השכרת רכב מחירים

השכרת רכב בקירניה – השוואת מחירים ומידע שימושי

קירניה יעד מדהים למשפחות בצפון קפריסין, וכדי להפיק ממנה את המיטב כדאי לשקול השכרת רכב. השכרת רכב בקירניה תהפוך את ההתניידות בחופשה לקלילה ועצמאית, אך חשוב לערוך השוואת מחירים, לתכנן ולהזמין מראש וביעילות.

חבילות נופש לקירניה             |            חבילות נופש לפמגוסטה

אתם ודאי תוהים איך מוצאים מחירים זולים להשכרת רכב בקירניה מחברות מקומיות אמינות, עוד מהארץ? אולי יפתיע אתכם לשמוע שיש דרך מאוד פשוטה לעשות זאת, בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס (תיבת החיפוש הצהובה). בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס להשכרת רכב בחו"ל אפשר להגיע גם לחברות מקומיות משפחתיות וגם לחברות בינלאומיות באותו החיפוש, לקבל את כל המחירים הכי מעודכנים וזולים, לבצע הזמנה ולנהל אותה באתר בעברית.

השתמשו במנוע החיפוש של רנטלקארס להשכרת רכב בחו"ל:

חופשה בקיריניה – עוד מידע חשוב

קירניה עם ילדים – מלונות מומלצים לחופשה משפחתית בצפון קפריסין

איך מגיעים לקפריסין הטורקית? תחבורה לצפון קפריסין

10 מלונות מומלצים בקפריסין הטורקית למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בקירניה – מומלץ?

למרות המגוון המצומצם יחסית של חברות להשכרת רכב בקירניה, אם בוחרים בחברה איכותית שמציעה שירותים יעילים, מדובר בפתרון מושלם להתניידות בצפון קפריסין. ישנן חברות להשכרת רכב בקירניה שאף מציעות הסעה משדה התעופה לרנקה או משדה התעופה ארקן שבקפריסין הצפונית (קפריסין הטורקית), עד לדלפק השכרת הרכב בקירניה (שירות כזה ניתן למצוא בחברת Pacific rent a car בקירניה).

השכרת רכב בקפריסין היוונית ומעבר עם הרכב לצד הטורקי לא תמיד אפשרי, ואם כן, העניין כרוך בד"כ בעמלות נוספות/רכישת ביטוח נוסף. לכן, אם אתם מתכננים לטייל עם רכב בקפריסין הצפונית, השכרת רכב בקירניה יכולה להיות אופציה טובה.

קירניה היא בהחלט יעד בו מומלץ לתכנן את השכרת הרכב מראש. גם בגלל המגוון המצומצם, יחסית ליעדים אחרים, וגם מכיוון שבד"כ יש צורך בשירותים נוספים, כמו הסעה משדה התעופה, עמלה נוספת למעבר לצד היווני ועוד.

איפה מומלץ לשכור רכב בקירניה?

רשימת החברות והמחירים להשכרת רכב בקירניה כוללת בעיקר חברות קטנות ומקומיות, עם הצעות לרכבים קטנים או משפחתיים. מומלץ לבדוק את הביקורות וחוות הדעת על חברות להשכרת רכב בקירניה לפני ביצוע ההזמנה. אחת החברות הבולטות והמצטיינות מבחינת חוות דעת בקירניה, היא פסיפיק רנט-א-קאר (Pacific Rent A car), שממוקמת במרכז העיר, קרוב לנמל. החברה מתהדרת בציון של 4.5 בחוות הדעת בגוגל ובציון של 9.1 בחוות הדעת של רנטלקרס.

איך מזמינים השכרת רכב לקירניה?

מומלץ מאוד לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב בקירניה ולבצע הזמנה מראש. ישנן מספר חברות להשכרת רכב בקירניה שנחשבות למומלצות במיוחד וזוכות לחוות דעת מעולות, כך שחבל להסתפק בהצעת מחיר אחת.

הדרך המומלצת לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב בקירניה היא בעזרת רנטלקארס, מנוע חיפוש מוכר ופופולרי שפועל כבר שנים רבות בתחום, והוא בין האהובים על מטיילים מנוסים. מנוע חיפוש של רנטלקארס ניתן למצוא כאן בעמוד (תיבת החיפוש הצהובה) כדי לבדוק מחירים ואולי אפילו לשריין הזמנה כבר עכשיו.

אז איך מוצאים מחירים זולים להשכרת רכב בקירניה בעזרת רנטלקארס?

מנוע החיפוש של רנטלקארס פועל כצד שלישי: בתוצאות החיפוש הוא יציג בפניכם מגוון אופציות להשכרת רכב בקירניה ממגוון חברות. בכל הצעה תוכלו לצפות בפרטים החשובים כבר בשלב החיפוש, ולאחר הבחירה בהצעה הרלוונטית תוכלו גם לבדוק את הפרטים והתנאים המלאים, ולבצע הזמנה להשכרת רכב בקירניה דרך האתר.

רנטלקארס בעצם ישמש כמתווך, ויאפשר לכם לנהל את ההזמנה באתר, לשלוח בקשות לחברת השכרת הרכב, לבצע פעולות באופן אוטומטי ולהוסיף תוספות להזמנה, מה שבעצם פותר את הבעיה של קשיי תקשורת עם חברות להשכרת רכב בקירניה, עם פקידים שלא תמיד דוברים אנגלית.

יתרונות של הזמנת השכרת רכב בקירניה עם רנטלקארס:

– ניתן לערוך השוואת מחירים בין מגוון חברות במקום אחד.

– ניתן לבדוק את הביטוחים הכלולים בהשכרה ולהוסיף ביטוח מקיף.

– ניתן להוסיף תוספות קריטיות למשפחות כמו מושב בטיחות לתינוק, כבר במהלך ההזמנה.

– אפשר לבדוק עלויות "מפתיעות" מראש כמו החזרת הרכב במיקום שונה, תוספת של נהג חדש, וכול'. כל אלו יחושבו באופן אוטומטי לפי הפרטים שתזינו בחיפוש.

איך מזמינים השכרת רכב לקירניה עם רנטלקארס?

הזמנת השכרת רכב לקירניה עם רנטלקארס היא מאוד פשוטה, ולמעשה תחסוך לכם הרבה זמן של התעסקות וכאב ראש, בכמה שלבים פשוטים:

  1. במנוע החיפוש כאן בעמוד, מזינים את נקודת האיסוף, את התאריכים והשעות של האיסוף וההחזרה, ולוחצים על "חיפוש".
  2. כעת, יוצגו בפניכם מגוון אופציות ליעדים, כולל יעדים קרובים (שימו לב שייתכן שמנוע החיפוש יציע לכם גם יעדים בקפריסין היוונית). בחרו ב"קירניה".
  3. כעת, מומלץ לעבור על כל ההצעות ולשים לב למדיניות הדלק, מדיניות השינוי והביטול, המיקום של דלפק ההשכרה, הביטוחים הכלולים וגם פרטי הרכב הטכניים כמו מספר הנוסעים, סוג תיבת ההילוכים וכול'. בדרך כלל, מחירים זולים להשכרת רכב בקירניה יופיעו בתחילת התוצאות.
  4. לאחר לחיצה על "הזמינו עכשיו", תעברו לתהליך הזמנה קצר שכולל: מעבר על תנאי ההשכרה המלאים, אופציה להוספת תוספות כמו נהג נוסף או מושב בטיחות, וכמובן הזנת הפרטים וביצוע תשלום. תוכלו גם להוסיף ביטוח מקיף חיצוני של רנטלקארס.

לאחר ביצוע התשלום לשריון ההזמנה וקבלת אישור הזמנה, תוכלו לבצע פעולות לניהול ושינוי ההזמנה באתר של רנטלקארס.

נהיגה בצפון קפריסין (קפריסין הטורקית)

השאלה הראשונה שנשאלת בנושא השכרת רכב בקירניה, היא בדרך כלל "באיזה צד נוהגים בצפון קפריסין?". אז חשוב שתדעו שבצפון קפריסין נוהגים בצד שמאל של הכביש, וההגה נמצא בצד הימני של הרכב, כלומר הפוך מישראל. לכן, ייתכן שיקח לכם מעט זמן להתרגל, כך שאולי כדאי לשכור רכב אוטומטי כדי להקל על המעבר.

מלבד זאת, הנהיגה בצפון קפריסין בטוחה יחסית ולא מסובכת בדרך כלל.

תוכלו להתרשם מחוויית הנהיגה בקירניה בסרטון הבא:

האם צריך רישיון נהיגה בינלאומי לקפריסין?

רוב חברות ההשכרה בקירניה מקבלות גם רישיונות זרים, אך מומלץ ליתר ביטחון להוציא רישיון בינלאומי בנוסף לרישיון הישראלי.

מאיזה גיל אפשר לשכור רכב בקירניה?

למרות שהגיל המינימלי להוצאת רישיון בקפריסין הטורקית הוא 18, הגיל המינימלי להשכרת רכב בקפריסין הטורקית משתנה מחברה לחברה, ולרוב הוא 20 לפחות.

האם אפשר לשכור רכב בקפריסין היוונית ולעבור לצד הטורקי?

זו בהחלט שאלה שחוזרת על עצמה הרבה, וחשוב לדעת שביטוח הרכב היווני פשוט לא תקף בצפון קפריסין, כך שזה לא מומלץ. ייתכן שתוכלו לרכוש ביטוח טורקי במעבר הגבול. אנחנו היינו ממליצים לשכור רכב בנפרד בצפון קפריסין, במיוחד בזכות העובדה שיש חברות להשכרת רכב בקירניה שמציעות איסוף גם משדה התעופה בלרנקה, כדי שלא תצטרכו לעבור עם רכב שכור בגבול.

השכרת רכב למשפחות בקירניה

כשמחפשים השכרת רכב בקירניה למשפחות חשוב לשים לב לכמה פרטים. בעת השוואת המחירים ברנטלקארס, כדאי לסנן את סוגי הרכבים כדי להתמקד בהשכרת רכב משפחתי בקירניה (מתוך סוגי הרכבים המופיעים בתוצאות החיפוש, בחלק העליון של העמוד).

דבר נוסף שכדאי לתכנן מראש בהשכרת רכב למשפחות בקירניה, הוא הזמנת מושב בטיחות לתינוק. בד"כ תהיה לכם את האופציה להוסיף מושב לתינוק בהשכרת רכב בקירניה, בתוספת של עמלה יומית. בהשכרת רכב לקירניה מרנטלקארס ניתן להזמין את התוספת כבר במהלך ההזמנה.

השוואת מחירים להשכרת רכב בקירניה

וכעת לשאלת השאלות, כמה עולה השכרת רכב בקירניה?

כדי לקבל את התשובה הכי מעודכנת לשנת 2023, נעזרנו במנוע החיפוש של רנטלקארס שאיפשר לנו לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב בקירניה בקלות.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בקירניה ליום אחד קיבלנו מחברת פסיפיק רנט-א-קאר, בעלות של כ-91.34 אירו.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בקירניה לשבוע, קיבלנו מאותה החברה עבור פורד פיאסטה בעלות של 497.32 אירו לשבעה ימים, כלומר כ-71 אירו ליום.

מחירי השכרת רכב משפחתי בקירניה מתחילים מכ-116.72 אירו ליום אחד (עבור פורד פוקוס) ומכ-497.32 אירו לשבעה ימים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל