השכרת רכב בניו אורלינס סניפים

השכרת רכב בניו אורלינס – מחירים, מידע והזמנות

אם אתם שוקלים אפשרות של השכרת רכב בניו אורלינס שארצות הברית מדריך זה יחסוך לכם הרבה כסף ושאלות באמצעות מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שיאתר עבורכם את המחירים הכי זולים על מגוון רחב של מכוניות להשכרה בניו אורלינס, וגם מידע חשוב וטיפים למטייל על נהיגה בניו אורלינס (כולל סרט וידאו לנהג)

על מנת למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב בניו אורלינס (על מגוון רחב של דגמי מכוניות) השתמשו במנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירים של השכרת רכב בעולם (קיויטקסי) המופיע למטה בדף זה. התהליך קל וקצר – בשדה "ארץ" בתיבת החיפוש ביחרו את ארה"ב, ואז בשדה עיר ביחרו את ניו אורלינס new orleans ובשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בניו אורלינס מתוך רשימת המיקומים של חברות השכרת רכבים שונות, הכוללת למשל אפשרויות כמו השכרת רכב בשדה התעופה בניו אורלינס. לסיום, ביחרו את התאריכים הספציפיים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בניו אורלינס ואז ליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בניו אורלינס הנחשבות אמינות ומוכרות

חופשה בניו אורלינס – עוד המלצות קריאה למטייל

ניו אורלינס למטייל – אטרקציות וטיפים למשפחות עם ילדים

בתי מלון בניו אורלינס – המומלצים

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

ארה"ב עם ילדים – תיכנון טיול משפחתי בארצות הברית

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

השכרת רכב בניו אורלינס – טיפים למטייל

אם אתם מתכננים השכרת רכב בניו אורלינס כדי לטייל ברובע הצרפתי, בבתי הקזינו, או סתם ברובע העסקי של מרכז ניו אורלינס, יכול להיות שרכב יהווה יותר טרחה מאשר יתרון, כמו ברוב הערים הגדולות. רוב החניונים שבבתי המלון הם מסוג "ואלה" (איש צוות שמחנה עבורכם את האוטו) או שהם יקרים מדי, קשים מדי להשגה או רחוקים מדי. ניו אורלינס ערוכה למטיילים והתחבורה הציבורית הכוללת חשמליות ואוטובוסים ענפה מאוד ופועלת 24 שעות 7 ימים בשבוע.

הליכה בניו אורלינס מהנה ובריאה במהלך היום וגם בערב המוקדם. אחרי חצות, תעדיפו אולי להזמין מונית, אבל רוב הסיכויים שמדובר בנסיעה קצרה ובמחיר סביר. כדי לראות את ניו אורלינס בדרך הטובה ביותר, נסו לשכור אופניים מאחת מחברות האופניים הרבות הנמצאות ברובע הצרפתי או במריני (Marigny)

היו מודעים לכך שרוב הרחובות בניו אורלינס נבנו לפני עידן הרכב, בעיקר בחלקים הישנים יותר של העיר, שהם המעניינים ביותר עבור תיירים. יש המון רחובות חד-סטריים ובשכונות מסויימות רחובות שבהם התנועה היא לשני הכיוונים כל כך צרים שהרבה פעמים רכבים בכיוון אחד צריכים לעצור בצד כדי לתת לרכבים ממול לעבור, אם רכבים גם חונים באותו רחוב. כדאי להתכונן לפני השכרת רכב בניו אורלינס באמצעות צפייה בסרטון אשר מתעד נהיגה בניו אורלינס –

תמצאו בכבישים בניו אורלינס הרבה בורות ותנאי הכביש הרבה פעמים ירודים בהשוואה למדינה מפותחת כמו ארה"ב.

השילוט לפעמים חסר או לא ברור, ויש שלטים שנעלמו בהוריקן קטרינה (Katrina) ועדיין לא הוחלפו, אע״פ שהמצב השתפר באופן משמעותי.

חנייה בניו אורלינס לעיתים קרובות מהווה אתגר באזורים מעניינים רבים שאליהם מבקרים נוהגים להגיע בסמיכות לאטרקציות תתירותיות בניו אורלינס, אבל בד״כ תמצאו במקומות כאלה חניונים בתשלום. חנייה בבתי מלון יכולה לעלות מעל 30 דולר ללילה בדאונטאון וברובע הצרפתי.

נהגים שלא יודעים איך לבצע חנייה במקביל אולי יעדיפו להשאיר את הרכב באחד החניונים בתשלום כשהם מטיילים בניו אורלינס – החנייה ברחובות העיר לא פשוטה.

הציר המרכזי החוצה את ניו אורלינס הוא הכביש הבין-ארצי Interstate 10, המוביל ממזרח למערב. הצירים העיקריים הפונים לכיוון צפון ודרום הם הכבישים הבין-ארציים Interstate 49, 55 ו-59.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל