השכרת רכב בקייב השוואת מחירים

השכרת רכב בקייב – מידע חשוב והשוואת מחירים

מתכננים להזמין השכרת רכב בקייב בירת אוקראינה? הכתבה הבאה תחסוך לכם מאות שקלים והרבה דאגות באמצעות מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכבים בקייב ממיגוון סוגים ויאתר את המחיר הכי זול על המכונית המתאימה לכם, וגם עצות למטייל על נהיגה בקייב (כולל סרטון וידאו)

כדי לאתר השכרת רכבים בקייב במחיר הכי זול השתמשו במנוע החיפוש המיוחד שבדף זה אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכב בקייב בין מגוון סוגי מכוניות, של כל סוכנות השכרת רכב בקייב אשר נחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית. התהליך לוקח פחות משתי דקות – ביחרו את אוקראינה בשדה "ארץ" ואז בשדה עיר ביחרו את קייב kiev ואז, בשדה "תחנה", ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בקייב מבין האפשרויות הכוללות השכרת רכב בשדה התעופה בקייב בוריספיל, השכרת רכב בנמל התעופה קייב ז'וליאני, השכרת רכב בקייב בעיר התחתית, השכרת רכב במלונות בקייב או השכרת רכבים בתחנת הרכבת בקייב.

לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בקייב וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בקייב

השכרת רכב בקייב – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


השוואת מחירים להשכרת רכב בחו"ל

חופשה בקייב – עוד באותו נושא:

טיסות לקייב – השוואת מחירים ומידע למטייל

מלונות מומלצים בקייב למשפחות עם ילדים

קייב עם ילדים – טיפים לחופשה משפחתית ואטרקציות מומלצות

השכרת רכב באוקראינה – נהיגה באוקראינה והמלצות למטייל

אוקראינה עם ילדים – הכל על טיולי משפחות וחופשות

השכרת רכב בקייב – המלצות ומידע למטייל

קייב יכולה להיראות די מסתורית לתייר המערבי מאחר שרוב השילוט הוא בקירילית. זו עדיין עיר שבה רק מעטים יודעים אנגלית והסיכוי לפגוש דובר אנגלית נמוך, אבל לא בלתי אפשרי. למי שאינו דובר רוסית או אוקראינית, בכל זאת די קל להתמצא וזו עיר מאוד מעניינת לגלות. לעולם לא מזיק לנסות לדבר אנגלית. לעתים תכופות, מישהו שעובד בחנות ישאל לקוחות דוברי אנגלית לשמש כמתורגמנים. אבל כשאתם יוצאים לנהיגה בקייב לא כדאי להסתמך על השילוט – מומלץ מאוד להשתמש במכשיר GPS.

מפות תיירים בסיסיות של קייב ושל אוקראינה נמצאות באזור שבו אוספים את המזוודות בנמל התעופה בוריספיל (Boryspil Airport). צפו בסרט המתעד נהיגה בקייב – הוא יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב בקייב

נהיגה מקייב

הנתיב המרכזי לאוקראינה מכיוון מערב הוא דרך פולין – נקודת המכס היחידה הפועלת 24 שעות היא במחוז לביבזה אובלסט (Lvivska Oblast) במקום הנקרא קרקובץ (Krakovets). העיר החשובה הקרובה ביותר בצד של פולין היא פשמישל (Przemyśl) וקל למצוא אותה באמצעות נתיב #4 שעובר דרך פשמישל כשאתם מגיעים לגבול, הכביש די צר ותמיד משתרך תור ארוך של משאיות וואנים החונים בשולי הכביש הימני. אל תחנו מאחורי כלי הרכב, אלא עמדו בצד המכוניות והתקדמו לאזור המכס כשמסמנים לכם להתקדם.

אם אתם נוהגים ברכב בעל לוחית רישוי מהאיחוד האירופי, מצאו את האזור המיועד לדרכוני האיחוד ואז המשיכו לכיוון דוכן הפיקוח על דרכונים אוקראינים ואז למכס האוקראיני ועברתם את המכס. בעבר זה היה סיוט, כשנוסעים מספרים שחיכו 5-6 שעות פלוס בגבול, אבל האוקראינים התקדמו מאז ביעילות וההמתנה היא כיום כ-1-2 שעות.

לאחר שחציתם את הגבול, פשוט המשיכו בכביש הראשי לכיוון לבוב ( Lviv (Львів)) על ה-E40 – זהו הנתיב החוצה את אוקראינה כולה לכיוון קייב (כלומר לכיוון מזרח). הישארו במסלול הזה – הערים העיקריות לאורך הדרך הן לבוב, רובנו (Rivne (Рівне)), ז'יטומיר (Zhytomyr (Житомир)). כדאי לנקוט בזהירות בנהיגה בכביש בגלל תנאיו הרעועים, אם כי זהו הכביש הראשי העיקרי הנוסע ממזרח למערב והמסלול העיקרי מהאיחוד האירופי ואליו.

השכרת רכב בקייב
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל