ביטוח נסיעות לגאורגיה במחיר הכי זול

רגע לפני הביקור שלכם במדינה הכי מיוחדת באירופה, יש עוד סידור אחד שאסור לשכוח: ביטוח נסיעות לגאורגיה. המדריך שלנו להזמנת ביטוח חו"ל לגאורגיה יגלה לכם את כל השיטות הכי יעילות למציאת המחיר הכי זול, וידריך אתכם כיצד להזמין ולמה כדאי לשים לב.

דילים לטביליסי      |     דילים לבטומי      |      טיולים מאורגנים בגאורגיה

איפה כדאי להזמין ביטוח נסיעות לגאורגיה?

אם אתם רוצים למצוא מחיר זול לביטוח נסיעות בגיאורגיה, חשוב להתחיל מהשוואת מחירים.

במקום להגביל את החיפוש רק לחברות בארץ, אפשר ורצוי לערוך השוואת מחירים לביטוח נסיעות בגאורגיה גם אצל חברות בינלאומיות, שיכולות להציע לכם כיסוי מעולה ושירות לקוחות אמיתי.

ריכזנו עבורכם מספר אופציות אמינות להזמנת ביטוח נסיעות לגאורגיה:

הזמנת ביטוח נסיעות לגאורגיה דרך Smartt

מנוע השוואת המחירים של Smartt הוא אופציה ישראלית אמינה, עם שירות לקוחות מעולה. מדובר בהשוואת מחירים לביטוח חו"ל בין מגוון החברות המובילות בארץ, שמאפשרת הזמנה מהירה בכמה לחיצות. בהזמנה מסמארט תקבלו ליווי אישי, ייצוג מול חברת הביטוח ואף ייעוץ בהגשת תביעה במידת הצורך. זו אופציה מומלצת עבור נוסעים שמעדיפים שירות בשפה העברית.

 לחצו כאן להשוואת מחירים מהירה ורכישת נוסעים לגאורגיה עם מערכת סמארט

הזמנת ביטוח נסיעות לגיאורגיה דרך ביטוחו"ל בקליק

ביטוחו"ל בקליק מציעים מחשבון חכם ויעיל לחישוב ביטוח נסיעות לחו"ל, עם חיפוש קליל ונוח, ומעבר להזמנה מיידית באתר של חברת הביטוח. הם הופכים את ההשוואה בין הביטוחים להרבה יותר נוחה לקריאה ולהבנה, ומספקים מעין חמ"ל סיוע ללקוחות שנמצאים בחו"ל עם מקרים מורכבים.

לחצו כאן להשוואת מחירי ביטוח לגאורגיה בעזרת ביטוחו"ל בקליק

הזמנת ביטוח נסיעות לגאורגיה דרך Ekta

Ekta היא אופציה בינלאומית מומלצת, עם שירות לקוחות באנגלית והזמנה קלילה. תוכלו לבחור בין שלוש דרגות כיסוי, ומחירים שמתחילים מכ-0.99$ ליום. שירות הלקוחות של אטקה זמין במגוון ערוצים, כך שאפשר לבצע הזמנה ללא חשש. יש לשים לב שדרגת הביטוח הגבוהה של אקyה כוללת בתוכה כבר מגוון הרחבות.

לרכישת ביטוח נסיעות לגאורגיה באופן עצמאי עם חברת Ekta לחצו כאן

הזמנת ביטוח נסיעות לגאורגיה דרך VisitorsCoverage

VisitorsCoverage הוא מנוע חיפוש אמריקאי שמציע ביטוח נסיעות זול לגאורגיה. היתרון שלו הוא המגוון הרחב של הפוליסות, החל מהבסיסיות והזולות ביותר ועד למשודרגות יותר. מדובר במנוע חיפוש אמין שמאפשר לבצע הזמנה קלילה ובטוחה, עם שירות לקוחות באנגלית בצ’אט ואיזור אישי בו ניתן לבצע פעולות בשירות עצמי.

לחצו כאן להשוואת מחירים ורכישת ביטוח נוסעים לגאורגיה דרך  Visitors Coverage

עוד המלצות חשובות למטיילים בגאורגיה

השלב הראשון בתכנון טיול בגאורגיה הוא הזמנת טיסות. במדריכים שלנו בנושא טיסות לטביליסי וטיסות לבטומי תמצאו מידע חשוב שיעזור לכם לבצע השוואת מחירים ולהזמין כרטיסי טיסה במחירים משתלמים.

גם השכרת רכב בגאורגיה מומלץ לבצע רק אחרי השוואת מחירים מקיפה וחכמה. במדריך שלנו תמצאו כלים וטיפים שיעזרו לכם לבצע זאת בקלות וביעילות.

במדריך השלם לרכישת סים לגאורגיה תמצאו מידע חשוב על הדרך המומלצת להזמין Sim לגאורגיה או eSim מבחינת מחיר ואמינות. עוד תמצאו במדריך הסברים על חבילות סלולר בגיאורגיה, טיפים לחיסכון בכסף ועוד.

תיירים המגיעים לגאורגיה יצטרכו בדרך כלל לבלות לפחות לילה אחד או שניים בבירה טביליסי, ומי שמגיעים אל גאורגיה עם ילדים צריכים לוודא שמדובר במלונות המתאימים לאירוח משפחות. במדריך למלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים תמצאו רשימה של מלונות שמשפחות שהתארחו בהם העניקו להם דירוג גבוה במיוחד.

על מנת להחליט מתי כדאי לטוס לגאורגיה לחופשה תוכלו להיעזר במדריך שלנו בנושא מזג האוויר בגאורגיה, הכולל מידע על עונות השנה ועל אירועים עונתיים שניתן לשלב בטיול.

האם יש צורך בביטוח חו"ל לגאורגיה?

אין ספק שלא כדאי לנסוע לגאורגיה בלי ביטוח נסיעות.

כל כך הרבה יכול להשתבש במהלך טיול בחו"ל, החל מאובדן כבודה או עיכוב בטיסה, ועד לאירועים מצערים כמו תאונה או מחלה במהלך הטיול. למרות שאנחנו מקווים שלא תצטרכו להשתמש בביטוח, אירוע רפואי במהלך החופשה כמעט תמיד יעלה הרבה יותר ממחיר הפוליסה.

שני טיפים שחשוב לזכור: ביטוח חו"ל לגיאורגיה הוא ביטוח שמכסה בד"כ רק מקרי חירום, ולא בדיקות שגרתיות.

בנוסף, רוב החברות מאפשרות רכישת ביטוח חו"ל לגאורגיה אך ורק לפני היציאה לחו"ל (אפילו יום לפני).

ביטוח נסיעות לגאורגיה למשפחות עם ילדים

רכישת ביטוח חו"ל לגאורגיה למשפחות היא בדרך כלל מאוד פשוטה, ולרוב ניתן לרכוש ביטוח עבור בני זוג וילדיהם בהזמנה אחת. העלויות מאוד משתנות בין הביטוחים השונים, וחלקם אפילו מציעים הנחה קטנה עבור ביטוח לילדים מתחת לגיל 18 (לעומת ביטוח למבוגר). רוב חברות הביטוח מאפשרות רכישת ביטוח נסיעות לילדים ולפעוטות (לרוב מגיל שבועיים, אך עלול להשתנות).

הרחבות מומלצות לביטוח נסיעות לגאורגיה

אם כבר רכשתם ביטוח נסיעות בעבר, ודאי כבר הציעו לכם להוסיף מגוון הרחבות לביטוח הבסיסי. התשובה לשאלה אילו הרחבות כדאי להוסיף לביטוח בריאות לגאורגיה יכולה מאוד להשתנות בין המטיילים. לכן, בחלק הבא של המדריך נציע לכם הסבר קצר ולעניין על כל הרחבה, כדי שתוכלו להחליט אם היא רלוונטית לגביכם.

עם זאת, חשוב לזכור שהתנאים המדויקים להרחבות עלולים להשתנות בין הפוליסות וכדאי לבדוק אותם בתנאי הביטוח.

טיפ לחיסכון בכסף: לעיתים, בהזמנת ביטוח נסיעות, ישנן הרחבות שמסומנות כברירת מחדל, וניתן להסיר אותן אם אין לכם צורך בהן.

ביטוח כבודה לגאורגיה

הרחבת ביטוח כבודה יכסה אתכם בד"כ במקרה של גניבה או נזק לכבודה, עד סכום מסוים. כדאי לזכור שישנם פריטי ערך (עבורם בד"כ יש הרחבות נפרדות) שלא מכוסים כחלק מהרחבה זו, אך סכום מסוים מוקדש גם לפריטי ערך מסוימים, עלויות על שחזור מסמכים שאבדו, ועוד.  חלק גדול מהפוליסות יאפשרו לכם לקבל גם סכום מסוים של כסף במידה שהגעת הכבודה שלכם לחו"ל מתאחרת (לרוב מעל 12 שעות).

כדאי לקרוא את תנאי הפוליסה המלאים ולבדוק אילו פריטים נכללים בכיסוי ובאילו עלויות.

ברכישת ביטוח נסיעות לגאורגיה מ-Ekta, בד"כ תוכנית המאקס+ כוללת כיסוי כבודה.

ברכישה מVisitorsCoverage, יש לסמן "Baggage Upgrade" כדי לצפות בביטוחים עם הרחבות כבודה שונות.

ביטוח מחשב נייד לגאורגיה

כדי להוסיף ביטוח מחשב נייד לביטוח בריאות לגאורגיה, לרוב תצטרכו לסמן את ההרחבה במהלך ההזמנה. בד"כ מדובר בהרחבה נפרדת בה תתבקשו לציין את שם הדגם מראש. שימו לב שברוב המקרים הכיסוי מוגבל לסכום מסוים.

ביטוח סמארטפון לגאורגיה

כמו במקרה של מחשב נייד, גם כדי לבטח סמארטפון בנסיעה לגאורגיה תצטרכו בד"כ להזמין הרחבה מיוחדת ולציין את הדגם של המכשיר מראש.

שימו לב: בחברות הבינלאומיות, כיסוי לחפצים בעלי ערך כמו מחשב נייד או פלאפון לעיתים נכלל תחת כיסוי כבודה, ומשתנה בין הפוליסות השונות-שווה לקרוא את הפרטים המלאים בעת ההזמנה.

הרחבת ביטול וקיצור נסיעה לביטוח לגאורגיה

הרחבת ביטול וקיצור נסיעה בד"כ תאפשר לכם לקבל החזרים עבור תשלומים שבוצעו עבור החופשה (כמו למשל לינה או כרטיס רכבת) ולא ניתן לבטל אותם. לרוב תתבקשו לבקש החזר מהספק תחילה, לספק מידע על ההחזר שכבר קיבלתם, ולעשות את כל המאמצים לעדכן את הספקים בזמן לגבי הביטול. כיסוי זה בד"כ תקף עבור רשימת סיבות מוגדרת מראש לקיצור/ביטול נסיעה ושירותים מוגדרים מראש.

ביטוח ספורט אתגרי לגאורגיה

הרחבת ספורט אתגרי היא חובה לכל מי שמתכנן ליהנות מפעילות אקסטרים במהלך הטיול, החל מרכיבת שטח באופניים ועד לטיסה בכדור פורח. כמעט בכל ביטוח נסיעות לגאורגיה ניתן להוסיף את ההרחבה הזו, אך חשוב לזכור שהרשימה המדויקת של קטגוריות הספורט עלולה להשתנות, וכדאי לבדוק אותה בתנאי הפוליסה המלאים.

ביטוח ספורט חורף לגאורגיה

ברוב המקרים, ספורט חורף לא נכלל בהרחבת הספורט האתגרי הרגילה, ויש צורך לרכוש עבור פעילויות ספורט חורף הרחבה נפרדת. הרחבת ספורט חורף כוללת בד"כ פעילויות סקי למיניהן, סנובורד וכול', אך הרשימה המדויקת עלולה להשתנות בין הפוליסות השונות.

ביטוח נסיעות לגאורגיה לנשים בהריון

שאלת השאלות בנושא היא כמובן "האם ניתן לעשות ביטוח נסיעות לגאורגיה לנשים בהריון?" התשובה היא כן, בחלק מהמקרים ובתנאים מסוימים. תחילה, חשוב לזכור שיש לציין את ההריון בעת רכישת הביטוח (בטופס ההזמנה בד"כ ישאלו אתכן אם אתן בהריון). ברוב המקרים, יש צורך לרכוש הרחבת הריון לביטוח נסיעות עבור נשים בהריון (או לרכוש ביטוח מיוחד), ובד"כ אפשר לעשות זאת גם בהזמנה אונליין בקלות. חשוב לציין שגם הרחבת ההריון בד"כ לא תכסה בדיקות שגרתיות אלא מקרי חירום, ושהיא אפשרית לרוב עד שבוע 32. במקרים של הריונות מסובכים יותר, ייתכן שיחולו הגבלות נוספות. בכל מקרה, אם אתם מזמינים ביטוח חו"ל לנשים בהריון, חשוב לקרוא את תנאי הפוליסה בהקשר הזה, שכן הם עלולים להשתנות בין הפוליסות השונות.

לעיתים, הפוליסות הרגילות כוללות כיסוי מסוים למקרי חירום שנוגעים אך ורק להיריון שהתגלה בחו"ל.

השוואת מחירים לביטוח נסיעות לגאורגיה

ערכנו מספר השוואות מחירים לביטוח נסיעות לגאורגיה (בכל ארבעת מנועי החיפוש בתחילת המדריך), כדי לבדוק מהם המחירים להם ניתן לצפות. העלויות התחילו מ0.99$ ליום, לרמת הביטוח הכי בסיסית. עם זאת, המחיר הממוצע לביטוח נסיעות לגאורגיה הוא בד"כ כ2$ ליום, פחות או יותר. המחיר כמובן תלוי במגוון משתנים, ועלול להשתנות בין פוליסות שונות ובהתאם להרחבות, לגילאים וכול'.

חשוב לזכור שהמחירים, התנאים והמידע במדריך נבדקו נכון למועד כתיבתו ועשויים להשתנות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל