מוניות בסלוניק

מוניות בסלוניקי ושירותי תחבורה ציבורית

כדי שתוכלו להפוך חופשה בסלוניקי להצלחה מסחררת רצוי להתכונן בצורה אופטימלית ולהכיר היטב את שירותי התחבורה הציבורית בסלוניקי – כולל אפשרות הזמנת מוניות בסלוניקי והסעה משדה התעופה מראש באינטרנט – כדי להפוך את הטיול שלכם בעיר ליעיל הרבה יותר. לשם כך הכנו לכם את המדריך המלא לשירותי התחבורה הציבורית בסלוניקי

הזמנת דילים לסלוניקי   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

העיר השנייה בגודלה של יוון, אחרי הבירה אתונה, היא העיר סלוניקי, שהיא אולי אחד מהמקומות הכי מעניינים ומיוחדים שאפשר לבלות בהם במרחק טיסה קצרה מישראל. כמו כל טיול אחר, גם בטיול לעיר סלוניקי שביוון, חשוב להשקיע קצת בהיכרות עם שירותי מוניות בסלוניקי ואפשרויות התחבורה הציבורית בסביבה, וכך ליצור את חוויית הטיול האידיאלית, גם מבחינת ניצול הזמנים.

אם אתם מחליטים שלא להשכיר רכב בסלוניקי במדריך הבא נכיר לכם את העיר סלוניקי ונסייע לכם להבין מה הם שירותי התחבורה הציבורית הנוחים ביותר להתניידות בעיר, ובכללם גם שירותי המוניות של חברת קיווי טקסי, כך שתוכלו לתכנן חופשה מושלמת כבר מעת הנחיתה בסלוניקי. מומלץ מאוד להזמין הסעה משדה התעופה בסלוניקי למלון באמצעות מנוע השוואת המחירים להסעות בסלוניקי –

מנוע חיפוש להזמנת מוניות בסלוניקי והסעות משדה התעופה


חופשה בסלוניקי – עוד מידע למטייל

טיסות ליוון – השוואת מחירים וכל מה שחשוב לדעת

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים ומידע חשוב

יוון – מלונות מומלצים עם ילדים

הזמנת כרטיסים לליגה היוונית בכדורגל – מדריך

השכרת רכב בסלוניקי

eSIM וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

הזמנת מוניות בסלוניקי באינטרנט – איך זה עובד?

הזינו את המוצא והיעד (באנגלית) במנוע החיפוש הצהוב של חברת קיווי טקסי שמופיע בעמוד זה, ובחרו את סוג הרכב הרצוי מתוך מגוון סוגי הרכבים שיופיעו בפניכם. למעשה, המערכת של קיווי טקסי עובדת עם חברות מקומיות – תחנות מוניות בסלוניקי ושירותי הסעות – ובוחרת את ההצעות לפי מחיר ודירוג הגולשים.

הזמנת שירותי מוניות בסלוניקי – לפני ובמהלך הטיול

אם אתם רוצים לאפשר לעצמכם לנצל כל רגע מהטיול בצורה הכי חווייתית שיש, חשוב להבין איך לנצל את מנגנון הזמנת המוניות של חברת קיוו טקסי, על הצד הטוב ביותר. ראשית, על ידי ההבנה שעדיף לבצע הזמנת מונית בסלוניקי מבעוד מועד, כמה שיותר זמן מראש.

מערכת חברת קיווי טקסי, מאפשרת להקליד את נקודת המוצא והיעד של הנסיעה שלכם, כמו גם מגוון רחב של פרמטרים נוספים לחיפושים, דוגמת כלי הרכב בו אתם רוצים להעביר את הנסיעה או צרכים מיוחדים של אחד מהנוסעים. כמובן שככול ואתם בוחרים להכניס יותר פרמטרים למנוע החיפוש, התוצאות יהיו מדויקות יותר וההתאמה לצרכים שלכם תהיה טובה יותר. עם קבלת תוצאות החיפוש, תגלו אילו סוגי מוניות ושירותי מוניות חברת קיווי טקסי מציעה לכם בתור לקוחות. על פי רוב ישנם הבדלים בין עונות השנה, כאשר בתקופת הקיץ יהיה קל יותר למצוא שירותי מוניות בסלוניקי, בשל עליית כמות התיירים באזור. מנוע החיפוש מציג לפניכם את כלל האפשרויות בתצוגה ברורה וקלה להבנה.

החל מסוג המונית, וכלה בעלויות הנסיעה, כל המידע עומד לרשותכם ואתם רק צריכים להחליט מה היא המונית המתאימה ביותר לצרכים שלכם. בחלק הארי של המקרים, תוכלו להחליט בין תשלום ישירות לנהג המונית, בעת הנסיעה לבין תשלום בכרטיס האשראי במעמד החיפוש באתר קיווי טקסי. היוצאים מן הכלל הם האנשים אשר מעוניינים להזמין מוניות לקבוצות גדולות. אז יש צורך לשריין את המונית לתאריך הדרוש לכם ולשם כך אתם תידרשו לבצע תשלום חלקי או מקדמה באתר האינטרנט של חברת קיווי טקסי, במעמד ההזמנה.

עם השלמת ההזמנה, האתר יבקש מכם להכניס את הפרטים האישיים שלכם, כולל פרטי הנסיעה ותאריך הנסיעה. כך שביום הנסיעה עצמה, אם למשל מדובר על נסיעה משדה התעופה, ימתין נהג המונית שלכם בטרמינל עם שלט ועליו שמכם, כדי לאסוף אתכם אל מחוז חפצכם, ללא עיכובים מיותרים ובתנאים אותם אתם רוצים ודורשים לקבל.

שירותי תחבורה ציבורית בסלוניקי

כמו כל עיר אחרת ביוון, גם בסלוניקי פועלים כמה וכמה שירותי תחבורה ציבורית שיכולים לסייע לכם לנהל את החופשה בקלות יחסית. רוב התיירים ותושבי העיר, מנהלים את שגרת היום יום שלהם, על בסיס:

  1. אוטובוסים בסלוניקי – מבחינת התיירים, ישנם שני קווי אוטובוס אותם אתם חייבים להכיר, כדי להתנייד בסלוניקי לאורך החופשה שלכם במינימום עיכובים. הראשון, קו האוטובוס המחבר בין נמל התעופה של סלוניקי לבין מרכז העיר. קו מספר 78, הוא הקו המחבר את נמל התעופה לעיר והוא מאפשר לכם נחיתה נוחה יחסית, אם אתם לא נוסעים עם כמות מזוודות רצינית. כמו כן, בתוך סלוניקי ניתן לנצל את הקו שהעירייה מחזיקה לטובת התיירים, קו מספר 50, אשר עובר בין כל נקודות התיירות המרכזיות ומקל עליכם את ההיכרות עם סלוניקי. הקו פעיל בימות הקיץ (יוני עד ספטמבר), בין השעות 8 בבוקר ל 9 בערב, בכל יום ועלות הנסיעה היא שני יורו לכל כרטיס. הכרטיס הוא כרטיס חופשי יומי, כאשר ילדים מתחת לגיל שש נוסעים ללא תשלום.
  2. המטרו של סלוניקי – מערכת יעילה במיוחד (יש שיאמרו היעילה שבמערכות המטרו האירופאיות) וזאת מפני שמדובר על מערכת המחברת את כל האזורים המרכזיים של סלוניקי ומספקת לכלל התושבים והתיירים את הנגישות הרצויה לעיר ולסביבה הקרובה אליה. קו המטרו של סלוניקי הוא יחסית חדש ועל כן ישנם לעיתים מקצי שיפורים ושיפוצים.
  3. מוניות בסלוניקי –  קל מאוד לאתר מוניות בסלוניקי שמספקות לכם את השירותים הדרושים, הן בעזרת מנוע ההזמנות של חברת קיווי טקסי  המופיע למעלה, והן במוניות הפזורות ברחובות. אבל אם אתם רוצים להבטיח שהמונית היא מונית מורשית והעלות היא ריאלית, שווה לכם לבצע השוואת מחירי מוניות באתר חברת קיווי טקסי, ורק לאחר מכן להזמין את המונית שיכולה לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר. זו היא הדרך הכי יעילה להגיע לכל נקודה בסלוניקי ומחוץ לה, במינימום עיכובים, במקסימום נוחות ובמהירות האפשרית. כמו כן, אין לכם שום צורך להיות תלויים בשעות הפעילות של מערכת התחבורה הציבורית הרגילה, כשיש לכם שירותי מוניות בסלוניקי הפועלים יומם וליל לשירותכם.

נסיעה במוניות בסלוניקי

חוויית הטיול בסלוניקי, בין שמדובר על טיול משפחתי ובין שמדובר על חוויית נסיעה עם החברים הקרובים, היא החלק המרכזי של החופשה שלכם. הרי אתם משקיעים כל כך הרבה מאמצים כדי להגיע אל העיר ולקחת כמה ימי הפסקה, וחשוב לכם לנצל כל רגע ורגע בעיר, על הצד הטוב ביותר. בדיוק מסיבה זו, רבים מהישראלים שמתכננים את החופשה שלהם בסלוניקי, פנים מראש לשירותי המוניות של חברת קיווי טקסי, על מנת להזמין מראש הסעות משדה התעופה למלון וחזרה והסעות מסלוניקי ליעדים סמוכים.

כל אחד מאנשי הצוות של חברת קיווי טקסי עושה את הכל על מנת לאפשר לכם, לקוחות החברה, את הנסיעה הדרושה לכם, בתנאים הכי נוחים שיש. החל משירותי ההזמנה הפשוטים ושירות לקוחות אינטרנטי נגיש וכלה בנהגים מנוסים ומיומנים, אשר מכירים את סלוניקי לאורכה ולרוחבה ויכולים לעזור לכם להפוך את החופשה למוצלחת הרבה יותר. כך שההחלטה להשתמש בשירותי חברת קיווי טקסי, היא החלטה שתהפוך את תכנון הטיול שלכם לנגיש הרבה יותר.

מחירי מוניות בסלוניקי

בהמשך המאמר נציג לפניכם את מחירון הנסיעה במוניות חברת קיווי טקסי, המעודכן לעת כתיבת שורות אלו, עם כל הפרטים הרלוונטיים לנסיעות ברחבי העיר ובסביבה הקרובה לעיר. כמובן שאם אתם רוצים למצוא מסלול ייחודי לכם, חשוב לבצע חיפוש עדכני ואפילו להזמין מבעוד מועד את המונית שאיתה אתם רוצים להגיע אל היעד שלכם. אבל, אם אתם רק רוצים לקבל מידע כללי, ניתן להבין מה הן עלויות שירותי מוניות בסלוניקי על בסיס מחירונים אלו.

מחירון מוניות מנמל התעופה של סלוניקי לנמל הימי של האי

כבר בעת הנחיתה בנמל התעופה של סלוניקי, אתם יכולים להזמין נסעה משדה התעופה דרך חברת קווי טקסי ואיתם להגיע לכל נקודה בעיר. בכדי להתחיל את הטיול שלכם ברגל ימין, אפשר להזמין את כל אחת מהמוניות הבאות אל נמל התעופה. בתום נסיעה של כ 40 דקות, תגיעו אל נמל הים של סלוניקי, ומשם תתחילו את הטיול שלכם או תבחרו לעשות צ'אק אין בחדר המלון בסלוניקי שלכם. אלו הם המחירים של חברת קיווי טקסי לשירותי מוניות מנמל התעופה של סלוניקי, אל נמל הים של סלוניקי:

מונית מיקרו – שלושה נוסעים ושתי מזוודות, 35 דולר.

מונית קומפורט – ארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 39 דולר.

מונית אקונומי – ארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 40 דולר.

מונית ביזנס – שלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 40 דולר.

מיניוואן – ארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 45 דולר.

מיניבוס לשבעה – שבעה נוסעים ושבעה מזוודות, 56 דולר.

פרימיום מיניבוס – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 74 דולר.

מיניבוס לעשרה – עשרה נוסעים ועשר מזוודות, 110 דולר.

מיניבוס לשלושה עשר – שלושה עשר נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, 124 דולר.

מיניבוס לשישה עשרה – שישה עשרה נוסעים ושש עשרה מזוודות, 138 דולר.

מיניבוס לתשעה עשר – תשעה עשר נוסעים ותשע עשרה מזוודות, 176 דולר.

מוניות קיווי טקסי מנמל הים של סלוניקי, אל קרונפולי, העיר העתיקה

כחלק מהטיול בסלוניקי וצפון יוון כדאי לתכנן ביקור בעיר העתיקה אשר נבנתה במאה הרביעית לפני הספירה והיא היום מרכז מעניין לתיירים. במרחק של שעתיים וחצי נסיעה מנמל הים של סלוניקי, תגלו את פיסות ההיסטוריה המעניינות שמאפיינות כל כך את החיים ביוון. חברת קיווי טקסי מאפשרת לכם להגיע אל האזור, עם שירותי המוניות הנוחים והזמינים. תעריפים הנסיעה בין נמל הים של סלונקי לבין קרנופולי הם:

מונית מיקרו – שלושה נוסעים ושתי מזוודות, 180 דולר.

מונית קומפורט – ארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 190 דולר.

מונית אקונומי – ארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 183 דולר.

מונית ביזנס – שלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 197 דולר.

מיניוואן – ארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 204 דולר.

מיניבוס לשבעה – שבעה נוסעים ושבעה מזוודות, 240 דולר.

פרימיום מיניבוס – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 262 דולר.

מיניבוס לעשרה – עשרה נוסעים ועשר מזוודות, 407 דולר.

מיניבוס לשלושה עשר – שלושה עשר נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, 436 דולר.

מיניבוס לשישה עשרה – שישה עשרה נוסעים ושש עשרה מזוודות, 444 דולר.

מיניבוס לתשעה עשר – תשעה עשר נוסעים ותשע עשרה מזוודות, 473 דולר.

מוניות קיווי טקסי ממרכז סלוניקי לעיר לריסאס

אחת מהערים הכי ציוריות והכי יפות שאפשר למצוא ביוון כולה, ממוקמת לחופו של היום ובמרחק של 160 קילומטרים ממרכז העיר סלוניקי. שירותי חברת קיווי טקסי מציעים לכם נסיעה של שעה וארבעים דקות ובסופה תבלו יום באחד מהמקומות הכי יפים וקסומים באזור. תעריפון הנסיעה של קיווי טקסי בין סלוניקי לעיר לריסאס הוא:

מונית מיקרו – שלושה נוסעים ושתי מזוודות, 173 דולר.

מונית קומפורט – ארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 183 דולר.

מונית אקונומי – ארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 176 דולר.

מונית ביזנס – שלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 190 דולר.

מיניוואן – ארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 197 דולר.

מיניבוס לשבעה – שבעה נוסעים ושבעה מזוודות, 226 דולר.

פרימיום מיניבוס – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 248 דולר.

מיניבוס לעשרה – עשרה נוסעים ועשר מזוודות, 346 דולר.

מיניבוס לשלושה עשר – שלושה עשר נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, 386 דולר.

מיניבוס לשישה עשרה – שישה עשרה נוסעים ושש עשרה מזוודות, 422 דולר.

מיניבוס לתשעה עשר – תשעה עשר נוסעים ותשע עשרה מזוודות, 459 דולר.

מחירון קיווי טקסי לנסיעה מתחנת הרכבת של סלוניקי אל הכפר ניקיטי

הכפר ניקיטי שוכן כמאה קילומטרים דרומית – מזרחית אל העיר סלוניקי, וגם הוא עדות להיסטוריה העשירה של יוון ולחיים התרבותיים המיוחדים של המדינה כולה. הכפר משמר את אחד מהערים העתיקות הייחודיות בעולם והוא נחשב למקום שאין שני לו למטייל בצפון יוון. שירותי המוניות של חברת קיווי טקסי מציעים לכם שירותי הסעות, וכך בתוך שעה וארבעים דקות תוכלו להכיר את הכפר ניקיטי על כלל הייחודיות שלו. תעריף הנסיעה במוניות חברת קיווי טקסי, מתחנת הרכבת המרכזית של העיר סלוניקי אל הכפר ניקיטי, נכון לעת כתיבת שורות אלו, הוא:

מונית מיקרו – שלושה נוסעים ושתי מזוודות, 146 דולר.

מונית קומפורט – ארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 161 דולר.

מונית אקונומי – ארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 154 דולר.

מונית ביזנס – שלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 165 דולר.

מיניוואן – ארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 168 דולר.

מיניבוס לשבעה – שבעה נוסעים ושבעה מזוודות, 183 דולר.

פרימיום מיניבוס – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 204 דולר.

מיניבוס לעשרה – עשרה נוסעים ועשר מזוודות, 328 דולר.

מיניבוס לשלושה עשר – שלושה עשר נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, 346 דולר.

מיניבוס לשישה עשרה – שישה עשרה נוסעים ושש עשרה מזוודות, 386 דולר.

מיניבוס לתשעה עשר – תשעה עשר נוסעים ותשע עשרה מזוודות, 414 דולר.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל