ביטוח נסיעות לאירופה בזול – מדריך למטייל

מתכננים חופשה באירופה? אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, שגם יהיה זול וגם יספק לכם כיסוי נרחב ואיכותי. הכנו לכם מדריך מקיף שילמד אתכם כיצד לעשות השוואת מחירים נכונה ולרכוש אונליין ביטוח לאירופה במחירים הכי זולים, המתאים בדיוק לסגנון החופשה שלכם. מה העלויות לביטוח נסיעות לחו"ל? קבלו כלים להשוואת מחירים שיעזרו לכם למצוא ביטוח לאירופה בזול.

עלויות ביטוח נסיעות לחו"ל הן נמוכות יחסית, ונעות בין 2 דולר ל-4  דולר ליום. מדובר, כמובן, על הביטוח הבסיסי ביותר, שלרוב כולל בעיקר ביטוח רפואי. עלות הביטוח הכוללת מחושבת לפי יום בהתאם להרחבות הנדרשות אותן תבחרו, כפול מספר הימים בהם תקף הביטוח. העלות היומית של הביטוח תשתנה בהתאם לגיל המבוטח, מצבו הרפואי וההרחבות אותו ירצה לעשות ולכן חשוב לעשות השוואת מחירים מדויקת בין חברה לחברה באמצעות כמה אתרים:

אתר Smartt להשוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לאירופה

מערכת סמארט נגישה כאתר נוח ופשוט המאפשר לעשות השוואת מחירים בין חברות הביטוח המובילות בישראל במטרה למצוא ביטוח נוסעים לאירופה המתאים לצרכים האישיים שלכם ובזול. בעזרת smartt תוכלו תוך כמה קליקים לרכוש אונליין ובאופן עצמאי לחלוטין את ביטוח לחו"ל.

לחצו כאן להשוואת מחירים מהירה ורכישת נוסעים לאירופה עם מערכת סמארט

מערכת ביטוחו"ל בקליק באמצעותה תוכלו לעשות השוואת מחירים ולרכוש ביטוח נסיעות לאירופה

אתר ביטוחו"ל בקליק גם הוא עורך עבורכם השוואת מחירים מהירה בהתאם לצרכים שלכם ולרמת הביטוח אותו תרצו לרכוש. ביטוחו"ל בקליק משווה בין חברות הביטוח הישראליות המציעות ביטוח נוסעים לחו"ל במחירים הזולים ביותר.

השוואת מחירים במערכות שונות מאפשר לכם להיחשף למבצעים ומחירים בלעדיים שיכולים להופיע בכל מערכת וכך לוודא שאכן מצאתם ביטוח נוסעים לאירופה בזול.

לחצו כאן להשוואת מחירים בעזרת ביטוחו"ל בקליק

למה להישאר בארץ? יש לכם עוד דרך להרחיב את השוואת המחירים שלכם ולאתר ביטוח נוסעים לאירופה בזול דרך חברות ביטוח בינלאומיות.

השוואת מחירי ביטוח נוסעים לאירופה דרך EKTA

חברת Ekta  למשל, הינה חברה בינלאומית המספקת ביטוח נוסעים לחו"ל גם לאזרחים ישראלים. אמנם מדובר כאן בחברה אחת אך חבר, Ekta ידועה ומוכרת כחברה המספקת ביטוח לאירופה במחירים הכי זולים ביחס למתחרים. באתר הישיר של Ekta  פועל שירות לקוחות זמין 24/7 אשר יוכל ללוות אתכם ברכישה עצמאית אונליין של ביטוח נסיעות לאירופה.

לרכישת ביטוח נוסעים לאירופה באופן עצמאי עם חברת Ekta לחצו כאן

השוואת מחירים בין חברות בינלאומיות באמצעות Visitors Coverage

עוד פלטפורמה להשוואת מחירים בין חברות ביטוח בינלאומיות היא חברת Visitors Coverage. דרך האתר תוכלו לבחור מבין חברות הביטוח האמינות והמובילות בעולם ולרכוש ביטוח נסיעות לאירופה בזול.

לחצו כאן להשוואת מחירים בין חברות ביטוח בינלאומיות דרך אתר  Visitors Coverage

רק שימו לב לכוכבית: במידה ואתם רוכשים ביטוח נוסעים לאירופה דרך אתרים בינלאומיים כל ההתנהלות תהיה בשפה אנגלית וללא תמיכה בעברית.

עוד מידע חשוב ליוצאים לחופשה משפחתית באירופה

מטיילים רבים המעוניינים להתנייד באופן עצמאי במהלך החופשה בוחרים באופציה של השכרת רכב באירופה. במדריך שלנו תמצאו מערכת שתעזור לכם לבצע השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל, וגם טיפים והמלצות שיעזרו לכם לאתר רכב שכור באירופה במחיר הכי משתלם בהתאם לצרכים שלכם.

אם אתם מעדיפים לוותר על נהיגה במהלך הטיול באירופה, ולהתנייד באמצעות רשת הרכבות הפרושה ברחבי היבשת, אתם מוזמנים לקרוא את המדריך שלנו בנושא רכבות באירופה.

בקרוב כניסת ישראלים למדינות רבות באירופה (בעיקר באזור שנגן) תהיה מותנית בהוצאת ויזת ETIAS. מדובר בתהליך פשוט, שמבוצע אונליין לפני העלייה לטיסה לאחת מהמדינות האירופאיות הרלוונטיות. במדריך שלנו בנושא הויזה החדשה לאירופה תוכלו לקרוא על הויזה האירופאית ועל תהליך ההנפקה שלה.

האם ניתן לעשות ביטוח נוסעים לאירופה שיכלול מעבר בין מדינות?

הכל תלוי בסוג הביטוח אותו אתם רוכשים. אם אתם מתכננים חופשה באירופה ומראש יודעים שתרצו לעבור בין מדינות כדאי שתעשו ביטוח כללי לאירופה ולא ביטוח ממוקד למדינה אחת. כמובן, גם כאן הכל תלוי בתנאי הפוליסה שבחרתם.

ביטוח נוסעים לאירופה מאפשר לעבור ממדינה למדינה ולהיות מבוטח כל עוד מדובר על מדינות הנמצאות תחת האיחוד האירופי ומדינות נוספות באזור, כגון: איסלנד, סרביה, שוויץ, מונטנגרו ועוד.  חלק מפוליסות הביטוח עושות הגבלות שונות הנוגעות לכיסוי הביטוחי במעבר בין מדינות, לדוגמה הגבלה של מספר הימים שניתן לשהות בכל מדינה או כמות המדינות שניתן לבקר בהן בחופשה אחת. אם אתם יודעים מראש כי תעברו בין מדינות כדאי לוודא שרכשתם ביטוח לאירופה הכולל את אותם מדינות ואת משך השהות בהן.

שימו לב, אם תרכשו ביטוח נסיעות למדינה אחת הכיסוי יהיה תקף רק לגבולות מדינה זו, במידה ותעברו בין מדינות ברגל או ברכב הכיסוי לא יהיה תקף. לעומת זו אם תרכשו ביטוח נוסעים לאירופה תוכלו לשמור על ספונטניות מסוימת ולדאוג להיות מכוסים לכל מקרה גם במדינות שונות באירופה.

מהם הכיסויים הכלולים בביטוח נסיעות לאירופה ומהן ההרחבות האפשריות?

ביטוח נסיעות לחו"ל מכיל בתוכו כיסויים שונים, הכיסויים שאחד זקוק להם אינם בהכרח הכיסויים שאחר צריך כדי להנות מחופשה בטוחה ורגועה. בכל ביטוח נסיעות יש את הכיסוי הבסיסי המכיל את המצבים היותר שכיחים שכדאי להיות מבוטחים לקראתם ואת הכיסוי המורחב המכיל מצבים יותר תואמים סגנון חופשה, מצב בריאותי ספציפי וכדומה. הכנו לכם כמה דוגמאות לכיסויים בסיסיים שכדאי שיהיו חלק מכל ביטוח נסיעות שתתעניינו בו או תרכשו:

כיסוי רפואי: כנראה הכיסוי המרכזי ביותר שמגן עליכם ממצב שכיח של הוצאות רפואיות בזמן החופשה שלכם, ביקור רופא, רכישת תרופות או אפילו אשפוז במידת הצורך.

טיפולי שיניים: במידה ונזקקתם לטיפול רפואי דחוף ברפואת שיניים הכיסוי הזה מאפשר לכם לדאוג פחות.

חילוץ ופינוי: במקרה חירום בו נאלצתם להשתמש בפינוי חירום בכל כלי שהוא מכל מקום לבית חולים קרוב או אפילו חזר לארץ.

ביטוח צד ג': כיסוי המאפשר לכם להיות מוגנים מפני פיצוי כספי במקרה בו היה מעורב אדם נוסף שאינו כלול בביטוח שלכם בתאונה או תקרית משותפת.

ביטול או קיצור חופשה: כיסוי זה שומר עליכם ממצב בו נאלצתם לבטל את החופשה או לקצר אותה ולשנות את מועד הטיסה חזרה. הכיסוי אמור לפצות אתכם בכיסוי עלויות הטיסה, השינוי והמלונות שהוזמנו.

חשוב שתשימו לב שכל ביטוח עלול להיות שונה, הן ברמת הכיסויים הבסיסיים והן ברמת תוכן הכיסויים, השתתפות עצמית ותנאים. לכן, עליכם לדייק את הצורך שלכם בביטוח נסיעות לאירופה בעת השוואת המחירים ולשים לב מה כולל כל ביטוח שאתם לוקחים בחשבון. בנוסף לכיסויים הבסיסיים ישנם הרחבות שונות שאולי תצטרכו או תרצו לכלול בביטוח לאירופה אותו תרכשו, לדוגמה:

ביטוח כבודה או רכוש יקר ערך: במקום לדאוג מה יקרה למזוודה שלי במטוס או מה לעשות אם אאבד את הלפטופ היקר, ניתן לבטח את אלו ובמצב של אבדה או גניבה לדעת שתקבלו פיצוי כספי על האבדן.

ספורט אתגרי: כיסוי המשמש מקום מבטחים לאלו מכם אשר נהנים מפעילויות פחות שגרתיות הנכללות כספורט אתגרי, כגון: צלילה, טיפוס, ספורט ימי, סקי ועוד.

ביטוח קורונה: ביטוח השומר עליכם מהיקלעות להתפשטות נגיף הקורונה בזמן החופשה שלכם. במידה ונאלצתם לקבל סיוע רפואי עקב חשיפה לקורונה, שינוי טיסות עקב כניסה לבידוד ומצבים נוספים הקשורים להתפשטות נגיף הקורונה.

הדרך לעשות השוואת מחירים בבחירת ביטוח נסיעות לאירופה

אם אתם כאן, קוראים את הכתבה המושקעת שהכנו לכם, בטח החופשה לאירופה כבר מתוכננת כמעט עד סופה ועכשיו זה הזמן להיות אחראיים ולדאוג שלצד הכיף תהיו גם רגועים ושקטים. השוואת מחירים איכותית לא רק תדאג שתמצאו ביטוח נסיעות לאירופה בזול אלא גם ביטוח נסיעות שיתאים בדיוק לצרכים שלכם ולסגנון החופשה האישי שלכם.

ביטוח לחו"ל צריך להיות מותאם למצב הבריאותי שלכם, לגיל שלכם ולסגנון החופשה שלכם ולכן, כדי לעשות השוואת מחירים נכונה כדאי לעקוב אחר השלבים הבאים:

שלב ראשון: רשימה. תמנו את כל הפעילויות והאטרקציות אותם תרצו לעשות בחופשה באירופה, את כל הדברים המרכזיים הקשורים לביטוח נוסעים לחו"ל: גיל, מצב בריאותי, הרכב משפחתי וכדומה. הכינו רשימה מכל הנקודות הללו וככה תדעו איך לגשת להשוואת המחירים בין חברות הביטוח.

שלב שני: מהם ההרחבות הנדרשות לכם. אחרי שעשיתם רשימה של כל הפעילויות והנקודות החשובות יהיה לכם הרבה יותר קל לגשת לכלים שהצגנו לכם בתחילת המדריך ולהשוות בין פוליסות הביטוח בצורה שווה. תדעו אילו כיסויים בסיסיים ואילו הרחבות יתאימו לכם ויהיו חלק בלתי נפרד מכל ביטוח לאירופה אותו תשוו. השלבים הללו יאפשרו לכם לעשות השוואה זהה בין ההצעות ולדעת בדיוק מהי העלות של הביטוח כולל כל הכיסויים.

שלב שלישי: בדקו אילו חברות ביטוח מוכרות ואמינות. תוך כדי שתערכו השוואת מחירים תיחשפו לשלל ביטוחים מכמה וכמה חברות ביטוח שונות, בארץ או בחו"ל תלוי בפלטפורמה שבחרתם. הנטייה הבסיסית תהיה לבחור בחברות הביטוח המציעות את ביטוח לאירופה במחירים הכי זולים אך לא פחות חשוב לשים דגש שאתם בוחרים בחברות ביטוח אמינות, וותיקות, שיש עליהם חוות דעת חיוביות.

שלב רביעי: תקראו הכל. גם אם הכיסויים נראים לכם זהים, מאחורי כל כיסוי וכל ביטוח לאירופה מסתתרים תנאים, דמי השתתפות, מגבלות וסעיפים רבים. חלה עליכם האחריות לקרוא הכל ולראות שהכיסויים אכן כוללים את כל מה שאתם צריכים ומצפים.

עם ארבעת השלבים הללו תיגשו לכל אחד מהכלים שהצגנו לכם בתחילת המדריך ותוכלו לעשות השוואת מחירים איכותית וטובה ולמצוא ביטוח נסיעות לחו"ל הכי בזול.

האם נכון לבחור ביטוח נסיעות לאירופה בזול?

זה הזמן להבין האם הביטוחים במחירים הכי זולים אלו גם הביטוחים הנכונים לצרכים שלכם. התשובה היא ברורה, אם עברתם על ארבעת השלבים שהצגנו לכם ועשיתם השוואת מחירים בצורה נכונה המתאימה לצרכים שלכם, הביטוחים במחירים הכי זולים צריכים להיות גם טובים עבורכם. אם תיכנסו להשוואת מחירים באופן "עיוור" ותבחרו רק את הביטוח נסיעות לאירופה הכי בזול שמופיע בלי לבדוק קודם, אז כנראה שכאן יש לכם טעות. ביטוח נסיעות לחו"ל צריך להתאים לכם ולסגנון החופשה שלכם כדי שאכם יהיה אפקטיבי ויאפשר לכם חופשה באירופה בראש שקט.

רכישת ביטוח לאירופה אונליין באופן עצמאי

בעזרת המדריך שהכנו לכם ובאמצעות שימוש בכל אחד מהאתרים שהצגנו מעלה, תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לאירופה לגמרי לבד, במהירות ובקלות, אונליין. לא רק שתוכלו לבצע את הרכישה בפועל אלא גם לעשות את כל התהליך של השוואת מחירים והבנה של צורכי החופשה שלכם.

שימו לב! המדריך מלווה אתכם ונותן לכם את הכלים להשוואת מחירים ורכישת ביטוח נסיעות בזול אך אינו משמש כתחליף להמלצה מקצועית. חלה עליכם ורק עליכם האחריות לקרוא את כל תוכן הכיסויים, התנאים והמגבלות הקיימים טרם ביצוע הרכישה בפועל. אם אינכם בטוחים ברכישה, התייעצו עם איש מקצוע.

הגעתם לנקודה האחרונה, מילוי טפסים. טרם רכישה של ביטוח הנסיעות שבחרתם עליכם למלא את כל הפרטים האישיים: שם מלא, ת"ז, תאריך לידה וכן הלאה. בנוסף, עליכם למלא בצורה מפורטת הצהרת בריאות מבלי להחסיר אף פרט חשוב או בריאותי. שימו לב, תצטרכו לעשות זאת עבור כל מי שמצטרף אליכם לפוליסת הביטוח.

אחרי כל העבודה שהשקעתם תדאגו להדפיס שני עותקים מהפוליסה ולשים אותם בהישג יד. במידה ותצטרכו להשתמש בה תרצו לדעת בדיוק לאן לפנות ומה היא כוללת, אז גם לשמור בטלפון האישי שלכם את המספר הישיר של שירות הלקוחות לא יזיק.

נותר לנו לאחל לכם חופשה בטוחה ומהנה!

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל