דבלין מלונות

דבלין – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת אירלנד

רשימת מלונות מומלצים בדבלין עם ילדים למשפחות המתכננות חופשה בבירת אירלנד – כאן תמצאו 10 מלונות בדבלין שמשפחות עם ילדים מרגישות בהן נוח במיוחד וזוכים להמלצות מצויינות. כל אחד מבתי המלון המומלצים בדבלין מציע למשפחות משהו קצת שונה – החל מארוחות ערב משפחתיות עם מוזיקה אירית חיה, דרך אירוח באווירה קסומה של אירלנד ההיסטורית ועד למיקומים מעולים ליד אטרקציות בדבלין למשפחות

הרשימה כוללת מלונות בדבלין במיגוון רחב של רמות מחיר, סגנונות אירוח ומיקומים בתוך דבלין, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד שהם מקבלים בדירוגי מלונות מומלצים בדבלין עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט ומתבססים על הצבעות של משפחות אשר שהו בדבלין עם ילדים בחופשה משפחתית

טיול בדבלין – עוד כתבות באותו נושא:

דבלין למשפחות עם ילדים – אטרקציות וטיפים

אירלנד עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

השכרת רכב באירלנד – השוואת מחירים ועצות

10 מלונות מומלצים בדבלין עם ילדים


מלון קלייטון בולסברידג' – Clayton Hotel Ballsbridge 

קלייטון בולסברידג', מלון מומלץ בדבלין בדירוג 4 כוכבים, שוכן באחוזה משוחזרת להפליא מהמאה ה-19 – מבנה ששימש בית ספר ליתומים ומציע חדרים מרווחים עם חדר רחצה צמוד לכל אחד, כמו גם גנים מטופחים. הוא ממוקם פחות מ-5 דקות של הליכה מ-RDS, כאשר אוטובוסים עירוניים עוצרים מחוץ למלון. חניון תת-קרקעי מאובטח זמין בעבור תוספת תשלום.

בכל חדר שינה יש שמיכות פוך מפנקות וכריות היפו-אלרגניות. בחדר גם שולחן עם מנורה ואינטרנט אלחוטי מהיר חינם.

מדי יום מוגשת במלון ארוחת בוקר מסורתית, כאשר לאורך היום ניתן להזמין מנות קלות וחטיפים מהמזנון. בערב תוכלו להתענג על מנות בינלאומיות במסעדת Brasserie.

גולת הכותרת של המלון המרהיב: Thomas Prior – האולם המשוחזר, המתהדר בריצוף פסיפס מקורי, קירות המחופים בעץ אלון, תקרות גבוהות וחלונות ויטראז'. זוהי אחת הסיבות להמלצות החמות שהמלון מקבל בדירוגי מלונות מומלצים בדבלין למשפחות עם ילדים

המלון ממוקם סמוך ל-Arena3 ואילו Tom’s Bar הוא מקום נהדר להזין בו את כרסכם במזון ומשקאות לפני הופעה. אצטדיון אביבה, תיאטרון Bord Gais Energy וה-Grand Canal נמצאים 1.6 קילומטרים בלבד מהמלון.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון אקדמי פלאזה Academy Plaza Hotel 

אקדמי פלאזה, בית מלון מומלץ בדאבלין בדירוג 3 כוכבים, ממוקם בסמוך לרחוב או'קונל (O'Connell), כ-5 דקות הליכה מתחנת הרכבת Connolly. המלון מציע חופשה בדבלין בחדרי אירוח ממוזגים ומסוגננים, ובהם אינטרנט אלחוטי חינם, מסעדה וסלון יופי.

חדר השינה מעוצבים בסגנון מודרני וגוונים עשירים. כל חדר כולל טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה יוקרתי עם גימור שיש ושולחן עבודה.

במסעדת Plaza Bar & Grill יפנקו אתכם במאכלים מסורתיים הכוללים חומרי גלם טריים מקומיים. המסעדה מציגה מגוון סוגים של קפה ותה. מדי בוקר תוכלו להתפנק על ארוחת בוקר בסגנון אירי מסורתי או מארוחת בוקר קונטיננטאלית במסעדת Oscars שבאתר.

רובע Temple Bar ממוקם 10 דקות של הליכה מהמלון. דלפק הקבלה זמין 24 שעות ביממה. המלון זוכה לציונים גבוהים בהמלצות של משפחות על מלונות מומלצים בדבלין עם ילדים

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון טמפל בר אין Temple Bar Inn 

טמפל בר אין, מלון אופנתי בדירוג 3 כוכבים, נחשב בית מלון מומלץ בדבלין למשפחות עם ילדים ומציע דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה ואינטרנט אלחוטי מהיר חינם בכל האזורים. רחוב או'קונל (O'Connell) המפורסם וטריניטי קולג' – שניהם במרחק 3 דקות הליכה מהמקום.

בכל חדר יש טלוויזיה עם ערוצי כבלים ומסך שטוח, מקרר קטן, פינת תה וקפה וכספת. בחדר הרחצה הצמוד תמצאו מקלחת ומוצרי טיפוח ללא עלות. אורחים מגיל 16 ומעלה רשאים להשתמש ללא עלות בחדר הכושר, בריכת השחייה, הסאונה וחדר האדים שבמכון הכושר Crunch – 30 שניות הליכה מהמלון.

המקום כולל טרקלין משותף עם טראסה ובהם תה וקפה בלא תשלום, כמו גם דלפק תיור ושירותי אחסון מטען. רח' גראפטון מציע מספר גדול של חנויות, פאבים ומסעדות – 5 דקות הליכה מהמקום. צוות הדלפק יספק לכם מידע עדכני אודות אטרקציות בדבלין וטיולים באירלנד.

מקום האירוח מרוחק 200 מטרים מהמרכז התיירותי של העיר ו-300 מטרים בלבד מטירת דבלין. נקודות עניין קרובות כוללות גם את Guiness Storehouse. שדה התעופה של דבלין ממוקם 9 קילומטרים מהמלון. זהו מיקום מעולה עבור חופשה בדבלין ואחת הסיבות לציונים הגבוהים שהמלון מקבל ברשימות מלונות מומלצים בדבלין עם ילדים

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון בלוודר פרנל סקוור Belvedere Hotel Parnell Square 

בלוודר פרנל סקוור, מלון מומלץ במרכז דבלין בדירוג 3 כוכבים, מרוחק 15 דקות הליכה מתחנת Connolly ו-5 דקות הליכה מרחוב O’Connell הידוע ומ- Spire of Dublin (החוד של דבלין). מה שמאפשר ליהנות מאפשרויות מעולות לקניות בדבלין ברחוב Henry. חדרי המלון מרווחים וכוללים אינטרנט אלחוטי חופשי. המלון מציע מאכלים איריים מסורתיים.

כל יחידת אירוח כוללת חדר רחצה צמוד משיש, עם מקלחת, אמבטיה ומייבש שיער. החדר כולל גם פינת קפה/תה, כספת וטלוויזיה.

טרקלין המלון מתהדר בחלונות ג'ורג'יאנים מרשימים הפונים לכיכר פרנל (Parnell) ומציע תפריט בר, מוסיקה חיה בסופי שבוע וטלוויזיות גדולות-מסך המשדרות אירועי ספורט חיים. מדי פעם מתקיימים ערבים איריים הכוללים ריקודים, מופעי מוסיקה ומטעמים איריים מסורתיים. האווירה במלון מעולה למשפחות והוא מקבל המלצות מעולות בכל דירוג בתי מלון מומלצים בדבלין למשפחות עם ילדים

מדי יום מוגשת במלון ארוחת בוקר קונטיננטאלית מבושלת במסעדה שבמלון, המציעה גם תפריט ערב.

תחנת Aircoach מרוחקת כ-5 דקות הליכה מהמקום. בדבלין תוכלו ליהנות משפע אטרקציות, כדוגמת טריניטי קולג', קרוק פארק ורובע הטמפל בר – כולם במרחק 10 דקות הליכה מהמלון.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון ספנסר The Spencer Hotel

ספנסר, בית מלון מומלץ בדבלין בדירוג 4 כוכבים, ממוקם 200 מטרים ממרכז הכנסים של דבלין וכולל חניה מאובטחת וגישה חינמית לאינטרנט אלחוטי מהיר, כמו גם בריכת שחייה מקורה ומרכז ספא.

החדרים ממוזגים, כאשר כל אחד מהם כולל טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח, וחדרים מסוימים כוללים פינת ישיבה או מרפסת. כלל החדרים מצוידים במכונת קפה של Nespresso ובאמצעים להכנת שתייה חמה. בכל אחד מהם חדר רחצה צמוד ובו מוצרי טיפוח ללא עלות, של The White Company.

דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה ואילו מסעדת East שבמקום מגישה ארוחת צהריים וערב. במקום יש מועדון בריאות, Spencer Health Club, הכולל בריכת שחייה, מרכז כושר, אמבט עיסוי, חדר אדים, סאונה וספא יום Viola. זהו מלון מפנק בהשוואה אל מלונות בדבלין באותה רמת מחירים וזוהי אחת הסיבות לדירוגים הגבוהים שלו בביקורות על מלונות מומלצים בדבלין עם ילדים

הספרייה הלאומית מרוחקת קילומטר אחד בלבד מהמלון, כמו גם Arena3. שדה התעופה של דאבלין ממוקם 9 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון דבלין סקיילון Dublin Skylon Hotel 

דבלין סקיילון, מלון מומלץ בדאבלין בדירוג 4 כוכבים, ממוקם 10 דקות נסיעה משדה התעופה של דבלין. מרכז דבלין נמצא 5 דקות נסיעה ממנו ואילו אצטדיון קרוק פארק ממוקם 5 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כל יחידת אירוח מעוצבת בחמימות אלגנטית וכוללת חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער, כמו גם כספת למחשב נישא. האורחים יוכלו להתרגע בצפייה בערוצי הסרטים והחדשות בטלוויזיה המשוכללת עם המסך השטוח וליהנות מפינת קפה ותה שבחדר. אינטרנט אלחוטי זמין חופשי בכל שטחי המלון.

מדי יום מוגשת במסעדת Skylon ארוחת בוקר עשירה בסגנון אירי. שם תוכלו ליהנות ממזנון עשיר ומבחירה בין ארוחת בוקר קונטיננטלית או ארוחה אירית מבושלת. ב- Skylon Bar & Grill מוצעות בפניכם אפשרויות למנות קלות ומנות בר קלאסיות אהובות הכוללות חומרי גלם מקומיים. כל תפריט מלווה בהצעות ליינות מרחבי העולם, מבחר של בירות בוטיק ותפריט מרשים של קוקטיילים וג'ין.

מרכז העיר ממוקם 3.2 קילומטרים מהמלון וכולל נקודות עניין רבות, כולל טירת דבלין, גן החיות של דבלין ומפעל גינס (Guiness Factory). המיקום המעולה עובר משפחות המגיעות אל דבלין עם ילדים הוא אחת הסיבות המובילות לציונים הגבוהים של המלון ברשימות מלונות מומלצים בדבלין למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון פרמאונט Paramount Hotel 

פרמאונט, מלון בוטיק במרכז דבלין בדירוג 3 כוכבים, שוכן ברובע טמפל בר של דבלין, 500 מטרים מטירת דבלין. חדרי האירוח שבו מעוצבים בסגנון שנות ה-1930 וכוללים חיבור חופשי לאינטרנט אלחוטי, מועדון לילה ובר.

החדרים מעוצבים בגוונים חמימים ומרוהטים באופן אלגנטי. ניתן למצוא בהם טלוויזיה עם מסך שטוח, שולח עבודה, כספת ופינה להכנת קפה ותה.

בר Turks Head מציע לאורחים מפריט בר ומשקאות ומתפאר בסגנון ארכיטקטוני ספרדי ופסיפסים. לעת ערב, הופך הבר למועדון לילה פעיל.

The Gaiety Theatre (תיאטרון גאייטי) וקתדראלת סנט פטריק ממוקמים שניהם כקילומטר בודד מהמקום, ואילו מזקקת ג'יימסון, טריניטי קולג' וסנט סטפן גרין נמצאים כ-10 דקות הליכה ממנו. המיקום המעולה והאווירה האירית העליזה מעניקות לבית המלון המלצות חמות בכל דירוג בתי מלון מומלצים בדבלין למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון הילטון גארדן אין דבלין קסטם האוס Hilton Garden Inn Dublin Custom House 

הילטון גארדן אין דבלין קסטם האוס, בית מלון בדבלין בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בסמיכות לאצטדיון Arena3, מוזיאון Epic Ireland ותיאטרון Bord Gais. הוא משקיף לנהר ליפי (Liffey) ושוכן באזור דוקלנד, כאשר כל חדריו כוללים טלוויזיות עם מסך שטוח ומקלחות סילוניות.

חדרי המלון מעוצבים בסגנון עכשווי, מרווחים וכוללים חדרי רחצה עם מוצרי טיפוח ספא. בנוסף, ניתן למצוא בחדרים פינת עבודה ופינת קפה ותה. החדרים נגישים לבעלי כסאות גלגלים.

תחנות Busaras ו-Connolly ממוקמות במרחק שתי דקות הליכה מהמלון, ואילו חניון ציבורי ממוקם בקרבת מקום. תחנת חשמלית נמצאת מאחורי המלון וגם תחנת אוטובוס נמצאת ממש אל מול הכניסה הראשית. מרכז העיר נמצא 15 דקות הליכה מהמקום ומציע אפשרויות לקניות וחוויה חברתית וקולינרית, כך שאין פלא שהמלון זוכה להמלצות מעולות ממשפחות בדירוגי מלונות מומלצים בדבלין עם ילדים

במסעדת המלון תוכלו להתפנק על מגוון גדול של ארוחות וחטיפים. ב- Il Baristaיגישו לכם מאפים טריים וחטיפים. בבר המסוגנן יגישו לכם מנות מעולות בסביבה אוורירית מוארת, שם יוצעו לכם גם מבחר מרשים של יינות ומשקאות חריפים.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון קאסל – Castle Hotel 

קאסל, מלון מומלץ בדבלין בדירוג 3 כוכבים, מלון ג'ורג'יאני אלגנטי במרכז דבלין, הממוקם 2 דקות הליכה בלבד מרחוב או'קונל (O’Connel) ובסמיכות רבה לטמפל בר. חדריו כוללים חדרי רחצה פרטיים, בר/מסעדה עם בידור בשעות הערב ואינטרנט אלחוטי מהיר חינם.

המלון שופץ לאחרונה ונושם אוויר ג'ורג'יאני מתוחכם, הכולל גרמי מדרגות מקוריים, מראות עתיקות, נברשות קריסטל וקמיני שיש. החוויה של חופשה בדבלין במלון היא חוויה של אירלנד ההיסטורית, באווירה מיוחדת אשר מקנה לו ביקורות מצויינות בכל רשימת מלונות מומלצים בדבלין עם ילדים

חדרי המלון מעוצבים באופן אינדיבידואלי המשקף את אלגנטיות הבניין; כל אחד מהם כולל טלוויזיה משוכללת, פינת קפה ותה, מכשיר טלפון ומייבש שיער.

הבר-מסעדה The Castle Vault מציגה תקרה חשופה ומקומרת שהייתה חלק ממרתפי היין המקוריים שנשתמרו במקום עוד מהמאה ה-19. במסעדה מוגשים מאכלים מהמטבח המודרני הבינלאומי, תפריט אירי אותנטי של "לפני התיאטרון" וכן ארוחת ערב שמיטב המסורת של אירלנד, בליווי מוסיקה חיה אירית מסורתית בסופי השבוע.

המסעדה Old Music Shop מציעה תפריט יומי הכולל כריכי גורמה, סלטים, פסטה ופיצה. היא ממוקמת בחדר ג'ורג'יאני המשקיף לכנסיית Revival הגותית, בת המאה ה-19. גם תפריטים אירים של "לפני התיאטרון" וארוחת ערב מוצעים עבורכם.

המלון כולל חדר כושר וחניון מאובטח פרטי. דקת הליכה מהמלון נמצאת תחנת ההסעה מ/אל נמל התעופה. פארק Croke, גן הזיכרון (Garden of Remembrance), הגלריה לאמנות יו ליין, התיאטראות Gate ו-Abbey ומרכז התרבות ע"ש ג'יימס ג'ויס ממוקמים כולם בטווח של הליכה קצרה מהמלון.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון קרוק פארק הוטל The Croke Park Hotel 

קרוק פארק הוטל, מלון יוקרתי בדבלין בדירוג 4 כוכבים, ממוקם מול אצטדיון קרוק פארק (Croke Park Stadium) ובו חדרים מרווחים שבכל אחד מהם טלוויזיה משוכללת. האורחים מקבלים עם הגעתם מגבות חמות. המקום כולל ביסטרו אירופאי וחניה חופשית.

כל יחידת אירוח מרוהטת בהוד והדר וכוללת מיטה נוחה עם שמיכת פוך וחדר רחצה צמוד שבו מוצרי טיפוח יוקרתיים. בחדרים יש גם אינטרנט אלחוטי חינם ומערכת בידור צנועה. חווית האירוח במלון סופר אלגנטית והוא מקבל ציונים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים בדבלין עם ילדים

Sideline, מסעדת הביסטרו, מגישה מנות אירופאיות מודרניות הכוללות רכיבים טריים. השף מבשל במטבח פתוח על במה מרכזית. האורחים ייהנו ממאפים וקפה טרי בבר הקפה.

שדה התעופה של העיר מרוחק 15 דקות נסיעה מהמלון, ואילו הגנים הבוטאניים הלאומיים ממוקמים 25 דקות הליכה ממנו. טריניטי קולג' דבלין נמצא גם הוא 25 דקות הליכה מהמקום ואילו תחנת המטרו Connolly (קונולי) ממוקמת 15 דקות הליכה משם.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן

דבלין - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל