קראיובה בתי מלונות למשפחה

10 מלונות מומלצים בקראיובה עם ילדים

מתכננים חופשה משפחתית בקראיובה שברומניה? הכתבה הבאה נועדה עבורכם והיא כוללת רשימה מפורטת של מלונות מומלצים בקראיובה למשפחות עם ילדים. יש כמה וכמה מלונות טובים בקראיובה אבל לא כולם מיועדים למשפחות. על מנת שהילדים ירגישו בנוח מומלץ לבחור מלון בקראיובה מתוך בתי המלון שברשימה זו

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

הרשימה מבוססת על דירוגי מלונות מומלצים בקראיובה עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט (באנגלית) ומתבססים על הצבעות של משפחות אשר שהו בקראיובה עם ילדים בחופשה משפחתית (או כחלק מטיול ברומניה). הרשימה כוללת מלונות בקראיובה במגוון רמות מחיר ומיקומים בתוך העיר וגם דירות נופש בקראיובה

טיול ברומניה עם ילדים – עוד באותו נושא:

קראיובה רומניה – המלצות לחופשה משפחתית

טיסות לרומניה – טיפים והשוואת מחירים

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים ועצות

רומניה עם ילדים – המלצות וטיפים לטיול משפחות

קניית ליי רומני בישראל – המלצות

סים ו eSIM לרומניה – המלצות לתקשורת

מלונות מומלצים בקראיובה עם ילדים


מלון אמה אסט – Hotel Emma Est 

אמה אסט, מלון מומלץ בקראיובה בדירוג 3 כוכבים, השוכן 2 קילומטרים משדה התעופה קראיובה (Craiova) – 5 קילומטרים בלבד מפארק רומנסקו (Romanescu) – הנחשב לפארק העירוני הגדול של מזרח אירופה, מציע למשפחות חופשה בקראיובה ביחידות ממוזגות עם חדרי רחצה פרטיים ואינטרנט אלחוטי חינם.

כל יחידה כוללת מיני בר, טלוויזיה משוכללת וחדר רחצה ובו חלוק רחצה ומוצרי טיפוח ללא עלות. מתקני גיהוץ ומייבש שיער זמינים ללא תשלום ועל-פי בקשה.

מסעדת האתר מגישה מאכלים רומניים מסורתיים ומאכלים בינלאומיים.

מוזיאון אולטניה (Oltenia), המוזיאון לאמנות (Museum Art) ותחנת הרכבת קראיובה, מרוחקים 10 דקות נסיעה מהמקום. חניה פרטית זמינה חינם במלון, אשר זוכה לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בקראיובה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה קאזה קראיובה נובה – Casa Craiova Nuova 

קאזה קראיובה נובה, בית הארחה בקראיובה בדירוג 3 כוכבים הממוקם 600 מטרים ממרכז קראיובה (Craiova), 13 דקות הליכה בלבד מאצטדיון יון אובלמנקו וכולל יחידות ממוזגות עם גישה לאינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום. חניה פרטית זמינה חינם במקום.

בכל חדר יש כילה נגד יתושים, מקרר, טלוויזיה משוכללת, פינת ישיבה נוחה וחדר רחצה עם מקלחת או אמבטיה, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער. חלק מהחדרים כוללים פריטים מעץ מלא.

המקום ניצב 16 דקות הליכה קלה מפארק רומנסקו (Romanescu) ורק 800 מטרים מבית החולים הקרוב. המיקום המרכזי הוא אחת הסיבות לדירוגים הגבוהים של המלון בביקורות על מלונות מומלצים בקראיובה עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רויאל קראיובה – Hotel Royal Craiova 

רויאל קראיובה, מלון מומלץ במרכז קראיובה בדירוג 3 כוכבים השוכן בבניין מן המאה ה-19 במרכזהּ של קראיובה ו-150 מטרים בלבד מאוניברסיטת קראיובה, מציע אמבט עיסוי ואינטרנט אלחוטי חינם. יחידות האירוח ממוזגות, אלגנטיות וכוללת מרפסת פרטית המשקיפה לעיר, אמצעים להכנת שתייה חמה, מיני בר וטלוויזיה בעלת מסך שטוח וחיבור לוויין.

מסעדת המלון מגישה מנות בינלאומיות ורומניות, בסגנון אינטימי ואלגנטי. במרתף היין תגלו מנות רומניות עם יין מקומי ומשקאות אחרים. המלון מקבל המלצות מצויינות ברשימות מלונות מומלצים בקראיובה עם ילדים.

חניה ציבורית זמינה חינם בקרבת מקום. תחנת הרכבת קריובה (Craiova) ניצבת 1.5 קילומטרים מהמקום. מרכזי קניות, מועדוני לילה ופארקים נמצאים בקרבת המלון. נמל התעופה קריובה ממוקם 10 דקות נסיעה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אולטניה – Hotel Oltenia 

אולטניה, בית מלון בקראיובה  בדירוג 4 כוכבים ממוקם סמוך לקניון Electroputere וכולל אינטרנט אלחוטי חינם, גישה חופשית למתקני כושר ומסעדה. מרכז קראיובה מרוחק 1.5 קילומטרים בלבד מהמלון, ואילו תחנת הרכבת ממנה תוכלו להגיע אל מגוון יעדים ברומניה ממוקמת 3 קילומטרים משם.

כל חדר הוא ממוזג ומודרני וכולל פינת ישיבה, כספת, טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח ומיני בר. בחדר הרחצה תמצאו חלוקי רחצה, מוצרי טיפול חינם, מייבש שיער ומקלחת.

האורחים מוזמנים להזיע ולנפח שרירים באמצעות מתקני הכושר, ללא עלות. דלפק הקבלה זמין עבורכם כל שעות היממה, ומציע, בין השאר, שירות שמירות חפצים. חניה חינם זמינה לאורחי המקום. יחסית אל מלונות בקראיובה בד"כ זהו מלון מודרני ומפנק אשר זוכה למיקומים גבוהים בדירוגי בתי מלון מומלצים בקראיובה עם ילדים

המלון נמצא 700 מטרים מ-Ford Romania, ואילו נמל התעופה קריובה מרוחק 5 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

דירות נופש בקראיובה למשפחות


דירת הנופש לאקשרי – Apartament Luxury 

דירת נופש בקראיובה בדירוג 4 כוכבים, נמצאת על הכביש הראשי אל העיר, ומציעה למשפחות אשר מגיעות אל קראיובה עם ילדים אירוח נאה ומרווח עם אינטרנט אלחוטי בחינם. בהשוואה אל מלונות בקראיובה היתרונות עבור משפחות ברורים –  היחידה הממוזגת מרווחת יותר מחדר מלון וכוללת מטבחון אם אפשרות לבישול עצמי שלא תמצאו בחיפוש מלונות בקראיובה, וכמובן – מגבות, מצעים וחדר רחצה פרטי עם מקלחת. רק טבעי שהדירה זוכה למיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בקראיובה למשפחות עם ילדים

סופרמרקטים נמצאים בקרבת מקום ואילו העיר סלאטינה מרוחקת 48 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת טינה – Tina Apartament 

דירה טינה – דירת נפש בקריובה אשר נמצאת בקומת קרקע וכוללת אינטרנט אלחוטי חינם, טראסה ומיזוג אוויר.

ביחידה יש מטבח מאובזר במלואו – יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל מלונות בקראיובה – סלון, חדר רחצה ובו אמבט עיסוי, חדר שינה, מכונת כביסה וטלוויזיה עם מסך שטוח.

תחנת אוטובוס נמצאת 200 מטרים מהמקום וגם מסעדות שונות נמצאות בסמוך. סופרמרקט נמצא במרחק של קילומטר בודד מהמקום. חניה זמינה חינם באתר. דירת הנופש מקבלת ציונים גבוהים ממשפחות ברשימות בתי מלון מומלצים בקראיובה עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת סטיל – Still Apartament 

דירת סטיל, דירת נופש להשכרה לטווח קצר בקריובה, היא דירה מודרנית אשר נבנתה ב-2017 וכוללת אינטרנט אלחוטי חינם. בדירה שני חדרי שינה, סלון, טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבח מאובזר עם אזור אכילה, אמבטיה עם מקלחת ומכונת כביסה. יחסית אל מלונות בקראיובה מדובר על יתרונות משמעותיים המאפשרים למשפחות להתרווח, לבשל ולכבס במהלך חופשה בקראיובה, ולכן אין פלא שדירת הנופש ממוקמת במיקומים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים בקראיובה עם ילדים

סלאטינה ממוקמת 44 קילומטרים מהדירה. נמל התעופה הבינלאומי של קריובה מרוחק 5 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


תיאודוריו מס' 5 – Teodoroiu nr. 5 

בית דירות נופש בקראיובה הכולל אינטרנט אלחוטי חינם ויחידות אירוח עם טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה פרטי עם מקלחת ומטבח מאובזר במלואו – יתרון משמעותי למשפחות לעומת מלונות בקראיובה. בכל יחידה יש מרפסת המשקיפה על העיר.

מלבד מתקני ברביקיו הזמינים לאורחים, ישנו גם גן בו יכולים אורחי המלון להירגע, כך שטבעי למצוא את דירות הנופש במיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בקראיובה למשפחות עם ילדים

סלאטינה נמצאת 48 קילומטרים מבית הדירות ואילו נמל התעופה הקרוב, נמל התעופה קריובה, מרוחק 8 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת דניסה – Apartament Denisa 

דירה דניסה היא דירת נופש בקריובה כוללת מטבח מאובזר ואינטרנט אלחוטי חינם, כמו גם סלון אורחים עם טלוויזיה. היא זוכה לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בקראיובה עם ילדים ולהמלצות טובות.

העיר סלאטינה נמצאת 45 קילומטרים מהמקום, בעוד ששדה התעופה הבינלאומי של קריובה מרוחק 5 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

דירת מירה – Mira Appartament 

דירת מירה היא דירת נופש בקריובה למשפחות הכוללת אינטרנט אלחוטי חינם, סלון, מטבח מאובזר, חדר אמבט וטלוויזיה עם ערוצי כבלים.

העיר סלאטינה נמצאת 45 קילומטרים מהדירה. נמל התעופה הבינלאומי של קריובה מרוחק 5 קילומטרים מהמקום. ניתן להיעזר בשירותי הסעות אל/משדה התעופה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

קראיובה - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל