הזמנת טיסות לפראג

טיסות לפראג – השוואת מחירים ומידע

לפני שאתם מזמינים טיסה לפראג בירת צ'כיה כדאי לקרוא את המדריך המלא, הכולל גם מנוע השוואת מחירים לאיתור טיסות זולות לפראג וגם טיפים חשובים על חופשה בפראג (כולל קישור להזמנה מראש של מונית משדה התעופה בפראג למלון) וביקורת על חברות התעופה השונות שמפעילות טיסות לפראג – בחל מאוכל ומערכת בידור בטיסה ועד לכמות מטען מותרת ומירווח לרגליים

דילים לפראג במבצע             |           טיולים מאורגנים בצ'כיה

טיסות לפראג – בירת צ'כיה מלאת התרבות וההיסטוריה – לוקחות כארבע שעות בלבד. יש מספר חברות תעופה שמציעות טיסות ישירות לפראג במחירים אטרקטיביים שיאפשרו לכם לתכנן חופשה בפראג בקלות ובזול. כדי לאתר טיסות זולות לפראג השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שלמטה – אפשר כמובן גם להזמין באמצעותו כרטיסי טיסה לפראג אונליין

טיפים לאיתור טיסות זולות לפראג באמצעות המנוע להשוואת מחירי טיסות: אם אתם מעוניינים בטיסה לפראג הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות הלוך בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה העיר prague פראג. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לפראג ובשדה return את התאריך בו אתם מעוניינים לטוס חזרה מצ'כיה לישראל.

חופשה בפראג – המלצות לקריאה נוספת:

פראג עם ילדים – אטרקציות מומלצות

מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בפראג – השוואת מחירים וטיפים

צ'כיה עם ילדים – מדריך לתכנון טיול בצ'כיה

קניית קרונה צ'כית (CZK) לחופשה בצ'כיה – המלצות

המלצות לתקשורת עם סים בצ'כיה (Sim) ומידע שימושי

טיסות לפראג – מידע כללי

הטיסות הישירות לפראג מתל אביב נוחתות בנמל התעופה של פראג ואצלב האוול, נמל תעופה מודרני עשיר במסעדות, חנויות אופנה ודיוטי פרי ומגוון שירותים לנוסע שנמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה ממרכז העיר.

ישנם שני טרמינלים הפתוחים לקהל הרחב, ובשניהם תוכלו למצוא מסעדות שפתוחות 24 שעות. מלבד מגוון של טרקלינים עסקיים, מתחם הREST & FUN CENTER יאפשר לכם להשכיר מיני-טרקלינים פרטיים מיוחדים, ביניהם טרקלין X BOX, טרקלין סינמה, טרקלין מיוחד עבור משפחות עם ילדים שטסות לחופשה משפחתית בפראג ועוד. אם תרצו להשכיר טרקלין בין השעות 18:00 ל08:00 יהיה עליכם לשמור מקום לפחות יומיים מראש.

שירותים נוספים לנוסעים בנמל התעופה ואצלב האוול: כספומטים, אינטרנט אלחוטי ללא עלות, סוכנויות להשכרת רכב, עמדות המרת מט"ח, שירותי דואר ועוד.

ישנם מספר קווי אוטובוסים שמחברים בין נמל התעופה לרכבת המטרו של פראג (119, 110) או לתחנת הרכבת הראשית של העיר. תוכלו לקנות כרטיסים במכונות האוטומטיות, בדלפקי התחבורה הציבורית באולם הנחיתות או באוטובוס עצמו. במתחם פועלות שתי חברות מוניות אבל אם אתם מעוניינים לקחת מונית משדה התעופה של פראג למלון הפיתרון המומלץ הוא שירות קיויטקסי האמין והאטרקטיבי שמאפשר הזמנה מראש של הסעה משדה התעופה למלון כאשר נהג המונית ימתין לכם מחוץ לשדה התעופה עם שלט שעליו שמכם, יסייע לכם עם המזוודות וייקח אתכם ישירות למלון כאשר התשלום נעשה מראש לפי מחירון שקוף והוגן. כדי להזמין את השירות היכנסו לקישור – מוניות משדה התעופה

טיסות ישירות לפראג – ביקורת חברות תעופה

טיסות זולות לפראג בוויז אייר

חברת הלואו-קוסט ההונגרית מתפעלת טיסות זולות לפראג בימי שני ושישי, בד"כ בשעות הצהריים. מחירי טיסות לפראג בוויז אייר מתחילים מכ199 ש"ח לכל כיוון בחודשי החורף, ומכ479 ש"ח לכיוון בחודשי הקיץ.

יש לזכור שזוהי חברת לואו-קוסט, כך שסביר להניח שהכרטיס הזול ביותר שתמצאו לא כולל מזוודה או שמירת מושב (כרטיס הBasic), כך שתצטרכו לשלם עמלה על שירותים אלו אם הם נחוצים לכם. לחלופין, תוכלו לבחור בכרטיסים המשודרגים:

כרטיס הWizz Go כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען, תיק קטן נוסף ובחירת מושב מראש ללא עלות (מושבים סטנדרטים בלבד, ללא המושבים מרווחים יותר).

כרטיס הWizz Plus הוא היקר מבין השלושה, והוא כולל 2 תיקי יד, מזוודה במשקל של עד 32 ק"ג, בחירת מושב מראש כולל המושבים המרווחים יותר ותנאי הזמנה גמישים יותר.

טיסות לפראג בוויז אייר, כראוי לטיסות לואו-קוסט, אינן כוללות הגשת ארוחה. עם זאת, תפריט ה"וויז קפה" מציע מגוון חטיפים וארוחות קלות לרכישה במהלך טיסה לפראג במחירים זולים. כמו כן, תוכלו גם לרכוש מוצרים מעגלת הדיוטי פרי.

נוסעים הטסים אל פראג עם תינוק (עד גיל שנתיים) רשאים להגיע עד לפתח המטוס עם עגלה מתקפלת. כמו כן, הם  לא חייבים לרכוש מושב נפרד עבורו, אלא רק לשלם עמלה. יש אפשרות להביא לטיסה מושב בטיחות תקני לתינוק, אך הדבר כרוך ברכישת מושב נפרד. בהזמנות שכאלו מומלץ להיעזר בשירות הלקוחות.

טיסה לפראג בסמארט וינגס

גם חברת הלואו-קוסט מצ'כיה, סמארט וינגס, מציעה טיסות זולות לפראג מת"א. נכון לעכשיו, סמארט וינגס מתפעלת טיסות יומיות בקו ת"א-פראג. טיסות לפראג בדרך הלוך ממריאות מת"א בד"כ בשעות הבוקר המוקדמות. בימים בהם יש טיסה נוספת, היא בד"כ ממריאה בשעות הערב. בחזור, טיסות מפראג לנתב"ג ממריאות בד"כ בשעות הלילה ובצהריים בימים בהם יש שתי טיסות.

מחירי כרטיסי טיסה לפראג בסמארט ווינגס מתחילים מכ146$ לכיוון בחודשי החורף ומכ171$ לכיוון בחודשי הקיץ.

שני סוגי הכרטיסים שסמארט וינגס מציעה בעת ההזמנה של טיסות לפראג (semi-flexible ו-flexible) כוללים תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג ושליחת מזוודה במשקל של עד 15 ק"ג לתא המטען. שמירת מושב תהיה כרוכה בתשלום נוסף (החל מ15 אירו) – גם עבור המושבים הסטנדרטיים וגם עבור המושבים המרווחים יותר, מושבי הפרימיום. את המושבים יש להזמין עד 48 שעות לפני טיסה לפראג.

הכרטיס הגמיש מאפשר לנוסע לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים), בעוד שכרטיס הSemi-Flexible לא כולל את האפשרות לבטל את הכרטיס, וכל שינוי בכרטיס זה כרוך בעמלה די גבוהה (120 אירו בד"כ+הפרשי מחירים). בכל מקרה ניתן לבצע שינויים בהזמנה עד שעתיים לפני טיסות לפראג.

גם סמארט וינגס, בדומה לרוב חברות הלואו-קוסט, לא כוללת הגשת ארוחה כחלק מהשירות בטיסה, אך מאפשרת לנוסעים לרכוש חטיפים ומשקאות בתשלום מתוך התפריט הזמין בטיסה.

אם אתם מזמינים טיסה לפראג עם תינוק ומעוניינים להביא לטיסה מושב בטיחות עבורו, תצטרכו ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת להזמין  לו מושב נפרד (בתעריף רגיל בד"כ). אל תשכחו שעליכם להביא לטיסה מושב בטיחות תקני שמתאים למטוס. לחלופין, תוכלו לרכוש עבור התינוק כרטיס בתעריף מוזל ללא מושב נפרד.  בד"כ ניתן להזמין ארוחות מיוחדות לילדים בעת טיסה לפראג (בתשלום) באתר,  עד 48 שעות לפני הטיסה.

טיסות לפראג ב – UP

UP הישראלית, מותג הלואו-קוסט של אל על, מציעה טיסות זולות לפראג מדי יום (מלבד שבת כמובן) בשעות הבוקר בד"כ. בימים בהם יש טיסה נוספת, הטיסה ממריאה בערב בד"כ (או בלילה בדרך חזור). מחירי טיסות לפראג בUP מתחילים מכ103$ לכיוון, גם בחודשי הקיץ.

גם UP מאפשרת לנוסע לבחור מבין מספר סוגי כרטיסי טיסה לפראג לפי הצרכים והתקציב שלו.

כרטיס מסוג Up Basic מאפשר לנוסע ליהנות מכרטיס טיסה לפראג במחיר זול במיוחד שלא כולל שמירת מושב מראש או שליחת מזוודה לתא המטען. נוסעי UP Basic יאלצו להיפרד מ45$ עבור שליחת מזוודה לתא המטען (בהזמנה מראש). אם שכחתם לעשות צ'ק אין מראש באתר, תאלצו לשלם עמלה סמלית של 10$ עבור צ'ק אין בנמל התעופה. שמירת מושב סטנדרטי תעלה לכם 10$, מושב מועדף 30$ ומושב במחלקת תיירים פלוס 60$.

כרטיס הUP flexi מעט יקר יותר, אך כולל מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג. נוסעי הFlexi יכולים לשמור מושב סטנדרטי מראש ללא עלות (לא כולל מושבים מועדפים ומושבי מחלקת תיירים פלוס, שעלותם נשארת זהה), אך גם כאן צ'ק אין בנמל התעופה כרוך בעמלה (לעומת צ'ק אין חינם באתר מראש).

UP Smart הוא הכרטיס הטוב והיקר ביותר מבין השלושה, ומלבד המזוודה שכלולה בו (23 ק"ג), הוא כולל צ'ק אין בנמל התעופה ללא עלות ושמירת מושב מכל סוג מראש (בהתאם לזמינות).

UP מציעה שתי מחלקות לנוסעים: מחלקת התיירים הבסיסית, בה תאלצו לרכוש אוזניות על מנת ליהנות ממערכת הבידור, ומחלקת תיירים פלוס, שכוללת אוזניות ללא עלות, כיבוד, משקאות ומושבים נוחים יותר עם מרווח רגליים משופר של כ86 ס"מ.

למרות שמחלקת התיירים הבסיסית לא כוללת הגשת ארוחה, הנוסעים במטוס יכולים לרכוש ארוחות קלות ומשקאות מתוך התפריט שכולל, בין היתר, כריכים בעלות של 7$ וסלטים בעלות של 9$.

לנוסעים לפראג עם תינוק: כרטיס טיסה לפראג לתינוק בד"כ יעלה כ10% ממחיר הכרטיס, ללא מושב נפרד. נוסעים על טיסות לצ'כיה עם תינוק רשאים לשלוח לתא המטען עגלת תינוק ללא עלות.

טיסות לפראג
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל