מזג האוויר באסוירה ועונה מומלצת לחופשה

במדריך המלא למזג האוויר באסוירה תוכלו למצוא את כל הפרטים: החל מעונה מומלצת לאסוירה, ועד למזג אוויר לפי חודש, ואפילו פרטים על אירועים ופסטיבלים בעיר.

      הזמנת דילים למרקש        |        הזמנת דילים לקזבלנקה

הטיסות הישירות לאסוירה, או בשמה הקודם מוגדור, נמצאות ממש מעבר לפינה, אך רגע לפני שאתם סוגרים חופשה לעיר הנמל היפהפייה במרוקו, חשוב לבדוק מהי עונה מומלצת לאסווירה ומהו מזג האוויר הצפוי. האקלים באסוירה הוא אקלים צחיח למחצה (אקלים ערבתי). מזג האוויר באסווירה נשאר מתון יחסית במהלך כל השנה, וההבדלים בין הקיץ והחורף לא קיצוניים. הקיץ חמים והחורף קריר, אך לא קר מדי. בזכות המיקום שלה על החוף האטלנטי, מזג האוויר באסוירה ידידותי למטיילים ומאפשר למבקרים ליהנות מטמפרטורות מתונות כל השנה.

חופשה באסוירה – עוד מידע למטייל

טיסות לאסוירה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

השכרת רכב באסוירה (מרוקו) – המלצות וטיפים למטייל

10 מלונות מומלצים באסוירה למשפחות עם ילדים

סים ו-e-sim למרוקו

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

קניית דירהאם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

מתי מומלץ לטוס לאסוירה?

ישנן כמה תשובות לשאלת השאלות, "מתי כדאי לטוס לאסווירה?"

עונה מומלצת למוגדור ועונת השיא התיירותית בעיר היא בשיא הקיץ, בו מזג האוויר אידיאלי, עם זאת, יש יתרונות בביקור באסוירה גם בחודשים אחרים בשנה, כמו למשל חודש ספטמבר, בו מזג האוויר חמים אך יש סיכוי גדול יותר ליהנות מעיר שקטה ופחות עמוסה בתיירים. מלבד מזג האוויר באיסווירה, חשוב לקחת בחשבון גם אירועים תיירותיים שמתקיימים בעיר, חגים ומועדים, ותקופות תיירותיות יותר או פחות.

עונות השנה באסוירה

מזג האוויר באסוירה בקיץ (עונה מומלצת לאסוירה)

הקיץ הוא עונת השיא התיירותית, ומזג האוויר באסוירה מושלם: חמים במהלך היום, אך לרוב לא חם מדי. הטמפרטורות הממוצעות במהלך היום נעות באזור 23 מעלות צלזיוס גם בשיא הקיץ, אך לעיתים עולות גם יותר מכך. בקיץ הנוכחי, הטמפרטורות הגיעו לעיתים גם ל-30 מעלות צלזיוס. הלילות בקיץ באסוירה מעט קרירים, עם טמפרטורות באזור 19 מעלות צלזיוס. מזג האוויר במוגדור בקיץ יבש בדרך כלל.

מדי יוני, מתקיים באסווירה פסטיבל המוזיקה מאגווה (מומלץ!) שמושך לעיר אלפי מבקרים.

מזג האוויר באסוירה בסתיו (עונה מומלצת לאסוירה)

מזג האוויר באסוירה בסתיו נהדר וידידותי למטיילים. ספטמבר באסוירה עדיין מרגיש לגמרי כמו בקיץ, עם טמפרטורות חמימות ונעימות באיזור 24 מעלות צלזיוס בשעות היום. הטמפרטורות יורדות מעט, ובהדרגה, החל מאוקטובר. עם זאת, גם מזג האוויר במוגדור באוקטובר עדיין נעים ומתון, עם טמפרטורות שנעות באיזור 22 מעלות צלזיוס בשעות היום. באוקטובר הסיכוי לגשם באסוירה מתחיל לעלות, וניתן לצפות למספר ימי גשם בודדים באוקטובר ובנובמבר. מזג האוויר בנובמבר קריר, אך מתון ונעים.

מזג האוויר באסוירה בחורף

מזג האוויר באסוירה בחורף קר והפכפך מעט, אך הטמפרטורות נשארות די מתונות במהלך היום (באיזור 20 מעלות צלזיוס). הימים קצרים יותר, ועלולים להיות אפורים (למרות שגם השמש צצה לעיתים). החורף נחשב לעונה חלשה יותר מבחינת תיירות, כך שבשילוב עם מזג אוויר מתון יחסית ולא קיצוני, אם אתם מחפשים חופשה של תרבות וקולינריה (ופחות בטן גב בחוף), גם החורף יכול להיות זמן מומלץ לחופשה באסוירה: חופשה רגועה, קרירה, נעימה ושקטה. החורף הוא העונה המומלצת לאסווירה לגלישת גלים.

מזג האוויר בלילות די קר, אך הטמפרטורות בדרך כלל נשארות מעל 10 מעלות צלזיוס, גם בשעות הקרות (למרות שהן יכולות לרדת גם מתחת לעשר מעלות לעיתים). הסיכוי לגשם עולה בחורף באסוירה, וניתן לצפות למספר ימי גשם בודדים מדי חודש.

מזג האוויר באסוירה באביב

מזג האוויר באסאוירה באביב קריר אך מתון, ומתחיל להתחמם מעט יותר בחודש מאי, במאי באסוירה, הטמפרטורות נעות באיזור 23 מעלות צלזיוס בשעות היום. הלילות קרים אך לא קרים מדי, עם טמפרטורות שנעות באיזור 13 מעלות צלזיוס בשעות הקרות ביותר. שימו לב שבחודשי האביב, בין מרץ לאפריל, מתחיל בדרך כלל צום הרמדאן ונמשך כחודש.

הסיכוי לגשם בחודשי האביב במגמת ירידה, עם מספר ימי גשם בודדים במהלך העונה.

אירועים מיוחדים ופסטיבלים באסוירה

אסווירה היא עיר מלאה בתרבות ובאירועים מיוחדים. פסטיבלים באסוירה יכולים להשתלב מדהים בחופשה המשפחתית, ולמלא אותה במוזיקה מסורתית ובחוויות בלתי נשכחות.

פסטיבל גנאווה ומוזיקת עולם באסוירה Gnawa and World Music Festival

פסטיבל גנאווה הוא פסטיבל מוזיקת עולם מדהים שחוגג את מוזיקת הגנאווה המרוקאית המסורתית, ומתקיים מדי שנה באסוירה, בדרך כלל בחודש יוני, במשך כשלושה ימים. ניתן לרכוש כרטיס לכל יום בנפרד או לשלושת הימים יחדיו. הפסטיבל מזמין אמני מוזיקת עולם מרחבי מרוקו והעולם, והוא אירוע תרבותי מדהים שלא כדאי לפספס!

הפסטיבל האנדלוסי האטלנטי Festival des Andalousies Atlantiques

הפסטיבל האנדלוסי האטלנטי הוא פסטיבל מוזיקה ערבי-יהודי שחוגג את התרבות המשותפת ואת המוזיקה האנדלוסית. הפסטיבל מתקיים מדי שנה בסתיו, בדרך כלל באוקטובר, וכולל הופעות של מגוון רחב של אמנים, מקומיים ובינלאומיים. בעבר התארחו בפסטיבל גם מוזיקאים ישראלים, כמו ללה תמר, ריימונד אל בידאוויה (אבקסיס) ועוד. מומלץ!

מזג האוויר באסוירה לפי חודש

לאחר שבדקנו מהי עונה מומלצת לאסוירה, בחלק הבא של המדריך נבדוק מהו מזג האוויר באסוירה לפי חודש. הטמפרטורות הן ממוצעות ונבדקו לפי שנים קודמות, אך מזג האוויר באסאוירה בלתי צפוי ועלול להשתנות. מומלץ לבדוק תחזית לאסאוירה פעם נוספת בתחזיות המקומיות, מספר ימים לפני התאריך הרלוונטי.

מזג האוויר באסוירה בינואר

מזג האוויר במוגדור בינואר קריר אך מתון, עם טמפרטורות ממוצעות שנעות באזור 20 מעלות צלזיוס במהלך היום, ובאזור 10 מעלות צלזיוס בשעות הקרות בלילה. ניתן לצפות למספר ימי גשם בודדים במהלך החודש.

מזג האוויר באסוירה בפברואר

מזג האוויר באסוירה בפברואר קריר אך מתון, עם טמפרטורות שנעות באיזור 20 מעלות צלזיוס במהלך היום, אך יש סיכוי ליהנות משעות צהריים חמימות פה ושם. הלילות קרים, עם טמפרטורות שנעות באיזור 12 מעלות צלזיוס. ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר באסוירה במרץ

מזג האוויר באסווירה במרץ קריר ומתון. הטמפרטורות בדרך כלל נעות באזור 22 מעלות צלזיוס בשעות הצהריים. לעיתים מעט מעל 22 מעלות, אך לעיתים הן צונחות גם אל מתחת ל-20 מעלות. הלילות קרים במרץ באסוירה, וניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר באסוירה באפריל

מזג האוויר באסואירה באפריל עדיין קריר אך מתון, עם טמפרטורות שנעות בין כ-22 לכ-14 מעלות צלזיוס, מעט יותר או מעט פחות, ומספר ימי גשם במהלך החודש. יש סיכוי לימים חמימים פה ושם.

מזג האוויר באסוירה במאי (חודש מומלץ לחופשה באסוירה)

מזג האוויר במוגדור במאי מתון, ונע בין קריר לחמים, עם טמפרטורות שנעות בין כ-23 לכ-16 מעלות צלזיוס, וסיכוי לכמה ימי גשם בודדים.

מזג האוויר באסוירה ביוני (חודש מומלץ לחופשה באסוירה)

מזג האוויר ביוני חמים ונעים, אך לא חם מדי, עם טמפרטורות שנעות בין כ-24 מעלות צלזיוס (ביום) לכ-17 מעלות צלזיוס (בלילה בד"כ). זהו חודש יבש והסיכוי לגשם נמוך.

מזג האוויר באסוירה ביולי (חודש מומלץ לחופשה באסווירה)

מזג האוויר באסאוירה ביולי חמים ונעים במהלך היום, וקריר בלילה, עם טמפרטורות שנעות בין כ-24 מעלות צלזיוס (בצהריים בדרך כלל) לכ-19 מעלות צלזיוס (בלילה). גם יולי הוא חודש יבש והסיכוי לגשם נמוך.

מזג האוויר באסוירה באוגוסט (חודש מומלץ לחופשה באסוירה)

מזג האוויר באסוירה באוגוסט חמים ונעים. הטמפרטורות נעות בין כ-24 מעלות צלזיוס (בצהריים בד"כ) לבין כ-19 מעלות צלזיוס (בלילה בד"כ). זהו חודש יבש, והסיכוי לגשם באסוירה מאוד נמוך בזמן זה.

מזג האוויר באסוירה בספטמבר (חודש מומלץ לחופשה באסוירה)

מזג האוויר באסואירה בספטמבר חמים ונעים, עם טמפרטורות ממוצעות שנעות בין כ-24 לכ-19 מעלות צלזיוס. הלילות עלולים להיות קרירים. זהו חודש יבש, והסיכוי לגשם באסוירה נמוך מאוד בזמן זה.

מזג האוויר באסוירה באוקטובר

מזג האוויר באסוירה באוקטובר מעט הפכפך יותר, אך עדיין מתון ונעים, ונע בין חמים לקריר במהלך היום. הטמפרטורות נעות בין כ-23 לכ-18 מעלות צלזיוס, ויש סיכוי למספר ימי גשם בודדים במהלך החודש.

מזג האוויר באסוירה בנובמבר

מזג האוויר באסאוירה נובמבר מתון. הטמפרטורות באוקטובר באסוירה נעות בין כ-22 לכ-16 מעלות צלזיוס, וניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר באסוירה בדצמבר

מזג האוויר באסאוירה בדצמבר נע בין קריר לקר, עם טמפרטורות שנעות בין כ-20 לכ-13 מעלות צלזיוס, ומספר ימי גשם בודדים במהלך החודש.

Essaouira WEATHER

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל