זקינטוס מלונות עם ילדים

זקינטוס – בתי מלון מומלצים עם ילדים ביוון

מחפשים בית מלון לחופשה בזקינטוס שביוון עם הילדים? יש הרבה מלונות בזקינטוס ורבים מהם נחשבים טובים – אבל לא כל מלון טוב בזקינטוס מומלץ למשפחות. ברשימה זו תוכלו למצוא מלונות מומלצים בזקינטוס למשפחות עם ילדים המציעים יתרונות כמו בריכת ילדים, משחקיות לילדים, חדרים מרווחים, מטבחונים ועוד אפשרויות שיוודאו שכל בני המשפחה ייהנו בזמן חופשה בזקינטוס

הרשימה כוללת מלונות בזקינתוס במגוון רחב של מיקומים על האי זקינטוס, רמות מחיר וסגנונות אירוח – החל מריזורטים מפנקים ומלונות 5 כוכבים בזקינטוס, דרך מלונות דירות בזקינטוס לחופשה משפחתית בדירה מרווחת עם מטבח מאובזר ועד לבתי מלון זולים בזקינטוס שמציעים תמורה טובה למשפחות אשר מגיעות אל זקינתוס עם ילדים. המשותף לכל בתי המלון בזקינתוס שתמצאו בכתבה זו הוא ציונים טובים במיוחד ברשימות מלונות מומלצים בזקינתוס למשפחות עם ילדים אשר מתפרסמות באינטרנט ומתבססות על הצבעות של משפחות.

חופשה בזקינטוס – עוד באותו נושא:

טיסות לזקינטוס יוון – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בזקינטוס – השוואת מחירים והמלצות למטייל

הזמנת הסעות ומוניות בזקינטוס יוון

e-sim וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

מלונות מומלצים בזקינטוס עם ילדים

מלון וספא לסאנטה לאקשרי The Lesante Luxury Hotel & Spa 

לסאנטה לאקז'רי, מלון מומלץ בזקינטוס בדירוג 5 כוכבים הממוקם רק 80 מטרים מחוף טסיליבי (Tsilivi), כולל בריכת ילדים, שתי אמבטיות עיסוי ושלוש בריכות. בחדרי האירוח תמצאו טלוויזיית פלאזמה ואינטרנט אלחוטי חינם. אורחים נהנים מגישה חופשית למרכז הכושר, לסאונה ולספא. המלון מציע בריכה מחוממת ומקורה, מקלחת הרפתקאות ואמבט עיסוי. חמאם ו-4 חדרי עיסוי זמינים במקום. בריכת ילדים זמינה עבור הילדים שאינם יודעים מנוח. יחסית אל מלונות בזקינטוס ברוב המיקרים, מדובר על מלון מאוד מפנק.

החדרים מעוצבים באלגנטיות וכוללים מרפסת מרוהטת ומרווחת. חדר הרחצה כולל מקלחת או אמבטיה עם סילוני עיסוי. החדרים כוללים טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח, אמצעים להכנת תה וקפה ונגן DVD; בחלקם תמצאו אמבט עיסוי פרטי נהדר. בית המלון זוכה לציון 8.7 בהמלצות על מלונות מומלצים בזקינתוס למשפחות עם ילדים.

התחילו את יומכם עם מזנון ארוחת בוקר מפנק המוגש במסעדת Ambrosia. בעת ארוחת הערב, מגישה המסעדה לסועדים מזנון הכולל מנות ים-תיכוניות ומנות מקומיות. מסעדת Neptune מציעה מנות צהריים וערב הנעשות במטבח פתוח. טרקלין ה-Piano Bar מגיש קוקטיילים ושמפניות ומארח ערבי ג'אז ומבחר סוגי בידור בלילות.

המלון ממוקם בסביבה נוחה הסמוכה למרכז טסיליבי – 5 קילומטרים בלבד מהעיר זקינתוס. חנייה זמינה באתר חינם אין כסף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש אאולוס בוטיק Aeolos Boutique Resort and Suites 

אאולוס בוטיק, ריזורט מומלץ בזקינטוס בדירוג 3 כוכבים, מוקף צמחייה שופעת, ונמצא 5 דקות הליכה בלבד מחוף קלאמאקי (Kalamaki) ומציע יחידות אירוח כשבכל אחת מרפסת מרוהטת המשקיפה על הגן ועל בריכת השחייה.

חלק מהחדרים כוללים מטבח מאובזר עם כלי בישול ומקרר – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בזקינטוס ברוב המיקרים עבור משפחות. יחידות הנופש ממוזגות וכוללות פינת אוכל, כאשר חלקן כוללות גם פינת ישיבה. הן כוללות גם טלוויזיית LCD, מוצרי טיפוח חינם, נעלי בית וחלוקי רחצה. שירותי ניקיון ניתנים על בסיס יומי. המלון זוכה לציון 9.4 בדירוגי מלונות מומלצים בזקינטוס למשפחות עם ילדים.

באזור בריכת השחייה יסופקו לכם כיסאות נוח ושמשיות ללא עלות. הבר המרשים Aeolos kitchenBar עומד לרשות האורחים במשך היום.

העיירה זקינתוס מרוחקת 4 קילומטרים ממקום האירוח, ואילו נמל התעופה של זקינטוס נמצא 2 קילומטרים ממנו. חניה פרטית זמינה לאורחים ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קלמאקי ביץ' – Kalamaki Beach Hotel

קלמאקי ביץ', מלון מומלץ בזקינטוס בדירוג 3 כוכבים הממוקם 150 מטר מחוף קלמאקי (Kalamaki), על שטח מוריק בן 2,500 מטרים רבועים, מציע בריכת שחייה, טברנה על החוף ושני ברים. החדרים כוללים מרפסת ומשקיפים לגן או לים. המלון זוכה לציון 9.0 ברשימות מלונות מומלצים בזקינטוס עם ילדים.

חדרי המלון ממוזגים ומוארים; הם כוללים כספת, מקרר קטן וטלוויזיה, נוסף על חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם.

הטברנה של המלון מציעה לאורחיה מאכלים בינלאומיים ומקומיים, עם נוף למפרץ לגנאס (Laganas). הבר שבגן מגיש קוקטיילים, קפה ומשקאות שונים. מזנון ארוחות קלות זמין להנאתכם לצד הבריכה.

המלון ממוקם קילומטר בודד ממרכז הכפר קלמאקי. העיר זקינטוס מרוחקת 5 קילומטרים ממקום האירוח, ואילו נמל התעופה זקינתוס נמצא 2 קילומטרים ממנו. בסמוך, ישנה חנייה בלא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות קסנוס קמארה ביץ Xenos Kamara Beach 

סנוס קמארה ביץ', מלון דירות בזקינטוס בדירוג 2 כוכבים, כולל יחידות אירוח בשירות עצמי אל מול חוף ארגסי (Argassi). במקום יש טראסת שמש המשקיפה לים, בריכת שחייה ובר צמוד לה. בנוסף, יש גם בריכת ילדים המאפשרת לאורחים הצעירים להשתכשך להם בהנאה ולהכיר ילדים אחרים בני גילם – מישראל וממקומות אחרים בעולם. בצמוד לבר הבריכה תמצאו חדר משחקים הכולל טניס שולחן ושולחן ביליארד. ניתן להירגע עם משקה צונן בבר הטרקלין הממוזג, תוך צפייה בטלוויזיה. מלון הדירות זוכה לציון 9.3 בביקורות על מלונות מומלצים בזקינטוס עם ילדים.

הדירות מרווחות ומציעות נוף לגן, לבריכה או לים וכוללות כריות ומזרני איכות, שני חדרי שינה, פינת אוכל ומטבח בו ניתן למצוא טוסטר, כיריים כפולות, מקרר ומיקרוגל – יחסית אל מלונות בזקינטוס באותה רמת מחירים, מדובר על יתרונות משמעותיים עבור משפחה עם ילדים. בנוסף, מכבסה בשירות עצמי זמינה עבורכם. אינטרנט אלחוטי זמין חינם באזורים הציבוריים.

המקום מרוחק 5 דקות של הליכה ממתחם הברים, החנויות והמסעדות של ארגסי. העיר זקינתוס נמצאת 3 קילומטרים מהמקום ואילו חניה זמינה באתר ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ארקדיה לאקשרי אפרטמנטס Arkadia Luxury Hotel Apartments

ארקדיה לאקז'רי אפרטמנטס, מלון מומלץ בזקינטוס בדירוג 3 כוכבים הממוקם 300 מטרים מחוף וארדיולה (Vardiola) – בסמוך לאתר הנופש הידוע ציליבי (Tsilivi), מציע יחידות אירוח הכוללות נופים מרהיבים של גבעות קיפסלי (Kipséli) המוריקות, ושל הים היוֹני. בית המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי בתי מלון מומלצים בזקינטוס עם ילדים.

המלון משלב חדרי אירוח מרוהטים כהלכה עם אירוח מסורתי יווני בזקינטוס הנהדרת. אורחים נהנים משירות הסעות משדה התעופה או הנמל למלון ללא תשלום.

תוכלו להירגע על כסאות הנוח שסביב הבריכה או במרפסת הפרטית בחדר, המשקיפה אל הים. במלון תמצאו גם חדר כושר מאובזר, כמו גם טיפולי עיסוי. אינטרנט אלחוטי זמין חינם ברחבי המלון.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר בחדר האוכל. מסעדת האתר מציעה מגוון מעניין של מנות יווניות מסורתיות. במרחק הליכה קצר תמצאו חנויות וטברנות.

המלון ממוקם 9 קילומטרים מנמל זקינתוס ומהעיר, ו-16 קילומטרים משדה התעופה. תחנת האוטובוס הסמוכה ומרכז הכפר נמצאים 700 מטרים מהמקום. המלון מציע שירותי השכרת רכב וחניה באתר בלא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אנמונה ביץ Anemona Beach Hotel 

אנמונה ביץ, מלון מומלץ וזול בזקינטוס, בניהול משפחתי ובדירוג 2 כוכבים, נמצא על קו החוף, המוקף צמחייה, 500 מטרים ממרכז ארגאסי התוססת. במקום יש יחידות אירוח בשירות עצמי הכוללות מרפסת מרוהטת עם נוף לים היוני. מתקני שעשועים זמינים עבור האורחים הצעירים ומאפשרים למבוגרים רגעים קטנים של מנוחה מהמטלה המתישה של ההשגחה על הילדים. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוג מלונות מומלצים בזקינטוס עם ילדים.

היחידות המתאימות לחופשה משפחתית בזקינטוס, מרווחות ומתאפיינות בצבעים בהירים; יש בהן מטבחון מאובזר כהלכה עם מתקני בישול ומקרר המהווה יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בזקינטוס. כל יחידה כוללת טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח, ומערכת מיזוג אוויר.

משקאות וארוחות קלות מוגשים במזנון החטיפים שבמקום. שירות חדרים עומד לרשות האורחים. טברנות המגישות מאכלים מקומיים, כמו Pastitsada, מרוחקות 5 דקות הליכה ממלון הדירות.

אינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחי המלון הציבוריים. זקינתוס נמצאת 3 קילומטרים ממקום האירוח. נמל התעופה הבינלאומי מרוחק 4 קילומטרים משם. ניתן לארגן השכרת רכב. חניה פרטית זמינה חינם באתר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הדירות אנדרולס Andreolas Luxury Suites 

אנדרולס, מלון דירות בזקינטוס בדירוג 4 כוכבים על חוף Tsilivi, כולל טראסת שמש מרוהטת ופורחת המשקיפה אל הים היוני. המלון זוכה לציון 9.6 ברשימות מלונות מומלצים בזקינתוס עם ילדים.

היחידות ממוזגות ומעוצבות בטעם טוב, כולל ריהוט שנבחר בקפידה ונוף לגן או לים, כמו גם אינטרנט אלחוטי בלא תשלום. בכל יחידה תמצאו מטבחון עם מקרר, קומקום חשמלי וכיריים לבישול, פריטים חשובים לחופשה משפחתית שבד"כ לא תמצאו בקרב מלונות בזקינטוס. חדר הרחצה הצמוד כולל מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער.

התחילו את יומכם עם ארוחת בוקר המוגשת כמזנון באזור האוכל, מדי יום. במרחק הליכה קצר מהמלון תמצאו מבחר של ברים ומסעדות, להנאתכם.

שדה התעופה הבינלאומי מרוחק 9 קילומטרים מהמלון, ואילו העיר זקינתוס והנמל שלה ניצבים 7 קילומטרים מהמקום. אנשי צוות דלפק הקבלה ישמחו לסייע לכם בשירותי השכרת רכב ובמתן מידע אודות תכנון טיולים בזקינטוס. חניה זמינה במקום בלא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ונסה Vanessa Hotel

ונסה, מלון בזקינטוס בדירוג 2 כוכבים, ממוקם במרחק הליכה מחוף קאלאמאקי (Kalamaki) וכולל גינה ים-תיכונית, בריכת טראסה, בר עם ארוחות קלות ליד הבריכה, וכסאות נוח. החדרים ממוזגים וכוללים מטבחון מאובזר, יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל מלונות בזקינטוס. בית המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי מלונות מומלצים בזקינטוס למשפחות עם ילדים.

במלון זמינות דירות בשירות עצמי ודירות סטודיו עם מרפסת פרטית. בכל יחידה תמצאו מטבח מאובזר, חדר רחצה צמוד ובו מייבש שיער, טלוויזיה, כספת ואינטרנט אלחוטי חינם.

אורחים אוהבים לפתוח את היום בארוחת בוקר אמריקנית או אנגלית בתוספת תשלום. מבין פעילויות הפנאי במלון יצוינו – משחקי לוח, טלוויזיה עם לוויין, כדורגל שולחן ושולחן ביליארד.

הילדים אוהבים להשתכשך בבריכת הילדים ולגלוש במגלשות המים המותאמות להם; כך שהילדים יכולים להעסיק את עצמם ובכך לפנות להוריהם מעט רגעי חסד של מנוחה והתרגעות, בין או בחדר האירוח ובין אם באזור הבריכה. לילות קריוקי, חידונים ומסיבות בריכה מתקיימות במלון לעיתים מזומנות.

המלון נמצא בלב קאלאמאקי – 3 קילומטרים מנמל התעופה ו-5 קילומטרים בלבד מהעיירה זקינתוס והנמל הראשי.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות אדלווייס אפרטמנטס  – Edelweiss Hotel 

אדלווייס אפרטמנטס, מלון דירות בזקינתוס בדירוג 3 כוכבים הטובל בירק, מציע יחידות אירוח ממוזגות המרוחקות רק 400 מטרים מחוף ארגאסי (Argassi). יש בו בריכה ובה טראסת שמש, כמו גם בריכת ילדים.

הדירות הסטנדרטיות ודירות הסטודיו שבמלון מוארות ומאווררות; בכל אחת מהן יש מרפסת מרוהטת עם נוף לבריכה השחייה. חנייה בלא תשלום ואינטרנט אלחוטי חינם זמינים באתר. המקום מספק שירות חדרנות על בסיס יומי.

מזנון החטיפים במקום פתוח לאורך היום ומגיש מנות בוקר, ארוחות קלות, חטיפים ומיני כיבוד. תוכלו למצוא במקום גם טלוויזיה עם חיבור לוויין ושולחנות טניס. המקום מארגן ברביקיו מדי שבוע וממוקם במיקומים גבוהים בכל רשימת מלונות מומלצים בזקינתוס למשפחות עם ילדים.

מתחם טברנות וברים נמצאים במרחק 300 מטרים ממקום האירוח. העיירה זקינתוס, בירת האי, נמצאת רק 2.2 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מיראבל Mirabelle Hotel 

מיראבל, בית מלון בזקינטוס בדירוג 3 כוכבים, בנוי בעיצוב יווני מסורתי ושוכן במיקום שקט על גבעה שלוה בכפר ארגאסי (Argassi). מוקף בגנים ירוקים, המלון מרוחק 100 מטרים בלבד מחופה החולי של ארגאסי, וגם מכנסיית סנט סטאתיס.

חלק מהחדרים משקיפים לגן וחלקם משקיפים אל הים היוני. גן מרהיב וצמחיה עבותה, כמו גם הבריכה, משמשים מקום מופלא לרגיעה של ממש. בהשוואה אל מלונות בזקינתוס באותה רמת מחירים הוא מציע תמורה מעולה למחיר וזוהי אחת הסיבות למיקומים הגבוהים שלו ברשימות מלונות מומלצים בזקינתוס למשפחות עם ילדים.

אורחים אוהבים להירגע על משקה בקפה-בר או להתענג על משחק ביליארד מותח. במלון תמצאו גם בר הידרומסאג'. טברנות, מינימרקטים, ברים וחנויות מזכרות נמצאים בסמוך.

המלון ניצב במיקום נוח ל מדי – 2.5 קילומטרים מהנמל ומהעיירה זקינתוס, בעוד שתחנת האוטובוס הסמוכה נמצאת 3 דקות הליכה בלבד מהמקום.

ישנה גישה נוחה מהמלון אל חופי הים והאטרקציות השונות של זקינתוס, כמו פארקים ימיים לאומיים, הספינה הטרופה הידועה וכנסיותיו הרבות של האי.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

זקינטוס - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל