בלפסט בתי מלון למשפחות

בלפסט – מלונות מומלצים למשפחות בבירת צפון אירלנד

מחפשים מלון מומלץ בבלפסט בירת צפון אירלנד? אם אתם מגיעים אל בלפסט עם ילדים, כדאי במיוחד לבחור אחד מבין בתי המלון בבלפסט המופיעים בכתבה זו המסקרת (כולל מידע מפורט וסרטי וידאו וכמובן אפשרות הזמנת חדרים) מלונות מומלצים בבלפסט למשפחות עם ילדים

ברשימה זו תמצאו מלונות בבלפסט במיגוון רחב של רמות מחירים, דירוגי כוכבים, סגנונות אירוח ומיקומים בתוך בלפסט, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא המלצות מעולות ברשימות מלונות בבלפסט למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמות באינטרנט ומתבססות על הצבעות של משפחות מרחבי העולם ששהו בבלפסט עם הילדים בחופשה משפחתית

טיול באירלנד – עוד באותו נושא:

בלפסט – המלצות למטייל ואטרקציות למשפחות בבירת צפון אירלנד

השכרת רכב בצפון אירלנד – השוואת מחירים ומדריך לנהג

אירלנד עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

10 מלונות מומלצים בבלפסט עם ילדים


מלון קלייטון בלפסט Clayton Hotel Belfast 

קלייטון בלפסט, מלון מומלץ במרכז בלפסט בדירוג 4 כוכבים, כולל בר ומסעדה מסוגננים, סלון יופי וחדר כושר מודרני. המלון מרוחק 10 דקות נסיעה מנמל התעופה של בלפסט וכולל גישה חופשית לאינטרנט מהיר אלחוטי בכל האזורים.

כל חדר מרווח וכולל מיזוג אוויר, טלוויזיה משוכללת עם סרטי VOD ותריסי האפלה סיניים. כל חדר רחצה מעוצב במודרניות וכולל מקלחת סילונית עם מעקה מעוקל, לנוחיות האורחים.

האורחים ייהנו מתפריט בינלאומי מגוון במסעדת המלון התוססות. בבר תמצאו אמנות עכשווית ועיצוב בגוונים בהירים, ומציע וויסקי אירי, קוקטיילים קלאסיים וכיבוד קל.

Vitae Leisure Club, מועדון הבית, כולל חדר כושר מאובזר ובריכת שחייה מקורה. תוכלו להירגע באמבט הספא או בסאונה ולנסות את אחד הטיפולים המפנקים שבסלון האלגנטי. יחסית אל מלונות בבלפסט הוא נחשב די מפנק כך שאין פלא שהוא זוכה לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בבלפסט למשפחות עם ילדים

המלון מרוחק 5 דקות בלבד מהחנויות, המסעדות והברים. 1.6 קילומטרים מהמלון תמצאו את מרכז הירידים Titanic, Odyssey Arena ואת Waterfront Hall.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ג'וריס אין בלפסט Jurys Inn Belfast 

ג'וריס אין בלפסט, בית מלון מומלץ בבלפסט בדירוג 4 כוכבים הממוקם ליד בניין העירייה ובית האופרה של בלפסט, מתהדר בחדרים מרווחים שבהם טלוויזיות משוכללות, בדלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה ובמסעדה המציעה מנות מן המטבח המודרני. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין בכל שטחי המקום.

כל חדר שינה מצויד במיטת Dream עם מצעים רעננים ולבנים וכן חלל עבודה גדול. חדר הרחצה שבכל יחידה כולל מוצרי טיפוח מפנקים. המלון מופיע במיקומים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בבלפסט עם ילדים

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר מזנון עם מאכלים חמים וקרים ומנות א-לה-קארט. גם קפה אורגני עומד לרשותכם, נוסף על תה של Twinings וריבות מתוצרת Bonne Maman. תפריט בינלאומי זמין מדי ערב ואילו בבר מוגשים חטיפים, ארוחת צהריים ומגוון משקאות וסוגי קפה.

שירותי ניקוי יבש וכביסה זמינים גם הם במלון. בקרבת מקום ישנה חניה ציבורית בתשלום נוסף (ללא צורך בהזמנה מראש).

המבקרים ייהנו מחוויית שופינג ב-Donegall Place, ב-Castlecourt ובכיכר ויקטוריה – כולם מרוחקים פחות מ-10 דקות של הליכה. שדה התעופה George Best נמצא 4.8 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון איביס בלפסט סיטי סנטר ibis Belfast City Centre 

איביס בלפסט סיטי סנטר, בית מלון במרכז בלפסט בדירוג 3 כוכבים, שוכן בליבה של בלפסט, 5 דקות הליכה ממתחם הבילויים וחיי הלילה של העיר, ובו חדרי אירוח מודרניים הכוללים טלוויזיה עם ערוצי כבלים, נוסף על מסעדה מסוגננת ומזנון ארוחת בוקר מפנק.

10 דקות הליכה מהמקום תגלו את מתחם הקניות המרכזי של בלפסט – מרכז השופינג Castle Court מרוחק 2 דקות בלבד מהמקום. קתדראלת בלפסט מרוחקת רק 10 דקות הליכה ממנו. בית האופרה הגדול ממוקם 500 מטרים מהמלון.  המיקום המעולה הוא אחת הסיבות הבולטות לציונים הגבוהים של המלון בביקורות על בתי מלון מומלצים בבלפסט למשפחות עם ילדים

כל יחידת אירוח מרווחת וכוללת גישת חינם לאינטרנט אלחוטי מהיר, חדר רחצה צמוד, אמצעים להכנת קפה/תה, טלפון ומכשיר טלוויזיה. אפשרו לעצמכם לסעוד בבר הרגוע של המלון או במסעדה, עד לשעות הליל המאוחרות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רמדה אנקור בלפאסט סיטי סנטר Ramada Encore Belfast City Centre 

רמדה אנקור בלפאסט סיטי סנטר, מלון מומלץ בבלפסט בדירוג 3 כוכבים, ממוקם ברובע הקתדראלה של בלפאסט – 15 דקות הליכה מ-SSE Arena, ממתחם הברים והחנויות המקומיים ומרובע טיטאניק.

כל חדר מציע חדר רחצה צמוד עם מקלחת כוח, פינת קפה/תה ודלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה. המבקרים יכולים לצפות בתוכניות בטלוויזיה הגדולה והמשוכללת, המחוברת לערוצי לוויין.  גישה לאינטרנט מהיר אלחוטי זמינה חינם ברחבי המלון. יחסית אל מלונות בבלפסט באותה רמת מחירים הרמנדה אנקור מציע תמורה הוגנת בהשוואה למחיר וזוהי אחת הסיבות המובילות למיקומים הגבוהים שלו בדירוגי מלונות מומלצים בבלפסט למשפחות עם ילדים

מסעדת המלון, SQ Bar and Grill, מגישה מנות אירופאיות, מנות מקומיות וקוקטיילים. בר הטרקלין Hub פתוח כל שעות היום ומגיש ארוחות לא רשמיות.

נמל התעופה העירוני George Best מרוחק 4.8 קילומטרים ממקום ההארחה. תוכלו למצוא מגוון של בתי קפה ומסעדות במרחק הקטן מ-15 דקות הליכה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הולידיי אין בלפסט Holiday Inn Belfast 

הולידיי אין בלפסט, בית מלון במרכז בלפסט בדירוג 4 כוכבים, ממוקם במרכז העיר וכולל גישת חינם לאינטרנט אלחוטי בכל שטחיו, וכן חניה מאובטחת במחיר מוזל בסמוך. במלון שוכנת מסעדת Oakwood Grill, עמדת בית קפה של רשת Starbucks, חדר כושר ושירות חדרים סביב השעון.

כל חדר שינה כולל טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת, מזרן קפיצים, חדר רחצה עם מייבש שיער ופינה להכנת משקאות חמים. ניתן לעשות שימוש בתפריט שירות החדרים 24 שעות ביממה. בחדרי המנהלים ניתן למצוא, בנוסף: מיני בר עם משקאות קלים ללא עלות, מכונת אספרסו, נעלי בית וחלוק רחצה.

המלון מציע ארוחת בוקר עתירת מאכלים, המוגשים במסעדת המקום, Oakwood Grill, המציעה מבחר מאכלים מבושלים וקונטיננטליים. ארוחות קלות וחטיפים זמינים לאורחי המלון כל שעות היממה. ילדים קטנים מגיל 12 ייהנו מארוחת בוקר חינם – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בבלפסט מבחינת עלות החופשה, ואחת הסיבות לדירוגים הגבוהים של המלון ברשימות בתי מלון מומלצים בבלפסט עם ילדים

המלון ממוקם באזור נוח ליד צירים מרכזים של התחבורה הציבורית בבלפסט. אולם הקונצרטים Ulster Hall, תיאטרון Grand Opera House ומרכז הקניות Victoria Square, נמצאים במרחק 10 דקות הליכה בלבד מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דיוקס אט קווינס Dukes At Queens 

דיוקס אט קווינס, מלון מומלץ בבלפסט בדירוג 4 כוכבים, מציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, אוכל נפלא וחדרים ממוזגים ומסוגננים ובהם טלוויזיה מתקדמת עם מסך גדול ותחנת עגינה לאייפוד.

המלון האופנתי (לשעבר "דיוקס") נפתח מחדש כמלון בוטיק עם סגנון עכשווי ותחכום מודרני. כל חדר במלון יוקרתי ומהודר וכולל מיזוג אוויר מתקדם, אמצעים להכנת קפה ותה, טלוויזיה בלוויין אינטרנט אלחוטי בגישה חופשית וכספת למחשב נישא. חדר הרחצה המודרני שבכל חדר כולל מוצרי טיפוח מתוצרת Villeroy & Boch, משטחי גרניט, מראות נוגדות אדים, מתלי מגבות מחוממים, אמבטיות מפוארות ו/או תאי מקלחת גשם. בהשוואה אל מלונות בבלפסט ברוב המיקרים, בית המלון שם דגש מיוחד על פינוק ולכן אין פלא שהוא ממוקם במיקומים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים בבלפסט למשפחות עם ילדים

מסעדת המקום, Dukes Brasserie¸ פתוחה כבר החל מהשעה 7:00 בבוקר ומגישה מגוון מרשים של ארוחות בוקר מלאות קונטיננטאליות, מנות מיוחדות לארוחת הצהריים וכן ארוחות ערב. מבקרים יכולים להזמין גם קוקטיילים וטאפאס בר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הילטון בלפסט Hilton Belfast 

הילטון בלפסט, מלון מומלץ בבלפסט בדירוג 5 כוכבים, ממוקם בסמוך למרכז הכנסים Waterfront Hall וכולל בר מסעדה וחדר כושר מודרניים. פחות מקילומטר מהמלון ניתן למצוא את מרכז העיר התוסס של בלפסט, המשקיף על נהר Lagan.

במסעדת Sonoma המשקיפה לגדת הנהר יש חלונות מרצפה-עד-תקרה ותפריט איכותי עם מנות מקומיות. בר Cables הרגוע מגיש טאפאס ומגוון קוקטיילים ויינות.

חדרי המלון מרווחים וכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה עתיר שיש, מיני בר ושירות חדרים פעיל. מרבית החדרים משקיפים אל העיר ההר או הנהר. המלון זוכה להמלצות מעולות ברשימות בתי מלון מומלצים בבלפסט למשפחות עם ילדים.

אל מרכז הכנסים Belfast Waterfront ניתן להגיע בהליכה מהמלון ארנת Odyssey ממוקמת 15 דקות הליכה מהמקום ואילו קתדראלת בלפסט ומגוון חנויות נמצאים רק 5 דקות נסיעה משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רדיסון בלו בלפסט Radisson Blu Hotel Belfast 

רדיסון בלו בלפסט, בית מלון מומלץ בבלפאסט בדירוג 4 כוכבים, ממוקם ברובע Gasworks התוסס וכולל בר קוקטיילים ומסעדה אופנתיים. החדרים מעוצבים בסגנון נורדי וגוונים רגועים וכוללים טלוויזיה עם סרטים לפי דרישה, שולחן עבודה, מיני בר וחדר רחצה צמוד מודרני ובו מייבש שיער. החדרים מרווחים וכוללים אינטרנט אלחוטי חופשי ומיזוג אוויר.

במסעדת המקום תגלו נוף אל רובע Gasworks ותפריט אותנטי של בלפסט, כמו גם תפריט ארוחת בוקר. האורחים ייהנו ממבחר חטיפים, בירה מהחבית ויינות משובחים בבר המלון.

המלון ממוקם 10 דקות הליכה ממרכז בלפסט ו-15 דקות נסיעה בלבד מטירת בלפסט. באתר זמינה חניה פרטית (ללא תשלום בין שישי לראשון), כאשר Odyssey Arena ממוקמת מעט יותר מ-1.6 קילומטרים מהמקום. המלון זוכה לשבחים ברשימות מלונות מומלצים בבלפסט למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מלמזון בלפסט Malmaison Belfast 

מלמזון בלפסט, מלון במרכז בלפסט בדירוג 4 כוכבים השוכן במחסן ויקטוריאני לשעבר, שהוסב למלון יוקרתי מסוגנן המשלב מאפיינים נושנים עם סטייל בוטיק מודרני, בלב בלפסט. המקום הוא אחד ממלונות הבוטיק המובילים בבלפסט ובו פסלי גרגויל מגולפי אבן וקורות ועמודים מקוריים עשויי ברזל, לצד מתקנים מודרניים.

הסוויטות האלגנטיות והחדרים המודרניים מעוצבים בסגנון מפואר ועשיר, וכוללים מיטות דלוקס מפנקות ותאורת אווירה. בכל חדר יש טלוויזיה עם ערוצי לוויין, נגני DVD ומקלחות מודרניות. אין פלא שהמלון זוכה להמלצות מעולות בדירוג בתי מלון מומלצים בבלפסט למשפחות עם ילדים.

במלון ניתן גם ליהנות מחוויה קולינארית מהטובות בבלפסט, עם בראסרי ובר מסוגנן. המאכלים עשויים רכיבים מקומיים וטריים. חדר הכושר במלון מאובזר היטב, בו תוכלו לנפח את השרירים ולעצב את הגוף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מרצ׳נט The Merchant Hotel 

מרצ׳נט, בית מלון בבלפסט בדירוג 5 כוכבים שברובע הקתדראלה של בלפסט, מציע חדרים ממוזגים ומפוארים, אינטרנט אלחוטי חופשי, חדר כושר, אמבט עיסוי על הגג וספא. המלון זכה בפרס המלון הטוב ביותר של הממלכה הבריטית בשנת 2011, כחלק מתחרות המלונות העולמיים, כך שאין פלא שניתן למצוא אותו מככב בכל ההמלצות על מלונות בבלפסט למשפחות.

כל חדר מרוהט באלגנטיות ומעוצב עם יצירות אמנות אורגינאליות, כאשר בכל אחד מהם תריסי האפלה, חדר רחצה פרטי מרווח מרוצף שיש וטלוויזיה משוכללת.

המלון שוכן במבנה מוגן משנת 1860. מסעדת המקום, Great Room, מתהדרת בתקרת כיפה ענקית ומציעה תפריט מזנון משובח ותה מסורתי של שעות אחר הצהריים.

בסמוך ניתן למצוא את בר הטרקלין Veuve clicquot champagne ואת בר הג'אז Berts, בו ניתן ליהנות מאוכל ומוסיקה חיה בשעות הלילה. ספא המלון כולל חמישה חדרי טיפול ואזור הידרותרפיה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

בלפסט - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל