אי קורפו מזג אוויר

עונה מומלצת לחופשה באי קורפו

במדריך זה נסביר על מזג האוויר בקורפו שביוון ונעזור לכם להבין מה הם העונות המומלצות ביותר לטיול באי קורפו ואיזה מזג אוויר ניתן למצוא בקורפו בכל עונה מעונות השנה, בשביל שתוכלו להחליט על מועד הטיול המתאים ביותר לכם.

הזמנת דילים לקורפו   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

מתוך שלל האיים הכי יפים שיש למדינות הבלקן להציע לנו, איי יוון הם אלו אשר מושכים את התייר הישראלי לחופשה משפחתית באופן קבוע. במיוחד בתקופת הקיץ החמה, אנחנו רואים עלייה משמעותית בכמות הנוסעים ליוון, כאשר בשנים האחרונות אחד מהאיים הכי פופולריים של יוון הוא האי קורפו. מדובר על אי קטן יחסית לכל אי יוון, ובהחלט אחד מהאיים הכי מיוחדים ותיירותיים. ככלל, זה הוא אי שקט וקטן, עם אוכלוסייה שמקבלת בזרועות פתוחות את התיירים שמגיעים לביקור. בין שאתם מגיעים לבקר בטיסה ובין שאתם מגיעים לבקר דרך הים, רגע אחד לפני הטיול לקורפו מומלץ לעצור ולתכנן את הזמנים הנכונים ביותר להגיע מבחינת מזג אוויר בקורפו בשביל לנצל את זמן הטיול שלכם בצורה האידיאלית והטובה ביותר.

חופשה בקורפו – עוד מידע למטייל

טיסות לקורפו – השוואת מחירים ומידע חשוב

קורפו יוון – בתי מלון מומלצים עם ילדים

השכרת רכב בקורפו – יוון

הזמנת מוניות ושירותי תחבורה ציבורית באי קורפו שביוון

e-sim ו-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

מזג האוויר בקורפו שביוון

את יוון, אנחנו הישראלים מכירים היטב בתור מדינה שכנה עם מזג אוויר כמעט מושלם לאורך כל ימות השנה. זוהי גם אחת הסיבות המרכזיות שגורמות לנו לשטוף את החופים המדהימים של יוון, כמעט בכל האיים הגדולים לאורך תקופות הקיץ החמות של המזרח התיכון באזור הבלקן. יחד עם זאת, יוון ידועה בתור מדינה שבה במרבית ימות השנה מזג האוויר הוא נוח, אפילו ממוצע. המשמעות היא טמפרטורות נמוכות יחסית, בדומה למדינות אירופה השונות באזור, כך שאפשר לצאת לטיולים רגליים נוחים. אבל אם אתם רוצים להגיע לחופשה בקורפו לטובת נופש בטן גב בבריכה או בחופי הים המדהימים של האי, שווה לכם להגיע לקורפו במיוחד בעונת הקיץ. בתקופה זו הטמפרטורות עולות, ויכולות להגיע בשיא 35 מעלות צלזיוס עם שמיים נקיים מעננים ובריזה שאפשר להנות ממנה בחוף הים.

בתקופת החורף בקורפו, הטמפרטורות יורדות במעט, כאשר מדובר על ממוצע טמפרטורות שנע בין 11 ל 20 מעלות צלזיוס. יש מעט משקעים באזור, במיוחד בחודשים שבין דצמבר לפברואר, כמעט ולא תמצאו ימים שבהם הגשם מונע מכם לצאת לטייל. בעונת החורף, יש באופן טבעי פחות תיירים בקורפו, בשל תנאי מזג האוויר הקרירים, אבל אתם עדיין יכולים להגיע לבקר אם אתם אוהבים בסביבת טיול שקטה ונינוחה יותר. ולכן, מבחינת תיירים רבים האי קורפו הוא גן עדן שאין שני לו, אותו אפשר לנצל כמעט בכל שלב בשנה לטיולים מסוגים שונים.

חורף בקורפו

כאמור, עונת התיירות החלשה של האי קורפו, היא עונת החורף. כבר באמצע ספטמבר, התיירים עוזבים את האי קורפו, רבים ממקומות הבילוי נסגרים והאווירה באי הופכת לשקט הרבה יותר. כמעט במקביל, הטמפרטורות מתחילות לצמוח והסביבה כולה מתכוננת לבואו של החורף. תקופת הסתיו בקורפו היא מרגשת במיוחד, שכן אפשר לצאת ולהכיר את השטח, ואולי אפילו למצוא כמה ימים חמים יותר בשביל לבלות בים או בבריכה.

באופן כללי ממוצע הטמפרטורות במהלך חודשי החורף בקורפו, בין סוף אוקטובר לבין תחילת אפריל נע בין 11 ל 15 מעלות צלזיוס, כאשר ישנם ימים חמים יותר. החודשים הקרים ביותר של תקופת החורף באי קורפו הם החודשים דצמבר וינואר. בחודשים אלו יש סיכוי לחוות יותר ימי גשם, כאשר אחוז הסיכוי לימי גשם הוא בממוצע 30 אחוז מתוך כל ימי בחורף.

אם אתם מתכננים להגיע לחופשה בקורפו בחורף, מומלץ להשקיע ולארוז גם מעיל ובגדים חמים, איתם תוכלו להסתדר במהלך החופשה. וכמובן מומלץ לא לשכוח מטריה, כדי לא להיתקע ביום גשם ללא כל הגנה. שימו לב שבחורף יש בעיה למצוא טיסות ישירות לקורפו מנתב"ג. מצד שני, בעונת החורף, אם הצלחתם להגיע לקורפו ואתם מתכננים טיול באי, מחירי השכרת רכב בקורפו יהיו נמוכים משמעותית בהשוואה לקיץ בקורפו.

קיץ בקורפו

כבר מאמצע אפריל, מזג האוויר בקורפו מתחיל לשנות את פניו, והופך מסביר פנים לטובת התיירים המגיעים לאזור. מספר ימי הגשם הולך ופוחת, כאשר אחוז הסיכוי לימי גשם בחודשים מאי ויוני הוא מתחת ל 10%, יולי ואוגוסט כבר שואפים לאפס כמעט לגמרי. מבחינת טמפרטורות, בחודשים מאי ועד יוני, נרשמת עלייה קיצונית ממוצע טמפרטורות ממוצע של 15 מעלות צלזיוס, עד ל 25 מעלות צלזיוס. ככל שמתקדמים אל תוך שיא הקיץ, הממוצע רק הולך ועולה, כאשר ביולי ואוגוסט ממוצע הטמפרטורות הוא 30 מעלות.

אם תגיעו לאי קורפו במהלך שיא הקיץ תגלו המון ימים של 35 מעלות ואפילו קצת יותר. החודשים האלו הם החודשים בהם רוב התיירים מגיעים אל האי, בעונת התיירות – היא זו אשר מפרנסת את מרבית תושבי האי. הברים והמועדונים שוקקים באנשים, מרכזי המסחר הומים באדם, ויותר תיירים נמצאים בתוך בתי המלון ומקומות הבילוי השונים. זוהי התקופה המלאה והעמוקה ביותר בשנה, בעיקר בזכות תנאי מזג האוויר בקורפו שנחשבים מושלמים. מכל קצוות תבל בוחרים תיירים להגיע אל האי קורפו ולבלות את זמנם בחופשת קיץ מרגשת ומיוחדת במינה.

עם בואו של חודש ספטמבר, מתחילים להתרוקן בתי המלון באי קורפו, בדומה למגמה שמתרחשת כמעט בכל איי יוון. אבל זוהי תקופה מומלצת לחופשה בקורפו, במיוחד מפני שהטמפרטורות הם נעימות יחסית לעונה, עם ממוצע של 24 מעלות. ככל שיש פחות תיירים באי, כך יש לכם יותר אפשרויות לראות את כל המקומות שאתם הכי רוצים לבקר בהם, כשמסביב יש קצת פחות אנשים, והרבה יותר קל למצוא מונית בקורפו. כמובן שעדיף להתכונן לטיול כזה, מפני שיש סבירות לכמה ימים קרים יותר. אז ככול שתבואו מוכנים עם ביגוד סתיו קליל, ותכינו כמה מסלולים יפים להליכה, תוכלו לבלות בחופשה מדהימה בשקט של האי קורפו.

העונה המומלצת לחופשה בקורפו

כאמור, מבחינת מזג האוויר בקורפו, עונת הקיץ המתחילה בתחילת חודש מאי, היא הזמן הטוב ביותר להגיע לנופש בקורפו, הן משום שמדובר במזג אוויר מושלם ואידיאלי והן מפני שתיירים רבים בוחרים להגיע לאי, כל האטרקציות התיירותיות פעילות, והוא הופך להרבה יותר מעניין ומהנה. אבל, מבחינה תיירותית השיא של עונת המבקרים והמטיילים באיי יוון השונים, ובכללם גם באי קורפו, היא התקופה של חודשי החופש שבין יולי לאוגוסט. במרבית מדינות העולם אלו הם החודשים בהם הילדים יוצאים לחופש, כך שנפח התיירים הולך וגדל. בשילוב עם מזג האוויר המדהים של קורפו, עם טמפרטורות ממוצעות של 30 מעלות, ים לא פחות ממושלם ואין ספור אפשרויות לטיולים או לבילויים באזור האי קורפו, זוהי חוויה משפחתית וזוגית שלא תרצו להפסיד. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא לעצמכם את התאריך המתאים ביותר ליציאה לחופשה בקורפו, בחודשי הקיץ ולהתחיל לתכנן את הטיול שלכם.

בין שמדובר על טיולי יום רגליים לאזורי החופים המושלמים, טיולי שייט באיים הקרובים לאי קורפו או טיולי בטן גב שבהם אתם רק צוברים אנרגיות חזרה לשגרה – האי קורפו בתקופת הקיץ יכול להציע את כל האפשרויות ואף יותר מכך. תכנון טיול מושלם באי קורפו, הוא לא משימה קשה, במיוחד לאור מזג האוויר המדהים שקיים באי במשך כל ימות השנה. כמעט ואין צורך לקחת יותר מאשר בגד ים וכמה בגדים קצרים במזוודה, בשביל לצאת מהשגרה שלכם ולצבור קצת חוויות עם בני המשפחה האהובים שלכם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל