עונות מומלצות לחופשה בזקינטוס ביוון

עונות מומלצות לחופשה בזקינטוס ביוון

ככל איי יוון, גם זקינטוס מציע חופשה נפלאה למשפחות כמעט כל ימות השנה, מלבד בחורף. בכתבה זו תמצאו את כל המידע שחשוב  למטייל לדעת על מזג האוויר בזקינטוס ועל העונות המומלצות לחופשה בזקינטוס וגם טיפים והמלצות שיעזרו לכם לתכנן חופשה בזקינטוס

הזמנת דילים לזקינטוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

זקינטוס הוא אי יפהפה בים היוני שבין איטליה ליוון ויעד פופולרי מאוד לחופשה משפחתית ביוון. זקינטוס ידוע בחוף נבאגיו (Navagio beach) המרהיב שלו והנופים המאלפים שלו ובאופן כללי הוא אי נפלא לחופשה ולטעינת מצברים. משפחות רבות אוהבות להגיע אל זקינטוס עם הילדים לחופשה בקיץ, אז עונת התיירות בזקינטוס נמצאת בשיאה. אבל אין חובה להגיע לאיי יוון בכלל ולחופשה בזקינטוס בפרט דווקא בעונת השיא. אפשר בהחלט למצוא עוד עונות מומלצות לחופשה בזקינטוס למשפחות בהם תיהנו לא פחות, אולי מעט אחרת. הכל מותנה במזג האוויר בזקינטוס בחודש המסויים בו תבחרו

חופשה בזקינטוס, יוון – מידע למשפחות:

טיסות לזקינטוס – מידע והשוואת מחירים

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

בתי מלון מומלצים בזקינטוס למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בזקינטוס – מידע ומחירים

e-sim וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

חופשה בזקינטוס לפי עונות

האקלים של יוון הוא אקלים ים-תיכוני טיפוסי, כלומר חורף מתון וקיץ חם. האביב והסתיו מציעים בדרך כלל את הטמפרטורות הטובות ביותר של השנה – לא עולות מעל 30 מעלות ולא יורדות מתחת ל-10. כתוצאה מכך, אם תבחרו חופשה בזקינטוס באביב או בסתיו – תמצאו את תנאי מזג האוויר הטובים ביותר. חורף בזקינטוס, מצד שני, יכול לכלול גשמים חזקים ואפילו שלג. מובן שהשלג נדיר על האי ולכן לא סביר שתיתקלו בו אבל האמת היא שגם הרוחות יכולות להיות חזקות ולהרוס לכם את היום.

עבור רוב האנשים, החודשים מרץ עד מאי וספטמבר עד מוקדם בדצמבר הם העונה המומלצת לחופשה בזקינטוס. מזג האוויר בזקינטוס נעים ומאפשר לבקר בכל האתרים ובכל האטרקציות בזקינטוס. החום לא כבד מדי, קרני השמש לא חזקות מדי ואין גשמים חזקים מדי, כך שמזג האוויר מספיק נוח לרוב הפעילויות. לבסוף, קחו בחשבון שהזמן הטוב ביותר לבקר בזקינטוס הוא זה שבו המחיר הוא הנוח ביותר. מאחר שתקופות אלה נחשבות לעונות השפל בתיירות בזקינטוס או לפחות שפל יחסי – המחירים יהיו זולים הרבה יותר מאשר בעונת השיא.

כמות הגשמים די גדולה, למעשה, עד כמעט אלף מ״מ בשנה, אבל אלה מתרכזים בתקופה שמאוקטובר עד מרץ, בזמן שבמאי וספטמבר אין הרבה גשם ומיוני עד אוגוסט כמעט אף פעם לא יורד גשם.

חופשה בזקינטוס בקיץ

הקיץ בזקינטוס הוא חוויה בפני עצמה ולא מפתיע כי מרבית התיירים המחפשים חופשה משפחתית באיי יוון מגיעים אל זקינטוס עם הילדים דווקא בקיץ. החופים נהדרים ומזמינים אתכם לחקור אותם. שחייה במים הצלולים והשתזפות מתחת לשמש היוונית, ענפי ספורט וצפייה בשקיעה מהחוף – אלה חוויות נהדרות לפרטים וכמובן גם למשפחות הנופשות באי זקינטוס עם ילדים. עם זאת, האי נעשה עמוס ולפעמים יאבד את תחושת השלווה שאתם מחפשים. אם אתם מעוניינים במסיבות פרועות עד הבוקר – חופשה בזקינטוס בקיץ היא ה-דבר בשבילכם.

חופשה בזקינטוס בחורף

החורף, מדצמבר עד אמצע מרץ, מתון אבל גשום, בעיקר בדצמבר וינואר, כאשר יש כמות של יותר מ-150 מ״מ גשם בחודש. עם זאת, יש כמות מתונה של ימי שמש. האי מוגן מפני קרה, כך שבגובה פני הים אין קרה, ובתוך הגבעות, בגובה 758 מ׳ מעל גובה פני הים, יש לפעמים גשם, כמו שקרה למשל בפברואר 2012. לפעמים רוח קרה נושבת מצפון ובחודשי החורף הטמפרטורה המינימלית בגובה פני הים יכולה לרדת לאפס מעלות.

לכן, עונת החורף לא נחשבת עונה מומלצת לחופשה בזקינטוס.

חופשה בזקינטוס באביב

האביב בזקינטוס, מאמצע מרץ עד מאי, מתון. הגשם נעשה יותר נדיר וימי שמש תכופים יותר. מאי הוא חודש נעים מבחינת מזג אוויר בזקינטוס – לפני שהחום מכה.

חופשה בזקינטוס בסתיו

הסתיו, מאמצע ספטמבר עד נובמבר, מתון (ובתחילתו די חם) וגשום. באוקטובר יש עדיין הרבה ימי שמש.

לסיכום, הקיץ בזקינטוס בחודשים יוני עד אמצע ספטמבר – שטוף שמש וחם. הטמפרטורה המקסימלית פעמים רבות עולה על 30 מעלות ויכולה בקלות להגיע גם ל-35 מעלות, בעיקר באוגוסט. במקרים הגרועים ביותר הטמפרטורה מגיעה ל-40 מעלות כפי שקרה באוגוסט 2006.

למרבה המזל, רוחות הים נושבות ומספקות הקלה ובכל מקרה אפשר להתקרר בים. החלק הזה של יוון, המתנשא מעל הים היוני, הוא מחוץ לאזור שבו נושבות הרוחות המקררות אך המטרידות מלטמי, כך שגם הים חם יותר.

כמות השמש בזקינטוס נהדרת בקיץ, כאשר השמים בעיקר בהירים, אבל יש שמש טובה גם באביב, כאשר הימים הבהירים תכופים. בניגוד לכך, מנובמבר עד פברואר, ימי שמש מתחלפים בימים של מזג אוויר לא טוב. טמפרטורת הים, כפי שהוזכר, גבוהה יותר מאשר בים האגאי, ומספיק חמה לשחייה מיולי עד ספטמבר, בזמן שביוני ואוקטובר, טמפרטורת המים היא כ-22 מעלות, כלומר מעט קרירה.

כך שבסופו של דבר, מלבד עונת החורף הקרה והלא מומלצת, בשאר עונות השנה מזג האוויר בזקינטוס לא באמת יפריע לכם בבילוי טיול בזקינטוס וליהנות מחופשה יוונית נפלאה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל