10 מלונות מומלצים באסוירה למשפחות עם ילדים

במדריך למלונות מומלצים באסוירה למשפחות עם ילדים, בדקנו מגוון סוגי אירוח: וילות עם בריכה, דירות עם שני חדרי שינה, ריזורטים יוקרתיים ועוד. חיפשנו ובדקנו את כל הפרטים החשובים, וריכזנו עבורכם רשימה של עשרה בתי מלון מומלצים למשפחות באסוירה.

      הזמנת דילים למרקש        |        הזמנת דילים לקזבלנקה

עיר הנמל היפהפייה אסוירה, או בשמה הקודם מוגדור, נמצאת על קו החוף המערבי של מרוקו, בין סאפי לאגאדיר. מוגדור מושלמת לחופשה משפחתית, בין היתר בזכות האטרקציות המדהימות לכל המשפחה שניתן למצוא באזור. אבל חופשה משפחתית מושלמת מתחילה במציאת מקום אירוח טוב, ולשם כך הכנו עבורכם את המדריך הזה.

איך מוצאים מלונות מומלצים באסוירה למשפחות עם ילדים?

אם יודעים היכן לחפש, תוכלו למצוא בקלות בית מלון מומלץ באסוירה למשפחות עם ילדים, ואפילו במחיר נוח ומשתלם. הדרך המומלצת לחפש ולהזמין בתי מלון באסאוירה למשפחות עם ילדים היא בעזרת Booking, מנוע החיפוש הפופולארי שמאפשר מציאת מלונות ומקומות אירוח ברחבי העולם בתהליך נוח ופשוט.

בוקינג מאפשר לצפות במדויק בשירותים שהמלון מציע, לדעת בדיוק מה נכלל במחיר העסקה ולכמה אנשים היא מתאימה, ולא פחות חשוב: בבוקינג תוכלו למצוא חוות דעת של אורחים קודמים – מה שיעזור לכם להבין האם הפרסומים תואמים את המציאות בשטח או לא.

חופשה באסוירה – עוד מידע למטייל

השכרת רכב באסוירה (מרוקו) – המלצות וטיפים למטייל

טיסות לאסוירה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

סים ו-e-sim למרוקו

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

קניית דירהאם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

על מה חשוב לשים דגש כשמחפשים מלונות מומלצים באסוירה למשפחות עם ילדים?

– קודם כל, חשוב לשים לב שבתיבת החיפוש הגדרתם במדויק את מספר האורחים ואת גילאי הילדים, כדי שבבוקינג יוכלו להציג עבורכם תעריף מדויק.

– בעמוד של בית המלון, ניתן למצוא את רשימת השירותים הזמינים (Facilities). אם אתם מחפשים, למשל, בית מלון באסוירה עם שירותי בייביסיטר, כאן תוכלו לבדוק אם השירות זמין במקום האירוח הרלוונטי.

– לאחר רשימת השירותים, תמצאו את הקטגוריה House rules, שם ניתן לבדוק אם יש אפשרות למיטה נוספת או להוספת עריסה לחדר, והאם השירות כרוך בתשלום נוסף.

– אם יש מספיק חוות דעת של משפחות על מקום האירוח, יתכן שהעמוד שלו בבוקינג כולל גם ציון משוקלל שמתייחס ספציפית לחוויית הלינה של משפחות עם ילדים בבית המלון! אם קיים דירוג כזה, הוא יופיע אם חיפשתם בית מלון למשפחות עם ילדים. כך תוכלו למצוא בקלות מלונות מומלצים באסווירה למשפחות עם ילדים, ולשמוע חוויות אמיתיות של משפחות שהתארחו במקום בעבר.

כעת, ללא עיכובים נוספים, קבלו את עשרת הגדולים ברשימת מלונות מומלצים באסווירה למשפחות עם ילדים!

10 מלונות מומלצים באסוירה למשפחות עם ילדים

ריאד אינה ומרכז הספורט הימי Riad Inna & Watersports Center

ריאד אינה הוא מלון שבנוי בסגנון מסורתי יפהפה במבנה עתיק מהמאה ה18. המלון המרשים ממוקם במרחק של כשמונה דקות הליכה מהחוף, והוא למעשה מלון גלישה, עם מרכז ספורט ימי שמציע שיעורי גלישה לכל המשפחה, גם לילדים!

המלון מציע מספר סוגי חדרים שמתאימים למשפחות. החדר המומלץ ביותר למשפחות בריאד אינה הוא המיני סוויטה שכולל שני חדרים נפרדים: בחדר אחד שתי מיטות יחיד ובשני מיטה זוגית. בנוסף, הסוויטה כוללת פטיו, מקלחת מפנקת עם מוצרי טיפוח ועוד.

הסוויטה מתאימה לארבעה אורחים, או להרכב של זוג פלוס ילד.

בנוסף, תוכלו למצוא חדרים זולים יותר לשלושה או לזוג. המלון מציע חדרים מחוברים, והוא מתאים לכל הגילאים.  בהזמנה מבוקינג, ניתן לבחור בתעריפים עם תנאים משתנים, אופציה לארוחת בוקר ותנאי ביטול טובים.

ציון משפחות בבוקינג למלונות באסוירה עם ילדים: 9.4 (ציון כללי בבוקינג 8.6)

להזמנת חדרים בריאד אינה ומרכז הספורט הימי לחצו כאן


לה מדינה אסואירה Le Medina Essaouira Thalassa Sea & Spa MGallery

לה מדינה מבית Mgallery הוא מלון חמישה כוכבים באסואירה שמתאים במיוחד למשפחות שרוצות להתפנק, עם מיקום מושלם על חוף פרטי. החדרים מושלמים לזוג פלוס אחד, אך יכולים להתאים גם לזוג פלוס שניים.

מדובר במלון יוקרתי, עם חדרים מרווחים וגדולים. במלון לה מדינה אסוירה מציעים מגוון שירותים למשפחות: אופציה לחדרים מחוברים, אופציה למיטה נוספת, שתי בריכות גדולות עם ספות שיזוף מפנקות, מסעדות, משחקי קופסא זמינים, ערוצי ילדים בטלוויזיה, וגם שירות לחימום בקבוקים.

ציון משפחות בבוקינג למלונות באסוירה עם ילדים: 9.4 (ציון כללי בבוקינג 8.1)

להזמנת חדרים במלון לה מדינה אסוירה לחצו כאן


ריאד אטוויל דה מוגדור Riad Etoile de Mogador

במרחק של כ-9 דקות הליכה מהחוף, ובמיקום מרכזי במיוחד, ממוקם מלון ריאד אטוויל דה מוגדור, מלון מומלץ באיסווירה למשפחות עם ילדים. בית המלון מציע עיצוב מהפנט שמשלב אלמנטים מסורתיים עם פינוק מודרני, ומרפסת משותפת גדולה ויפהפייה שמשקיפה אל העיר ובה ניתן ליהנות מארוחת בוקר מפנקת.

מבין מגוון סוגי החדרים, סוויטת ה"סופיריור סוויט" מתאימה למשפחות (לארבעה אורחים), וכוללת חדר סטודיו מרווח במיוחד (35 מטר מרובע) עם שתי מיטות יחיד ומיטה זוגית אחת, ואופציה להוספת עריסה בתיאום מראש ובהתאם לזמינות.

ציון משפחות בבוקינג למלונות באסווירה עם ילדים: 9.3 (ציון כללי בבוקינג 8.7)

להזמנת חדרים בריאד אטוויל דה מוגדור לחצו כאן


מלון קוט אושן מוגדור Hotel Cote ocean Mogador

אי אפשר לדבר על מלונות מומלצים באסווירה למשפחות עם ילדים, בלי להזכיר את מלון קוטה אושן מוגדור. מדובר במלון מושלם למשפחות שאוהבות להתפנק. קוט אושן מוגדור הוא מלון מומלץ באסווירה למשפחות עם ילדים ממגוון סיבות. הוא מודרני, מפנק, ממוקם ממש מול הים, ומציע מגוון שירותים.

החדרים מתאימים לזוג או לזוג פלוס ילד, אך יש אופציה להוסיף מיטות נוספות או עריסה בתיאום מראש, בהתאם לזמינות ובתשלום סמלי של כ25 אירו לילדים עד גיל 15. שירותים למשפחות כוללים איזור משחקים, משחקי קופסא, עגלות ואופציה להזמנת שירותי בייביסיטר בתוספת תשלום. יש אופציה להתארח במלון על בסיס הכל כלול, ובמתחם פועלות מספר מסעדות שמציעות גם מנות שמתאימות לילדים.

ציון משפחות בבוקינג למלונות באסוירה עם ילדים: 9.5 (ציון כללי בבוקינג 8.4)

להזמנת חדרים במלון קוט אושן מוגדור לחצו כאן


מניפיק פטיט וילה Magnifique petite villa a 1 min de la plage

המטיילים העצמאיים יוכלו לבחור במניפיק פטיט וילה, דירה מפנקת במיוחד בגודל מרשים של כ-120 מטר רבוע, שכולל סלון מרווח ומפנק עם ספה ענקית, שני חדרי שינה, ו-2 חדרי שירותים. בנוסף, המטבח המאובזר כולל מקרר, פינת אוכל, קומקום, מיקרו, כלי מטבח, מכונת כביסה ועוד.

המיקום נוח ומרכזי, וניתן להגיע ממנו בקלות לנמל, לחוף הים ולמדינה.

ציון משפחות בבוקינג למלונות באסוירה עם ילדים: 10 (ציון כללי בבוקינג 9.4)

להזמנת מניפיק פטיט וילה לחצו כאן


ריאד דר אסדה Dar Essaada

ריאד דר אסדה הוא בין המקומות המיוחדים ביותר באזור אסואירה. במיקום שקט ורגוע, שוכן לו מלון מומלץ באסווירה למשפחות עם ילדים שיכול להעניק לכם חוויה מיוחדת באמת. המלון ממוקם בין סידי קאוקי לאסווירה, במרחק של כ-20 דקות נסיעה ממרכז אסוירה וכ-20 דקות נסיעה מסידי קאוקי. הוא שוכן בתוך מבנה יפהפה, והחדרים מעוצבים בסגנון מסורתי מרהיב.

בחצר המלון יש בריכה גדולה ומיטות שיזוף, ובנוסף, תוכלו ליהנות גם מחמאם מסורתי, שירותי ספא, ג'קוזי ועוד. במתחם פועלת מסעדה נהדרת עם ארוחות בוקר טובות, קוסקוס טעים ועוד. המלון הוא בין היחידים שמציעים שירותי בייביסיטר באסוירה (בתוספת תשלום ובכפוף לתיאום מראש ולזמינות). החדרים הם זוגיים, עם אופציה לצירוף אדם נוסף, בתשלום ובהתאם לזמינות. בהזמנה מבוקינג ניתן כבר לקבל את התעריפים לחדרים שמתאימים לשלושה או ארבעה אורחים.

ציון משפחות בבוקינג למלונות באסוירה עם ילדים: 8.2 (ציון כללי בבוקינג 9)

להזמנת חדרים בריאד דר אסדה לחצו כאן


מלון באברי BABERRIH Hôtel Hospitality Palaces & Resorts

מלון באברי הוא בין המציאות מדהימות ביותר באסאוירה. המלון היוקרתי ממוקם במרחק של כחצי שעה נסיעה ממרכז העיר, על שפת חוף מבודד ושקט. המלון כולל בריכה עם נוף לים, מסעדה מדהימה ומגוונת וסוויטת גדולות ומרווחות שמתאימות לזוג או לארבעה, עם עיצוב יוקרתי מרשים.

קיימת אופציה להוספת מיטה נוספת אם תנאי החדר מאפשרים זאת. הסוויטה המושלמת למשפחות היא הדלוקס סוויט עם נוף לים, שני חדרי שינה וסלון.

ציון משפחות בבוקינג למלונות באסוירה עם ילדים: 8.9 (ציון כללי בבוקינג 9.3)

להזמנת חדרים במלון באברי לחצו כאן


ריאד דה לה מאר אסווירה Riad De La Mer

עוד מלון מומלץ באסוירה למשפחות עם ילדים הוא הריאד דה לה מאר, מלון דירות מפנק ויפהפה במרכז העיר. המלון ממוקם ממש על הים, במרחק הליכה מהנמל ומהחוף של אסווירה.

בית המלון מציע מגוון דירות מרווחות ומעוצבות במחירים תחרותיים, כשהגדולה ביניהן היא דירת שני חדרים שמתאימה לחמישה אורחים, בגודל של כ-70 מטר מרובע, וכוללת פטיו, אינטרנט אלחוטי, מקרר, קומקום, ארון, אזור ישיבה, ועוד.

בהזמנה מבוקינג, ניתן גם לבחור בתעריף שכולל ארוחת בוקר מדהימה ובתעריפים עם תנאי ביטול נוחים.

ציון משפחות בבוקינג למלונות באסווירה עם ילדים: 9.3 (ציון כללי בבוקינג 8.5)

להזמנת דירה בריאד דה לה מאר לחצו כאן


מיזון קאסבה בונור Maison Kasba Bonheur & Bien etre Emma & Gilles

מיזון קסבה הוא מלון מומלץ במוגדור למשפחות עם ילדים בזכות מגוון סיבות: הבקתות המרווחות שכוללות שני חדרי שינה, הבריכה הענקית עם הנוף היפהפה, והמארחים הנהדרים. המלון ממוקם במרחק של כעשרים דקות נסיעה ממרכז אסוירה ובמרחק של כרבע שעת נסיעה מסידי קאוקי, במיקום פסטורלי, קרוב מאוד לשדה התעופה.

המלון מציע חדרי דלוקס זוגיים או בקתות "באנגלוס" עם שני חדרי שינה שמתאימות לכארבעה-חמישה אנשים, ומושלמות למשפחות. ניתן להוסיף עריסה לחדרים בתיאום מראש. בנוסף, ברחבת המלון יש אפילו גן שעשועים קטן לילדים!

ציון משפחות בבוקינג למלונות באסאוירה למשפחות עם ילדים: 9.2 (ציון כללי בבוקינג 9.4)

להזמנת חדרים במיזון קאסבה בונור לחצו כאן


וילה ל. וואלידה Villa L Walida – Piscine chauffée

מי שבאמת רוצה חופשה בלתי נשכחת, וילה ל. וואלידה היא המקום המושלם בשבילו. מדובר בווילה באסוירה עם בריכה פרטית, 5 חדרי שינה, 2 חדרי סלון, 4 חדרי שירותים, מרפסת גדולה עם נוף יפהפה וספות מפנקות, מטבח מאובזר, טלוויזיה, ועוד.

הוילה המרהיבה הזו מעוצבת בסגנון מסורתי יפהפה ומלא בצבע, וכוללת את כל האיבזור המודרני הנדרש לחופשה המושלמת. בהזמנה מבוקינג, ניתן לבחור בתעריפים שונים, שחלקם כוללים תנאי ביטול נוחים וארוחת בוקר מפנקת! הוילה ממוקמת במרחק של כרבע שעה נסיעה ממרכז העיר אסווירה.

ציון כללי בבוקינג: 9.1

להזמנת וילה ל. וואלידה לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל