טיסות לסאמוס השוואת מחיר

טיסות לסאמוס – מידע כללי והשוואת מחירים

טיסות לסאמוס – המדריך המלא למטייל הישראלי: איך מאתרים טיסה לסאמוס, אחד האיים המיוחדים ביותר של יוון, מידע על שדה התעופה בסאמוס ודרכי הגעה ממנו לערים השונות באי, אפשרויות מומלצות לטיסות קונקשן לסאמוס, ביקורת על חברות תעופה שמציעות טיסות זולות לסאמוס וטיפים חשובים

הזמנת דילים לסאמוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

האי היווני סאמוס מפורסם בעיקר בזכות יין מקומי נהדר, היסטוריה עשירה ונוף הררי מרהיב. האי נמצא במזרח הים האגאי ויש בו שדה תעופה בינלאומי אחד, שמשרת בעיקר טיסות עונתיות ממספר ערים שונות באירופה. נכון לכתיבת כתבה זו, לא ניתן למצוא טיסות ישירות לסאמוס מישראל אך ישנן ידיעות על כוונתם של גורמי תיירות להפעיל בעתיד טיסות לסאמוס ישירות מישראל – השתמשו במנוע החיפוש לאיתור טיסות לחו"ל כדי לוודא האם ניתן להזמין טיסה לסאמוס ללא קונקשן

חופשה בסאמוס – עוד באותו נושא:

סאמוס – בתי מלון מומלצים למשפחות באי היווני

השכרת רכב בסאמוס – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

טיסות לסאמוס – שדה התעופה

שדה התעופה הבינלאומי של סאמוס נמצא במרחק של כ5 ק"מ מהעיירה פיתגוריו. זהו שדה תעופה קטן עם טרמינל אחד, בדומה לרוב שדות התעופה של איי יוון. במתחם תמצאו שני בתי קפה קטנים וחנות דיוטי פרי.

מבחינת תחבורה משדה התעופה, מול הטרמינל נמצאת תחנת אוטובוס ממנה תוכלו להגיע לעיר סאמוס. את הכרטיסים תוכלו לרכוש באוטובוס עצמו. כמו כן, מחוץ לטרמינל נמצאת גם תחנת מוניות. נסיעה של כחצי שעה לעיר סאמוס תעלה בדרך כלל כ25-30 אירו. במתחם פועלות מספר סוכנויות להשכרת רכב לנוחיותכם.

טיסות זולות לסאמוס עם עצירת ביניים

טיסות לסאמוס באג'יאן איירליינס

חברת התעופה הלאומית של יוון מציעה טיסות זולות לסאמוס עם עצירת ביניים בבירת יוון אתונה, בשיתוף עם חברת הבת של אג'יאן איירליינס, אולימפיק אייר. לוח הזמנים של שני קטעי הטיסה כולל טיסות יומיות. אולימפיק איירליינס היא למעשה אחת מחברות התעופה היחידות שמפעילות טיסות סדירות לסאמוס. מחירי טיסות לסאמוס מתחילים מכ67.93 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה)

אורך טיסה לאתונה מתל אביב הוא כשעתיים, וטיסה לסאמוס מאתונה כשעה.

אג'יאן איירליינס מציעה מספר סוגי כרטיסים בעת ההזמנה:

GoLight: כרטיס בסגנון לואו-קוסט שלא כולל שליחת מזוודה לתא המטען. ניתן לעלות למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג. הכרטיס כולל את האפשרות לביצוע שינויים בהזמנה בעד עמלה,  אך לא כולל אפשרות לביטול והחזר כספי.

Flex: כרטיס זה כולל כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג), עלייה למטוס עם תיק קטן (8 ק"ג) וביצוע שינוי בהזמנה ללא עמלה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד).

Business: כרטיס טיסה לסאמוס במחלקת עסקים כולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען (32 ק"ג כל אחת), עלייה למטוס עם שני תיקים קטנים (13 ק"ג סה"כ) וביצוע שינויים בהזמנה ללא עמלה (חיוב על הפרש מחירים בלבד).

בטיסות אג'יאן איירליינס השירות כולל הגשת ארוחה ומשקאות ועגלת דיוטי פרי.

אם אתם טסים אל סאמוס עם תינוק עד גיל שנתיים, תוכלו לרכוש עבורו כרטיס טיסה ללא מושב נפרד שכולל הנחה של 90% מהתעריף של המבוגר המלווה אותו. אם תרצו לרכוש עבורו מושב נפרד, תצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני ולבצע את ההזמנה בעזרת שירות הלקוחות או סוכן הנסיעות.

טיסה לסאמוס בסמארט וינגס

חברת הלואו קוסט הצ'כית סמארט וינגס (חברת בת של Travel Service Airlines) מציעה טיסות זולות לסאמוס עם עצירת ביניים בפראג

נכון לכתיבת כתבה זו, סמארט ווינגס מתפעלת שתי טיסות שבועיות בקו פראג-סאמוס החל מתחילת יוני ועד לסוף ספטמבר, בימי שלישי ושישי. תדירות טיסות לפראג מת"א גבוהה יותר, עם מספר טיסות ביום. מחירי כרטיסי טיסה לסאמוס בחברה מתחילים מכ315$ לכיוון. אורך הטיסה מת"א לפראג הוא כארבע שעות, ומפראג לסאמוס כשעתיים וארבעים דקות.

סמארט ווינגס מציעה שני סוגי כרטיסי טיסה לסאמוס בעת ההזמנה, כרטיס גמיש וכרטיס חצי-גמיש, שההבדל העיקרי ביניהם הוא גמישות תנאי ההזמנה.

שני הכרטיסים כוללים שליחת מזוודה במשקל של עד 15 ק"ג לתא המטען ועלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג. הכרטיסים לא כוללים שמירת מושב מראש (אם תרצו לשמור מושב תוכלו לצפות לעמלות שמתחילות מכ18$). ברוב הטיסות תוכלו לרכוש מגוון מוצרים מתוך עגלת הדיוטי פרי.

אם אתם טסים אל סאמוס עם ילדים, תוכלו לרכוש עבורם כרטיס טיסה במחיר מוזל ללא מושב נפרד. אם תרצו להשתמש במושב בטיחות במטוס תצטרכו לרכוש מושב נפרד עבורם דרך שירות הלקוחות. בחלק מהטיסות, תוכלו לרכוש ארוחות ילדים בתשלום מראש (עד 48 שעות לפני הטיסה).

טיסות לסאמוס
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל