קניית דירהם מרוקאי

קניית דירהאם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

במאמר זה תוכלו למצוא את הדרכים היעילות ביותר לקנות דירהאם – המטבע המרוקאי – לקראת חופשה במרוקו, כך שהחופשה שלכם תהיה נוחה ונעימה ככל האפשר. כאן תוכלו למצוא מידע שימושי על האפשרות להזמין דירהאם מרוקאי לשדה התעופה, וכך לחסוך זמן וכסף בדרך לחופשה שלכם במרוקו.

      הזמנת דילים למרקש        |        הזמנת דילים לקזבלנקה

לאחר שנים בהן התקיימו בין ישראל למרוקו יחסים דיפלומטיים חשאיים, אשר אפשרו כניסת תיירים ישראליים למרוקו רק דרך מדינה שלישית, בחודש דצמבר 2020 נחתם ברבאט הסכם נורמליזציה בין ממלכת מרוקו למדינת ישראל, ובעקבותיו, בינואר 2021, נחתם גם הסכם לקיום טיסות ישירות בין המדינות, המאפשר הפעלת טיסות נוסעים ישירות בין ישראל למרוקו ללא הגבלה. עקב כך, חופשה במרוקו, שעוד לפני חתימת הסכם הנורמליזציה הייתה יעד פופולרי למטיילים ישראלים, הפכה נגישה יותר ומבוקשת יותר. לפני שאתם עולים לטיסה למרוקו, כדאי לתכנן מראש איך בכוונתכם להצטייד בדירהם, המטבע המקומי. האם כדאי לכם לקנות דירהם של מרוקו עוד בארץ, או שעדיף למצוא אפשרויות המרה לאורך הטיול? מדריך זה סוקר את כל האופציות העומדות בפניכם לקניית דירהאם של מרוקו בדרך לתכנון החופשה המושלמת שלכם.

כאשר אתם מתכננים לקנות דירהם, המטבע של מרוקו, כדאי שתכירו את שירותי חברת FlyMoney, חברת סטארטאפ ישראלית שמספקת פתרון יעיל ונוח להמרת מט"ח בנתב"ג לפני טיסה. השירות מאפשר הזמנת מטבע חוץ אונליין, ואיסופו בעמדות בנק הפועלים בטרמינל 1 או טרמינל 3 בשדה התעופה בן גוריון ביום הטיסה (פתוח 24 שעות ביממה). שערי ההמרה של FlyMoney, דומים לאלה של שירותי המרה אחרים, אך כאן תוכלו לפרוס את התשלום בכרטיס האשראי לתשלומים,  מה שלא מתאפשר בהמרה של מטבע חוץ בכל דרך אחרת. כדי להזמין מטבע חוץ מבעוד מועד, על ידי שירותי חברת פליי מאני העזרו במנוע החיפוש המופיע כאן.


חופשה במרוקו – מידע נוסף:

טיסות למרוקו – מידע חשוב והשוואת מחירים

השכרת רכב במרוקו – טיפים לחיסכון ונהיגה

sim ו-e-sim למרוקו

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

טיולים מאורגנים למרוקו

היתרונות של הזמנת דירהם מרוקאי לנתב"ג

כדי שתוכלו לנצל ביעילות כל רגע מזמן החופשה שלכם במרוקו, בלי לבזבז זמן מיותר על חיפוש אחרי מקומות אמינים המבצעים המרת מט"ח בחו"ל, עדיף שתשאירו את העיסוק בכספים מאחוריכם עם עלייתכם למטוס בשדה התעופה בישראל. השירות של FlyMoney מאפשר לכם לנצל את הזמן שבין הצ'ק אין והבידוק הביטחוני לבין העלייה למטוס כדי לאסוף את הכסף שהזמנתם לשדה התעופה, ולהבטיח, שעם נחיתתכם, כבר תהיו מצוידים בכסף שנדרש לכם למהלך החופשה במרוקו.

יתרונות משמעותיים נוספים להזמנת דירהם מרוקאי לנתב"ג מראש הם:

רכישת מט"ח בלי לצאת מהבית – ההזמנה מתבצעת און-ליין, והאיסוף מתבצע ביום הטיסה, בדלפקי תור מקוצר, הממוקמים בטרמינל 1 ובטרמינל 3.

תיעוד שטרות – כלומר, מסמך, אותו תקבלו עם איסוף השטרות בשדה התעופה, המאשר את אמינותם, למקרה ובמהלך הטיול במרוקו יתעורר חשד לזיוף.

שירות לקוחות טלפוני של חברת פליי-מאני, הזמין לכם 24/7 לכל בעיה או שאלה שמתעוררת בנוגע לדירהם המרוקאי שרכשתם לקראת החופשה במרוקו.

חשוב לציין, כי קיים הבדל בין הזמנת דירהאם לנתב"ג אונליין לבין רכישת מט"ח בשדה התעופה, ללא הזמנה מראש. שימו לב, כי במקרה של הזמנה מראש, תעריפי ההמרה משתלמים יותר, התור קצר יותר וההזמנה שלכם תמתין לכם בדלפק בנתב"ג מבלי שתצטרכו לבזבז על התהליך יותר ממספר דקות.

קניית דירהם (MAD) בדואר ישראל

הבחירה האינסטינקטיבית של ישראלים רבים תהיה לחפש דירהם לרכישה לקראת טיסה למרוקו, בסניף הדואר המקומי הקרוב למקום מגוריהם. כך התרגלנו במשך שנים, בהן האופציות לרכישת מט"ח היו מוגבלות לעומת המצב כיום. עם זאת, חשוב לדעת, ששירותי הדואר בישראל גובים עמלות גבוהות יחסית, והיצע השטרות בדואר הוא מוגבל, ולכן לא תמיד תוכלו למצוא בכל סניף את השטרות הדרושים לכם, כאשר מדובר במטבע כמו דירהאם מרוקאי, ולא במטבעות מרכזיים, כמו דולר או יורו.

רכישת דירהם (MAD) בסניפי הבנקים

גם מחלקות מטבע החוץ בבנקים הישראלים מציעים שירותי המרת מט"ח. לקראת החופשה במרוקו תוכלו לקבוע פגישה במחלקות מטבע החוץ בבנק שלכם (במיוחד בסניפים הגדולים), ולטפל במהירות יחסית בצרכי ההמרה. דרך זו יכולה לחסוך בעמלות, שכן אתם יכולים למשוך את הכסף ישירות מחשבון הבנק שלכם. עם זאת, עמלות ההמרה (בניגוד לעמלות ההעברה של הכספים לחשבון המט"ח), הן גבוהות יחסית, ומשתנות בין הבנקים השונים. בנוסף, בניגוד לשירותים הניתנים אונליין, המרת מט"ח בבנק דורשת הגעה פיזית לסניף והמתנה בתור.

קניית דירהם (MAD) בסניפי צ'יינג'ים

אפשרות נוספת שיכולה לעזור לכם לרכוש מטבע חוץ לקראת חופשה במרוקו, היא עמדות החלפת כספים – צ'יינג'ים – אותן ניתן למצוא במיקומים מרכזיים בכל הערים הגדולות ברחבי הארץ. מדובר בשירות נגיש מאוד, שתוכלו למצוא בקרבתכם בכל עת. גם אם לא הספקתם להמיר כסף בטרם הטיסה, במהלך הטיול במרוקו תוכלו למצוא עמדות צ'יינג'ינג בהן תוכלו לבצע את החלפת הכסף שלכם בדירהם מרוקאי. העלויות של החלפת מט"ח בחנויות אלו גבוהה באופן משמעותי מהאופציות האחרות, אבל היא נוחה וזמינה, ולעתים מדובר בפתרון נוח ויעיל, למשל, במקרה ולא חישבתם מראש את עלויות השהייה במרוקו, ואתם נזקקים לכסף מקומי נוסף על זה שהבאתם אתכם מהארץ. חשוב לזכור, כי במקרה ומדובר בסכומים גדולים, העמלות הגבוהות, והעובדה שלא ניתן לבצע פריסת תשלומים באשראי, עלולות להפוך את שיטת המרת המט"ח הזו לא משתלמת.

הזמנת דירהם (MAD) בשדה התעופה

כאמור, הזמנת מט"ח לשדה התעופה, היא אחת השיטות הנוחות והיעילות ביותר להשגת דירהם לקראת החופשה במרוקו. הזמנת דירהם מרוקאי לנמל התעופה לפני הטיסה, מתבצעת באינטרנט, בזמנכם החופשי, ואינה מצריכה אתכם להוסיף להכנות לטיסה המתנה בתורים ובזבוז זמן יקר מחוץ לבית. שירותי חברת פליי מני יאפשרו לכם ליהנות ממספר יתרונות, לעומת שאר השיטות להמרת מטבע חוץ לקראת החופשה שלכם במרוקו:

ראשית, הזמנת המט"ח יכולה להתבצע בכל מקום ובכל זמן. מרגע ביצוע ההזמנה, החברה תדאג לארגן עבורכם את הסכום המבוקש, ואפילו לפרוט אותו לשטרות על פי דרישתכם. התור המקוצר בטרמינל 1 וטרמינל 3 בנתב"ג, יאפשר לכם לאסוף את הדירהאם שהזמנתם במהירות וישאיר לכם זמן מספיק לבלות בדיוטי פרי או לשתות כוס קפה בטרמינל, לפני העלייה לטיסה, כשאתם בטוחים שיש ברשותכם את כל הכסף הנדרש לכם במהלך הטיול במרוקו.

בנוסף, העמלה של חברת FlyMoney נחשבת נמוכה מאוד ביחס לכל סוגי השירותים האחרים בתחום. בדרך זו, אתם חוסכים גם זמן יקר וגם משאבים כספיים, שיוכלו לשדרג את הטיול שלכם במרוקו. הסכום הסופי שתשלמו עבור הדירהם שתזמינו מופיע באתר החברה עם ביצוע ההזמנה – ללא הפתעות ואותיות קטנות, ואתם יכולים להיות בטוחים שלא יצוצו עמלות מפתיעות לאחר הרכישה.

היתרון הבולט ביותר של הזמנת דירהם לנתב"ג, לעומת שיטות המרה אחרות, הוא שניתן לבצע פריסת תשלומים נוחה בכרטיס אשראי, מה שיבטיח, שהכסף שלקחתם אתכם לחו"ל לא יכביד מדי על התזרים בחשבון הבנק שלכם.

דירהם – מידע חשוב לקראת הטיסה למרוקו

ערכו של הדירהם המרוקאי עומד על כ- 2.7 דירהם לשקל, אבל כמו בכל מטבע אחר, חשוב לבדוק את שער המטבע בימים שלפני הטיסה למרוקו.

שטרות של הדירהם המרוקאי:

20 דירהם

50 דירהם

100 דירהם

200 דירהם

בנוסף, במרוקו משתמשים במטבעות של חצי דירהם, דירהם, 5 דירהם ו-10 דירהם.

תקציב החופשה במרוקו

מרוקו נחשבת למדינה שזול יחסית לבקר בה, וההוצאות היומיומיות במהלך הטיול הן נמוכות יחסית לטיולים במדינות מתוירות אחרות.

עלויות המגורים יכולות להשתנות, בהתאם למיקום, לעונה ולסגנון שתבחרו, והן נעות בין כ-350 דירהם לזוג במלון פשוט יחסית ועד כ- 1,000 דירהם לזוג במלון מפואר.

גם האוכל במרוקו זול יחסית. המסעדות במרוקו מגוונות, ורמת המחירים משתנה בהתאם לסוג המקום ולמיקומו. בבתי קפה במרוקו מנה תעלה בסביבות 50 דירהם, במסעדה עממית יחסית, מנה תעלה כ-120 דירהם ובמסעדת יוקרה עלות מנה תהיה סביב 120 דירהם.

מוקדי הקניות הפופולאריים בקרב המבקרים במרוקו הם השווקים הגדולים של הערים המרכזיות, וחנויות מקומיות בצדי הדרכים. חלק מחוויית הקנייה בשווקים היא התמקחות על המחיר, במיוחד באזורים התיירותיים יותר, כמו למשל, השוק של מרקש. האיכות והמחירים של הסחורה הססגונית והמגוונת של הבגדים, הנעליים, התכשיטים, התיקים והמזכרות, שתמצאו בעסקים המקומיים, משתנים ממקום למקום, וחשוב לבדוק על מה כדאי להוציא את הכסף שהבאתם אתכם לטיול במרוקו.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל