקריים: הראשונה היא בעזרת התחבורה הציבורית אשר יוצאת משדה התעופה ישירות אל מרכז העיר, השנייה היא כמובן מונית אשר תיקח אתכם ישירות אל המלון שלכם. האופציה המועדפת על מרבית התיירים הישראלים זה כמובן לקחת מונית ישירות אל המלון או אל מרכז העיר. במדינה זולה כמו אלבניה מדובר באופציה הרלוונטית ביותר שכן אינכם נאלצים להתמודד עם התחבורה הציבורית שיכולה להיות מסובכת מאוד, אך לנהגי המוניות באלבניה יש נטייה "לעבוד" על תיירים בכל מיני צורות לא נעימות, ולכן אנו ממליצים לכם להזמין מראש (בקישור) הסעה משדה התעופה של שירות בינלאומי אמין ומומלץ המפעיל שירות לקוחות באינטרנט ומטפל בכל תלונה או בעיה. הזמנה מראש אונליין של מונית מנמל התעופה בטיראנה ישירות למלון תאפשר לכם לקבוע עם נהג מסוים אשר יחכה לכם בשדה התעופה עם שלט הנושא את שמכם וייקח אתכם ישירות למלון לפי מחיר הוגן הנקבע מראש בעת ההזמנה באינטרנט לפי המרחק. כך גם לא תצטרכו לחכות למונית מחוץ לשדה התעופה של טירנה, דבר שיכול לקחת זמן רב.

אופציה נוספת היא להתנייד עם תחבורה ציבורית משדה התעופה אל מרכז טיראנה, אך מדובר בדרך קצת פחות נעימה להעביר בה את השעות הראשונות במדינה ובעיר טירנה. הנסיעה יכולה להיות ארוכה מאוד, ולעיתים זמני ההגעה של האוטובוסים באלבניה יכולים לקחת זמן רב. מדובר בתחבורה ציבורית מאוד פרימיטיבית וזה זה ללא ספק יכול להפוך את החיים שלכם להרבה פחות פשוטים.

כמובן שלפני שאתם חושבים איזה אופציה היא הזולה ביותר, עליכם לקחת בחשבון את היעילות של כל אחת מהאופציות הללו. אף פעם לא נעים למצוא את עצמכם מתברברים עם תחבורה ציבורית במדינה שאינכם מכירים כמו שצריך, בוודאי לא כאשר מדובר על מדינה לא מפותחת כמו אלבניה. למרות שביעדים אחרים באירופה התחבורה הציבורית מתקדמת מאוד, באלבניה עדיים מתקשים להגיע לרמה של אירופה – ומכאן יש פערים גדולים, ואנו ממליצים לכם שלא להסתמך על התחבורה הציבורית במדינה ולהתרכז בעיקר במוניות או נהגים פרטיים – או להשכיר רכב באלבניה שגם זו יכולה להיות אופציה טובה, אם יש לכם ניסיון טוב בנהיגה במדינות זרות – ושימו לב שנהגים באלבניה יכולים להיות "בעייתיים".

טיסות לטיראנה מנתב"ג

טיסות לאלבניה מישראל מתבצעות ברוב המקרים מנמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה של טירנה. כמובן שעל מנת שתוכלו להגיע אל הטיסה הרלוונטית ביותר עבורכם תצטרכו לבצע השוואת מחירי טיסה לאלבניה, כך תוכלו להגיע לטיסה האידיאלית במחיר המשתלם ביותר. בקטע הבא נסביר לכם אילו חברות תעופה מציעות טיסות לטירנה מנמל התעופה בן גוריון.

החברה הראשונה שמציעה טיסת קונקשן לטיראנה מנמל התעופה בן גוריון היא החברה האיטלקית אליטליה. מדובר על חברת התעופה הלאומית של איטליה, וכיאה לכך היא מאפשרת מגוון רחב של שירותים במסגרת הטיסה לאלבניה. ראשית, זמן הטיסה הממוצע בין נמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה של טירנה, כולל טיסה לרומא מנתב"ג ואז טיסה לטיראנה מרומא, עומד על 7-9 שעות בהתאם לזמני העצירה שתתבצע ברומא עיר הבירה של איטליה. עלויות כרטיסי טיסה לאלבניה בקו זה נעות בין 500-700 דולר – תלוי בעונה שבה החלטתם לבצע את הטיסה.

חברת תעופה נוספת אשר מספקת טיסות לאלבניה היא אחת מחברות התעופה הגדולות ביותר בעולם כולו – טורקיש איירליינס. מדובר על חברת התעופה הלאומית של טורקיה, אשר מבצעת עצירה בעיר הבירה איסטנבול.  הטיסות עם טורקיש איירליינס לקוחות בין 8-10 שעות תלוי כמובן בזמני העצירה באיסטנבול לאחר הטיסה לטורקיה מנתב"ג. העלויות של טיסה לטיראנה במסלול זה נעות בין 700-900 דולר תלוי בעיקר בתקופה שבה החלטתם לקחת את הטיסה.

חברת תעופה שלישית שמציעה גם היא טיסות בין אלבניה ובין ישראל היא כמובן לופטהנזה שהיא חברת התעופה המרכזית בגרמניה. לופטהנזה מציעה אפשרויות טיסה כמעט לכל היעדים באירופה ובעולם כולו, ובין היתר היא גם מציעה טיסות לטירנה. חברת התעופה עושה עצירות בעיר מינכן, ומשם היא ממשיכה אל היעדים השונים באירופה. טיסות לאלבניה עם חברת לופטהנזה יכולות לקחת בין 8-10 שעות. אך גולת הכותרת בחברת לופטהנזה זה בעיקר העלויות שברוב המקרים יהיו זולות יותר מאשר שאר המתחרות בקו הזה – לרוב המחיר לא צפוי לחצות את רף 600 דולר לטיסה, כך שזהו בהחלט אפשרות מנצחת.

כמובן שיש עוד לא מעט חברות תעופה אשר יכולות לקשר אתכם במסלולים שונים של טיסות קונקשן לאלבניה, אך לפני שאתם מקבלים את ההחלטה  חשוב מאוד שתבצעו השוואת מחירי טיסות לאלבניה. כך תוכלו לדעת בדיוק איזה חברת תעופה מציעה לכם את כל הדברים החשובים לכם, ולדעת שתקבלו את כל האופציות הרלוונטיות עבורכם, וכמובן לא להתפשר על אף פרט – כי בסופו של יום מדובר בחופשה שלכם. חופשה חלומית מתחילה כבר בטיסה מוצלחת. תכנון טיסה לאלבניה זה לא דבר קל כל עוד אין בנמצא טיסות ישירות לטיראנה, אך כאשר תבחרו בחברת התעופה הטובה ביותר עבורכם אתם צפויים להיות על דרך המלך.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל