חרסוניסוס אטרקציות מומלצות

חרסוניסוס כרתים – אטרקציות מומלצות וטיולים בסביבה

חרסוניסוס היא עיירת נופש קטנה ומלאת חיים באי כרתים ביוון, והיא אחד היעדים האטרקטיביים למטייל הישראלי בתיכנון טיול בכרתים. בכתבה זו תמצאו מידע מפורט על חופשה בחרסוניסוס וטיפים על אטרקציות מומלצות בחרסוניסוס והסביבה, וטיולים מאורגנים שניתן להזמין מחרסוניסוס לרחבי כרתים

הזמנת דילים לכרתים   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

חרסוניסוס Hersonissos היא עיירת נופש בכרתים הנחשבת אחת הפופולריות עבור משפחות המתכננות חופשה בכרתים עם הילדים. הדרך הטובה ביותר להגיע לחרסוניסוס היא באמצעות אוטובוס מבירת כרתים הרקליון. רוב התיירים מגיעים להרקליון בטיסות, אבל יש גם מעבורות לילה שמפליגות כל השנה מפיראוס הנמל של אתונה.

חופשה בחרסוניסוס – עוד באותו נושא –

השכרת רכב בחרסוניסוס כרתים – השוואת מחירים ומידע

חרסוניסוס כרתים – מלונות מומלצים למשפחות

טיסות לכרתים – השוואת מחירים וחברות תעופה

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים ומידע חשוב

e-sim ו-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

תחבורה בחרסוניסוס

יש די הרבה מקומות בחרסוניסוס שמציעים השכרת רכבים, סקוטרים, אופניים ואופניים חשמליים לארבעה. ביטוח רכב בסוכנויות ההשכרה נחשב זול ומקיף. אם אתם מתכוונים להסתובב בחרסוניסוס באופניים, היו מוכנים למתאר התלול של העיר והסביבה. עבור משפחות המגיעות אל חרסוניסוס עם ילדים זוהי איננה אופציה טובה – אלא אם הם מסוגלים לרכב היטב בעליות.

כדאי לבקר בחלק המרכזי של חרסוניסוס בקיץ. זהו המקום מספר אחת בכרתים לבילוי ומסיבות, עם המון ברים, קלאבים וכו׳. צפו לסצנת חיי לילה טובה בחרסוניסוס.

הסעה מנמל התעופה הרקליון לחרסוניסוס (עד שישה נוסעים)

הסעה מנמל התעופה הרקליון (Herakleion Airport) לבית המלון שלכם באזור חרסוניסוס – כדאי להזמין מראש ולהימנע מההתמקחויות והתרגילים של נהגי המוניות היוונים ביציאה משדה התעופה.

להזמנת הסעה משדה התעופה הרקליון לחרסוניסוס


 

אטרקציות באזור חרסוניסוס למשפחות

פארק המים Watercity (כניסה והסעה)

פארק המים וואטר סיטי הוא אחת האטרקציות הפופולריות בכרתים למשפחות והוא מיועד לכל הגילאים המחפשים כיוף רטוב לחופשה בכרתים. הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל הסעה מחרסוניסוס והוא בהחלט האופציה המומלצת עבור משפחות המגיעות מחרסוניסוס עם הילדים.

אחרי ההסעה, גלו את הפארק היפהפה, נוחו באזורי הבריכה, בלו שעות על גבי שעות של משחקי מים ומתקנים, תיהנו מיום שטוף שמש, נשנושים ומשקאות באחת מהמסעדות הרבות והברים, ובקרו בחנות המזכרות כדי לחזור עם משהו לחברים.

זהו פארק המים הטוב ביותר בכרתים, אל תחמיצו!

להזמנת כרטיסים לפארק המים ווטר סיטי כולל הסעה

כרטיס כניסה לפארק המים Watercity

אם אתם מעוניינים להזמין מראש כרטיסים לפארק המים ווטרסיטי בכרתים אך אין לכם צורך בהסעה – השתמשו בקישור למטה להזמנת כרטיסים.

להזמנת כרטיסי כניסה לפארק המים בחרסוניסוס (ללא הסעה)

פארק לבירינת׳ והמצפה התת-ימי כריתאקווריום

הפארק המיוחד ״לבירינת׳״ הוא אחד האטרקציות הפופולריים בכרתים למשפחות וילדים, הוא מציע ״מסע אל תוך העבר״ המיועד לכל המשפחה. צאו להליכה בין הגבעות הירוקות המקיפות את שטח הבידור המרכזי, הפרוש על פני שטח של 1,300 מ״ר, עם המון פעילויות אינטראקטיביות למשפחות –  לבירינת, מבוך כרתים, מיני גולף, רכיבת סוסים, חווה מיניאטורית, כפר מיניאטורי, מסלול מיניאטורי לטרקטורונים או ג׳יפים! בנוסף תמצאו פה משחק אלקטרוני ״אונליין״ ״אסקייפ אטלנטיס״, חווית חץ וקשת, סדנת קרמיקה: פינת יצירה עם גלגל קדרות, גינה אקולוגית, עשבי תיבול ארומטיים של כרתים, גן ירק עם ירקות העונה ו-40 עצי פרי עם תגיות בשפות שונות, מבוך לייזרים, הסוס הטרויאני: אטרקציה אינטראקטיבית עם לייזרים, אפקטים של ערפל ועיצוב ייחודי!

לאחר מכן, עם אותו כרטיס שתזמינו בקישור, בקרו בכרתאקווריום, אקווריום התצפית של כרתים שבו אנשים מכל הגילאים נהנים מהחיים התת-מימיים של הים התיכון. אקווריום Aquaworld בחרסוניסוס הוא אחת האטרקציות המיוחדות של כרתים למשפחות עם ילדים, האקווריום הראשון של כרתים בו תראו מקרוב את יצורי המים המקומיים, מאות דגים ובעלי חיים מימיים וגם זוחלים ממקומות שונים בעולם. רוב בעלי החיים כאן הגיעו לאחר שנפצעו בטבע וחולצו, וכיום הם זוכים לבית חם ובטוח במרכז. אם אתם מגיעים אל חרסוניסוס עם ילדים אסור לוותר על האטרקציות האלה.

להזמנת כרטיס משולב לאטרקציות בכרתים למשפחות – פארק לבירינת' והאקווריום של כרתים

פארק המים רתימנו Water Park Rethymno

הזמינו כרטיסים בקישור ותיהנו מיום מלא כיף בפארק המים רתימנו, עם אפשרויות שחייה, משחקי מים, מגלשות ועוד. השתזפו בשמש לצד הבריכה או בפארק הירוק היפהפה Watercity. זהו איננו פארק מים גדול במיוחד אך עבור משפחות שמגיעות אל חרסוניסוס עם הילדים זהו יום של כייף במים בחופשה המשפחתית.

להזמנת כרטיסים לפארק המים רתימנו

טיולים מאורגנים מחרסוניסוס לרחבי כרתים

קרוז 5 שעות בספינת פירטים – סיסי, מאליה וסטאליס

הדרך הטובה ביותר לראות את כרתים היא בספינה, ובשיט הזה של חצי יום מחרסוניסוס, על ספינה מסורתית של שודדי ים, תבקרו בריזורטים של חופי כרתים, סיסי, מאליה וסטאליס. עצרו לרחצה ושנורלקינג בחופי כרתים ובמפרצים. צפו בדולפינים ובצבים לאורך החוף ותיהנו מארוחת ברביקיו מעולה על הספינה. אם אתם מגיעים אל חרסוניסוס עם ילדים לזמן קצר זוהי הרפתקאה מושלמת שיש בה הכל – מספינת פיראטים ועד דולפינים (אם יהיה לכם מזל)

להזמנת קרוז בכרתים מחרסוניסוס

ספארי ג׳יפים לדרום כרתים מחרסוניסוס

גלו את דרום כרתים בטיול ג׳יפים. עם מדריך צמוד לידכם, תלמדו על תולדות האי בזמן שאתם עוברים דרך כפרים אותנטיים וחוף ים סלעי. ראו אקוודוקטים רומיים בני אלפיים שנה, כפרים עתיקים ומטעי עצי זית ירוקים. התפעלו מקו החוף הטבעי. הכרטיסים לסיור שניתן להזמין בקישור כוללים איסוף והורדה בבית המלון וארוחת צהריים מפנקת בסגנון האותנטי של כרתים.

להזמנת טיול ג'יפים מחרסוניסוס לדרום כרתים

קרוז יומי מחרסוניסוס לגרמבוזה ובאלוס Gramvousa & Balos

עלו על סיור אוטובוסים מחרסוניסוס לעבר מערב כרתים, שם מתחילה ההפלגה לעבר ״אי הפירטים״ (Pirates Island) שבגרמבוזה. שחו בלגונת באלוס (lagoon of Balos) ותהנו מחוויה מיוחדת ומרגיעה בטבע היפהפה.

מומלץ בחום עבור משפחות שמתכננות חופשה בחרסוניסוס עם הילדים.

להזמנת הפלגה מחרסוניסוס לגרמבוזה

הכפרים של כרתים וקניון אפוסלמיס – סיור באופניים חשמליות

גלו את הטבע של כרתים באופניים חשמליות וחסכו לעצמכם את המאמץ לפדל דרך עצי הזית, הכפרים והקניונים. תוכלו לרכב בקצב המתאים לכם, עם מדריך, ותעברו דרך הכפרים Charaso ו- Voritsi, ובדרך תוכלו לעצור באטרקציות טבע של כרתים, כמו קניון (וואדי) אפוסלמיס. סיור זה של חצי יום כולל המון עצירות לתמונות בדרך, וכן עצירה בבית קפה לקפה יווני או משקה קל. בנוסף, תלמדו על תהליך ייצור השמן המסורתי של כרתים ממדריך מקומי. מחיר הטיול כולל שירות איסוף בבית המלון הזמין מעיירות רבות, כולל חרסוניסוס. האופניים הם אופני הרים חשמליות מאיכות גבוהה מסוג Cube, עם קסדה וכפפות. המנוע הוא מנוע חשמלי חזק המקל על רכיבה בעליות, אך שימו לב שאם אתם מתכננים להגיע אל חרסוניס עם ילדים קטנים מדובר בכל זאת ברכיבה קשה מדי עבורם בד"כ.

להזמנת טיול בכרתים מחרסוניסוס על אופניים חשמליות

טיול טרקטורונים מחרסוניסוס

גלו את התרבות העשירה של האי כרתים ואת הנופים הטבעיים המהממים בסיור של חצי יום עם טרקטורונים. אחרי שתקבלו תדריך קצר, תפנו עם המדריך לעבר ההרים. תחלפו על פני מטעי פירות ועצי זית, כפרים פסטורליים, שבילי הרים מתעקלים וערוצים דרמטיים. עצרו לגלידה בבית קפה בעיירה הקטנטנה קרוזאנוס (Karouzanos) לפני שתעלו לגובה של קרוב ל-600 מ׳ למעלה אסקוס (Askous). תוכלו לטעום ליקר מקומי ומטעמים מעולים הכלולים במחיר הסיור. בלו את היום בשיטוט על פני הרי כרתים המהממים בטיול טרקטורונים, במקומות שלא נגישים ברכב רגיל. עצרו בכפרים vיסטוריים וקבלו מבט אינטימי לתרבות העשירה. תיהנו ממטעמים מעולים על חשבון הבית ותטעמו את המשקה הנפוץ של האי כרתים, צ׳קודיה (Tsikoudia).

להזמנת טיול טרקטורונים בכרתים מחרסוניסוס

חיי המקומיים – שיעורי בישול והכנת גבינות

התנסו בחיים המקומיים האמיתיים של כרתים – בקרו במפעל לייצור שמן זית עם מדריך צמוד, למדו על תהליך העשייה של גבינות עזים וכיצד חולבים עזים. למדו איך להכין ארוחה כרתית מסורתית אמיתית.

להזמנת סיור בכרתים עם שיעורי בישול

טיול מודרך באי ספינלונגה Spinalonga Island

חשפו את ההיסטוריה המרתקת של האי ספינלונגה בטיול מרתק של יום מלא היוצא מאגיוס ניקולאוס (Agios Nikolaos). שייטו סביב פלאי הטבע של האי והחורבות העתיקות שלו. למדו על הפירטים הסָרָקֶנִים, הצבאות הוונציאנים ומושבות המצורעים שחיו באי במהלך הדורות, ותיהנו מארוחת צהריים (כלולה) מול הים בעיירה פלאקה (Plaka).

איסוף והורדה בבית המלון כלולים במחיר. הטיול מציע למשפחות שמגיעות אל חרסוניסוס עם ילדים תמורה מצוינת עבור המחיר.

להזמנת הפלגה מכרתים לאי ספינלונגה

טיול בערוץ אפוסלמיס Aposelemis Gorge

היכונו להרפתקה שלכם בחופשה בכרתים בביקור בערוץ (וואדי) אפוסלמיס הסמוך להרקליון, עם מדריך מקומי. שוטטו במורד הערוץ, בשביל שאורכו כ-8 ק״מ, עמוק אל תוך הנוף הטבעי של המקום. בדרך תוכלו לצפות בציפורי טרף וחיי בר אחרים. העצירה האחרונה היא בטברנה מקומית, שם תשבו לארוחה ביתית הכלולה במחיר. לימדו על ההיסטוריה הגיאולוגית של הערוץ מהמדריך. כולל איסוף והורדה בבית המלון בחרסוניסוס.

להזמנת טיול בקניון אפוסלמיס מחרסוניסוס

הרפתקת טרקטורון באגי שטח בכרתים

גלו את האזורים הפנימיים של מרכז כרתים בטיול טרקטורוני באגי של 7 שעות מחרסוניסוס. רכבו כנהג או נוסע בטרקטורון 4 גלגלים דרך כפרים ציוריים ושטח כפרי במעלה מישור לסיתי (Lasithi Plateau) המוקף בהרי דיקטי (Dikti Mountains). סעו בכבישים שחורים ושבילים לא סלולים, חצו מטעי עצי זית ומדרונות הרים ועצרו לצילומי תמונות ולביקור במנזר קראס קרדיוטיסה (Keras Kardiotissa monastery) (הכניסה בתשלום אישי), עם עצירה בהר ושמורת טבע למבט מנקודות צפייה. הסיור, שמומלץ להזמין מראש בקישור, כולל ארוחת צהריים בטברנה מסורתית בפשירו (Psyhro), החזרה לנמל או לבית המלון באזור חרסוניסוס והרפתקה של 7 שעות מחרסוניסוס.  יש צורך ברישיון נהיגה, ושימו לב שטיול טרקטורונים איננו מתאים עבור משפחות אשר מתכננות חופשה בחרסוניסוס עם ילדים קטנים.

להזמנת כרטיסים לטיול טרקטורונים בכרתים מחרסוניסוס

תגובה

  • […] חרסוניסוס מציע מגוון מפתה של יופי טבעי המשתרע מהעיירה ועד לים האגאי. מים נוצצים עם שמש בחופים ציוריים כמו סטאר ביץ' וליצ'נוסטטיס, ומזמינים חובבי ספורט ימי ומשתזפים כאחד. שייט קצר בסירה מול החוף חושף עולם תת ימי מהפנט, שופע חיים ימיים מגוונים בתוך המערות השמורות שלו. הקסם הקרקעי של חרסוניסוס שובה את הלב באותה מידה עם מסלולי הליכה סמוכים המציעים נוף פנורמי של נוף כרתים, מטעי זיתים שופעים ופרחי בר מרהיבים. הפיתוי הטבעי של העיר מציע מפלט מושלם למי שמחפש שלווה והרפתקאות בחוץ. […]

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל