השכרת רכב במרקש מה כדאי לדעת

השכרת רכב במרקש במרוקו – כל המידע

השכרת רכב במרקש ונהיגה עצמאית בעיר היא חוויה מעניינת שיכולה להוסיף המון לחופשה שלכם: תוכלו להיות עצמאיים ולהגיע ממקום למקום בקלות, להנות מהנופים בדרך, ולא להיות תלויים באף גורם חיצוני אלא לנסוע בשעה המתאימה לכם ולעצור בדרך כשתרצו.

      הזמנת דילים למרקש        |        הזמנת טיסות למרוקו

מרקש שבדרום מרוקו היא עיר פופולרית ואהובה על תיירים במיוחד ואפילו מכונה לעיתים "פריז של מרוקו". נהיגה מחוץ לעיר תהיה לרוב רגועה יותר לעומת נסיעה בעיר עצמה שיכולה להיות מסובכת ומלחיצה מעט יותר, בדומה לערים מרכזיות נוספות במרוקו.

איך משכירים רכב במרקש

השכרת רכב במרוקו יכולה להתבצע כיום באתרי החברות השונות או באמצעות השוואת מחירים. מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס, למשל, המופיע בדף זה, יאפשר לכם לבצע השוואת מחירים זריזה וגם לבצע את ההזמנה עצמה בעת ובעונה אחת. כלומר, תוכלו לחסוך זמן במעבר מחברה אחת לאחרת עבור השוואת המחירים ותנאים, ומגוון הצעות להשכרת רכב במרקש יוצגו בפניכם במרוכז בעמוד אחד. כמו כן, האתר גם יספק לכם שירות לקוחות אונליין.

עוד כתבות שכדאי לקרוא לפני חופשה במרקש

מלונות מומלצים במרקש למשפחות

קניית דירהאם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

eSim ו-Sim למרוקו

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

השכרת רכב במרקש יכולה להתבצע בנחיתה בשדה התעופה, במהלך הטיול באחד מהסניפים ברחבי העיר, או מראש באינטרנט. השכרת רכב מראש באינטרנט, למשל, בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס, תאפשר לכם לבדוק את כל הפרטים מראש ולעבור עליהם בנחת, החל ממחיר ההשכרה ועד לתנאים המלאים.

לרוב לא צריך רישיון נהיגה בינלאומי כדי לנהוג במרוקו לתקופת חופשה קצרה ורישיון נהיגה מקורי מרוב המדינות מתקבל בצירוף הדרכון. כשאתם יוצאים אל טיול במרוקו כדאי למלא את הדלק מראש כיוון שבמקומות כפריים יותר יהיה קשה לעיתים למצוא תחנת דלק קרובה.

בנהיגה במרקש כדאי להשאיר זמן נוסף מעבר למצוין בGPS, במיוחד כאשר אתם נוהגים בעיר במהלך היום ואינכם מכירים אותה היטב. לפני השכרת רכב במרקש כדי לצפות בסרטון בו תראו כיצד נראית נהיגה במרקש –

במרקש תוכלו לשכור רכב במספר יעדים: בשדה התעופה, במרכז העיר, בתחנת הרכבת ועוד. השכרת רכב במרקש היא נוחה ותוכלו למצוא בעיר ובשדה התעופה מגוון גדול מאוד של חברות להשכרת רכב, החל מחברות מקומיות ועד לחברות בינלאומיות מוכרות. מומלץ מאוד לקרוא חוות דעת מהזמן האחרון על החברה בה אתם מעוניינים להשתמש.

טיולים מאורגנים למרוקו

תהליך השכרת רכב במרקש בעזרת מנוע רנטלקארס הוא פשוט מאוד, וככל שתבצעו את ההזמנה מוקדם יותר כך מגוון הרכבים הזמינים יהיה גדול יותר, בין אם אתם מחפשים רכב זול או רכב יוקרתי.

השלב הראשון בהשכרת רכב במרקש בעזרת רנטלקארס הוא הזנת הפרטים הבסיסיים בתיבת החיפוש (זו שנמצאת למעלה בעמוד זה): ארץ, עיר, תחנה (שדה התעופה או נקודות שונות בעיר), תאריך ושעת האיסוף וההחזרה, וגם סימון אם גיל הנהג הוא בין 30 ל65 (נהגים צעירים לרוב חייבים בעמלה נוספת) והאם אתם מחזירים את הרכב במיקום שונה.

לאחר לחיצה על "חפש", יופיעו בפניכם הצעות להשכרת רכב במרקש ממגוון חברות: החל מחברות בינלאומיות גדולות ועד לחברות מקומיות. המחירים הזולים או הדילים המומלצים יופיעו בדרך כלל בתחילת הרשימה, ותוכלו לסנן את תוצאות החיפוש בקלות לפי קטגוריות שונות: סוג הרכב (בחלק העליון של העמוד), בין אם אתם מחפשים רכב קטן, גדול, פרימיום, מיני וואן או ג'יפ, וגם לפי קטגוריות נוספות (מצד ימין) כמו דירוג הספק, רכבים מחברה מסוימת בלבד, פרטי הרכב הטכניים ועוד.

בכל תיבה של הצעת מחיר להשכרת רכב יופיעו הפרטים החשובים: תנאי השכרת הרכב, הספק, דירוג הספק (לפי רשימה ארוכה בדרך כלל של חוות דעת), הביטוחים הכלולים במחיר, המחיר המלא (תוספות יחויבו בנפרד בדרך כלל, וגם עמלת נהג צעיר תופיע בנפרד לרוב), פרטי הרכב הטכניים ועוד.

כעת לחצו על "הזמן עכשיו" לאחר שבחרתם ברכב הרצוי, ותתבקשו למלא טופס הזמנה קצר. תוכלו לעבור שוב על הפרטים החשובים בשלב ההזמנה. בשלב זה ניתן להוסיף תוספות כמו כסא בטיחות לתינוק, GPS, נהג נוסף ועוד (על התוספות משלמים בדרך כלל בדלפק). תוכלו גם לשדרג את הביטוח. שיטת התשלום משתנה בהתאם לסוג הרכב והחברה: תשלום מלא מראש או תשלום חלקי מראש כאשר את היתרה משלמים בשלב מאוחר יותר (זמן מה לפני תאריך הנסיעה).

חשוב לזכור לבדוק אם ביטוחי החובה כלולים במחיר השכרת הרכב. ניתן לחסוך קצת בעלויות השכרת רכב במרקש אם מזמינים את הביטוח בנפרד מחברות ביטוח בינלאומיות, ניתן לעשות זאת באמצעות המדריך לביטוח רכב שכור בחו"ל. זכרו שחברת השכרת הרכב בדרך כלל מבקשת פיקדון בדלפק (סכום הפיקדון בדרך כלל מצוין בתנאי ההשכרה).

השוואת מחירים להשכרת רכב במרקש

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכב במרקש כדי לבדוק מהם המחירים הצפויים לנו. שימו לב שהמחירים והתנאים משתנים מעת לעת. את השוואת המחירים להשכרת רכב במרקש ערכנו בעזרת מנוע רנטלקארס, בחיפוש לתחילת אפריל. את המחיר הכי זול להשכרת רכב במרקש קיבלנו מחברת איירקאר עבור פיאט פנדה בעלות של 31.06$ ליום (רכב לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית) בסניפי החברה בשדה התעופה במרקש ובמרכז העיר.

השוואת מחירים להשכרת רכב סטיישן במרקש

בהשוואת מחירים שערכנו הפעם ביקשנו לבדוק מה תהיה עלות השכרת רכב סטיישן במרקש. את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת גלובל רנט א קאר בסניף שלהם בשדה התעופה של מרקש, עבור דאצ'יה סנדרו אסטייט בעלות של 89.62$ ליום (רכב עם תיבת הילוכים ידנית לחמישה נוסעים).

השוואת מחירים להשכרת רכב פרימיום במרקש

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו, הפעם להשכרת רכב פרימיום במרקש, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת הרץ עבור וולוו S60 בעלות של 102.11$ ליום, בסניפי החברה בעיר ובשדה התעופה.

השוואת מחירים להשכרת מיני וואן במרקש

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת מיני וואן במרקש (לשבעה נוסעים) קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת איירקאר עבור ניסאן אווליה בעלות של 81.84$ ליום (רכב עם תיבת הילוכים ידנית).

השוואת מחירים – השכרת ג'יפ במרקש

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו, הפעם להשכרת ג'יפ במרקש קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת טריפטי בעלות של 46.62$ עבור דאצ'יה דאסטר (עם תיבת הילוכים ידנית) ליום.

השוואת מחירים להשכרת רכב במרקש לשבוע

ערכנו השוואת מחירים נוספת להשכרת רכב במרקש והפעם לתקופה ארוכה יותר, של שבוע. את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת איירקאר עבור פיאט פנדה (רכב ידני לארבעה נוסעים) בעלות של 112.25$ לשבעה ימים. כלומר, 16.03$ ליום. השכרת אותו הרכב מאותה החברה ליום אחד בלבד, כאמור, תעלה כ31.06$ ליום, מה שאומר שהשכרת רכב במרקש לתקופה ארוכה יותר לעיתים משתלמת יותר מהשכרת רכב לתקופה קצרה, ולפעמים ההבדל במחיר היומי הוא משמעותי.

השוואת מחירים להשכרת רכב במרקש לחודש

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו בעזרת רנטלקארס, הפעם להשכרת רכב במרקש לחודש, קיבלנו שוב את המחיר הכי זול מחברת אייר קאר עבור פיאט פאנדה. הפעם, בעלות של 481.08$ ל30 ימים. כלומר, כ16.03$ ליום.

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל