השכרת רכב בתאילנד

השכרת רכב בפוקט תאילנד – טיפים חשובים

מתכננים חופשה בפוקט ושוקלים לשכור רכב ולטייל באי התאילנדי האקזוטי? הכתבה הבאה כוללת טיפים חשובים על השכרת רכב בפוקט שיחסכו לכם מאות שקלים והרבה מאוד כאבי ראש – כולל השוואת מחירים בין חברות השכרת הרכב השונות בפוקט שתסייע לכם לאתר את המחירים הטובים ביותר וגם אזהרות וטיפים בעניין נהיגה בפוקט ותאונות דרכים (כולל סרטון וידאו המתעד נהיגה בפוקט שיסייע לכם להחליט אם זה בשבילכם)

השכרת רכב בפוקט יכולה להיות זולה יותר בעשרות אחוזים באמצעות מנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל אשר מתעדכן אוטומטית במחירים מול כל חברת השכרת רכב בפוקט הנחשבת לאמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית. השימוש במנוע השוואת המחירים פשוט ויחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת השכרת רכב בפוקט – ראשית, מלאו את הטופס: בשדה ארץ ביחרו את תאילנד ולאחר מכן בשדה עיר ביחרו את phuket ואחר כך את תחנת האיסוף אלייה תירצו להזמין השכרת רכב בפוקט – או שדה התעופה של פוקט או הרובע המסחרי פאטונג. לסיום, הכניסו את התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בפוקט וליחצו "חפש" ואז ביחרו את המחיר הזול ביותר עבור דגם הרכב שאתם מעוניינים לשכור

השכרת רכב בפוקט בתאילנד- מנוע חיפוש והשוואת מחירים


קריאה נוספת:

חופשה בפוקט עם ילדים – אטרקציות והמלצות

מלונות מומלצים בפוקט למשפחות עם ילדים

תאילנד עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות

השכרת רכב בתאילנד (היבשתית)

סים לתאילנד ותקשורת במהלך החופשה

 

השכרת רכב בפוקט – מידע חשוב

השכרת רכב או אופנוע באי פוקט Phuket היא דרך יעילה וזולה לטייל באי התאילנדי הידוע ולראות גם את אתרי הטבע והכפרים האותנטיים המרוחקים מנתיבי התיירים באי. יחד עם זאת, בהתחשב בהרגלי הנהיגה הגרועים של רוב הנהגים בפוקט, ובתאונות המתרחשות כתוצאה מכך מדי שנה, יש לקחת בחשבון את הסיכונים הכרוכים בנהיגה עצמית. הרגלי הנהיגה בפוקט הם תאילנדיים קלאסיים, מה שאומר שהנהגים מתעלמים מהכללים ונוהגים תמיד קדימה, בכל מחיר, כדי שזרם התנועה ימשיך. כמו כן, התקנת רמזורים בשנים האחרונות בפוקט רק הפכה את המצב לעוד יותר גרוע.

כמובן, קל יותר לנהוג בפוקט אם אתם רגילים לנהוג בצד שמאל של הכביש כי בפוקט כמו בשאר תאילנד נוסעים בצד שמאל, הצד ההפוך לעומת ישראל. היו מודעים לכך שנהגי אופנוע רבים נוהגים לנסוע בצד הלא נכון של הכביש כדי להתקדם יותר מהר, ועקיפות פראיות הן דבר רגיל בכבישי פוקט.

טיולים מאורגנים לתאילנד

בגלל המאפיינים הגיאוגרפיים של פוקט, הכבישים  סלולים על גבעות והראות לקויה. בעקבות זאת, ממוצע התאונות השנתי בפוקט גבוה, ומקרי הפציעה והמוות גבוהים מהממוצע. יותר מ-10 אלף בני אדם נפצעים מדי שנה, ויותר מ-250 נהרגים כתוצאה מתאונות דרכים בפוקט. בתשעים אחוז מהתאונות בפוקט מעורבים אופנועים. כדאי לנקוט בנהיגה מאוד זהירה בפוקט ולשים לב לאופן הנהיגה של המקומיים. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בפוקט שיסייע לכם להתכונן:

הנהיגה בפוקט תחת השפעת אלכוהול הינה בלתי חוקית ומאוד מסוכנת, והנהיגה בשעות הלילה גם מגבירה את הסיכון לתאונות. גם אם אתם צלולים, הרבה מהנהגים האחרים אינם. עמדות בדיקה מוצבות לאורך הכביש לפעמים, ועמדות בדיקה ניצבות באופן קבוע בקצה הצפוני ביותר של כביש חוף פטונג (Patong Beach Road), ב- Chalong Circle ובקצה הצפוני של חוף קארון (Karon Beach).

השכרת רכב בד"כ עולה בין 1,000-2,000 באט אם אתם הולכים על רכב חסכוני כמו טויוטה VIOS (התרחקו מהג'יפים). חברות השכרת רכב רבות בפוקט נמצאות באזור שדה התעופה. לחברת Avis למשל יש עמדה בתוך שדה התעופה של פוקט, בעוד חברות השכרת רכב נוספות כמו Hertz ,Phuket Taxi, National  ו- Sixt  נמצאות במרחק הליכה מהטרמינל, מעבר לכביש. חברות מקומיות בעלות מוניטין כמו Braun Car Rentals ו- Phuket Airport Transfer מציעות לפעמים מחירים מעט יותר זולים. את המחירים המשתלמים ביותר תמצאו דרך מנוע השוואת המחירים שבדף זה.

הקפידו לבדוק את רמת הביטוח שמגיעה עם הרכב המושכר משום שחברות מקומיות רבות טוענות שהן מספקות ביטוח "מלא" כשלמעשה זהו ביטוח מאוד בסיסי. עליכם לשאת עמכם רישיון נהיגה בתוקף. הקנס עבור נהיגה ללא רישיון הוא 500 באט.

מחירי ההשכרה של אופנועים וקטנועים מתחיל בסביבות 200 באט ליום, ויורד ל-150 באט ליום להשכרה של מעל שבוע. אע"פ שחובה על הנהגים והנוסעים לחבוש קסדות, הרבה פעמים המקומיים מתעלמים מהחוק הזה, אבל תיירים לעיתים קרובות נעצרים ונקנסים בסך של 300-500 באט (מעין שיטה לרמות תיירים, משום שהקנס הרשמי לנהיגה ללא קסדה הוא 200 באט).  שוטרים לפעמים בודקים את רישיון האופנוע שלכם, ואם אין לכם את סוג הרישיון הנכון, תיאלצו לשאת בקנס בתחנת המשטרה. יש לכם פחות סיכוי להיעצר אם אתם חובשים קסדה.

ביטוח אופנועים בד"כ לא כולל שום ביטוח או ביטוח שולי ביותר, כך שיש לנקוט זהירות אם אתם בוחרים ללכת על האופציה הזו.

השכרת רכב בפוקט
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל