Perast

פראסט – מלונות מומלצים למשפחות במונטנגרו

5 מלונות מומלצים בפראסט למשפחות עם ילדים – אם אתם מתכננים חופשה בפראסט עם ילדים ערכנו עבורכם רשימה של בתי מלון מומלצים בפראסט, עיירת הנופש הקטנה וההיסטורית במפרץ קוטור במונטנגרו, כל אחד מהם הוא מלון מומלץ בפראסט בזכות עצמו, אך מעבר למלונות מומלצים אחרים בפראסט, 5 בתי המלון בפראסט שנבחרו לרשימה זו מציעים יותר למשפחות עם ילדים – חלקם עם אפשרויות להזמנת בייבי סיטר לחדר המלון, חדרים משפחתיים מרווחים, דירות נופש עם מטבחים ועוד

פראסט Perast היא עיירה קטנה ועתיקה במפרץ קוטור שבמונטנגרו. פראסט ידועה בעיקר בשל  הכנסיות הרבות שלה והמיקום שלה, כיוון שהיא משקיפה על האיים Our Lady of the Rocks (גבירתנו של הסלעים) וסנט ג'ורג', היוצרים נוף מדהים שהפך את פראסט לאחד המקומות החביבים על משפחות המתכננות חופשה במונטנגרו עם ילדים. האי 'גבירתנו של הסלעים' הוא אי מלאכותי קטן, אליו תוכלו להגיע בסירה מפראסט ולבקר בכנסייה המפורסמת ובמוזיאון שנמצאים בו. פראסט היא עיירה קטנה מאוד, וככזו, הכל נמצא במרחק הליכה. יש בה מגוון מסעדות בהן תוכלו ליהנות מארוחה טובה על המזח, בתוספת של נוף מרהיב, וכמה בתי מלון מומלצים למשפחות עיהם תוכלו לקרוא בכתבה זו. אין בעיירה חופים חוליים, כך שאם תרצו לשחות תאלצו להסתפק בבריכת המלון. עם זאת, ישנם חופים בהם תוכלו לנוח במיטות שיזוף אל מול הנוף הציורי. העיר עשירה במבנים עתיקים וקסומים, ובאחד מהם נמצא המוזיאון הנהדר של העיירה.

פראסט נמצאת במרחק של כחצי שעה נסיעה מהעיר קוטור, וניתן להגיע אליה משם בקלות באוטובוס. אם אתם מתכננים להגיע אל פראסט עם ילדים ריכזנו בשבילכם את חמשת המלונות המומלצים ביותר למשפחות בפראסט הקטנה והמקסימה.

המלצות לקריאה נוספת לפני חופשה בפראסט –

מתכננים חופשה משפחתית בפראסט? הכנו עבורכם כתבה מיוחדת עם מדריך מפורט לחופשה בפראסט כולל המלצות על אטרקציות וטיפים לתיכנון חופשה בפראסט

שוקלים לשכור רכב ולטייל במונטנגרו היפה? אל תפספסו את הכתבה הבאה, היא תחסוך לכם מאות שקלים והרבה חששות בהזמנת השכרת רכב במונטנגרו

מגיעים אל פראסט עם ילדים ומתכננים טיול משפחות במונטנגרו? כדאי לקרוא את המדריך המלא על טיול במונטנגרו עם ילדים

5 מלונות מומלצים בפראסט למשפחות עם ילדים


מלון פר אסטרה Hotel Per Astra

פר אסטרה הוא מלון בוטיק ייחודי בפראסט בדירוג של ארבעה כוכבים, אחד המלונות המומלצים בפראסט בכלל המקבל מקום של כבוד ברשימות מלונות מומלצים בפראסט למשפחות עם ילדים. מלבד הנוף הציורי והאווירה הקסומה של המלון, יש בו חדרים מרווחים ומושלמים למשפחות. סוויטת האקזקיוטיב, למשל, מרווחת במיוחד יחסית לשאר החדרים במלונות שבאיזור, והעיצוב המושקע שלה מעניק תחושה של יוקרה. יש בה מיטה זוגית ומיטת ספה, חדר אמבטיה מרווח עם אמבט עיסוי ומוצרי רחצה, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, שולחן כתיבה, פינת ישיבה ועוד. קיימת אפשרות להוסיף עריסה לתינוק עד גיל שנתיים או מיטה נוספת לילד עד גיל 11 בחינם ובתיאום מראש. אם לא תתאמו מראש, התוספת תהיה כרוכה בתשלום.

תוכלו ליהנות משחייה אל מול נוף הררי מרהיב בבריכת המלון או פשוט לנוח באחת ממיטות השיזוף הנוחות ולצפות בספינות העוברות ושבות. בספא, ההורים יוכלו ליהנות ממסאז' או מחדר הסאונה (בתוספת תשלום).

צוות המלון הידידותי ישמח לסייע לכם בתיאום סיורים באיזור – לחוף הקרוב, למוזיאון של פראסט או לשאר האטרקציות שיש לעיירה להציע. המלון נמצא במרחק של כמה דקות הליכה ממרכז העיירה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון קונטה Conte Hotel & Restaurant

מלון קונטה הוא מלון ארבעה כוכבים מקסים הממוקם בכיכר המרכזית של פראסט במרחק הליכה קצר מהחוף. זהו מלון קטן יחסית, המכיל 30 דירות וחדרים בלבד. דירת שני החדרים היא המומלצת ביותר למשפחות במלון זה. מדובר בדירה גדולה ומעוצבת המכילה מיטה זוגית בכל חדר שינה, ושתי מיטות ספה בסלון. בנוסף, בדירה יש מרפסת עם נוף לים, טלוויזיה, כספת, מיזוג אוויר, מטבחון עם מקרר, כלי מטבח, כיריים, טוסטר, מכונת קפה ועוד.

המלון מספק חנייה בחינם לאורחיו, במקרה שתחליטו להשכיר רכב במהלך החופשה. מסעדת המלון מציעה מנות דגים מצוינות, כמו גם סלטים, מרקים ומגוון מנות בשריות, מהן תוכלו ליהנות במרפסת עם הנוף הציורי של האיים הסמוכים. במרחק הליכה קצר מהמלון תוכלו למצוא תחנת אוטובוס וסופרמרקט לנוחיותכם. גם כנסיית סנט ניקולס נמצאת במרחק הליכה קצר מהמקום. מלון קונטה מקבל ציונים טובים בדירוגי מלונות מומלצים בפראסט למשפחות עם ילדים הנערכים ע"י גולשים באינטרנט.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון בוטיק וילה פרסט Vila Perast Boutique Hotel

מלון בוטיק זה, אחד מבתי המלון המומלצים בפראסט, ממוקם במבנה עתיק בלב פראסט. הוא כלול ברשימות מלונות מומלצים בפראסט למשפחות עם ילדים גם בגלל שירות חשוב ביותר לחופשה בפראסט עם ילדים – במלון זה תוכלו לתאם מראש שירותי בייביסיטר (שמרטפות, בתוספת תשלום) וכך ליהנות מדייט זוגי בפראסט בעוד הילדים ישנים בשקט במלון בהשגחת מטפלת.  כמו כן, צוות המלון יוכל לתאם בשבילכם סיורים מודרכים, טיולי קיאקים ואופניים ושירותי הסעות באיזור.

בית המלון וילה פראסט עבר שיפוץ לאחרונה שהעניק לו מראה המשלב בין המודרני לקדום. החדר המומלץ ביותר במלון למשפחות הוא חדר הסופיריור עם נוף לים, המתאים לארבעה אנשים. הוא כולל מיטה זוגית וספה, אינטרנט אלחוטי, מייבש שיער ועוד. במסעדת המלון תוכלו ליהנות מבופה ארוחת בוקר נהדר וממבחר מאפים, פירות, מיצים טריים, סנדוויצ'ים, מרקים, סלטים ועוד במהלך היום. מהארוחות תוכלו ליהנות בתוך המסעדה או במרפסת אל מול הנוף הציורי של מונטנגרו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


דירות יובנוביץ' Apartments Jovanović

דירות יובנוביץ' מספקות אפשרות זולה ללינה בפראסט, אך בהחלט איכותית, מדובר בבית מלון זול ומומלץ לחופשה בפראסט עם ילדים בדירות נופש. הדירות ממוקמות במרחק של כחמש דקות הליכה מהחוף. הדירה המשפחתית לארבעה אנשים ממוקמת בקומת הקרקע וכוללת נוף לים, טלוויזיה עם ערוצי כבלים, מיזוג אוויר, סלון, מרפסת עם איזור ישיבה ומטבחון קטן.

הדירות נמצאות במיקום מצוין, קרוב למגוון המסעדות והסופרמרקטים של פראסט. לנופשים המשכירים רכב במהלך החופשה, המלון מספק חנייה בחינם. שדה התעופה טיווט נמצא במרחק של כ – 10 ק"מ מהמקום. הדירות מתאימות במיוחד למשפחות שרוצות ליהנות מתחושת ביתיות במהלך חופשה בפראסט ואולי אפילו לחסוך קצת ולבשל מדי פעם במטבחון המאובזר של הדירה או במנגל שנמצא במקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


דירות דוד Apartments David

מלון דירות דוד הוא מלון דירות מומלץ בפראסט הממוקם במבנה עתיק ויפהפה, במרחק הליכה קצרצר מהחוף. המלון מציע דירות נקיות ומרווחות, ומספק מקסימום נוחות במיקום מצוין במרחק הליכה מהמסעדות שבאיזור. תוכלו לבחור מבין דירות חדר או שניים, למשפחות קטנות או גדולות יותר. ברוב הדירות יש נוף לים, והן כוללות מטבחון מאובזר עם כיריים, מקרר, מדיח כלים, תנור ומיקרוגל.

בנוסף על כך, תוכלו ליהנות ממרפסת פרטית עם מיטות שיזוף נוחות ואיזור ישיבה. בדירות יש טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי ללא תשלום ומיזוג אוויר כמובן. יש אפשרות להוסיף עריסה לתינוק עד גיל שנתיים בחינם ובתיאום מראש. דירות דוד נמצאות במרחק של כמאתיים מטרים מהמיני-מרקט. השילוב של המארחים האדיבים, התחושה הביתית והמיקום האטרקטיבי הופכים את דירות דוד למומלצות במיוחד בכל רשימת מלונות מומלצים בפראסט למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

פראסט - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל