פוזאן בתי מלון למשפחות

פוזנן פולין – 10 מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

מתכננים חופשה בפוזנן שבפולין עם המשפחה? יש כמה וכמה מלונות בפוזנן אבל אם אתם מתכננים להגיע אל פוזנן עם ילדים מומלץ לבחור אחד מבתי המלון שבכתבה זו, הכוללת סקירה של 10 מלונות מומלצים בפוזנן למשפחות עם ילדים

  הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

בכתבה זו ריכזנו רשימת בתי מלון בפוזנן (פולין) שזכו לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בפוזנן למשפחות עם ילדים, המבוססים על הצבעות של משפחות שהגיעו לחופשה בפוזנן עם ילדים ושהו באחד מבתי המלון. מבין המלונות המובילים ברשימה עשינו מאמץ לכלול בכתבה מלונות בפוזנן במגוון רמות מחיר ומיקומים בתוך העיר.

טיול בפולין – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בפולין – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לפולין – השוואת מחירים וחברות תעופה

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

Sim ו-eSim לפולין – מידע שימושי למטייל

10 מלונות מומלצים בפוזנן למשפחות עם ילדים


מלון פאלאצו רוסו  – Hotel Palazzo Rosso

פאלאצו רוסו, מלון בוטיק בפוזנן בדירוג 3 כוכבים, שוכן במבנה היסטורי משופץ בעיר העתיקה של פוזנן, בסמוך לכנסיית סנט סטניסלב בישופ. כיכר העיר העתיקה ממוקמת 150 מטרים מהמקום. המסעדה שבמקום תפנק אתכם במאכלים אותנטיים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום.

החדרים מצוידים בטלוויזיה עם מסך שטוח, כמו גם חדר רחצה פרטי הכולל מייבש שיער ומוצרי טיפוח בלא תשלום. גם טלפון, שולחן, מיני בר וכספת הם חלק ממתקני הנוחות שבחדר.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר במסעדת המלון, המתמחה במטבח איטלקי. סומלייה יסייע לכם לבחור את היין המושלם. בדלפק הקבלה, הפעיל 24 שעות ביממה, יסייעו לכם בכל בעיה הנוגעת לאירוח שלכם. המלון מתבלט בהמלצות על מלונות מומלצים בפוזנן למשפחות עם ילדים בתמורה המעולה שהוא מעניק יחסית אל מלונות בפוזנן באותה רמת מחירים.

מתחם התערוכות הבינלאומיות של העיר נמצא 2 קילומטרים מהמלון ובמרחק זהה אליו נמצאת גם תחנת הרכבת המרכזית. נמל התעופה הסמוך הוא לאויקה (Ławica) – 8 קילומטרים משם. ניתן לתאם שירותי הסעה מ/אל נמל התעופה.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון טופז פוזנן צנטרום – Hotel Topaz Poznań Centrum 

טופז פוזאן צנטרום, מלון זול ומומלץ בפוזנן בדירוג 3 כוכבים, ממוקם באזור שקט אך מרכזי של פוזנן – 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת Poznań Główny. המקום מציע שירות חדרים, אזור משחק קטן לילדים וגינת קיץ. בהשוואה אל מלונות בפוזנן באותה רמת מחיר הוא מציע אירוח מעולה למשפחות ולכן זוכה לביקורות טובות ברשימות מלונות מומלצים בפוזנן למשפחות עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה בלוויין, טלפון וחדר רחצה צמוד עם מקלחת. מדי יום מוגש במסעדת המלון מזנון ארוחת בוקר.

המלון ממוקם 1.2 קילומטרים ממרכז הירידים הבינלאומי של פוזנן. כיכר העיר העתיקה, עם מבחר המסעדות ובתי הקפה הרבים שבה, מרוחקת 20 דקות הליכה בלבד מהמקום. אזור הקניות Stary Browar נמצא פחות מקילומטר אחד מהמלון.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון וולוסקי ביזנס צנטרום פוזנן Hotel Włoski Business Centrum Poznań

וולוסקי ביזנס צנטרום פוזנן, בית מלון במרכז פוזנן בדירוג 3 כוכבים, כולל חדרי בוטיק אלגנטיים שבהם אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיית LCD גדולה המחוברת לכבלים. מתחם הירידים הבינלאומי של העיר מרוחק 1.5 קילומטרים מהמקום, ואילו המרכז האמנותי והעסקי, סטארי ברוואר, מרוחק 500 מטרים בלבד מהמקום.

החדרים ממוזגים וכוללים חדר רחצה צמוד ונוח ובו מקלחת, מייבש שיער, מוצרי טיפוח ונעלי בית. הם כוללים גם מיטות נוחות ומצעים מכותנה טבעית וכן כספת.

כקבלת פנים, מקבלים האורחים במתנה בקבוק מים מינראליים וכוס מיץ או יין נתזים. פינה להכנת קפה ותה זמינים חינם לאורחים בדלפק הקבלה, כל שעות היממה.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר בסגנון מזנון. מסעדת המקום, Italia Saporito, מתמחה במנות איטלקיות ופולניות. היא גם מתגאה בבר המציע מבחר משקאות.

המלון מרוחק 1.2 קילומטרים מכיכר העיר העתיקה, בה תמצאו שפע של ברים, בתי קפה ומסעדות. תחנת הרכבת המרכזית בעיר, פוזנן גלובני, מרוחק 1.4 קילומטרים בלבד מהמקום. תחנת אוטובוס ניצבת במרחק הליכה קצרה משם.

צוות המלון מוכן ומזומן לכל עניין, 24 שעות ביממה, ומציע שירותי אחסון מטען, פקס וצילום מסמכים. לרשותכם עומד בלובי מחשב עם מדפסת ועיתונים. המלון זוכה לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בפוזנן למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון ויואלדי ­- Hotel Vivaldi 

ויואלדי, מלון מומלץ בפוזנן בדירוג 4 כוכבים במיקום שקט ומרכזי בעיר פוזנן, בסמוך לפארק סיטדלה (Cytadela), כולל יחידות אירוח ממוזגות ומרווחות שבהן גם חדר רחצה צמוד, טלוויזיה בלוויין, פינת ישיבה, שולחן עבודה ואינטרנט אלחוטי חינם.

מסעדת המקום, Cztery Pory Roku, מגישה מנות איטלקיות ובינלאומיות. גם בית קפה קטן נמצא במלון לנוחיות האורחים, ומציע קינוחים וקפה.

המועדון ממוקם בקומת הבניין העליונה ובו טראסה עם נוף מרהיב לעיר. המלון נחשב למלון איכותי בהשוואה אל מלונות בפוזנן שרובם בד"כ בדירוג 3 כוכבים ומופיע במיקומים גבוהים כמעט בכל דירוג מלונות מומלצים בפוזנן למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון שרודקה פוזנן – Hotel Śródka Poznań 

שרודקה, מלון בפוזנן בדירוג 3 כוכבים, נמצא 1.3 קילומטרים מכיכר העיר העתיקה. הוא כולל בר, מסעדה בשם Wspólny Stoł ומציע אינטרנט אלחוטי חינם.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומסך שטוח. בחלק מהיחידות יש גם פינת ישיבה. חלק מהחדרים מציעים טראסה או מרפסת ובכולם יש חדר רחצה צמוד שבהם מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום.

חנייה פרטית זמינה לאורחי המלון, כמו גם דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה. הוא מציע תמורה טובה יחסית לעלות ולכן מקבל דירוגים טובים ביקורות על מלונות מומלצים בפוזנן למשפחות עם ילדים.

כנסיית הבישוף סנט סטניסלאוס (St. Stanislaus) ובית העירייה נמצאים שניהם 1.4 קילומטרים מהמקום. נמל התעופה הקרוב, לאביצה, מרוחק 9 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון דסילבה פרמייר פוזנן Hotel DeSilva Premium Poznań

דסילבה פרמייר פוזנן, בית מלון בפוזנן בדירוג 4 כוכבים הממוקם ברובע סטארה מייסטו (Stare Miasto), ממוקם 2 קילמטרים ממרכז הירידים הבינלאומי של פוזנן ומציע יחידות ממוזגות עם אינטרנט אלחוטי חינם וחנייה פרטית בעלות.

בכל יחידות האירוח יש טלוויזיה עם מסך שטוח, פינת קפה/תה, מקרר, כספת וארון בגדים. חדר הרחצה הצמוד כולל מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום. יחידות האירוח מרווחות ומתאימות למשפחות המגיעות אל פוזנן עם ילדים ובאופן טבעי המלון מקבל ביקורות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בפוזנן למשפחות עם ילדים.

דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה. מסעדת המקום מתמחה במטבח פולני וים-תיכוני. נוסף לכך, עומדים לרשותכם 4 חדרי ישיבות בשטח של 200 מ"ר סה"כ.

המוזיאון הלאומי ומרכז האמנות והשופינג, סטארי ברואר, מרוחקים 400 מטרים מהמלון. שדה התעופה הקרוב, Poznan Lawica, נמצא 7 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון סטארה מיאסטו אולד טאון Hotel Stare Miasto Old Town 

סטארה מיאסטו אולד טאון, מלון בפוזנן בדירוג 3 כוכבים, ממוקם בלב האזור העתיק של פוזנן – 5 דקות הליכה בלבד מכיכר השוק הישן. במלון יחידות אירוח אלגנטיות הכוללות טלוויזיית LCD וחיבור ללוויין, כמו גם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם.

כל חדר אירוח מעוצב אינדיבידואלית, מרוהט בסגנון קלאסי ומעוטר בגוונים חמים. חדר הרחצה שבכל חדר כולל ערכה יוקרתית של מוצרי טיפול ומייבש שיער. חלק מהחדרים ממוזגים.

דלפק הקבלה זמין 24 שעות ביממה ומציע גם שירות אחסון מטען.

מדי בוקר מוגשת ארוחת מזנון בחדר הפטיו. בר המלון פתוח כל שעות היממה וניתן להתענג בו על מבחר משקאות. אחר הצהריים תוכלו ליהנות מעוגות, קפה ותה המוגשים בפטיו לאורחי המלון.

400 מטרים מהמלון תמצאו את מרכז הקניות האהוב, סטארי ברוואר. תחנת הרכבת הקרובה, פוזנן גלובני, נמצאת 1.5 קילומטרים מהמקום. זהו מיקום טוב בהשוואה אל מלונות בפוזנן ואחת הסיבות לציונים הגבוהים של המלון בכל דירוג מלונות מומלצים בפוזנן למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון פורו PURO Poznań Stare Miasto

פורו, מלון מומלץ במרכז פוזנן בדירוג 4 כוכבים, נמצא מרחק הליכה מכיכר השוק הישן ומציע מסעדה עם טראסה באוויר הפתוח ומכון כושר. יחידות האירוח מודרניות וממוזגות ומתאימות למשפחות המגיעות אל פוזנן עם ילדים וכוללות גישה לאינטרנט אלחוטי חינם, כמו גם חבילת דקות חינם לשיחות יוצאות מקומיות ובינלאומיות. כל חדר כולל גם טאבלט המשמש כשלט רחוק לבקרת אקלים, טלוויזיה ותאורה. ניתן גם לשכור קונסולות משחק של פלייסטיישן או Xbox בהתאם לזמינות.

כל חדר כולל טלוויזיה מתקדמת עם ערוצי וידיאו ולוויין על-פי דרישה. מלבד מקרר קטן, כוללת היחידה גם חדר רחצה פרטי ובו הסקה תת-רצפתית, מקלחת, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער. הוא מציע רמת איבזור ונוחות גבוהה ביותר יחסית אל מלונות בפוזנן ובאופן טיבעי זוכה לשבחים רבים בביקורות על מלונות מומלצים בפוזנן למשפחות עם ילדים.

סאונה זמינה חינם לאורחים. תוכלו לנוח בטראסת השמש בעונת הקיץ, או להתפנק על עיסוי איכותי בחדר העיסוי. דלפק הקבלה זמין עבורכם כל שעות היממה. תוכלו ליהנות מפעולות בסביבה הכוללות רכיבה על אופניים הזמינים עבורכם ללא תשלום (בכפוף לזמינות) וסיורים באתרים שונים.

בלובי המלון תמצאו מכונה אוטומטית המכינה משקאות חמים ללא תשלום. תוכלו גם ליהנות בו מגישה חופשית לטאבלטים וטלוויזיה. באפשרותכם לבצע צ'ק-אין וצ'ק-אאוט במהירות בדוכן השירות העצמי.

שדה התעופה פוזנן לאביצה ממקם 7.8 קילומטרים מהמלון, בעוד שתחנת הרכבת המרכזית, גלובני, ממנה תוכלו להגיע אל יעדים רבים ברחבי פולין מרוחקת 2.2 קילומטרים ממנו. קניון סטאי בראוור נמצא רק 1.2 קילומטרים מהמלון ואילו אזור הירידים הבינלאומיים נמצא 2.4 קילומטרים מהמקום. בניין העירייה נמצא 300 מטרים ממקום האירוח והמוזיאון הלאומי – רק 500 מטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון NH פוזנן NH Poznań 

NH פוזנן, מלון בפוזנן בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 800 מטרים ממרכז הירידים הבינלאומי של פוזנן ותחנת הרכבת המרכזית, Poznań Główny ו-10 דקות הליכה בלבד מכיכר השוק העתיקה. חדרי המלון מודרניים וממוזגים וכוללים אמצעים להכנת קפה, תה ומים מינראליים.

החדרים מרווחים ובהם טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, כספת ומיני בר. בכולם חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה, מייבש שיעור ומוצרי טיפוח ללא תשלום. גם האינטרנט האלחוטי נגיש בכל האזורים וללא תשלום.

בר קוקטיילים ומסעדה זמינים במקום. שף המלון מתמחה בהכנת מנות בינלאומיות ופולניות. מזנון ארחת בוקר מוגש בשעות היום המוקדמות.

האורחים אוהבים להתרגע במרכז הבריאות והספא של המלון, בו יש סאונה, חדר כושר ומרחץ אדים. אנשי דלפק הקבלה עומדים לרשותכם סביב השעון ומציעים מידע תיירותי ושירות אחסון מטען. המלון מקבל המלצות טובות בביקורות על בתי מלון מומלצים בפוזנן למשפחות עם ילדים.

נמל התעופה נמצא 20 דקות נסיעה מהמקום. בימי ראשון מתאפשר ביצוע צ'ק-אאוט מאוחר וללא עלות נוספת, עד לשעה 17:00.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן


מלון הספא ומרכז הכנסים IBB אנדרסיה IBB Andersia Hotel Conference & SPA

אנדרסיה, מלון ספא בפוזנן בדירוג 4 כוכבים עם מרכז הכנסים, זהו מלון מעצבים במרכז פוזנן ובסמוך למרכז הקניות סטארי ברוואר – 10 דקות הליכה ממתחם הירידים הבינלאומי של העיר. החדרים במקום כוללים גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וחדר רחצה הכולל הסקה תת-רצפתית וקירות זכוכית.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר במסעדת המלון, Flavoria. לעת ערב מגישה המסעדה מנות בינלאומיות ופולניות. בר המלון שבלובי מגיש מבחר משקאות ויינות. שירות החדרים עומד לרשות האורחים.

החדרים, האטומים לרעש, כוללים כספת ומיזוג אוויר, אמצעים להכנת קפה ותה ומיני בר. בכל חדר יש גם פינת ישיבה עם כורסה נוחה ושולחן. העיצוב במלון יוצא דופן ומרהיב עין והוא זוכה להרבה שבחים בכל רשימת מלונות מומלצים בפוזנן למשפחות עם ילדים.

במלון מרכז בריאות עם בריכת שחייה מקורה ומרחץ אדים. האורחים נהנים ממנוחה בסאונה או מאימון מפרך בחדר הכושר המודרני – רמת פינוק נדירה בקרב מלונות בפוזנן ברוב המיקרים.

המלון ממוקם קילומטר יחיד מטירת הקיסר (Imperial Castle) של פוזנן ומרחק הליכה ממרכז העסקים, האמנות והקניות, סטארי ברוואר.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן

פוזנן פולין - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל