קראיובה השכרת רכב סניפים

השכרת רכב בקראיובה – מה חשוב לדעת

מתכננים טיול ברומניה ושוקלים את האפשרות להזמין השכרת רכב בקראיובה שברומניה? כתבה זו תחסוך לכם מאות שקלים והרבה התלבטויות עם מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בקראיובה וימצא לכם את המחיר הכי זול, וגם מידע חשוב למטייל על נהיגה בקראיובה (כולל סרטון וידאו) ועל חופשות בקראיובה וטיולים ברומניה

על מנת למצוא את המחירים הכי זולים להשכרת רכב בקראיובה (עבור מיגוון רחב של מכוניות) השתמשו במנוע החיפוש המיוחד "רנטאלקארס" המופיע למטה בדף זה, אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים להשכרת רכב בקראיובה בין חברות השכרת רכב הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית, בקלות ומהירות. כדי להשתמש במנוע השוואת המחירים ולמצוא השכרת רכבים בקראיובה במחיר הכי זול, מלאו את תיבת החיפוש:

בשדה "ארץ" ביחרו את רומניה, ואז בשדה "עיר" חפשו את craiova קראיובה. אחר כך, בשדה "תחנה", ביחרו את המיקום הספציפי אליו אתם מעדיפים להזמין השכרת רכב בקראיובה מבין האפשרויות הכוללות את האופצייה הנוחה למטייל ברוב המיקרים של השכרת רכב בשדה התעופה של קראיובה, וגם אפשרות השכרת רכב בקראיובה בעיר התחתית (מרכז העיר). לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם מעדיפים להזמין השכרת רכב בקראיובה וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת המחירים ולהזמין אונליין את המכונית המתאימה לכם.

עוד בנושא חופשה בקראיובה

קראיובה רומניה – מלונות מומלצים עם ילדים

קראיובה רומניה – המלצות לחופשה משפחתית

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

עוד בנושא טיול ברומניה

רומניה עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

טיסות לרומניה – טיפים והשוואת מחירים

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים ועצות

סים לרומניה – עצות וטיפים בנושא תקשורת

השכרת רכב בקראיובה רומניה – טיפים והמלצות למטייל

תושבי קראיובה מבלים בממוצע 23 דקות על הכביש כדי להגיע לעבודה, כלומר התנועה בקראיובה מאוד יעילה ואין הרבה פקקים בקראיובה. זמן ההליכה הממוצע בקראיובה, אגב, הוא 16 דקות. תושבי קראיובה בד״כ משתמשים ברכבים פרטיים לתחבורה בתוך העיר, אבל הדרך הפופולרית ביותר לטייל בקראיובה היא בהליכה. אם אתם מתכננים לא להסתפק בחופשה בקראיובה אלא לצאת מהעיר לטיול ברומניה הדרך הנוחה ביותר לעשות זאת היא באמצעות השכרת רכב בקראיובה.

נהיגה בקראיובה נחשבת נוחה יחסית. לפני השכרת רכב בקראיובה אולי תעדיפו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בקראיובה – הוא יסייע לכם להתכונן קצת:

מערכת התחבורה הציבורית בקראיובה די ענפה אך לא מאוד נוחה ולא מותאמת לצרכי תיירים והיא מורכבת מחשמליות מסוג טרולי, אוטובוסים וקווי חשמלית מסוג טראם. התחבורה הציבורית מופעלת ע״י Regia Autonoma de Transport Craiova (RAT Craiova). כרטיס בכיוון אחד עולה כ-0.60 דולר אמריקאי.

אם אתם מתכננים להגיע לקראיובה מבוקרשט בנהיגה, שימו לב שהמסלול המהיר ביותר מבוקרשט לקראיובה הוא בכבישים A1/E81 – DN 65/E574: בוקרשט – פיטסטי (Pitesti) – סלטינה (Slatina) – קראיובה

מרחקי נסיעה מקראיובה ליעדים ברומניה

ארד (Arad) – 391 ק״מ

בוקרשט – 233 ק״מ

בראשוב (Brasov) –  238 ק״מ

קלוז׳ נאפוקה (Cluj Napoca) – 400  ק״מ

קונסטנצה (Constanta) – 452 ק״מ

יאשי (Iasi) – 532  ק״מ

אוראדיה (Oradea) – 420  ק״מ

סאטו מארה (Satu Mare) –  548 ק״מ

סיביו (Sibiu) – 247 ק״מ

סוצ׳בה (Suceava) – 555 ק״מ

טימישוארה (Timisoara) – 339 ק״מ

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל