סאמוס בתי מלון מומלצים למשפחות

סאמוס – בתי מלון מומלצים למשפחות באי היווני

סאמוס הוא אי אקזוטי, חלק מאיי יוון, יעד מומלץ לחופשה משפחתית עבור ישראלים. אבל אם אתם מתכננים להגיע אל סאמוס עם ילדים כדאי לבחור מלון בסאמוס מבין 10 בתי המלון שברשימה זו, הנחשבים מלונות מומלצים בסאמוס למשפחות עם ילדים. כמובן, לא חסרים מלונות בסאמוס אך חלקם מיועדים לזוגות בירח דבש או לצעירים. המלונות שתמצאו ברשימה זו מומלצים במיוחד לחופשה משפחתית בסאמוס

הזמנת דילים לסאמוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

מלונות בסאמוס אינם מלונות פאר ברוב המקרים ותעשיית התיירות באי היווני עדיין לא מאוד מפותחת. כללנו ברשימה זו בתי מלון בסאמוס בכמה מיקומים באי וכמה רמות מחירים, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים בסאמוס למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט ומתבססים על המלצות ששהו בסאמוס בחופשה משפחתית עם ילדים

חופשה בסאמוס – עוד מידע למטייל באותו נושא:

טיסות לסאמוס – השוואת מחירים וביקורת חברות תעופה

השכרת רכב בסאמוס – השוואת מחירים וטיפים חשובים

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

e-sim וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

10 מלונות מומלצים בסאמוס למשפחות עם ילדים


מלון אאוליס – Aeolis Hotel

אאוליס, מלון בסאמוס בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 50 מטרים ממרכז ואתי (Vathi) ו-200 מטרים מנמל סאמוס (Samos). הוא מציע חדרים ממוזגים עם מרפסות, שתי בריכות שחייה, ג'קוזי ומסעדה יוונית.

יחידות האירוח המשפחתיות מרווחות יחסית אל מלונות בסאמוס ברוב המיקרים, בהירות ואווריריות; הן מצוידות במתקנים מודרניים כגון טלוויזיה בלוויין, מקרר ומייבש שיער. כל יחידה מציעה נוף לים או להרים. כספות זמינות לשימוש האורחים במהלך השהיה, ללא עלות. יחידות האירוח זוכות לציונים טובים מאוד בדירוגי מלונות מומלצים בסאמוס למשפחות עם ילדים.

בישיבה נינוחה על הטראסה שעל הגג, נהנים האורחים ממשקה, חטיף, ארוחה קלה או פשוט שיזוף תחת השמש המלטפת, תוך צפייה בים, בהרים ובמתחם ההיסטורי של העיירה.

האורחים נהנים מחדר ארוחת בוקר, בית קפה ומסעדה עם מנות מיוחדות מהמטבח היווני, וכן מבר לצד הבריכה. טלוויזיה עם ערוצי לוויין זמינה גם כן.

צוות הדלפק הרב-לשוני פעיל כל שעות היממה וישמח לארגן עבורכם רכב שכור ולספק לכם מידע בתחום התיירות ובתחומים אחרים, כמו גם שירותי פקס, שירותי שליחים, גישה לאינטרנט וסיוע בטלפונים בינלאומיים, במידת הצורך.

המלון נמצא ממש על כביש החוף המחבר בין הכיכר הראשית והמפרץ. החוף הקרוב ביותר ממוקם 800 מטרים מהמלון. חניה ציבורית זמינה חינם 500 מטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אמילי – Emily Hotel 

מלון אמילי, בית מלון מומלץ בסאמוס נמצא סמוך למרכז המסחרי, הממוקם באזור שקט ומרוחק מהעיר, 150 מטרים מהמפרץ וקרוב לחופים – מיקום יוצא דופן יחסית אל מלונות בסאמוס ברוב המיקרים.

המלון מציע למשפחות חדרים נוחים עם נופים מרהיבים מגן הגג שלו – שם ניתן גם ליהנות מרוח ים מלטפת. המלון פתוח לאורך השנה ובנוי בסגנון ארכיטקטוני ניאו-קלאסי התואם לאופי האזור. 15 קילומטרים מהמלון נמצא שדה התעופה של סאמוס.

במרחק נסיעה קצרה מהמלון מתרחשים מספר רב של אירועים תרבותיים של סאמוס, כגון פסטיבל קאלומיריס הבינלאומי, פסטיבל יינות מקומיים, פסטיבל מוסיקה ופסטיבל ריקודים, כמו גם סעודות מקומיות, הופעות תיאטרון ותצוגות או מנות. יש בבית המלון מבחר רחב של תחומי ספורט ימי, כגון חתירה, גלישה, סקי מים, כדורעף חופים והמון בידור – ביום ובלילה. המלון מקבל המלצות מעולות בדירוג מלונות מומלצים בסאמוס למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירות רודיצס מול הים – Roditses Beach Sea Front Apartments

בית דירות נופש בסאמוס המציע למשפחות מגורים מאווררים מול הים ובשירות עצמי, במרחק הליכה קצרה מהעיר ואתי (Vathi), בירת סאמוס (Samos). במקום יש אינטרנט אלחוטי חינם ואילו הנמל התיירותי של סאמוס נמצא 400 מטרים בלבד מהמקום.

חבוי תחת הכביש הראשי, בית הדירות משלב פרטיות עם קרבה למרכזי החיים על האי סאמוס. כל יחידות הנופש מצוידות במטבח – שלא תמיד קל למצוא כאשר מחפשים מלונות בסאמוס לחופשה משפחתית. בנוסף החדרים מאווררים וכוללים מצעים. כל היחידות משקיפות אל הים האגאי. האורחים ייהנו מהחוף הפרטי. המלון מקבל ציונים מצויינים ברשימות מלונות מומלצים בסאמוס למשפחות עם ילדים.

כל יחידת אירוח מציעה גישה לגן הפרטי הגדול של הווילה, ממש מול הים, עם ערסלים מוצלים, כסאות נוח, שולחנות וכיסאות קפה ומתקני ברביקיו.

בעלי המקום ישמחו לחלוק מהידע שלהם אודות אטרקציות תיירותיות בסאמוס, מסעדות סמוכות וכל מידע בו האורחים מעוניינים. אם מתחשק לכם לחקור את הסביבה, בדקו את Agios Spyridon ואת המוזיאון הארכיאולוגי של ואתי – 2 קילומטרים מבית הדירות. שדה התעופה של סאמוס נמצא 12 קילומטרים מהמקום. חנייה זמינה לאורחים חינם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בוניס – Hotel Bonis 

בוניס, מלון זול בסאמוס בדירוג 2 כוכבים בעיר ואתי (Vathy), 700 מטרים מ-Gogou Beah, המלון מציע חדרים מאווררים שבכל אחד מהם מרפסת המשקיפה אל העיר או הים האגאי והנמל. המלון מציע גם בר ואינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחיו.

החדרים המעוצבים בפשטות מצוידים במקרר, כספת וטלוויזיה עם ערוצי לוויין, נוסף על חדר אמבט שבו מקלחת ומייבש שיער. יחסית אל מלונות בסאמוס באותה רמת מחירים המלון מספק למשפחות תמורה מצויינת בהשוואה למחיר ולכן גם זוכה להמלצות טובות ברשימות מלונות מומלצים בסאמוס למשפחות עם ילדים.

האורחים יכולים להתחיל את היום עם ארוחת בוקר קונטיננטלית המוגשת מדי ים בבר המלון, בו ניתן ליהנות ממשקאות קרים וחמים במהלך היום. טברנות ושווקים קטנים נמצאים במרחק הליכה מהמקום.

נמל ואתי ממוקם קילומטר יחיד מהמלון, בעוד ששדה התעופה נמצא 14 קילומטרים משם. הכפר קוקארי (Kokkari) שעל החוף מרוחק 10 קילומטרים מהמקום. ניתן לשכור רכב ולהשתמש בחנייה הציבורית חינם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מיריני – Mirini Hotel 

מיריני, בית מלון מומלץ בסאמוס בדירוג 3 כוכבים, מרוחק מטרים ספורים מהחוף וחדריו משקיפים באופן מרהיב אל מפרץ סאמוס. בכל חדר יש חדר סלון ומרפסת גדולה. ניתן ליהנות מארוחת בוקר בחדר וליהנות מהשקיעה ומהזריחה.

אינטרנט אלחוטי נגיש חינם לאורחים, כמו גם חניה ללא עלות ושירות דלפק קבלה כל שעות היממה. זהו מלון שקט ונחמד הזוכה לשבחים בביקורות על מלונות מומלצים בסאמוס למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אינו ווילאג' – Ino Village Hotel 

אינו וילאג', מלון בסאמוס בדירוג 3 כוכבים באזור קאלאמי (Kalami) שבעיירה סאמוס (Samos), מציע בריכת שחייה ומסעדה, וממוקם 450 מטרים בלבד מחוף Gangou המפורסם. המלון מציע חדרים אלגנטיים וממוזגים הכוללים מרפסת.

החדרים המסוגננים מעוצבים בגוונים מרגיעים וכוללים מיני בר, מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם. חלק מהחדרים משקיפים לים או לבריכה. החדרים מתאימים למשפחות וזוכים לציונים טובים בהמלצות על בתי מלון מומלצים בסאמוס למשפחות עם ילדים.

הבר פתוח כל היום ומגיש גם קפה וארוחות קלות. מסעדת Elea מגישה מנות מסורתיות ומנות יווניות עכשוויות במרפסת המכוסה גפנים ומשקיפה על מפרץ העיר סאמוס (Samos).

האורחים יכולים להירגע בחצר שבה כסאות שיזוף מעץ טיק איכותי. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחים המשותפים.

נמל סאמוס, הכולל חנויות, טברנות יווניות מסורתיות וברים, נמצא 900 מטרים מהמלון – מיקום מצוין עבור מלונות בסאמוס למשפחות עם ילדים. צוות הקבלה יסייע לכם בשכירת רכב. חניה באתר זמינה חינם לאורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בלה ויסטה – Hotel Bella Vista 

בלה ויסטה, מלון זול ומומלץ בעיר סאמוס בדירוג 2 כוכבים, מציע למשפחות המתכננות חופשה בסאמוס יחידות אירוח הכוללות חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה. טרקלין משותף עומד לרשות אורחי המלון.

האורחים נהנים גם משירותי השכרת רכב ואופניים. Ethniko Samou (אתניקו סאמו) ממוקמים 700 מטרים מהמקום, בעוד שנמל סאמוס נמצא רק 900 מטרים מהמלון. שדה התעופה הקרוב (Samos Airport) נמצא 14 קילומטרים מהמקום.

יחסית אל מלונות בסאמוס באותה רמת מחירים הוא מספק תמורה מעולה למחיר וזו אחת הסיבות המרכזיות למיקומים הגבוהים שהמלון זוכה להם בכל דירוג מלונות מומלצים בסאמוס למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות אנתמיס – Anthemis Hotel Apartments 

אנתמיס, בית דירות נופש בסאמוס בדירוג 3 כוכבים נמצא במרחק 100 מטרים בלבד מחוף גאגו (Gagou) וקילומטר בודד מנמל סאמוס (Samos), ומציע למשפחות המתכננות חופשה בסאמוס בריכה ובר חטיפים בגן פרחוני. יחידות האירוח שלו הן בשירות עצמי וכוללות מרפסת פרטית המשקיפה על הים האגאי, הבריכה או הגן.

כל יחידה במקום כוללת מיזוג, פינות ישיבה ומטבחון הכולל מקרר וכיריים לבישול – כאמור, עניין שלא תמיד פשוט למצוא בקרב מלונות בסאמוס. בנוסף, ניתן למצוא בכל יחידה טלוויזיה בלוויין, טלפון ורדיו. חדר האמבט הפרטי כולל מייבש שיער. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בלובי ובטראסה.

האורחים יכולים להתחיל את יומם עם ארוחת בוקר קונטיננטלית המוגשת במתחם האוכל. עם נוף לים, הבר שבמקום מגיש חטיפים קלים, מיצים ומשקאות מרעננים במהלך היום. זהו מלון ידידותי הזוכה לציונים מעולים בכל רשימת מלונות מומלצים בסאמוס למשפחות עם ילדים.

המלון ממוקם קילומטר אחד מהעיירה Samos, בה יש מבחר מסעדות וברים. חוף גאגו נמצא רק 3 דקות הליכה מהמקום. נמל קרלובאסי (Karlovasi) ממוקם 33 קילומטרים ממנו, בעוד שחוף החצץ הלבן נמצא 11 קילומטרים משם. חניה ציבורית סמוכה זמינה חינם לאורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סויטס אנד סקורפיוס – Scorpios Hotel & Suites

המלון ממוקם באזור קאלאמי (Kalami) הפופולארי, ממש מול חוף באיס (Beis). הוא מציע בריכה גדולה הפונה לים עם מיטות שיזוף חינם ובר חטיפים. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר עם רכיבים יוונים מסורתיים ומנות מקומיות.

המלון בנוי מאבן מקומית ועל-פי הסגנון הארכיטקטוני המקומי של סאמוס. החדרים מרווחים וכוללים טלוויזיה ומרפסת המשקיפה לים או הבריכה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחים המשותפים. חלק מיחידות הנופש כוללות מטבח ומתאימות במיוחד למשפחות המגיעות אל סאמוס עם ילדים. באופן טבעי הוא זוכה למיקומים גבוהים בדירוגי מלונות בסאמוס שמתאימים לחופשה משפחתית.

המלון ממוקם 11 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של סאמוס ו-4 קילומטרים בלבד מהנמל החדש. חופי Laka ו-Gagou נמצאים במרחק 15 דקות הליכה, בעוד שהנמל הישן של סאמוס נמצא 2 קילומטרים מהמקום. חניה חינם זמינה באתר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון כפר קרבלי – Kerveli Village Hotel

קרבלי, מלון כפר נופש בסאמוס בדירוג 3 כוכבים, נבנה בהרמוניה מושלמת עם הנוף הבתולי על המדרון המוביל למפרץ קרבלי (Kerveli). הוא מורכב משישה בניינים בסגנון מסורתי ניצבים בצורת אמפיתיאטרון וטבולים בגנים ירוקים יפהפיים של עצי ברוש, בוגנוויליה מטפסת ושושנים, יחד עם הנוף הנפלא לים – המקום האידיאלי לחופשה בסאמוס.

החדרים מרווחים ובעלי גוונים בהירים ומצוידים במתקנים מודרניים ומרפסות המשקיפות לגנים. ברחבי המלון ניתן לראות וליהנות מרהיטים עתיקים וחפצי אמנות יפה. מדי בוקר ניתן להתענג על ארוחת בוקר וארוחת ערב בסגנון יווני ובהשראת טעמים מקומיים – במסעדה או בטראסה הסמוכה. הבר הסמוך לבריכה פתוח כל היום ומגיש מבחר חטיפים, משקאות וקוקטיילים. זהו כפר נופש מומלץ בסאמוס הזוכה לשבחים רבים בכל דירוג מלונות מומלצים בסאמוס למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

סאמוס - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל