הזמנת הסעות ומוניות בזקינטוס יוון

הזמנת הסעות ומוניות בזקינטוס יוון

את האי האטרקטיבי זקינטוס שבאיי יוון נראה כי אין עוד כל צורך להציג למטייל הישראלי. האי הרגוע מציע עסקת נופש נפלאה לכל תייר כמעט – שמש מחממת, ים תכול רגוע, חופים זהובים, בתי מלון נפלאים, מסעדות, פאבים, מועדונים, מערות, צלילות ועתיקות – מה עוד אפשר לבקש? כדי למצות את כל אלה יש צורך לתכנן תחבורה בזקינטוס – כאן תמצאו את כל המידע על הזמנת מוניות בזקינטוס וגם על תחבורה ציבורית בזקינטוס ואף מנוע השוואת מחירים מיוחד שיעזור לכם להזמין מראש הסעה משדה התעופה בזקינטוס ישירות למלון

הזמנת דילים לזקינטוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

הישראלים אוהבים לצאת לחופשה ביוון לפחות פעם בשנה, במיוחד בתקופת הקיץ. ואם כבר יוון, הדובדבן שבקצפת הוא האי זקינטוס. האי זקינטוס הוא השלישי בגודלו בקבוצת האיים היוניים ומונה כ 45,000 תושבים. בירתו המנהלתית והעיר הגדולה בו היא העיר זקינתוס. כדי לסייע לכם לתכנן היטב טיול בזקינטוס הכנו לכם את המדריך הזה, המפרט את אופן חיפוש והזמנת הסעה בזקינטוס, החל מהסעה משדה התעופה בזקינטוס אל בית המלון וכלה בהזמנת מוניות במהלך חופשתכם לכל יעד או לכל אתר שאליו תרצו להגיע. לצורך הזמנת הסעה אנו ממליצים מאוד להשתמש במנוע חיפוש והזמנת מוניות של חברת קיווי טקסי הנמצא כאן. במיוחד מומלץ השירות בעת הזמנת הסעה משדה התעופה בזקינטוס אל מרכז העיר או אל בית המלון. תוכלו לעשות את בהזמנה מראש, מיד לאחר שרכשתם את כרטיסי הטיסה ועוד בטרם ארזתם את המזוודות. לאחר שתנחתו בשדה התעופה, הנהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט שעליו שימכם, יעזור לכם עם המזוודות, וייקח אתכם ישירות לבית המלון במחיר שקוף ומשתלם אשר נקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון.

כדי להשתמש במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית בזקינטוס או הסעה משדה התעופה בזקינטוס הזינו את שם היעד והמוצא באנגלית – למשל Zakynthos ו Zakynthos airport (כתובות מדוייקות תתבקשו למסור בהמשך)

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


חופשה בזקינטוס – עוד מידע למטייל

בתי מלון מומלצים בזקינטוס למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בזקינטוס – מידע ומחירים

טיסות לזקינטוס – מידע והשוואת מחירים

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

sim ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

זקינטוס משלב בין נופש, חופים, ים, מלונות ובעיקר בילויים. במשך חודשי הקיץ האי זקינטוס משיל מעליו את גלימתו המהוגנת והופך למשך כמה חודשים לאחד ממוקדי התיירות החמים ביותר בים התיכון. מאות אלפי תיירים מכל רחבי תבל בוחרים בכל שנה להעביר חופשה בזקינטוס  ומבלים שבוע באי של שקט ונופש בטן-גב מסורתי כמו שאיי יוון יודעים להעניק.

בין קפיצה לבריכה, ארוחת בוקר ומסאז' מפנק, אתם יכולים גם לנצל את שהותכם ואת אור היום ולצאת לטיול בזקינטוס עם הילדים ולשוב למלון לעת ערב להמשך בילוי קיצי. טיול בזקינתוס יגלה לכם את כל המקומות הסודיים והמושלמים לטיול או למנוחה שרק המקומיים מכירים או לבקר באטרקציות בזקינטוס. כדי לנצל את זמנכם היטב ולגלות את כל האטרקציות של זקינטוס מוטב שתיערכו מראש ותכירו את מערכות התחבורה הציבורית בזקינטוס ותלמדו לנצלן לצורך שיפור הטיול בזקינטוס. ככלל, מערך התחבורה הציבורית בזקינטוס מצומצם למדיי כיוון שהאי די קטן. לכן, ככלל, מומלץ מאוד להשתמש בשירותי מוניות בזקינטוס – תמצאו שהזמנת מונית היא דרך מהירה, יעילה ולא יקרה לתחבורה בזקינטוס בבטחה, בקלות ובנוחות.

אמצעי תחבורה ציבורית בזקינטוס

כדי לנצל בצורה אופטימלית את הימים שבהם אתם מתכננים טיול בזקינטוס , כדאי להכיר את מערך התחבורה הציבורית הפועלת באי. שלא כמו במדינות אחרות של האיחוד האירופי, יוון אינה מתהדרת בשירותי תחבורה ציבוריים איכותיים מדיי, מקצועיים או מדויקים. עם זאת, בכל אי יווני תוכלו למצוא שירותי תחבורה מינימליים אשר מאפשרים לכם להתנייד ממקום למקום.

שירותי התחבורה הציבורית בזקינטוס הם:

1. אוטובוסים בזקינטוס – מערך התחבורה הציבורית בזקינטוס כולו מתבסס על שירותי האוטובוסים. בדומה לאיים אחרים ביוון, גם בזקינטוס קשה למצוא כמויות גדולות של אוטובוסים ולכן חשוב לשים לב ללוחות הזמנים ולתחנות השונות המפוזרות ברחבי האי. על פי רוב, תדירות האוטובוסים היא אחת לחצי שעה אך ייתכן כי ישנם שינויים לקראת תקופת הקיץ. כמו כן, חשוב לשים לב כי מרבית האוטובוסים בזקינטוס לא פועלים בשעות הלילה ולכן אתם רוצים לדעת מהי שעת היציאה המאוחרת ביותר על מנת לתכנן את לוחות הזמנים שלכם. מחירו של כרטיס נסיעה יחידי, הוא כשני אירו. כל נוסע חייב בכרטיס, שאותו ניתן לרכוש בבתי המלון השונים או אצל נהג האוטובוס עצמו.

2. השכרת טרקטורונים בזקינטוס – באי אשר סובב כל כולו סביב תרבות הנופש והחופש, השכרת טרקטורונים היא בהחלט עוד דרך לשדר חופשה ללא מעצורים. כמעט בכל חנות להשכרת כלי רכב באי תוכלו לקבל היצע רחב מאוד של טרקטורונים להשכרה. גם בתי המלון בזקינטוס מאפשרים לכם להשכיר טרקטורונים אך לעיתים המחירים יקרים יותר. חשוב לזכור כי גם אם אתם שוכרים טרקטורון במחיר של 35 אירו ליום, הדרכים בזקינטוס הן עקלקלות ולכן הנסיעה יכולה להיות מסוכנת למדי.

3. השכרת רכבים ביוון – בדומה לטרקטורונים, גם השכרת רכב בחו"ל בזקינטוס היא אפשרות לגמרי לא רעה. אמנם תשתיות הדרכים אינן תשתיות נהיגה מהמשובחות שתמצאו באירופה, אך במחיר של 80 אירו ליומיים, תוכלו לשכור רכב בזקינטוס ולהנות מטיולים נעימים ברחבי האי.

4. מוניות בזקינטוס – כאמור, אם אתם רוצים להגיע לכל מקום בלי לחשוש מתשתיות הנהיגה ובכל שעה של היום, מוניות חברת קיווי טקסי יכולות להיות הפתרון האולטימטיבי לתיירים. אתם לא צריכים להיות תלויים בשעת היציאה האחרונה של האוטובוס, או לחשוש מנהיגה תחת השפעת אלכוהול כאשר אתם במסיבה. אם אתם רוצים לנצל את זקינטוס במלואה, כדאי לכם להסתמך על שירותי המוניות שיביאו אתכם למחוז חפצכם בביטחון, ובמחיר הוגן ונוח לכל כיס.

מנוע החיפוש והזמנת ההסעות של kiwi taxi מתבסס על חיפוש פשוט וקל של מוצא ויעד, המאפשר לכם לקבל בכל רגע ורגע תמונת מצב מעודכנת של שירותי הזמנת מוניות בזקינטוס בכל רגע ובכל מקום, וכמובן גם במקומות אחרים. ישנם סוגים שונים של כלי רכב שאפשר להזמין, בהתאם לצרכים שלכם ולתקציב שלכם – החל ממכוניות פרייבט דרך מיניוואן או מיניבוסים גדולים שיכולים לשרת קבוצה בינונית של נוסעים המעבירים חופשה בזקינטוס ורוצים לנסוע יחדיו לכל מקום באי. מנוע החיפוש מציג לכם את כל סוגי המוניות לצד מחירי הנסיעה, תנאי הנסיעה ונקודות המפגש והפרטים הקטנים של ההזמנה.

השימוש הנפוץ והמתבקש ביותר בשירותי ההסעה של קיווי טקסי הוא עם הנחיתה בשדה התעופה. לאחר שבחרתם את המונית שמתאימה לצרכים שלכם תוכלו לבצע הזמנה אוטומטית דרך מנוע החיפוש של קיווי טקסי. כך תוכלו להיות בטוחים שביום הנחיתה בשדה התעופה ימתין לכם נהג המונית עם שלט ועליו שמכם, על מנת לקחת אתכם לבית המלון בזקינטוס. מובן שאם אינכם מעוניינים לשלם מראש בכטיס אשראי תוכלו לשלם לנהג המונית במזומן במהלך הנסיעה.

נסיעה במוניות חברת קיווי טקסי מתאימה גם למשפחות בעת חופשה בזקינטוס עם ילדים אשר רוצות להזמין מוניות מיוחדות עם כיסאות בטיחות, כמו גם למטיילים בעלי מוגבלויות שחייבים לנסוע בהסעה מיוחדת לצרכים שלהם. חברת קיווי טקסי יכולה לעזור לכם למצוא פתרונות התחבורה לכל מטייל באי זקינטוס ולאפשר לכם לקבל את שירותי הנסיעה המקצועיים ביותר. עם נהגי המוניות של קיווי טקסי תהיו בטוחים שתגיעו ליעד שלכם בבטחה, ובעיקר במהירות על מנת להתחיל ברגל ימין את החופשה שלכם.

מחירון נסיעה במוניות קיווי טקסי מנמל התעופה למרכז העיר זקינטוס

כדי לסייע לכם להתחיל את החופשה בזקינטוס ברגל ימין יצרנו לכם את המחירון המלא למחירי הנסיעה במוניות חברת קיווי taxi. נסיעה משדה התעופה של העיר למרכז העיר זנטה (זקינטוס), בירת האי, אורכת כ-20 דקות. המחירים המוצגים במחירון נכונים לעת כתיבת שורות אלו והם:

מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 47 דולרים.
מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 59 דולרים.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 163 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מחירון נסיעה במוניות kiwi taxi מזקינטוס לפלאנוס

אחת מעיירות הנופש הגדולות בזקינטוס היא פלאנוס. בעירה נמצאים בתי המלון המרכזיים והאיכותיים של זקינטוס. זאת, לצד מקומות הבילוי המושלמים והחופים היפים ביותר שאתם יכולים למצוא. בדיוק מסיבה זו ישראלים רבים בעת חופשה בזקינטוס רוצים להגיע ישירות משדה התעופה לאזור העיירה פלאנוס, על מנת להתמקם בחדרי המלון ולצאת לבילוי מהיר תחת השמש הים תיכונית. לשם כך ניתן להשתמש בשירותי המוניות של חברת kiwi taxi אשר יאפשרו לכם להגיע ממרכז העיר זנטה, בירת האי, לאזור המלונות שוקק החיים בפלאנוס. זמן הנסיעה הממוצע הוא 15 דקות ואלו הם המחירים של המוניות נכון לכתיבת שורות אלו:

מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 80 דולרים.
מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 92 דולרים.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 137 דולרים, כולל 13 מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל