הונולולו בתי מלון

בתי מלון מומלצים בהונולולו בירת הוואי

העיר הונולולו בירת הוואי בארה"ב היא אחת הערים התיירותיות החשובות בארצות הברית ובעולם ולא חסרים מלונות טובים בהונולולו – אך לא כל בית מלון בהונולולו תמיד מתאים למשפחות כי יש מלונות רבים שמתמקדים בזוגות צעירים בירח דבש. אם אתם מתכננים חופשה בהונולולו עם הילדים מומלץ לבחור בית מלון מתוך רשימה זו של מלונות מומלצים בהונולולו למשפחות עם ילדים

ברשימה זו עשינו מאמץ לכלול מיגוון בתי מלון מומלצים בהונולולו בירת הוואי, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בהוואי למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

הונולולו עם ילדים – אטרקציות וטיולים מומלצים

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים וטיפים למטייל

השכרת רכב בארצות הברית – המלצות והשוואת מחירים

טיסות פנימיות בארה"ב – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה 

טיולי משפחות בארה"ב עם הילדים – המדריך המלא

מלונות מומלצים בהונולולו למשפחות עם ילדים

מלון הולידיי אין אקספרס וואייקיקי Holiday Inn Express Waikiki 

הולידיי אין אקספרס וואייקיקי, מלון מומלץ בהונולולו בדירוג 3 כוכבים הממוקם 9 דקות הליכה בלבד מחוף וואייקיקי ומהשוק הבינלאומי. במלון מוצע מדי יום מזנון ארוחת בוקר. מתוחזקים בו גם מרפסת שיזוף רחבה, אמבט עיסוי, בריכה חיצונית ואינטרנט אלחוטי חינם.

כל חדר אירוח הוא מואר ומעוצב בנוחות מודרנית; הוא כולל טלוויזיית HD וערוצי כבלים, מיזוג אוויר, מכונת קפה, מיקרוגל ומקרר – יתרון משמעותי בהשוואה אל בתי מלון בהונולולו למשפחות.

המלון מפעיל חדר כושר, מרכז עסקים, שירותי כביסה ודלפק פעילויות שיסייע לכם לתכנן את החוויות שלכם במקום. ניתן ליהנות מגישה קלה למרפסת הגג בה יש מסלול מיני גולף 9 גומות, לוח שחמט ענקי, שאפלבורד, כדורגל שולחן, טניס שולחן וחדר כושר מאובזר היטב.

מרכז הכנסים של הוואי, Hawaiian Convention Centre, ממוקם 10 דקות הליכה בלבד מהמלון ואילו אוניברסיטת הוואי נמצאת 3.2 קילומטרים ממנו.

לבירור מחירים במלון והזמנת חדרים


מלון היאט פלייס וואייקיקי ביץ' – Hyatt Place Waikiki Beach 

היאט פלייס וואייקיקי ביץ', בית מלון בהונולולו בדירוג 4 כוכבים  – פחות מ-5 דקות הליכה מהחוף של וואייקיקי. יש מספר אפשרויות לסעוד במלון. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוגי מלונות מומלצים בהונולולו עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה, ספה, מקרר – יתרון לא מובן מאליו בהשוואה אל מלונות בהונולולו – וגם פינת עבודה גדולה ועמדת טעינה למכשירים אלקטרוניים.

מתאבנים, כמו גם ארוחות צהריים וערב זמינים עבור האורחים כל שעות היממה. במסעדת 24/7 Gallery Market תוכלו ליהנות ממבחר כריכים חמים, מרקים, פיצות, קפה, מאפים טריים ופריטי טייק-אוויי. בר הלובי פתוח כל ימות השבוע.

ניתן להירגע בטראסת השמש המרוהטת ובבריכת השחייה שבאתר. מקום האירוח הוא ללא עישון ופועלים בו גם מרכז כושר, חנות מתנות ושירותי קונסיירז' שיסייע לכם בענייני האטרקציות התיירותיות באזור.

שדה התעופה הבינלאומי הונולולו מרוחק 15 דקות נסיעה מהמלון, ואילו פסל Duke Kahanamoku שבחוף Kuhio ניצב 5 דקות הליכה בלבד ממנו.

לבירור מחירים במלון והזמנת חדרים


מלון אוהאנה וואיקיקי מאליה OHANA Waikiki Malia by Outrigger 

אוהאנה וואיקיקי מאליה, בית מלון מומלץ בהונולולו בדירוג 3 כוכבים הממוקם 5 דקות הליכה בלבד ממתחם חנויות היוקרה של שדרת קלאקאווה (Kalakaua Avenue) ו-10 דקות הליכה בלבד מחוף וואייקיקי. יש בו אמבט עיסוי, בריכה חיצונית ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוג מלונות מומלצים בהונולולו למשפחות עם ילדים.

בכל סוויטה תמצאו כספת, מערכת מיזוג, וילונות האפלה, מרפסת, חדר רחצה פרטי עם מתקני גיהוץ, מייבש שיער ומקלחת/אמבטיה, כמו גם מטבחון שבו כלי בישול, מקרר, מיקרוגל וכיריים – יתרון חשוב בהשוואה אל בתי מלון בהונולולו עבור משפחות.

לרשותכם עומד דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה, שירות סבלים, שירותי ניקוי יבש וחדר כושר. במסעדת International House of Pancakes שבמקום תוכלו ליהנות מדי יום ממנות בוקר אמריקאיות אותנטיות. בבר הספורט תוכלו להתענג על מיני משקאות וחטיפים באווירה בסגנון לאס וגאס, לרבות 14 טלוויזיות שטוחת מסך, טרקלין ובר.

שדה התעופה הבינלאומי הונולולו נמצא 14.5 קילומטרים מהמלון, ואילו האקווריום (Waikiki Aquarium) נמצא 10 דקות נסיעה ממנו.

לבירור מחירים במלון והזמנת חדרים


אתר נופש האלקולאני Halekulani 

האלקולאני, אתר נופש בהונולולו בדירוג 5 כוכבים על חוף וואיקיקי, משקיף אל Diamond Head ומפעיל שלוש מסעדות, ספא, טרקלין בו מתנגנת מוסיקת ג'אז חיה, חדרי אירוח עם מרפסת מקורה מרווחת ואינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחי המקום. המלון זוכה לציון 9.2 ברשימות מלונות מומלצים בהונולולו למשפחות עם ילדים.

שוקולד משובח וקערת פירות טריים יחכו לכם בחדר. בכל חדר אירוח, אגב, תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך, חדר רחצה מפואר שבו חלוקי רחצה קטיפתיים, כיורים משיש, מוצרי טיפוח פרימיום, מקלחון זכוכית נפרד ואמבט טבילה עמוק.

La Mer היא מסעדה בעלת שם עולמי הממוקמת אל מול האוקיינוס ומציעה מדי יום ארוחת ערב הכוללת מאכלים צרפתיים מובחרים, תוך שימוש תמידי בתוצרת מקומית טרייה ואיכותית. מסעדת Orchids מגישה מנות ים לאורך היום כולו, כמו גם ארוחת בוהריים שופעת כל יום ראשון. מסעדת  A House Without a Key היא מוקד עניין בו מוגשת סעודה בלתי פורמאלית על הטראסה, בליווי בידור לילי.

ספא Halekulani מציע תפריט נרחב של טיפולים המשלבים טקסי ספא פולינזיים מסורתיים, טיפולי גוף ויופי, טיפולי פנים ועיסויים. בנוסף, תוכלו ליהנות ממרכז עסקי בשירות מלא, בריכת שחייה מחוממת שעיצובה כולל פסיפס אריחי זכוכית ונוף לחוף וואיקיקי, כמו גם צוות שישמח לעזור לכם בכל בקשה ועניין.

מרכז הקניות Ala Moana הוא המקום לערוך בו קניות יוקרתיות וליהנות בו מסעודת איכות – כל זאת במרחק 10 דקות נסיעה. המלון נמצא 35 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה הבינלאומי (Honolulu International Airport).

לבירור מחירים במלון והזמנת חדרים


אתר הנופש אוטריגר ריף וואיקיקי ביץ' – Outrigger Reef Waikiki Beach Resort 

אוטריגר ריף וואיקיקי ביץ', ריזורט בהונולולו בדירוג 4 כוכבים, מציע שירותי חוף, גישה ישירה לוואייקיקי ביץ' ומרחק הליכה ממתחם המסעדות והחנויות היוקרתיות של טיילת החוף. המלון זוכה לציון 8.3 בביקורות על מלונות מומלצים בהונולולו עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל טלוויזיה שטוחת מסך, מקרר קטן ותחנת עגינה לאייפוד. חדר הרחצה הפרטי כולל מוצרי טיפוח, כיור מובנה ומוצרי טיפוח חינם. חלק מהחדרים כוללים מרפסת פרטים המשקיפה לאוקיינוס.

Kani Ka Pila Grille  היא מסעדה במלון הפתוחה לאורך כל היום, כאשר מדי לילה נערכות בה הופעות של מוסיקה הוואית. במסעדת Reef Bar & Market Grill מוגשות מנות לאורך היום כולו. גם בית קפה Starbucks פועל במקום. בספא Laakea Spa Hawaii תוכלו ליהנות מתפריט מעניין של טיפולי פנים וטיפולי גוף, כמו גם שירות סלון יופי. אפשר גם לקבל חבילות ספא מותאמות אישית.

מטרקלין המועדון משתקף חוף וואיקיקי האהוב והוא מציע אביזרי נוחות מודרניים. אורחים אוהבים ליהנות ממשקאות איכות ומנות טרופיות אותנטיות בליווי נופי אוקיינוס ונופים של חוף וואיקיקי. האורחים בחדרים ובסוויטות זוכים להטבות טרקלין מועדון Voyager 47 Lounge Club. באתר הנופש תמצאו אוסף מעניין של יצירות אמנות מקומיות – אמנות קאנו פולינזית. הנשואים שבינינו המגיעים לנפוש על האי יוכלו להשתתף בטקס המיוחד של חידוש נדרים; הטקס נערך ללא תמורה כלשהי, על החוף.

אקווריום וואיקיקי (Waikiki Aquarium) ופארק קפיולאני (Kapiolani Park) נמצאים 1.5 קילומטרים מהמלון ואילו שדה התעופה הבינלאומי הונולולו – במרחק של 20 דקות נסיעה ממנו.

לבירור מחירים במלון והזמנת חדרים


אתר הנופש אאוטריגר וואיקיקי ביץ' ריזורט Outrigger Waikiki Beach Resort 

אאוטריגר וואיקיקי ביץ' ריזורט, אתר נופש מומלץ בהונולולו בדירוג 4 כוכבים הממוקם על חוף וואיקיקי ממש, כולל בריכת שחייה ובה טראסת שמש, שלוש מסעדות אל מול האוקיינוס וחדר כושר. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוגי בתי מלון מומלצים בהונולולו למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח כולם כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לכבלים, קונסולת פלייסטיישן של נינטנדו, מכונת קפה, מקרר וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח של Noni Papaya.

Duke’s Canoe Club , מועדון מול החוף, מגיש מזנוני בוקר וצהריים, כמו גם ארוחות ערב על-פי תפריט. במסעדת Hula Grill Waikiki תיהנו מארוחות בוקר, ארוחות צהריים, קוקטיילים מיוחדים ועיצוב רטרו בעיצוב הוואיי. מובן שגם שירות החדרים פעיל כל העת במקום.

במקום פועל הספא האהוב, Infinity Massage שעל הגג, הכולל טראסת שמש מרווחת המשקיפה לאוקיינוס. בספא תוכלו ליהנות מטיפולי גוף, טיפולי פנים, טיפולי עיסוי ושירותי יופי שונים המשלבים בין שיטות ומוצרים מקומיים לבינלאומיים.

פעילויות כיף ויצירה בסגנון הוואי המותאמות לילדים מוצעות מדי יום בלא תשלום כלשהו, לרבות שיעורי יוקולילי ויצירות פרחים. בלובי רחב הידיים תוכלו לשטוף את העיניים בריהוט עץ קואה ויצירות אמנות מקומיות. נשואים? תוכלו להשתתף ללא עלות בטקס המיוחד של חידוש נדרים הנערך על החוף.

טיילת Waikiki Beach Walk ומתחם הקניות The Royal Hawaiian Shopping Center מרוחקים שניהם 5 דקות הליכה מהמלון ותוכלו למצוא בהם מבחר חנויות יוקרה ומסעדות. נמל התעופה הבינלאומי הונולולו ממוקם 20 דקות של נסיעה ממקום האירוח.

לבירור מחירים במלון והזמנת חדרים


מלון דירות אקווה פסיפיק מונארך Aqua Pacific Monarch 

אקווה פסיפיק מונארך, מלון דירות בהונולולו בדירוג 3 כוכבים המציע יחידות הארחה בשירות עצמי, מציע נוף אוקיאנוס פנוראמי, אמבט עיסוי ובריכת גג – וכל זאת במרחק 400 מטר מחוף וואיקיקי. מלון הדירות זוכה לציון 8.8 ברשימות בתי מלון מומלצים בהונולולו עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל מרפסת, מיזוג אוויר וטלוויזיה עם כבלים ופלייסטיישן 3. בנוסף בכל חדר – מטבחון או מטבח עם אמצעים להכנת שתייה חמה וסיר לבישול – יתרונות משמעותיים בהשוואה אל בתי מלון בהונולולו ברוב המיקרים.

לנוחותכם,  ישנה מכבסה במלון, כמו גם טרקלין אירוח עם חלל ישיבה פתוח, סאונה, שתי מסעדות וטלוויזיה. שירות הסעות ללא תשלום אל מרכז הקניות Ala Moana וממנו ניתן לאורחי המקום. שדה התעופה Honolulu Airport ממוקם 12 קילומטרים ממקום האירוח.

לבירור מחירים במלון והזמנת חדרים


אתר הנופש ריץ-קרלטון רזידנסס וואייקיקי ביץ' – The Ritz-Carlton Residences, Waikiki Beach Hotel

ריץ-קרלטון רזידנסס וואייקיקי ביץ', אתר נופש בהונולולו בדירוג 5 כוכבים, שוכן במיקום מעולה בכניסה לחוף וואיקיקי, מול אזור קניות היוקרה, Luxury Row. שם תוכלו לנפוש באחת מיחידות הסטודיו המאובזרות באלגנטיות, יחידות פנטהאוז או יחידות מגורים – כולן עם נופים מרהיבים של האוקיינוס השקט. המלון זוכה לציון 9.2 בהמלצות על מלונות בהונולולו למשפחות עם ילדים.

בין מתקני הנופש במקום תמצאו בריכה עם שפת אינסוף המתנשאת מעל וואייקיקי, בה יש ביתנים פרטיים, כמו גם ספא – The Ritz-Carlton Spa, בו תוכלו ליהנות מטיפולים מותאמים אישית שחלקם מתבססים על מסורות מתרבויות שונות.

BLT Market היא מסעדת הדגל של המקום; תוכלו להתענג בה על מנות מודרניות עם השראה מהמטבח האמריקאי, לארוחות בוקר, צהריים וערב. התפריט משתנה כל יום וכולל את מיטב התוצרת העונתית המקומית המסופקת מחקלאיים על האי, כמו גם שווקי האיכרים של הונולולו.

בין אטרקציות בהונולולו באיזור המלון תמצאו את דין אנד דלוקה (Dean & DeLuca) – שוק גורמה פופולארי ואיקוני, שלו למעלה מ-25 סניפים ברחבי העולם (הוואי הוא המקום הראשון בו נפתח הסניף). גם מסעדת Sushi Sho פתחה סניף בהוואי.

מרכז הקניות Waikiki International Marketplace מרוחק 200 מטר מאתר הנופש ואילו חוף וואיקיקי – 300 מטרים ממנו. שדה התעופה של הונולולו (Honolulu Airport) הוא הקרוב ביותר – 11 קילומטרים ממקום האירוח.

לבירור מחירים במלון והזמנת חדרים


מלון הסוויטות אמבסי סוויטס Embassy Suites by Hilton Waikiki Beach Walk 

אמבסי סוויטס, בית מלון מומלץ בהונולולו בדירוג 4 כוכבים הממוקם במרחק קצר מחוף וואיקיקי – בסמיכות רבה לשדרת קלקאווה (Kalakaua), מציע מתקנים יוקרתיים, אינטרנט אלחוטי חינם וגם שופע המקיף אותו, הכולל יצירות אמנות מסורתיות וארכיטקטורה מקומית אופיינית. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוג מלונות מומלצים בהונולולו עם ילדים.

כל סוויטה כוללת מטבחון עם מקרר, מכנות קפה ומיקרוגל – עניין חשוב עבור משפחות שלא תמיד קל למצוא בין בתי מלון בהונולולו למשפחות. חלק מהסוויטות משקיפות לים או לעיר וכוללות מרפסת.

אתם מוזמנים ליהנות ממרפסת "לאנאי" גדולה ופתוחה בקומה הרביעית; במרפסת תמצאו בריכת שחייה מחוממת, בריכה לילדים ואמבט עיסוי. תוכלו גם לבחור להתרגע לכם על מרפסת השמש הרחבה, תוך לגימת קוקטייל מבר Pakini. במקום מנוגנת מוסיקה מקומית חיה – 4 פעמים בשבוע.

תוכלו ליהנות מדי יום מארוחת בוקר מלאה וחמה על-פי הזמנה, כמו גם מחטיפים וממשקאות חינם, ליד הבריכה. באתר פועל גם מכון כושר 24 שעות ביממה, כספומטים ומתקני כביסה המופעלים באמצעות מטבעות.

המלון נמצא במיקום מרכזי בקניון Waikiki Beach Walk והוא בעל שטח של 32 דונם. זהו אזור פעיל ותוסס עם שטח בילוי חיצוני ו-40 מסעדות וחנויות. הן מבוגרים והן ילדים יתחברו למגוון הגדול של פעילויות תרבות מהן אפשר ליהנות במקום. הסוויטות ממוקמות רק 5.6 קילומטרים מ-Diamond Head ו-2.4 קילומטרים בלבד ממרכז השופינג Ala Moana.

לבירור מחירים במלון והזמנת חדרים


מלון אימפריאל הוואי ריזורט Imperial Hawaii Resort at Waikiki 

אימפריאל הוואי ריזורט, מלון מומלץ בוואיקיקי בדירוג 3 כוכבים, מרחק צעדים אחדים מהחוף, מציע גישה קלה למבחר אטרקציות מקומיות, חדרי אירוח מרווחים ומגוון מתקנים מודרניים מתוכננים בקפידה. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוג מלונות מומלצים בהונולולו למשפחה עם ילדים.

בכל סוויטה תמצאו מטבחון או מטבח עם מכונת קפה, טוסטר, מיקרוגל ומקרר, כמו גם כספת וטלוויזיה שטוחת מסך.

אורחים יכולים ליהנות משירות דלפק הפעיל 24 שעות ביממה, מרכז עסקים, מגבות חוף, שירות השכרת ציוד, כספומט, מתקני כביסה, סאונה, חדר כושר, שירותי השכרת סרטים על DVD, בריכת שחייה חיצונית ומסעדה. כמו כן, תוכלו לשכור בו ציוד ספורט, לרבות טניס וגולף – לטובת פעילויות פנאי בסביבה.

לבירור מחירים במלון והזמנת חדרים

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל