השוואת מחירי השכרת רכב בביטומי

השכרת רכב בבטומי גאורגיה – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב בבאטומי גאורגיה – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים: איך מתגברים על טעויות התרגום המצחיקות ומאתרים את המחירים הכי זולים, המלצות על ביטוח רכב בגאורגיה ומידע למטייל על נהיגה בבטומי (כולל סרטון וידאו), השוואת מחירים ועוד מידע חשוב

כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בבטומי גאורגיה עבור מגוון דגמי מכוניות, השתמשו במנוע החיפוש המיוחד המבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בחו"ל. פשוט מלאו את הטופס הקצר בדף זה: בשדה "ארץ" שימו לב לבחור דווקא את "ג'ורג'יה" (טעות משעשעת בתרגום של מתכנתי מנוע החיפוש בחו"ל, כאשר Georgia שהיא גאורגיה תורגמה בטעות לג'ורג'יה כמו שמה של המדינה בארה"ב). אח"כ, בשדה עיר, ביחרו את batumi באטומי ובשדה "תחנה" ביחרו את המיקום המדוייק אליו תרצו להזמין השכרת רכב בבטומי מבין האפשרויות הכוללות את סניפי השכרת הרכב בשדה התעופה של בטומי, את העיר התחתית של בטומי ומלונות בבטומי כמו שרתון, רדיסון סלו, הילטון בטומי ועוד. לסיום, הזינו את המועד המדוייק בו אתם מתכננים להזמין השכרת רכב בבטומי וליחצו "חפש"

השכרת רכב בבטומי – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


חופשה בבטומי גאורגיה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בבטומי גאורגיה למשפחות עם ילדים

בטומי עם ילדים – חופשה בעיר התיירות של גאורגיה

סים ו eSim לגאורגיה – מידע וטיפים לתקשורת בחופשה

טיסות לבטומי – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

השכרת רכב בגאורגיה – המלצות לנהיגה בגאורגיה וחוקי התנועה

 דילים לבטומי               |             טיולים מאורגנים בגאורגיה

השכרת רכב בבטומי גאורגיה – המלצות וטיפים

ככלל, השכרת רכב בגיאורגיה היא רעיון טוב. זו האופציה הטובה ביותר לטייל בגאורגיה – גם מחוץ לבטומי – במקסימום עצמאות וגמישות, רכב שכור יחסוך לכם הרבה זמן בעת טיול בגאורגיה ואפילו כסף. השכרת רכב בבטומי היא רעיון מצויין, בעיקר אם אתם מגיעים לגאורגיה עם משפחה או חברים (או בן/ בת זוג) ורוצים לראות כמה שיותר מהמדינה הנפלאה הזו. עם זאת, נהיגה בגיאורגיה – כולל נהיגה בבטומי – היא לא פשוטה כמו במדינות אחרות כמו למשל גרמניה או הולנד – כללי תנועה רבים המוכרים לנהג הישראלי לא בשימוש בגאורגיה או לא קיימים בכלל.

לפני השכרת רכב בבטומי מומלץ לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בבטומי אשר יסייע לכם להתכונן לפני נהיגה בחופשה בבטומי –

בעת השכרת רכב בגאורגיה הקפידו לקחת פוליסת ביטוח טובה כי תאונות הדרכים בגיאורגיה יותר נפוצות ממה שחושבים. שימו לב גם ל"אותיות הקטנות" בפוליסות הביטוח של חברת השכרת הרכב בבטומי – בגלל שהתנועה בגאורגיה בעייתית, חברות השכרת רכב בגיאורגיה יודעות שתיירים נקלעים לעיתים לקשיים בעת נהיגה בגאורגיה והן עלולות להוסיף כל מיני סעיפים בלתי רצויים באותיות הקטנות של החוזה.

אם אתם מתכננים חופשה בבטומי בקבוצה של יותר משלושה אנשים, השכרת רכב בבטומי היא בהחלט האופציה הטובה ביותר אם אתם מעוניינים לטייל בגאורגיה ובאיזור בטומי ולא רק לשבת במלון. עדיף לשלם עבור השכרת רכב בבטומי ולהתחלק בהוצאות מאשר להסתמך על התחבורה הציבורית בבטומי.

נהיגה באיזור בטומי לא תמיד מתבצעת לפי חוקי התנועה, נפוץ לראות מכוניות הנוסעות במהירות של 100 קמ"ש באזורים שבהם המהירות המותרת היא רק 60 קמ"ש. היזהרו תמיד והישארו עירניים בעת נהיגה בבטומי.

אם אתם מגיעים אל בטומי בחורף, שקלו לשכור רכב יותר גדול בסגנון 4 על 4. זה עלול להיות יקר יותר, אבל תוכלו להגיע לכמה מהיעדים המעניינים ביותר בגאורגיה שקשה להגיע אליהם עם רכב פרייבט רגיל..

הימנעו מלהשתמש בכבישים המהירים בגאורגיה בשעות הלילה. משאיות נוסעות בשני הכיוונים ורבים מהנהגים אינם מצייתים לכללי התנועה.

באיזור בטומי ישנן תחנות דלק קטנות כל 5 ק"מ בערך ותחנות גדולות יותר כל 10-15 ק"מ. אלה גם מקומות טובים לעצור לקפה, אוכל או להשתמש בשירותים. הורידו את מפות הכבישים של איזור בטומי מגוגל מפות לפני הנסיעה כך שתוכלו לנווט באמצעות הטלפון גם בלי חיבור לאינטרנט.

בדקו את תנאי מזג האוויר במקומות שאליהם אתם מתכוונים להגיע באותו יום (בעיקר בחורף). החנייה בערים בגאורגיה בכלל וסמוך לאטרקציות התיירותיות בבטומי איננה מסובכת בכלל. מחירי החנייה בבטומי יחסית נמוכים. עצרו בדרך לעתים קרובות כדי ליהנות מהנופים היפהפיים של גרוזיה.

השכרת רכב בבטומי
דירוג הגולשים 4.5 (4 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל