השכרת רכב בפנמה מידע חשוב

השכרת רכב בפנמה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

כדי למצוא בקלות השכרת רכב בפנמה במחיר הכי זול (על מיגוון דגמי מכוניות, החל מהשכרת רכב קטן ועד השכרת מכונית משפחתית, ג'יפ, מיני וואן או השכרת ג'יפ) – השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שנמצא למטה בדף זה. תוך 2 דקות תוכלו לבצע בקלות ונוחות השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בפנמה אשר נחשבות אמינות וספקות שירות לקוחות באנגלית: בשדה "ארץ" בתיבת החיפוש, ביחרו את פנמה. אחר כך ביחרו את העיר בה אתם מעוניינים לשכור רכב בפנמה – האפשרות הנוחה ביותר למטייל בד"כ היא השכרת רכב בפנמה סיטי, ובד"כ השכרת רכב בנמל התעופה בפנמה, אך יש אפשרויות נוספות – השכרת רכב בקולון, דויד, בוקטה, פלאיה בלאנקה, ריו האטו או ערים נוספות בפנמה.

אחר כך, בשדה "תחנה", ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בפנמה בתוך העיר שבחרתם בה. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכבים בפנמה וליחצו "חפש" כדי לראות תוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בפנמה

השכרת רכב ונהיגה בפנמה

נהיגה בפנמה לא כל כך קלה למטייל המערבי. התנועה בשעות השיא (8-9 ו-3-7) יכולה להיות איטית במקרה הטוב ומתסכלת, תוך כדי התמודדות לא רק עם הנהגים הלא מתחשבים אלא גם עם עמדות האגרה והצמתים.

תגלו שלעיתים קרובות הנהגים בפנמה פשוט מתעלמים מכל חוקי התנועה, נוהגים בשולי הכביש, במסלול הלא נכון או אפילו על המדרכה. אין כזה דבר שמירה על הנתיבים בפנמה. אם תיתנו להם, נהגים בפנמה יחתכו אתכם בלי לחשוב פעמיים וייקחו לכם את המקום. מומלץ לצפות בסרטון הווידאו אשר מתעד נהיגה בפנמה סיטי (עיר הבירה של פנמה) – הוא יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב בפנמה

נהיגה בפנמה הרבה יותר קלה עם GPS והמערכת הכי טובה לכך מבחינת ניווט בנהיגה בפנמה לא נמצאת באפליקציות המוכרות יותר למטייל הישראלי אלא נמצאת במפת הדרכים שפנמה מוציאה ואשר מתעדכנת 4 פעמים בשנה. Panama-GPS.com הם הבעלי הזכויות של מפות אלו והספקים של רוב חברות השכרת הרכב בפנמה כמו National, Avis, Dollar, Budget, Alamo, Hertz.

חברות השכרת רכבים אחרות בפנמה לעיתים קרובות, משתמשות במפות פירטיות לא מעודכנות המנחות את הלקוחות לכיוונים לא נכונים וכוללות מידע לא נכון. הדבר עלול להיות מסוכן במיוחד בעת נהיגה באיזור חבל דריאן הידוע לשמצה (בגבול קולומביה).

בפנמה יש גם הרבה בעיות כספיות המתבטאות בתנועה, כמו מכוניות ״טרנטות״. אם חשבתם שהתחבורה בפנמה היא סמל של עולם שלישי ורפובליקת בננות, חכו עד שתראו את המכוניות שלהם….

השכרת רכב בפנמה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל