Phuket hotels

10 בתי מלון למשפחות בפוקט (תאילנד) – הריזורטים והמלונות

בתי המלון למשפחות בפוקט מציעים פינוקים רבים – בכולם יש חופי ים פרטיים, אך איך תדעו באיזה מלון יש פארק מים פרטי, איזה ריזורט הוא הטוב ביותר לעונה הגשומה, ואיזה מלונות מרוחקים ממוקדי האטרקציות? כל המידע בכתבה הבאה

חופי ים חלומיים, אטרקציות מדהימות, מרכזי ספא מושקעים, ושווקים אותנטיים הופכים את פוקט (Phuket), הגדול באיי תאילנד, ליעד מצויין לחופשה משפחתית בפוקט. יש המון מה לעשות ולראות בפוקט עבור מטיילים מכל הגילאים, אך כאשר מדובר במשפחות, לא רק האטרקציות של פוקט ערוכות לספק לילדים והוריהם חוויות מרגשות, יש גם כמה וכמה בתי מלון שמותאמים במיוחד עבור משפחות וצרכיהן.

אם אתם מעוניינים לקחת את כל המשפחה לאחד מהאיים היפים ביותר של תאילנד, מומלץ לבחור באחד מבתי המלון למשפחות המשתלמים ביותר בפוקט, שמספקים לילדים הרבה עניין ופעילויות ולהורים הרבה נחת ושקט

שוקלים לשכור רכב בפוקט? ערכנו עבורכם כתבה מיוחדת עם השוואת מחירים וטיפים מיוחדים שיחסכו לכם מאות שקלים – חובה לקרוא לפני השכרת רכב בפוקט

טיולים מאורגנים לתאילנד

ריזורטים מומלצים לטיול משפחות בפוקט

אתר הנופש והספא הילטון פוקט ארקדיה  – Spa & Hilton Phuket Arcadia Resort

הילטון פוקט ארקדיה ממוקם באיזור קארון – Karon, זהו אתר נופש (ריזורט) מהמם המשתרע על פני שטח של כ-300 דונם, הכולל בתוכו מפלי מים וחופים זהובים, מנוקד בגנים טרופיים שופעים ומוקף בהרים,  בליבו של חוף קארון, 45 דקות נסיעה מנמל התעופה פוקט. המלון מתגאה בחדרי דה-לוקס בסיגנון הילטון  וסוויטות מלכותיות, כאשר כל החדרים מציעים מרפסות עם נוף לים או לגנים. הדגים ופירות הים הטריים והקוקטיילים המפורסמים של מסעדת Sails זכו במספר פרסים  קולינריים נחשבים, ובמסעדת תאי תאי הרומנטית מוגש אוכל תאילנדי ברמה גבוהה מאוד.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אתר הנופש והספא JW מריוט פוקט – Spa & JW Marriot Phuket Resort

אם אתם טסים לפוקט בעונות הגשומות, כדאי לכם לשקול ברצינות את המריוט, אתר נופש מושקע המכיל את כל מה שמשפחות יכולות לבקש לחופשה שמשלבת בין מנוחה לפעילויות כייפיות – בכל תנאי מזג אוויר. מבקרים רבים הצביעו על כך שלמרות גודלו העצום של המריוט מנהליו ומעצביו הצליחו לשמור על מגע אישי, באופן מפתיע ונעים. החדרים המאובזרים בכל הדרוש נוחים ומרווחים, כאשר הקטן שבהם בגודל 47 מ"ר, ובכל חדר יש מרפסת ואזור "סאלה" (sala) – אזור ישיבה מוגבה בסגנון התאילנדי.החדרים בעלי העיצוב העכשווי כוללים מרפסות ומקררי מיני, בעוד שבווילה תמצאו בריכה פרטית.

המריוט אחד מאתרי הנופש היוקרתיים ביותר בפוקט והמחירים בו יקרים בהתאמה, החוף הטרופי והשירות הידידותי נחשבים מעולים.  המריוט מתהדר בשלוש בריכות שחייה ברמה גבוהה, ספא יוקרתי, ו-12 מסעדות וברים ייחודיים. מבחינת מיקום, המריוט צמוד לחוף מאי קאו בצפון מערב פוקט ליד הפארק הלאומי הימי סירג'ינאת (Sirjinath Marine National Park) ושמורת צבי הים, 15 דקות צפונית לנמל התעופה של פוקט, יש ממנו גם גישה נוחה למחוז פאנג נגה (Phang Nga) השכן. המיקום נוח עבור הגעה לטיסה, אבל קצת מרוחק מהמוקדים ופחות נוח עבור אלה שמתכוונים לטייל הרבה ו"לקרוע" את פוקט.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אתר הנופש סנווינג – קמאלה ביץ' – Sunwing Resort – Kamala Beach

סנווינג ריזורט, הפרוס לאורך שטח חוף ים גדול, הוא ריזורט משתלם ברמת מחיר בינונית וממוקם באזור קמלה Kamala, איזור מבודד יחסית בפוקט. הריזורט מיועד בעיקר למשפחות של הורים וילדים צעירים. החדרים הם גדולים ופשוטים אבל נוחים, ורבים מהחדרים מצויידים במיטות תינוק ועגלות תינוקות. יחסית לריזורטים יקרים יותר יש בסנווינג פחות אטרקציות אבל יש בו שפע של אפשרויות שחיה, מכון כושר וחנות מרכול.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

פולמן פוקט ארקדיה ניית'ון ביץ' – Pullman Phuket Arcadia Naithon Beach

אתר חמשת הפנינים פולמן פוקט ארקדיה הוא ריזורט גדול, מבודד ועצמאי באזור ת'לנג Thalang District של פוקט,  איזור פחות מתוייר שהגישה אליו היא באמצעות כביש יחיד ומפותל שבאמצעותו מגיעים גם לחוף ניית'ון ולפארק הלאומי.   הריזורט חביב על זוגות ומשפחות שמתכננים חופשה בפוקט לכמה ימים של רגיעה בנוחות ובפינוק.

יש בפולמן פוקט 6 ברים ומסעדות, ספא יוקרתי ומשחקייה מושקעת לילדים. בנוסף הוא ידוע בשל החוף הטבעי המהמם ביופיו, אבל הים עלול להיות גועש בתקופות מסויימות בשנה, והמדרגות התלולות המובילות לחוף יכולות להקשות על ילדים קטנים. הנסיעה אל היעדים התיירותיים של פוקט טאון נמשכת לפחות 45 דקות והמלון רחוק מאתרים אחרים, אבל הוא נמצא רק כעשר דקות נסיעה מנמל התעופה פוקט.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אתר הנופש והווילות סנטרה גראנד ווסט סאנדס, פוקט Centara Grand West Sands Resort & Villas Phuket Phuket, Thailand

אם הייתם נותנים לילדיכם לבחור ריזורט בםוקט הם בוודאי היו בוחרים ריזורט שיש בו פארק מים משל עצמו. הסנטרה גראנד הוא בדיוק ריזורט כזה,הוא אתר נופש הממוקם על חוף הים, עם פארק מים חיצוני, בריכת אינפיניטי ומסעדות רבות ומגוונות.  חדרי המלון מגוונים ונעים בין חדרים משפחתיים עם מיטות קומותיים – לווילה עם בריכה פרטית מקסימה.  הוא אחד מאתרי הנופש של חברת Centara, הידועים בכך שהם תמיד ידידותיים במיוחד למשפחות. האירוח כאן כולל חיבור אינטרנט, חניה, מגש פירות בהגעה לחדר, ושירות הסעות. המיקום של סנטרה, קרוב לנמל התעופה פוקט, נוח להגעה, אך מצד שני רעש המטוסים עלול להפריע לפעמים, והסנטרה רחוק יחסית ממוקדי הבילוי האחרים בפוקט. חסרונות נוספים של הסנטרה הם בעיות שדהיו בעבר בניקיון החדרים וצפיפות רבה במזנון ארוחת הבוקר.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

ריזורט הולידיי אין פוקט, פטונג, Holiday Inn Resort Phuket, Patong

ההולידיי אין פוקט בפטונג הוא מלון שונה וראוי לציון, המחולק לשני חלקים שונים זה מזה מאוד. החלק הקטן יותר נקרא ה- Busakom והוא מתאפיין בעיצוב מיוחד במינו ויוקרתי המשלב אלמנטים תאילנדיים ואלמנטים מודרניים בחדרי סטודיו מרווחים ובווילות אירוח. החלק המרכזי והגדול של הולידיי אין פוקט שם דגש על נוחות ופחות על עיצוב, והוא מיועד למשפחות וקבוצות. ההולידיי אין פוקט נחשב ע"י מבינים למלון מצטיין ומנוהל למופת, שהשירות הניתן בו מעולה והמחירים תחרותיים ומאוד משתלמים יחסית לתמורה.

שירותי המלון כוללים  ספא ברמה בינלאומית, מכון כושר, מועדון, ושיעורי התעמלות במים. בהולידיי אין נמצאת גם מסעדת הסטייקים Sam’s Steakhouse הנחשבת למסעדה הטובה ביותר בפטונג. בנוסף, יש בו גם מסעדות איטלקיות המותאמות לילדים עם פיצות ופסטות, מסעדה תאילנדית ומסעדה מגוונת עם מטבח בינלאומי, כולן ברמה גבוהה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

 

אתר הנופש החופי לה מרידיאן פוקט – Le Meridien Phuket Beach Resort

אתר החוף לה מרידיאן פוקט מתהדר ב-417 חדרים ו-54 סוויטות פאר, כולם מצויידים בכל האביזרים המפנקים, עם שירותים אקסטרה מפנקים כמו מיזוג מופעל אישית, חדרי אמבטיה צמודים לחדר השינה, מיני בר מלא, כספת, נעלי בית וחלוקים, טלויזיה בלווין עם מסך שטוח, נגן די.וי.די, מוצרי אמבטיה מושקעים ועוד. הלה מרידיאן ממוקם סביב המפרץ היפהפה Relax – חוף עוצר נשימה ויוקרתי מעט צפונית לקארון ביץ', כמה דקות נסיעה מפטונג. זהו אזור האטרקציות של פוקט, עם המון מסעדות, חיי לילה ואזורי קניות מרהיבים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אתר הנופש והספא פוקט מריוט, מרלין ביץ' פטונג, קאתו, פוקט – Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach

הפוקט מריוט הוא ריזורט נופש על חוף הים הכולל  חדרי מלון עם מרפסות פרטיות הכוללות אזורי ישיבה, בכל החדרים יש מזגן וחדרי שירותים גדולים עם מקלחות ואמבטיות נפרדות, אך מבחינת עיצוב ופאר, לא מדובר בחדרי מלון מושקעים במיוחד. חיסרון נוסף של המלון הוא מיקומ מרוחק יחסית, עשר דקות נסיעה ממרכז פטונג, ולמעשה אין בקרבתו אתרים שאליהם ניתן להגיע ברגל. אך מדובר בריזורט עצום בן 414 חדרים, עם חוף ים פרטי,  מספר בריכות שחייה (כולל בריכת פעוטות ובריכת ילדים רדודה עם מגלשה), ספא, מגרשי טניס, מרכז כושר, ומספר ברים ומסעדות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מרלין ביץ'  –  Merlin Beach

אתר הנופש מרלין ביץ'  צופה על הקצה הדרומי של חוף פטונג, לאורך החוף המערבי הססגוני של פוקט. הריזורט הגדול יפה ומוקף בגבעות, תופס רצועת חוף ארוכה במיוחד כאשר הוא מגיע עד החוף בצידו המערבי, אך משקיף גם על פטונג. מגוון החדרים, שיכול להתאים למיגוון סוגי משפחות, כולל 42 זוגות של חדרי דה-לוקס כפולים ומחוברים בגודל 42 מ"ר לחדר, חדרי Superior בגודל 41 מ"ר (14 זוגות של חדרים מחוברים), 42 חדרי פרמיום דה-לוקס הפונים לחוף, חדרים עם גישה לבריכה, 6 סוויטות מרלין בגודל 82 מ"ר, וסוויטה נשיאותית אחת בשטח 113 מ"ר (כולל מרפסת).

השירותים בחדרים כוללים מיזוג מופעל אישית, כספת, חדר אמבטיה צמוד לחדר עם מוצרי אמבטיה, מקלחת ואמבטיה נפרדים, טלפון עם חיוג בינלאומי, כלי מיטה וכריות איכותיים, מגוון רב של אפשרויות שינה, מרפסת פרטית, דלת אלקטרונית עם גישת כרטיס, טלויזיה בלווין, חלוקי רחצה, בקבוקי מים מטעם המלון המחולקים מדי יום,  ועוד.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלונות בפוקט
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל