Mykonos hotels

מיקונוס – מלונות מומלצים עם ילדים באי היווני

מתכננים חופשה במיקונוס עם הילדים? אין ספק שמדובר על אחד היעדים המדהימים בין איי יוון ויש המון מלונות במיקונוס ורבים מהם נחשבים מלונות טובים ומומלצים מאוד – אבל כאשר מתכננים חופשה משפחתית במיקונוס כדאי לשים לב שלא כל מלון טוב במיקונוס מומלץ למשפחות, יש מלונות רבים שמתמחים באירוח זוגות או צעירים וילדים לא ייהנו בהם. בכתבה זו תמצאו עשרה מלונות מומלצים במיקונוס עם ילדים

הזמנת דילים למיקונוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

הרשימה כוללת בתי מלון מומלצים במיקונוס שביוון במבחר מיקומים באי, רמות מחיר וסגנונות אירוח – החל ממלונות 5 כוכבים במיקונוס למשפחות, דרך ריזורטים מפנקים, מלונות דירות נופש במיקונוס עם אפשרויות השכרת וילות ועוד – כאשר המכנה המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד שהם מקבלים בדירוג מלונות מומלצים במיקונוס למשפחות עם ילדים של אתר הזמנת המלונות הבינ"ל בוקינג, המתבסס על הצבעות של משפחות שהגיעו אל מיקונוס עם ילדים לחופשה משפחתית

חופשה במיקונוס – עוד באותו נושא:

טיסות למיקונוס יוון – השוואת מחירים ומידע

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

השכרת רכב במיקונוס ביוון – השוואת מחירים והמלצות

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

e-sim ו-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

מלונות מומלצים במיקונוס עם ילדים


אתר הנופש והספא אנאקס – Anax Resort and Spa 

אנאקס הוא ריזורט מומלץ במיקונוס, אתר נופש וספא בדירוג 5 כוכבים אשר מציע מיקום נהדר מול חוף Agios Ioannis שבאי מיקונוס, המשלב באופן מושלם אדריכלות קיקלדית עם מתקני נוחיות מודרניים. בין מתקני המלון ניתן למנות מרכז ספא מצוין המציע מגוון טיפולי יופי, אמבט עיסוי, בריכה עם צורת אינסוף ומסעדה המגישה מנות ים תיכוניות מעולות. המלון זוכה לציון 9.6 בדירוגי מלונות מומלצים במיקונוס למשפחות עם ילדים.

מלבד רצועת חוף פרטית, כולל המקום יחידות אירוח מרווחות, מוארות ואופנתיות, הנפתחות לפטיו ולמרפסת עם נוף מעורר השתאות לים. חלק מהיחידות כוללות בריכה פרטית ובכולן יש חדר רחצה נעים עם מוצרי טיפוח חינם, מקלחת ואמבט ספא. גם טלוויזיה משוכללת עם חיבור בלוטות' זמינה בכל יחידת נופש. מערכת מיזוג אוויר כלולה גם היא.

המתחם כולל מרכז כושר מאובזר במיוחד. מרכז הספא מאפשר מגוון שירותים, לרבות חמאם, סאונה, טיפולי פנים וסוגים שונים של עיסויים מרעננים. הבר שלצד הבריכה כולל מיטות שמש ומגוון מעניין של קוקטיילים איכותיים. אפשרויות נוספות כוללות בר-לובי ומזנון חטיפים. גם אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום.

המרכז התוסס של מיקונוס מרוחק 4.5 קילומטרים מהמקום וכולל מגוון של חנויות בוטיק אקסקלוסיביות, כמו גם ברים יוקרתיים ומסעדות איכות. חוף פסארו (Psarou) הפעיל נמצא 4 קילומטרים מהמקום, ואילו שדה התעופה מיקונוס נמצא רק 5 קילומטרים מהמלון. חניה פרטית זמינה חינם באתר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


בית הארחה סנסס לאקז'רי וילהס אנד סוויטס – Senses Luxury Villas & Suites 

סנסס לאקז'רי וילהס אנד סוויטס, בית הארחה מומלץ במיקונוס בחוף אלייה (Elia), משקיף על הים האגאי ומציע בריכה חיצונית ויחידות מעוצבות בטעם טוב. אינטרנט אלחוטי זמין חינם לאורחים, כמו גם מתקנים שונים, כגון  מזנון חטיפים ובר.

כל יחידת אירוח ממוזגת וכוללת פינת ישיבה וטלוויזיה עם מסך שטוח. חלקן מגיעות עם מטבח מאובזר שבו כיריים לבישול, מקרר ותנור – יתרון משמעותי לעומת מלונות במיקונוס עבור משפחות המגיעות אל מיקונוס עם ילדים. בנוסף, בכל יחידה תמצאו חדר רחצה צמוד עם מקלחת, מוצרי טיפוח חינם, חלוקי רחצה ומקלחת. בחלק מהוילות יש גם בריכה פרטית שתהפוך כל חופשה במיקונוס עם ילדים לזמן משפחתי מושלם.

גם טראסת שמש זמינה באתר, לרווחת האורחים. בוודאי תרצו ליהנות גם ממשקה צונן על הבר שבאתר, או משירות משלוחי מכולת שיביר לכם מוצרים עד ליחידת הנופש.

בנסיעה קצרה, תוכלו למצוא מסעדות אחדות בסביבה. העיר מיקונוס מרוחקת 6 קילומטרים מבית ההארחה. נמל התעופה הקרוב, Mykonos Airport ניצב 4 קילומטרים מהמקום. ניתן לתאם שירות הסעות מנמל התעופה או אליו ללא עלות. חניה פרטית זמינה במקום, ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון בוטיק וסוויטות תלאסה – Thalassa Boutique Hotel – Suites 

תלאסה, מלון בוטיק וסוויטות נופש במיקונוס בדירוג 5 כוכבים על חוף Platis Yialos – ארבעה קילומטרים מהעיירה מיקונוס, מציע חדר כושר, אמבט עיסוי ומסעדה באתר. חניה פרטית זמינה לאורחים ללא תשלום. המלון זוכה לציון מושלם – 10 בדירוגי מלונות מומלצים במיקונוס למשפחות עם ילדים.

החדרים כולם ממוזגים ונפתחים למרפסת המשקיפה לים. הם כוללים טלוויזיה בלוויין, פינת ישיבה ומכונת קפה. בחדר הרחצה הצמוד יש מקלחת או אמבטיה, נעלי בית וחלוקי רחצה. תוכלו למצוא גם מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער. גם אינטרנט אלחוטי זמין חינם לאורחים בכל שטחי המקום.

מדי יום תוגש ארוחת בוקר בצורת מזנון עשיר, באזור האכילה של המקום. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה.

ניתן ליהנות משירות השכרת רכב ומ-10 דקות בלבד של הליכה לחופים המפורסמים סקורפיוס (Scorpios) ונאמוס (Nammos). שדה התעופה מיקונוס מרוחק 2 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון דליאדס – Deliades Hotel 

דליאדס, בית מלון במיקונוס בדירוג 4 כוכבים, משקיף אל מפרץ אורנוס (Ornos) וכולל חדרים גדולים שבכל אחד מהם מרפסת עם נוף לים, בריכת שחייה ובה סילוני הידרומסאג' ומסעדה בצמוד לבריכה. המבנה בנוי באדריכלות קיקלדית ומרוחק רק 50 מטרים מחוף הים. המלון זוכה לציון 8.8 ברשימות בתי מלון מומלצים במיקונוס עם ילדים.

כל חדר במלון מעוצב בטוב טעם וכולל מרפסת המשקיפה לעיר ולמפרץ. המלון מספק פעמיים ביום שירות משק בית לכל חדר. מלבד אינטרנט אלחוטי חינם, כוללים החדרים גם מיני בר וטלוויזיה בלוויין.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר בסגנון אמריקאי, הכולל מנות יווניות ובינלאומיות. ארוחת הצהריים מאפשרת בחירה של סלטים, מנות ראשונות ומנות עיקריות. ארוחת הערב מוגשת עם תפריט ובו דגש על מאכלים יווניים ובינלאומיים.

המלון מציע שירותי הסעות חינם בעת ההגעה והעזיבה. ניתן להסתייע בשירות המלון גם לארגון השכרת רכב, שיט, טיולים במיקונוס וכרטיסי טיסה.

המלון ממוקם קילומטרים אחדים מהעיירה מיקונוס, אליה תוכלו להגיע בסיוע האוטובוס המקומי, היוצא בתדירות גבוהה למדי. מוניות ימיות מקשרות בין חוף אורנוס (Ornos) לבין חופים אחרים, כדוגמת דלוס, סופר פרדייז, פרדייז, פלאטיס גיאלוס ופסארו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון דירות מיקונוס פנתיאון – Mykonos Pantheon 

מיקונוס פנתיאון, מלון דירות נופש במיקונוס הממוקם על החוף הארוך והחולי, קאלו ליבאדי (Kalo Livadi), כולל בריכה אלגנטית גם מזנון חטיפים. יחידות האירוח שבמלון מציע מרפסת המשקיפה לים האגאי, לגינה ולבריכה, ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.8 ברשימות מלונות מומלצים במיקונוס עם ילדים.

כל יחידה כוללת מקרר ומיזוג אוויר. בכולן יש טלוויזיה משוכללת ומקלחת מובנית בסטייל מסורתי.

האורחים נהנים ממנות יווניות מקומיות המוצעות במסעדה. 200 מטרים מהמקום תמצאו בתי קפה וברים. הכפר Ano Mera מרוחק 2 קילומטרים מהמקום ובו מסעדות וטברנות. המלון מציע גם חדר ישיבות המכיל עד 24 איש. גם חדר פנאי עם מוסיקה, סרטים ומשחקי שחמט ושש-בש הזמין לאורחים.

דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה ואילו הצוות ידע לארגן לכם רכב שכור. שירות הסעה משדה התעופה והנמל זמין בתוספת תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון ארגו – Argo Hotel 

ארגו, מלון מומלץ במיקונוס בדירוג 3 כוכבים, מרוחק 100 מטרים מחוף Platis Yialos ומציע חדרים המשקיפים לבריכה. מחיר האירוח כולל ארוחת בוקר והסעות בעת ההגעה והעזיבה. בית המלון זוכה לציון 9.5 בדירוג מלונות מומלצים במיקונוס למשפחות עם ילדים.

החדרים המרווחים מעוצבים בסטייל מקומי של מיקונוס, עם ריהוט קלאסי. החדרים כולם משקיפים לבריכה החיצונית הנהדרת שבמקום. החדרים ממוזגים וכוללים כספת, מייבש שיער, טלוויזיה וכספת.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר טעימה ומגוונת באזור הבריכה. האורחים נהנים גם ממגוון טעמים ים תיכוניים ומקומיים במסעדת Avli Tou Thodori שעל החוף, הממוקמת רק 100 מטרים מהמקום. בר הבריכה מספק אווירה רוגעת לכוס משקה צונן של שעות הערב.

המלון מציע שירותי הסעה ואיסוף מ/אל שדה התעופה והנמל. המלון נהנה ממיקום מעולה ליד תחנת האוטובוס – 3.5 קילומטרים מהעיירה מיקונוס, אליה ניתן להגיע תוך 10 דקות נסיעה באוטובוס. אינטרנט אלחוטי זמין לאורחים.

5 דקות הליכה נמצא חוף פסארו (Psarou). חופי מיקונוס החוליים והמפורסמים – פרדייס, סופר פרדייס ופאראגה – נגישים על-ידי סירה היוצאת תדיר מחוף פלאטיס ייאלוס. יחסית אל מלונות במיקונוס באותה רמת מחירים, ארגו מציע תמורה מעולה למחיר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון A הוטל מיקונוס – A Hotel Mykonos 

A הוטל מיקונוס, מלון במיקונוס בדירוג 3 כוכבים השוכן בכפר שליו – 15 דקות הליכה מהעיירה מיקונוס, מציע יחידות אירוח אלגנטיות, אמבט עיסוי ובריכת שחייה, זאת בנוסף לאינטרנט אלחוטי חינם ושירות הסעות חינם. המלון זוכה לציון 8.1 בביקורות על מלונות מומלצים במיקונוס עם ילדים.

החדרים ודירות האירוח מעוצבים בטעם טוב וכוללים פאטיו מרוהט עם נוף לבריכה. היחידות המתאימות למשפחות המתכננות חופשה במיקונוס עם ילדים בנויות בסגנון מקומי מסורתי וכוללות מיזוג אוויר, טלוויזיה מתקדמת עם חיבור לווייני ומקרר.

עלות החדר ללילה כוללת ארוחת בוקר מפנקת המוגשת במסעדה – בה מוגשות גם ארוחות הצהריים והערב בהמשך היום.

מי הבריכה מטוהרים על-פי סטנדרטים ידידותיים לסביבה. בצמוד לבריכה, ישנו אמבט עיסוי, דק עץ עם כיסאות נוח, שמשיות, מיטות שיזוף ובר בריכה.

צוות המקום ישמח לסייע לאורחיו בשכירת רכב או אופניים וסיורים במיקונוס; הוא יסייע גם בשמירת מקום במסעדה ועבור עיסויים. חניה זמינה ללא תשלום באתר. יחסית אל מלונות במיקונוס באותה רמת מחירים, הוא מציע חופשה זולה במיקונוס עם הרבה מאוד פינוקים, אך שימו לב שהמיקום קצת נידח ומומלץ בעיקר אם אתם שוכרים רכב או לא מתכוונים לצאת הרבה מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון הדירות קאזה דל מאר מיקונוס – Casa Del Mar Mykonos Seaside Resort 

קאזה דל מאר מיקונוס, מלון דירות במיקונוס עם נוף לים, מציע ווילות בסגנון אדריכלות קיקלאדי מרשים, עם נופים לזריחה ואל האי נאקסוס. המלון נמצא באזור אלאומנדרה (Aleomandra), על מפרצון "פרטי" שבגליפדי ביי (Glyfadi bay). חדר כושר ובריכה מקורה הם חלק ממתקני הספא והבריאות המוצעים במלון. מלון הדירות זוכה לציון 9.5 ברשימת בתי מלון מומלצים במיקונוס למשפחות עם ילדים.

הוילות הגדולות מתאימות לחופשה משפחתית במיקונוס וכוללות ריהוט מינימליסטי ורצפות אבן קרירות. בכל וילה יש שניים או שלושה חדרי שינה, מטבח ואזור מגורים אלגנטיים, טראסה פרטית גדולה ונוף פנוראמי. גם טלוויזיה משוכללת ואינטרנט אלחוטי חינם זמינים לאורחים. ניתן לקבל גם נגן DVD על-פי דרישה. עם הגעתכם תקבלו טלפון סלולארי שיקל על התקשורת מול דלפק הקבלה.

המלון מציע שירות הסעות משדה התעופה מיקונוס ואליו – כמו גם מ/אל הנמל של מיקונוס. גם שירותים אחרים, כמו השכרת רכב, השכרת יאכטות, קונסיירז' ושף פרטי – זמינים על-פי דרישה. שמשיות ומיטות שיזוף מסופקות חינם על החוף הפרטי. בהשוואה אל מלונות במיקונוס ברוב המיקרים הוא מציע יתרון גדול – השילוב בין וילות מרווחות למשפחות ובין מתקני נופש ושירותי מלונאות ברמה גבוהה.

המתחם מוגן לחלוטין  מהרוחות האופייניות למקום. 4 קילומטרים בלבד מהמקום נמצאת העיירה מיקונוס ושדה התעופה הבינלאומי. העיירה אורנוס (Ornos) מרוחקת 1.5 קילומטרים – בה ניתן ליהנות משפע מסעדות וחנויות וחוף מפורסם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


בית הארחה סולטי האוסז – Salty Houses 

סולטי האוסז, בית הארחה במיקונוס הבנוי בסגנון מסורתי, מציע גן עם טראסת שמש ומתקני ברביקיו. הוא ממוקם ב-Kalo Livade – 7 קילומטרים מהעיירה מיקונוס. כל יחידת אירוח מאובזרת במלואה וכוללת נוף לים האגאי. אינטרנט אלחוטי זמין חינם באזורים הציבוריים במקום. המלון זוכה לציון 9.6 בדירוגי מלונות מומלצים במיקונוס עם ילדים.

כל הדירות, יחידות הסטודיו והבתים נפתחים לפטיו ולמרפסת וכוללים פינת ישיבה וטלוויזיה עם מסך שטוח, מערכת מיזוג אוויר ומטבח הכולל מקרר, טוסטר ותנור – יתרון משמעותי לעומת מלונות במיקונוס עבור משפחות המגיעות אל מיקונוס עם הילדים. כל יחידה כוללת חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומגבות. שירות ניקיון יומי מוצע ללא עלות.

נמל התעופה הקרוב, מיקונוס, מרוחק 6 קילומטרים בלבד מהמלון. חניה פרטית זמינה חינם באתר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


בית הארחה מאקיס פלייס – Makis Place

מאקיס פלייס, בית הארחה במיקונוס המשקיף אל הנמל החדש, מרוחק 5 דקות מחוף Agios Steganos וכולל בריכת שחייה ומרפסת שמש, כמו גם בר-מסעדה. המקום בנוי באדריכלות קיקלדית מרשימה ומציע אינטרנט אלחוטי ללא עלות בשטחים הציבוריים. בית המלון זוכה לציון 8.7 בדירוג בתי מלון מומלצים במיקונוס עם ילדים.

כל יחידה היא ממוזגת, שוכנת בגנים שופעים ומוריקים, וכוללת ריהוט עץ ותקרות עם קורות עץ. בחדרים יש גם חדר רחצה צמוד עם מקלחת וטלוויזיה. יחידות מסוימות משקיפות אל הים האגאי. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית, בעוד שהאורחים נהנים גם מטעמים מקומיים וקוקטיילים צוננים בבר-מסעדה הנעים.

המקום מרוחק 2 קילומטרים בלבד מהעיירה מיקונוס התוססת, ו-4.5 קילומטרים משדה התעופה מיקונוס. חוף טורולוס (Troulos) נמצא רק 200 מטרים מהמקום. בית ההארחה מציע לאורחיו חניה פרטית בלא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 

מיקונוס - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל