מזג האוויר ביוון

מזג האוויר ביוון ועונות מומלצות לחופשה ביוון

כל מה שצריך לדעת על מזג אוויר ביוון לפני שסוגרים את הטיול – מזג אוויר ביוון לפי חודשים, עונות מומלצות לטיול ביוון לפי יעדים, מידע על עונות השנה ביוון ועל פסטיבלים ביוון ועוד טיפים חשובים למטייל

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

האקלים ביוון הוא ים תיכוני בדומה לישראל. מזג האוויר ביוון כולל קיץ חם ויבש וחורף מתון וגשום. מזג האוויר ביוון מגוון ומשתנה מעט מאזור לאזור, החל מהאיים ועד לאזורים ההרריים והשפלה. באזורים ההרריים בפנים המדינה לרוב הטמפרטורות נמוכות יותר. עונת התיירות ביוון נמשכת מאפריל ועד אוקטובר, ומגיעה לשיאה ביולי ובאוגוסט, החודשים החמים ביותר בשנה בהם מטיילים רבים נהנים מחופשות קיץ ומגיעים לחופשת בטן גב באיים היווניים.

חופשה ביוון – עוד מידע שימושי

טיסות ליוון – השוואת מחירים והמלצות

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

השכרת רכב ביוון

מלונות מומלצים ביוון עם ילדים

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

e-sim ו-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

העונה המומלצת לחופשה ביוון

עונת התיירות והעונה המומלצת לחופשה ביוון היא בחודשים בהם מזג האוויר ביוון חם, החל מאפריל ועד אוקטובר. בחודשי השיא של הקיץ ביוון, כמו שניתן לצפות מעונת שיא, עם הטמפרטורות הגבוהות והשמש גם המחירים עלולים לעלות ובהחלט גם כמויות התיירים. הסיכוי שלכם ליהנות מחופים מעט שקטים יותר אך עדיין ליהנות מטמפרטורות חמות ונעימות ברוב היעדים התיירותיים גבוה יותר בחודשים כמו יוני וספטמבר.

עונות השנה ביוון

מזג האוויר ביוון בחורף

מלבד האיים המפורסמים, ביוון יש איזורים הרריים מדהימים שמתכסים בשלג במהלך החורף, ועם זאת מדובר בחורף מתון יחסית. במהלך החורף, ובחודשים בהם התיירות חלשה, מאוקטובר ועד אפריל, תוכלו ליהנות מיעדי תיירות שקטים יחסית וממחירים זולים יחסית, וזהו זמן נהדר לטייל ולחקור את התרבות והאתרים ההיסטוריים שביוון. טיולי מוזיאונים ותרבות ביוון בחורף יהיו יותר קלילים ופחות עמוסים בתיירים, ולא תצטרכו להסתובב בעיר בחום הכבד. אם אתם בוחרים לטייל ביוון בחורף, תוכלו אפילו להוסיף לחופשה ביקור באתרי סקי ביוון, וליהנות מהנוף ההררי המושלג והיפהפה.

מזג האוויר באתונה לא קפוא מדי בחורף כמו ברוב הערים האירופאיות הגדולות, והטמפרטורות במהלך החורף באתונה נעות בין כ7 לכ15 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר ביוון באביב

האביב ביוון נמשך ממרץ ועד מאי. מזג האוויר ביוון באביב הוא מתון ונעים לחופשה, והטמפרטורות מתחילות להתחמם לעומת חודשי החורף הקרירים בערך באפריל. חודשי האביב עוד עלולים להיות מוקדמים מדי לשחייה במים אך זה תלוי בכם וביעד אליו אתם מתכננים להגיע. במאי ביוון ניתן לצפות להתחממות נוספת בטמפרטורות. טמפרטורת המים הממוצעת באפריל ביוון נעה בין כ13 לכ17 מעלות צלזיוס ובמאי בין כ17 לכ20 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר ביוון בקיץ

הקיץ ביוון נמשך מיוני ועד אוגוסט. מזג האוויר ביוון בקיץ הוא חם מאוד ואידיאלי לחופשת חוף באיים היווניים. בחודשים אלו, הימים ארוכים וטמפרטורת המים ביוון בחודשי הקיץ מושלמת לחופשת חוף ולשחייה בים. עם זאת, טיולים בערים גדולות למוזיאונים ולאתרים תרבותיים והיסטוריים כאלו ואחרים עלולים להיות מעט מעייפים בשמש היוקדת של הקיץ, וכמו כן המחירים עלולים להיות גבוהים מהרגיל, והטיסות ובתי המלון ביוון עמוסים בתיירים בדרך כלל. כדאי כמובן לבצע הזמנות מראש בעונת השיא ביוון ולא לחכות לדקה התשעים.

מזג האוויר ביוון בסתיו

הסתיו ביוון נמשך מספטמבר ועד נובמבר. אם אתם מתכננים חופשת חוף ביוון בסתיו, העדיפות היא להגיע בחודש ספטמבר בו עדיין תוכלו ליהנות ממים נעימים לשחייה וממזג אוויר חמים. לקראת אמצע אוקטובר הטמפרטורות כבר מתחילות להתקרר באופן יותר משמעותי. עם זאת, למזג האוויר הקריר יותר של הסתיו ביוון יש יתרונות משלו: זוהי עונת מעבר, כך שניתן לצפות לפחות תיירים ומחירים נמוכים יותר בדרך כלל, ומדובר בזמן נהדר לגלות את הטבע של יוון וליהנות מטיולים רגליים במזג אוויר נעים. זוהי עונת מסיק הזיתים וההרפתקנים שביניכם יוכלו ליהנות מחופשה שכוללת לימוד קטיפת זיתים, סיור במפעלי שמן זית, ועוד.

עונות מומלצות לחופשה ביוון לפי יעדים

העונה המומלצת לחופשה באתונה

מכיוון שבשיא הקיץ באתונה (יולי-אוגוסט) הטמפרטורות גבוהות מאוד ואתרי התיירות עמוסים בדרך כלל, העונה המומלצת לחופשה באתונה היא לרוב בתחילת הסתיו (ספטמבר-אוקטובר) או בסוף האביב (החל מאפריל ועד יוני). בחודשים אלו הטמפרטורות נעימות יותר, במיוחד לטיולים רגליים ברחבי העיר ולביקור באתרים הארכיאולוגיים, במוזיאונים ובשווקים. לטיול באתונה בחורף יש יתרונות וחסרונות משלו: זוהי עונת תיירות חלשה ולכן התורים באתרי התיירות קצרים, חלק מהמחירים נמוכים יותר ועוד, ומצד שני מזג האוויר קר וגשום יחסית.

כתבה מורחבת: אתונה – עונה מומלצת לנופש ומזג האוויר

העונה המומלצת לחופשה בסנטוריני

העונה המומלצת לחופשה בסנטוריני לאוהבי הים ולחופשות בטן גב בחוף היא בשיא הקיץ, החל מיוני ועד ספטמבר. אלו החודשים בהם טמפרטורות המים גבוהות יחסית ומזג האוויר מעולה לחופשות מלאות בשמש בחוף.

אם אתם מחפשים מחירים זולים יותר ומעוניינים להתחמק מעונת שיא התיירות, העונה המומלצת לחופשה בסנטוריני עבורכם היא בסוף האביב או בתחילת הסתיו, אך כדאי להביא איתכם ז'קט ללילות קרירים ולשינויים לא צפויים במזג האוויר.

העונה המומלצת לחופשה בכרתים

העונה המומלצת לחופשה בכרתים למזג אוויר חמים ונעים היא החל מסוף האביב בערך במאי ועד תחילת הסתיו באוקטובר. שיא הקיץ בכרתים, ביולי ובאוגוסט, הוא התקופה העמוסה ביותר בתיירים, החמה ביותר והיבשה ביותר כמובן. זהו זמן מושלם לחופשת חוף. באוגוסט לעיתים יש רוחות חזקות שעלולות להשפיע על זמני המעבורות.

מזג האוויר בכרתים בחורף קר לרוב אך יכול להיות הפכפך, עם ימי גשם קרים ולעיתים גם ימי שמש אחריהם. עם זאת, יש גם יתרונות בחופשת חורף בכרתים: גלישת גלים להרפתקנים, הרבה פחות תיירים, מחירים זולים יותר, שלג באיזורים ההרריים ועוד.

כתבה מורחבת: כרתים – עונה מומלצת לחופשה (מזג האוויר)

העונה המומלצת לחופש בפארוס

מזג האוויר בפארוס הוא ים תיכוני, עם חודשים חמים ויבשים בקיץ וחודשים גשומים מאוד מאוקטובר ועד פברואר. במרץ כמויות הגשום מתחילות לרדת. מזג האוויר בפארוס בחורף מתון והטמפרטורות צונחות עד לכ10 מעלות צלזיוס בעיקר בשעות הקרות ביותר בלילה ועולות עד לכ15 מעלות צלזיוס בשעות היום בדרך כלל. בקיץ בפארוס הטמפרטורות הממוצעות הגבוהות במהלך היום מגיעות לכ31 מעלות צלזיוס. העונה המומלצת לחופשה בפארוס היא בחודשים החמים החל מאפריל ועד אוקטובר לחופשות חוף. טמפרטורות המים האידיאלית היא בשיא הקיץ, ביולי ובאוגוסט.

חודשי מעבר כמו מאי וספטמבר מציעים טמפרטורות מתונות יותר.

העונה המומלצת לחופשה בקורפו

העונה המומלצת לחופשה בקורפו היא בקיץ. אם אתם מתכננים חופשה באי קורפו מחפשים מזג אוויר אידיאלי לים, יולי ואוגוסט הם החודשים בשבילכם, אך אלו הם גם החודשים היקרים והעמוסים ביותר. ביוני ובספטמבר יש לכם סיכוי טוב יותר לחופשה בקורפו עם מזג אוויר נעים וחופים מעט פחות צפופים.  בחודשי אפריל ומאי בקורפו יש מעט תיירים יחסית לחודשי הקיץ והטמפרטורות מתחילות לעלות, עד כ20 מעלות באפריל ועד כ24 מעלות במאי וניתן לצפות ללילות קרירים. מזג האוויר בקורפו באוקטובר הוא הפכפך, הטמפרטורות מתחילות לרדת ונעות בין כ14 לכ23 מעלות צלזיוס, ויש כשבעה ימי גשם במהלך החודש.

כתבה מורחבת: עונה מומלצת לחופשה באי קורפו

העונה המומלצת לחופשה בזקינתוס

העונה המומלצת לחופשה באי זקינטוס היא בחודשים החמים, החל ממאי ועד אוקטובר. שיא החום מגיע ביולי ובאוגוסט כמובן, עם טמפרטורות שמגיעות עד לכ32 מעלות צלזיוס. טמפרטורות המים מעולה לחופשת חוף החל מיוני ועד ספטמבר. עם זאת, עבור חלק מהמטיילים העונה המומלצת לחופשה בזקינתוס היא אחת מעונות המעבר, בתחילת הסתיו (ספטמבר ואוקטובר) או בסוף האביב (אפריל ומאי) כדי להימנע מהחום הגבוה של הקיץ וליהנות מאתרי תיירות שקטים יותר. החודשים הכי יבשים בזקינטוס הם יוני, יולי ואוגוסט, עם היתכנות לימי גשם בודדים בלבד. בחורף בזאקינטוס הטמפרטורות נעות בין כ8 ל16 מעלות צלזיוס ורבים מאתרי התיירות הגדולים נסגרים. אך בבתי המלון בזקינטוס שנשארים פתוחים ניתן לצפות למחירים זולים יותר לעומת המחירים של הקיץ.

כתבה מורחבת: מזג אוויר בזקינתוס

העונה המומלצת לחופשה בסלוניקי

העונה המומלצת לחופשה בסלוניקי, העיר שנייה בגודלה ביוון ובירה תרבותית חשובה, היא בחודשי הקיץ (וגם מעט אחריהם ומעט לפניהם), החל ממאי ועד אוקטובר. שיא החום מגיע אל סלוניקי ביולי ובאוגוסט עם טמפרטורות שמגיעות עד לכ32 מעלות צלזיוס ואלו הם חודשים יבשים במיוחד. החל מיוני ועד ספטמבר מתקיימים בסלוניקי מגוון פסטיבלים: פסטיבל המיסטיקון, פסטיבל הפיקניק האורבני,  פסטיבל כיכר הבלקן, חגיגות הגאווה ועוד. בחורף בסלוניקי הטמפרטורות צונחות ונעות בין כ1 (בשעות הקרות של הלילה) לכ11 מעלות צלזיוס, אך העיר כמעט ריקה מתיירים.

כתבה מורחבת: מזג האוויר בסלוניקי וצפון יוון

העונה המומלצת לחופשה ברודוס

העונה המומלצת לחופשה ברודוס היא בחודשי הקיץ כשהחום בשיאו והטמפרטורות גבוהות (באיזור ה30 מעלות צלזיוס). אך עם חודשי הקיץ מגיעים אל רודוס גם המוני תיירים. למי שסובל מעודף החום ומחופים עמוסים בתיירים, כדאי לנסוע לרודוס בספטמבר או באוקטובר. בספטמבר הטמפרטורות מגיעות עד לכ27 מעלות צלזיוס ובאוקטובר עד לכ24 מעלות צלזיוס (אך הלילות עלולים להיות מעט קרירים).

גם מאי, בסוף עונת המעבר, הוא חודש בו הטמפרטורות ברודוס נעימות יחסות ונעות בין כ16 לכ24 מעלות צלזיוס.

כתבה מורחבת: מזג האוויר ברודוס – מתי כדאי לטייל?

העונה המומלצת לחופשה במיקונוס

העונה המומלצת לחופשה במיקונוס היא בחודשי הקיץ, בסוף האביב או בתחילת הסתיו. מאי, ספטמבר ואוקטובר הם חודשים בהם מזג האוויר ביוון עלול להיות מעט יותר הפכפך אך עדיין נעים עם מחירים זולים יותר לעיתים ופחות תיירים. עם זאת, בחודשים אלו כדאי להביא ז'קט לשעות הערב שעלולות להיות קרירות לעיתים.

בקיץ במיקונוס הטמפרטורות בשיאן (למרות שעלולות להיות רוחות חזקות לעיתים) טמפרטורת המים מעולה לשחייה, וגם עונת התיירות בשיאה. המחירים מתאימים לעונת שיא וכדאי להזמין בתי מלון במיקונוס ואמצעי תחבורה מראש.

בחורף במיקונוס הטמפרטורות יכולות לצנוח עד לכ10 מעלות צלזיוס בשעות הקרות ביותר והרוחות עלולות להיות חזקות. ניתן לצפות לכ10 ימי גשם מדי חודש בעונת החורף במיקונוס. עם זאת, המחירים נמוכים יותר ואין הרבה תיירים.

כתבה מורחבת: מיקונוס – עונה מומלצת לחופשה (מזג אוויר)

העונה המומלצת לחופשה בקוס

העונה המומלצת לחופשה בקוס היא בחודשי הקיץ, החל מיוני ועד ספטמבר, כשהטמפרטורות (כולל טמפרטורות המים) בשיאן והימים ארוכים. מזג האוויר בקוס במאי ובאוקטובר מתון יותר (עד כ24 מעלות צלזיוס בשעות החמות של היום). סביר להניח שגם כמויות התיירים יהיו מתונות יותר בחודשים אלו, אך מזג האוויר עלול להיות קריר מעט בערב, כך שכדאי לארוז לבוש מתאים.

כתבה מורחבת: מזג אוויר בקוס ועונה מומלצת לחופשה

פסטיבלים ביוון לשילוב בטיול

יש רשימה ארוכה של פסטיבלים ביוון אותם תוכלו לשלב בחופשה שלכם או אפילו לתכנן חופשה סביבם. ישנם מועדים שנחגגים ברחבי המדינה, כמו חג הפסחא, השנה האזרחית החדשה, ופסטיבל האפוקריס וישנן חגיגות שנחגגות באופן ספציפי באיים מסוימים.

חופשה ביוון בפסטיבל האפוקריס

חלק מהמטיילים יבקשו לטוס ליוון לפסטיבל אפוקריס, פסטיבל של שלושה שבועות שמתרחש לפני תקופה בה נמנעים מאכילת בשר לארבעים ימים. הפסטיבל מתרחש בכל רחבי המדינה, כשהחגיגות הגדולות מתרחשות בעיקר בפטרס, כרתים, סלוניקי ובערים גדולות נוספות. שיא החגיגות של הפסטיבל הן בסוף השבוע שבתחילת מרץ. חופשה ביוון בזמן פסטיבל אפוקריס תעניק לכם חוויה מיוחדת, שכוללת קרנבלים צבעוניים וחגיגיים ברחובות ועוד חגיגות. פסטיבל אפוקריס בדרך כלל מתחיל בתחילת-אמצע פברואר ומגיע לשיאו בתחילת מרץ.

 מסיבת הנהר River Party

מסיבת הנהר ביוון היא למעשה פסטיבל מוזיקה וקמפינג שמתקיים ליד נהר נסטוריו, קרוב לעיר קסטוריה שבצפון יוון. הפסטיבל מארח אלפי חוגגים בסוף יולי-תחילת אוגוסט לחמישה ימים מלאים בהופעות, מסיבות, קמפינג ועוד.

 Athens Open Air Film Festival פסטיבל הסרטים באוויר הפתוח באתונה

אחד היתרונות בחופשה באתונה בקיץ הוא פסטיבל הסרטים באוויר הפתוח שמתרחש בעיר, פסטיבל חדש יחסית שלאחרונה חגג עשר שנים להיווסדו. במסגרת הפסטיבל מוקרנים סרטים על מסך ענק באוויר הפתוח באתונה (קלאסיקות ישנות בעיקר) החל מסוף יוני ועד אמצע אוגוסט.  אם אתם מתכננים נסיעה ליוון בזמן פסטיבל הסרטים באוויר הפתוח, תוכלו לעצור בעיר הגדולה וליהנות מסרט ישן וטוב.

פסטיבל הטיפוס בקלימנוס

קלימנוס הוא אי ביוון, אליו ניתן להגיע בקלות מהאי קוס, שידוע כמקום מיוחד לאוהבי טיפוס הרים. פסטיבל הטיפוס בקלימנוס מתרחש בדרך כלל בתחילת אוקטובר. מטרתו, בין היתר, היא לעודד תיירות. הפסטיבל כולל פעילויות שקשורות בטיפוס, אך גם מסיבות, אוכל, טיולים בטבע ועוד. ניתן גם ליהנות משיעורי טיפוס במהלך הפסטיבל.

חופשה בקלימנוס בזמן פסטיבל הטיפוס היא שילוב מושלם של טבע, הרפתקאות וגם בטן גב ואוכל טוב באי. מזג האוויר בקלימנוס באוקטובר נע באיזור 20 מעלות צלזיוס, ויכול להגיע עד לכ24 מעלות צלזיוס בשעות החמות, אך הלילות יכולים להיות קרירים עם טמפרטורות שצונחות עד לכ16 מעלות צלזיוס.

פסטיבל אתונה ואפידאורוס

פסטיבל אתונה ואפידאורוס מתרחש בחודשי הקיץ ביעדים שונים באתונה ובאפידאורוס. מדובר באירוע תרבות חשוב שכולל הופעות תיאטרון, מחול, אופרה ואמנות ויזואלית. חלק מההופעות מוצגות בתיאטראות עתיקים ומרשימים.  פסטיבל אתונה ואפידאורוס הוא פסטיבל ותיק ומפורסם, שמציג אמנים בינלאומיים ומקומיים, ומושך אליו קהל בינלאומי ומקומי. האווירה שבהופעות בתיאטראות העתיקים והמרשימים היא מרגעי השיא של הפסטיבל. הפסטיבל כולל מגוון אירועים, חלקם מתאימים גם ילדים, במגוון מקומות מעניינים.

מזג אוויר ביוון לפי חודשים

מזג האוויר ביוון בינואר

מזג האוויר בינואר ביוון קר מאוד (יחסית ליוון). חופשה ביוון בינואר מתאימה יותר לשיטוט בערים, במוזיאונים וכול' מאשר לבילוי בחוף. מזג האוויר בינואר ביוון אמנם יעניק לכם חופשה רגועה עם פחות תיירים ומחירים זולים יותר בדרך כלל, אך ניתן לצפות לכך שחלק מאתרי התיירות יסגרו לחודשי החורף, יופעלו פחות טיסות צ'ארטר ומעבורות וכול'.

באתונה בינואר הטמפרטורה הממוצעת היא כ10 מעלות צלזיוס, ויכולה לנוע בין כ8 לכ13 מעלות צלזיוס במהלך היום.  בחודש זה ניתן לצפות לכתשעה ימי גשם.

בסנטוריני בינואר הטמפרטורה הממוצעת היא כ12 מעלות צלזיוס,  עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש.

במיקונוס בינואר הטמפרטורה הממוצעת היא כ9 מעלות, והטמפרטורות נעות בין כ6 לכ12 מעלות צלזיוס עם כשישה ימי גשם במהלך החודש.

בקורפו בינואר הטמפרטורה הממוצעת היא כ9.5 מעלות עם כ12 ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביוון בפברואר

מזג האוויר באתונה בפברואר מביא איתו טמפרטורה ממוצעת של כ10 מעלות צלזיוס, וכשבעה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בסנטוריני בפברואר עדיין קריר עם טמפרטורה ממוצעת של כ12 מעלות צלזיוס וכתשעה ימי גשם במהלך החודש.

במיקונוס בפברואר הטמפרטורה הממוצעת היא כ9 מעלות צלזיוס וניתן לצפות לכשישה ימי גשם.

בקורפו בפברואר הטמפרטורה הממוצעת היא כעשר מעלות צלזיוס עם כ12 ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביוון במרץ

מזג האוויר במרץ ביוון מתחיל להתחמם מעט, אך עדיין ניתן לצפות לימי גשם ולימים קרירים, עם מזג אוויר הפכפך כיאה לעונת מעבר.

הטמפרטורה הממוצעת במרץ באתונה היא כ12 מעלות צלזיוס וניתן לצפות לכשמונה ימי גשם.

בסנטוריני במרץ הטמפרטורה הממוצעת היא כ13 מעלות צלזיוס עם כשבעה ימי גשם.

במיקונוס במרץ הטמפרטורה הממוצעת היא כ12 מעלות צלזיוס עם כשישה ימי גשם במהלך החודש.

בקורפו במרץ הטמפרטורה הממוצעת היא כ11 מעלות צלזיוס  עם כ11 ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביוון באפריל

הטמפרטורה הממוצעת באפריל באתונה היא כ15 מעלות צלזיוס (הטמפרטורות מגיעות עד לכ20 מעלות צלזיוס)  עם כשישה ימי גשם במהלך החודש.

בסנטוריני באפריל הטמפרטורה הממוצעת היא כ15.5 מעלות צלזיוס (הטמפרטורות מגיעות עד לכ18 מעלות צלזיוס) עם כארבעה ימי גשם.

במיקונוס באפריל הטמפרטורה הממוצעת היא כ15 מעלות צלזיוס (הטמפרטורות מגיעות עד לכ19 מעלות צלזיוס) עם כחמישה ימי גשם במהלך החודש.

בקורפו באפריל הטמפרטורה הממוצעת היא כ14.5 מעלות צלזיוס (הטמפרטורות מגיעות עד לכ20 מעלות צלזיוס) עם כ12 ימי גשם במהלך החודש.

 מזג האוויר ביוון במאי

האביב בעיצומו באפריל ביוון ומזג האוויר ממשיך להתחמם. מזג האוויר במאי ביוון חמים ונעים ברוב היעדים, עם מעט מאוד ימי גשם וטמפרטורות גבוהות אך לא גבוהות מדי בדרך כלל. זהו מזג אוויר מושלם לחופשה ביוון, למרות שטמפרטורת המים עוד לא בשיאה ועלולה להיות קרירה.

מזג האוויר באתונה במאי הוא חם אך לא חם מדי (טמפרטורות שמגיעות עד לכ25 מעלות צלזיוס) והלילות עלולים להיות קרירים (הטמפטורות צונחות עד לכ16 מעלות צלזיוס.)

מזג האוויר במאי בסנטוריני חמים ונעים עם טמפרטורות שנעות בין כ16 לכ22 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר במיקונוס במאי חמים עם טמפרטורות שנעות בין כ17 לכ23 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר בקורפו במאי חמים ונעים עם טמפרטורות שנעות בין כ14 לכ24 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר ביוון ביוני

גם מזג האוויר ביוון ביוני חם ונעים עם טמפרטורות גבוהות רגע לפני שיא החום של הקיץ. מזג האוויר ביוני ביוון יבש מאוד ברוב היעדים. יוני ביוון הוא חודש מעולה לחופשה.

באתונה ביוני הטמפרטורות נעות בין כ20 לכ30 מעלות צלזיוס.

במיקונוס ביוני הטמפרטורות נעות בין כ18 לכ27 מעלות צלזיוס.

בסנטוריני ביוני הטמפרטורות נעות בין כ21 לכ27 מעלות צלזיוס.

בקורפו ביוני הטמפרטורות נעות בין כ17 לכ28 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר ביוון ביולי

מזג האוויר ביוון חם מאוד בחודש יולי. יולי ואוגוסט ביוון הם החודשים החמים ביותר במהלך השנה.

הטמפרטורות באתונה ביולי מגיעות עד לכ32 מעלות צלזיוס.

במיקונוס ביולי הטמפרטורות מגיעות עד לכ30 מעלות צלזיוס.

בסנטוריני ביולי הטמפרטורות מגיעות עד לכ29 מעלות צלזיוס.

בקורפו ביולי הטמפרטורות מגיעות עד לכ32 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר ביוון באוגוסט

באוגוסט באתונה הטמפרטורות מגיעות עד לכ32 מעלות צלזיוס.

במיקונוס באוגוסט הטמפרטורות מגיעות עד לכ29 מעלות צלזיוס.

בסנטוריני באוגוסט הטמפרטורות מגיעות עד לכ29 מעלות צלזיוס.

בקורפו באוגוסט הטמפרטורות מגיעות עד לכ32 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר ביוון בספטמבר

מזג האוויר החם בספטמבר ביוון והעובדה שכמויות התיירים בדרך כלל מתחילות לרדת בשלב זה, הופך את חודש ספטמבר לחודש מושלם לחופשה ביוון.

הטמפרטורות באתונה בספטמבר נעות בין כ20 לכ28 מעלות צלזיוס עם כיום גשם אחד במהלך החודש. הטמפרטורות בסנטוריני בספטמבר נעות בין כ20 לכ26 מעלות צלזיוס עם כשני ימי גשם במהלך החודש. הטמפרטורות במיקונוס בספטמבר נעות בין כ21 לכ26 מעלות צלזיוס עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש.

הטמפרטורות בקורפו בספטמבר נעות בין כ17 לכ28 מעלות צלזיוס עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביוון באוקטובר

מזג האוויר באוקטובר ביוון מביא איתו טמפרטורות מתונות יותר ומעולות למי שלא מתחבר לטמפרטורות הגבוהות מאוד של הקיץ. עם זאת, מזג האוויר ביוון באוקטובר עלול להיות מעט פחות צפוי עם סיכוי להיתקל בימים קרירים. מטיילים רבים אוהבים להגיע ליוון באוקטובר כיוון שכמויות התיירים מצומצמות יותר.

באתונה באוקטובר הטמפרטורות נעות בין כ15 לכ23 מעלות צלזיוס עם כשלושה ימי גשם במהלך החודש.

במיקונוס באוקטובר הטמפרטורות נעות בין כ18 לכ22 מעלות צלזיוס עם כשמונה ימי גשם במהלך החודש.

בסנטוריני באוקטובר הטמפרטורות נעות בין כ17 לכ22 מעלות צלזיוס עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש.

בקורפו באוקטובר הטמפרטורות נעות בין כ14 לכ23 מעלות צלזיוס עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביוון בנובמבר

מזג האוויר ביוון בנובמבר ממשיך במגמת ירידה בטמפרטורות. זהו חודש טוב למטיילים שמחפשים טבע ותרבות, ופחות טוב למי שמחפש חופשת חוף.

הטמפרטורות באתונה בנובמבר נעות בין כ12 לכ18 מעלות צלזיוס עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש.

הטמפרטורות בסנטוריני בנובמבר נעות בין כ14 לכ18 מעלות צלזיוס עם כשמונה ימי גשם במהלך החודש.

הטמפרטורות במיקונוס בנובמבר נעות בין כ14 לכ18 מעלות צלזיוס עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש.

הטמפרטורות בקורפו בנובמבר נעות בין כ10 לכ19 מעלות צלזיוס עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביוון בדצמבר

באתונה בדצמבר הטמפרטורות נעות בין כ8 לכ15 מעלות צלזיוס עם כשישה ימי גשם במהלך החודש.

בסנטוריני בדצמבר הטמפרטורות נעות בין כ11 לכ15 מעלות צלזיוס עם כ11 ימי גשם במהלך החודש.

במיקונוס בדצמבר הטמפרטורות נעות בין כ11 לכ14 מעלות צלזיוס עם כשמונה ימי גשם במהלך החודש.

בקורפו בדצמבר הטמפרטורות נעות בין כ7 לכ15 מעלות צלזיוס עם כ11 ימי גשם במהלך החודש.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל