מילה

מאליה בכרתים – המלצות לחופשה וטיולים

מאליה בכרתים ידועה כעיירת נופש שוקקת חיים לצעירים עם חיי לילה תוססים במיוחד, אך בה במידה היא גם מציעה אטרקציות ארכיאולוגיות מעניינות, חופי ים רגועים לבטן – גב, ולא מעט משפחות מרחבי העולם מגיעות אל מאליה עם הילדים כנקודת המוצא לטיול משפחתי בכרתים. בנוסף, ניתן לצאת ממאליה לטיולים מודרכים בכרתים – על שלל האפשרויות של נופש במאליה תלמדו יותר בכתבה הבאה

הזמנת דילים לכרתים   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

מליה Malia היא עיירת תיירות צפופה בכרתים, ופוקדים אותה המון מטיילים בריטים (לעומת הולנדים, גרמנים וסקנדינבים שבד"כ מעדיפים את חרסוניסוס). זמן הנסיעה למאליה מנמל התעופה הרקליון הוא כשלושים דקות. מאליה ידועה כמוקד חיי לילה של צעירים והיא אולי לא מפורסמת כמו ארמון קנוסוס (Palace of Knossos) ברשימת האתרים הארכיאולוגיים בכרתים, אבל במשך היום מאליה היא עיר מינואנית עתיקה עם מתחם ארמון מרשים. בימים אלו, עם זאת, מאליה אולי מוכרת יותר בשל חיי לילה דומים לאלו שאפשר למצוא ביעדים כמו איביזה ובאתרי הנופש שלה.

חופשה במאליה – עוד באותו נושא:

טיסות לכרתים – השוואת מחירים וחברות תעופה

מלונות מומלצים במאליה בכרתים למשפחות

מלונות מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים (בכל האי) 

השכרת רכב במאליה בכרתים – השוואת מחירים והמלצות

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

e-sim וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

הארמון העתיק והעיירה מאליה העתיקה הושמדו ע״י רעידת אדמה קדומה שגם השמידה את קנוסוס, והשרידים שאפשר לראות היום בסיור באתר נבנו לאחר האירוע. בהליכה ברחבי האתר הארכיאולוגי במאליה תוכלו לראות את החצר המרכזית של הארמון, את המדרגות הטקסיות, את חדרי הציוד ואת חדרי המלאכה. אחת החפירות הארכיאולוגיות במאליה חושפת בית מגורים מרשים עם בית מרחץ מפואר. חלק מהפסלים העתיקים וחפצי הדת שנתגלו במליה הועברו למוזיאונים הארכיאולוגיים של בירת כרתים הרקליון. אחד היפים והמוכרים ביותר הוא קמע עתיק של דבורים זהובים האוחזים בטיפות דבש.

טיולים מאורגנים ממאליה (עם מדריכים מקומיים דוברי אנגלית)

אם אתם מתכננים חופשה במאליה כדאי לשים לב שבמאליה עצמה הפעילויות הן בעיקר חופי הים, חיי הלילה לצעירים, והאתר הארכיאולוגי. יחד עם זאת, יש טיולים מאורגנים בכרתים (עם מדריכים מקומיים דוברי אנגלית) שיש להם איסוף מבתי מלון במאליה וזוהי דרך טובה לראות את נופי כרתים ולא רק את מאליה.

טיול פרטי בכרתים של יום מלא

הדרך האידיאלית לגלות את האי כרתים היא בסיור פרטי עם מדריך מקומי (הזמינו כרטיסים מראש בקישור). בואו ליהנות מסיור של יום מלא בקבוצה פרטית – אם אתם מגיעים אל מאליה עם ילדים זה יכול להיות טיול רק למשפחה שלכם. הצטרפו לחוויית טיול בכרתים ממאליה עם חברים או משפחה, אחרי שתתכננו את הסיור יחד עם מדריך מקצועי. הסיור מתחיל באיסוף במקום הלינה שלכם במאליה – או באלונדה (Elounda), אגיוס ניקולאוס (Agios Niklaos), לפרטרה (Ierapetra), כרתים, חרסוניסוס או אמודארה (Ammoudara).

אחרי האיסוף, התרווחו בלנד רובר דיסקברי המאובזר בשישה מושבים ומזגן. גלו את האתרים המקומיים, בלו על החוף או סעו ברחבי האי כדי ליהנות מהנופים. זהו בילוי מושלם לירח דבש או יום הולדת, הרכב היוקרתי מספק פרטיות מוחלטת ופאר מוחלט. הסיור כולל ארוחת ערב טרייה משובחת בטברנה מקומית.

להזמנת טיול פרטי בכרתים ממאליה


מערת זאוס וארמון קנוסוס – סיור פרטי עם נהג צמוד 

חוו את השילוב המנצח של האטרקציות המובילות בכרתים – ארמון קנוסוס, מערת זאוס וסיור נופים מדהים לאזורים ההרריים של מזרח כרתים (מישור לסיתי (Lassithi Plateau)) בנוחות המרבית ובסגנון. תיהנו מאיסוף והורדה ע״י נהג פרטי מבית המלון או הווילה, עם רכב פרימיום ליום מלא. במהלך הסיור, המדריך הפרטי שלכם ילווה אתכם ויספק לכם כניסת VIP לאטרקציות תיירותיות, מידע נחוץ ותשומת לב פרטית. הכניסה המהירה ללא תורים לאטרקציות כמו ארמון קנוסוס ומערת זאוס (שכלולה בטיול הזה) יכולה להיות חשובה במיוחד עבור משפחות שמתכננות חופשה במאליה עם ילדים קטנים שעלולים לאבד סבלנות בתורים הארוכים בעונת התיירות.

להזמנת טיול בכרתים למערת זאוס וארמון קנוסוס


סיור VIP באטרקציות בכרתים – לאסיתי – אגיוס ניקולאוס – ספינלונגה – מפרץ מירבלו

הסיור הפרטי הזה של יום מלא יוצא ממאליה לעיירה הציורית אגיוס ניקולאוס, המכילה נופים עוצרי נשימה של אגם עתיק ומצודת ספינלונגה הוונציאנית הנהדרת. הטיול מיועד למטייל המודרני המעוניין לבלות חופשה מותאמת אישית אותנטית בנוחות מרבית באי כרתים. בנוסף, לרשותכם עומד מדריך פרטי מקומי עם רכב שיעשיר לכם את היום עם לו״ז שכולל מפעל לייצור שמן זית, מנזר הר ביזנטי וכפרים מסורתיים שובי לב.

להזמנת טיול מאורגן ממאליה לאגיוס ניקולאוס

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל