השכרת רכב טיראנה

השכרת רכב בטיראנה בירת אלבניה – מחירים וטיפים

השכרת רכב בטיראנה בירת אלבניה – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים בטירנה, ימצא לכם את המחיר הכי זול על סוג המכונית שתירצו לשכור ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם – המלצות וטיפים למטייל על נהיגה בטיראנה, כולל סרטון וידאו והסברים

            הזמנת דילים לטיראנה       |       הזמת טיולים מאורגנים לאלבניה

כדי להזמין השכרת רכב בטיראנה במחירים הזולים ביותר, השתמשו במנוע השוואת המחירים שלמטה כדי לבצע – תוך דקות ספורות – השוואת מחירים של השכרת רכב בטירנה בין סוכנויות השכרת רכבים הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית. בשדה "ארץ" בתיבת החיפוש בחרו את אלבניה ובשדה "עיר" את טיראנה tirana ואז בשדה "תחנה" בחרו את המיקום אליו תעדיפו להזמין השכרת רכב בטיראנה. האפשרות הנוחה למטייל היא בד"כ השכרת רכב בשדה התעופה בטיראנה אך ניתן גם להזמין השכרת רכב בדאונטאון של טיראנה, או בנקודת השכרת הרכבים של מלון "סקיי" בטיראנה, וישנה גם אפשרות להזמין רכב שכור בטיראנה ישירות למלון. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בטיראנה ולחצו "חפש" כדי לראות תוצאות השוואת מחירים על מיגוון דגמי מכוניות.

חופשה בטיראנה – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים בטיראנה בירת אלבניה

טיסות לטיראנה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

מוניות בטיראנה והעברה מנמל התעופה

סים לאלבניה (eSIM) – המלצות וטיפים למטיילים

השכרת רכב בטיראנה בירת אלבניה – מידע למטייל

נהיגה בטיראנה Tirane היא הרפתקה. החנייה היא בעיה מרכזית ברוב העיר ולעתים קרובות תמצאו מכוניות שחונות חנייה משולשת בנתיבי תנועה או חונות על המדרכה. מקומות חנייה או חניונים הם כמעט תמיד עסק של מישהו אפילו כאשר מדובר על חנייה ברחוב וייתכן מאוד שאדם שאינו לבוש במדים מיוחדים יפנה אליכם לפני, במהלך או אחרי החנייה ויבקש מכם דמי חנייה. המחירים נעים בין 100-200  (1-2 דולר אמריקאי), תלוי במיקום ובשעה ביום.

האלבנים נהנים לצפור בעת נהיגה בטיראנה ולצפירה יכולה להיות משמעויות רבות – החל מ״שים לב, אני כאן״ ועד ״תזדרז״. תנאי הכבישים בטיראנה משתנים. חלק בנויים בסטנדרטים יותר מודרניים, אבל אולי תראו גם כבישים שניזוקו מאוד ואינם סלולים בכלל. רמזורי התנועה – חלקם פועלים וחלקם לא. אלבנים רבים אינם מצייתים לחוקי התנועה בכלל – המשמעות של רמזור אדום עבורם יכולה להיות פשוט הזדמנות לעקוף את התור. יש להיות עירניים בזמן נהיגה בטיראנה כי הכבישים בנויים בצורה זולה והם מתבלים מהר. נזק לכביש (אפילו על הכבישים המהירים) כמעט אף פעם לא מסומן ביותר מערימת סלעים ולפעמים בחושך אין אפשרות לראות יותר ממאה מטרים קדימה. אם אתם לא עירניים, עלול להתרחש נזק רציני לרכב.

לפני השכרת רכב בטיראנה אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בטירנה, אשר יסייע לכם להתכונן –

יש להפעיל אורות קדמיים בכל שעות היום ומשטרת התנועה בטיראנה תעצור אתכם (אם מתחשק להם) אם לא הדלקתם אותם. המשטרה בד״כ מושחתת ותבקש מכם שוחד, אבל אם הם יגלו שאתם תיירים ממדינה זרה, בד״כ ישחררו אתכם בלי בעיה. יחד עם זאת, הנהיגה בטיראנה מהווה חוויה מיוחדת למי שיש לו אומץ. נהיגה אגרסיבית תעזור לכם להסתובב בטיראנה בקצב סביר, אך עלולה להסתיים בתאונות. נהגים עדינים או פסיביים צריכים לשקול היטב נהיגה בטיראנה שכן הם עלולים להגיע לתסכול בקלות.

השכרת רכב באלבניה אפשרית גם מחברות השכרת רכב בעולם ואפשר להזמין השכרת רכב בטיראנה אונליין באמצעות מנוע השוואת המחירים שלמעלה. סוכנויות השכרת הרכב בטיראנה כוללות את הרץ, אייוויס, יורופקאר  וכו׳. חברות השכרת רכבים מקומיות מאלבניה הרבה פעמים זולות יותר והן כוללות את Noshi Rent-a-Car, Albarent וכו׳.

כמו כן, יש לזכור שלמרבה המבוכה המילה ׳רכב׳ באנגלית (car) זהה לגמרי למילה האלבנית לאיבר מין זכרי, אז אל תופתעו אם יבהו בכם בהלם אם אתם משתמשים בה. עדיף להשתמש במילה ׳auto׳ או במילה האלבנית makinë.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל