טיסות לזקינטוס השוואת מחירים

טיסות לזקינטוס יוון – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לזקינטוס ביוון – המדריך המלא: השוואת מחירים של טיסות לזקינטוס בין חברות תעופה שונות, הסברים על שדה התעופה בזקינטוס ועל אפשרויות תחבורה משדה התעופה לעיר, הסברים על ה"אותיות הקטנות" בכרטיסי הטיסה בחברות תעופה שונות ועוד מידע למטייל

הזמנת דילים לזקינטוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

זקינטוס Zakynthos הוא אי יווני יפהפה ולא רחוק – אורך טיסה לזקינטוס מתל אביב רק כשעתיים וחצי. ישראייר מציעה טיסות זולות לזקינטוס בחודשי הקיץ, וחלק מחברות התיירות הישראליות משווקות גם טיסות צ'ארטר של אל על לזקינטוס בתאריכים נבחרים. לחלופין, תוכלו לטוס בטיסת קונקשן לזקינטוס עם חברת אג'יאן אייר. כדי לאתר טיסות לזקינטוס בהשוואת מחירים בין חברות תעופה שונות השתמשו במנוע לחיפוש טיסות המופיע ממש כאן:

חופשה בזקינטוס – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בזקינטוס יוון – השוואת מחירים והמלצות

מלונות מומלצים בזקינטוס עם ילדים

הזמנת הסעות ומוניות בזקינטוס יוון

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

e-sim וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

טיסות לזקינטוס – נמל התעופה הבינלאומי של זקינטוס

שדה התעופה הבינלאומי של זקינטוס הוא נמל תעופה קטן שכולל טרמינל נוסעים אחד. כמעט כל הטיסות המגיעות אליו הן עונתיות.

במתחם יש חנות דיוטי פרי, מספר בתי קפה ומגוון שירותים לנוסע כמו כספומטים, עמדות להשכרת רכב (אוויס, באדג'ט, טריפטי והרץ), חדרי החתלה לתינוקות העומדים לרשות משפחות אשר מגיעות אל זקינטוס עם ילדים, עמדת עזרה ראשונה ועוד.

נוסעים המגיעים לנמל התעופה של זקינטוס יכולים ליהנות מאינטרנט אלחוטי ללא עלות.

תחבורה משדה התעופה של זקינטוס

שדה התעופה של זקינטוס נמצא במרחק של כ10 דקות-רבע שעה נסיעה מהעיר. נסיעה במונית לעיר זקינטוס מנמל התעופה תעלה בדרך כלל כ- 10 אירו, תלוי כמובן ביעד המדוייק.

הדרך המומלצת ביותר להגיע משדה התעופה של זקינטוס לעיר זקינטוס עצמה היא לא להסתמך על נהגי המוניות היוונים התחמנים שמחכים לתיירים בשדה התעופה, אלא להזמין מראש באינטרנט מונית שתמתין לכם בשדה התעופה באמצעות שירות קיויטקסי המומלץ המתמחה בהסעות תיירים משדה התעופה ישירות למלון ומספק הרבה יתרונות – מחיר שנקבע מראש אונליין לפי מרחק הנסיעה באמצעות מחירון שקוף והגון, נהג אדיב שימתין לכם בשדה התעופה עם שלט שעליו שמכם וייקח אתכם ישירות למלון בלי התמקחויות ותרגילים, וגם – שירות לקוחות אליו תוכלו לפנות אונליין אם משהו השתבש (או אם למשל שכחתם משהו במונית).

להזמנת השירות היכנסו לקישור: הזמנת מוניות לשדה התעופה

טיסות ישירות לזקינטוס

טיסות לזקינטוס בישראייר

ישראייר מציעה טיסות זולות לזקינטוס בחודשי הקיץ בימי רביעי ושבת. בימי שבת, טיסות לזקינטוס מתל אביב ממריאות בדרך כלל בשעות הערב ובימי רביעי בשעות הבוקר.

מחירי כרטיסי טיסה לזקינטוס מתחילים מכ319$ לכרטיס הלוך-חזור.

בטיסות ישראייר באורך של שעתיים עד ארבע שעות, ניתן לרכוש כריכים ושתייה קלה. בטיסות הבינלאומיות של ישראייר – כמו טיסות לזקינטוס – השירות כולל גם עגלת דיוטי פרי.

ישראייר לא מתחייבת לשמירת מקומות מסויימים במטוס, אך בעת ההזמנה בדרך כלל תהיה לכם את האפשרות לשמור מושב מרווח יותר בתוספת תשלום.

תינוק עד גיל שנתיים לא זכאי למושב במטוס, אך אם אתם טסים אל זקינטוס עם תינוק ומעדיפים להשתמש במושב בטיחות תקני, תצטרכו לרכוש מושב נפרד מראש עבורו. מחיר המושב יהיה כמחיר כרטיס טיסה לילד.

כרטיס לטיסת ישראייר בינלאומית בדרך כלל כולל כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג). עם זאת, עליכם לוודא כי הכרטיס אותו אתם רוכשים בהזמנת טיסות לזקינטוס אכן כולל כבודת מטען, או שתאלצו לשלם עמלה בשדה התעופה.

טיסות זולות לזקינטוס עם עצירת ביניים

טיסות קונקשן לזקינטוס באג'יאן איירליינס

חברת התעופה הלאומית של יוון מציעה טיסות זולות לזקינטוס עם עצירת ביניים באתונה. החברה מפעילה את הקו בשיתוף עם אולימפייק אייר, ולוח הזמנים כולל טיסות לזקינטוס מדי יום. אורך טיסות לאתונה מתל אביב הוא כשעתיים ועשר דקות, ואילו טיסות לזקינטוס מאתונה אורכות כשעה.

מחירי כרטיסי טיסה לזקינטוס באג'יאן מתחילים מכ87 אירו לכיוון לסוג הכרטיס הזול ביותר (ללא מזוודה).

השירות בטיסות אג'יאן איירליינס בקו תל אביב – אתונה כולל הגשת ארוחה ומשקאות. כמו כן, במהלך הטיסה תוכלו לרכוש מוצרים מתוך עגלת הדיוטי פרי.

בעת ההזמנה, תוכלו לבחור את סוג הכרטיס המתאים לכם ביותר:

GoLight: כרטיס טיסה זול בסגנון לואו-קוסט שלא כולל שליחת מזוודה לתא המטען ובו כל שינוי כרוך בעמלה. לא ניתן לבטל כרטיס מסוג זה.

Flex: כרטיס טיסה סטנדרטי למחלקת תיירים שכולל שליחת מזוודה לתא המטען (23 ק"ג) ואת האפשרות לבצע שינוי בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים). ביטול הכרטיס כרוך בעמלה.

Business: הכרטיס העסקי של אג'יאן איירליינס יאפשר לכם טיסה לזקינטוס במחלקת עסקים, כולל לשלוח 2 מזוודות לתא המטען (32 ק"ג), לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים), לשמור מושב מראש וגם ליהנות מהטרקלינים העסקיים של החברה.

נוסעים עם תינוק (עד גיל שנתיים) בטיסות אג'יאן איירליינס יכולים לבחור בין רכישת כרטיס מוזל עבורו (ללא מושב נפרד) לבין רכישת כרטיס בתעריף של כרטיס טיסה לילד (כולל מושב נפרד).

במידה ובחרתם לרכוש עבור התינוק מושב נפרד, יהיה עליכם להביא לטיסה מושב בטיחות תקני. הזמנה מסוג זה יש לבצע בעזרת סוכן נסיעות או מוקד שירות הלקוחות של החברה.

טיסות לזקינטוס
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל