חרונינגן - בתי מלון מומלצים

10 בתי מלון מומלצים בחרונינגן למשפחות

רשימת מלונות מומלצים בחרונינגן למשפחות עם ילדים המתכננות טיול בהולנד הכולל לינה בכרונינגן, אחת הערים הגדולות בהולנד – בכתבה זו תמצאו 10 מלונות בחרונינגן והסביבה שמשפחות עם ילדים מרגישות בהן נוח במיוחד והם זוכים לביקורות מצויינות. כל אחד מבתי המלון המומלצים בכרונינגן מציע למשפחות משהו קצת שונה – החל ממטבח מאובזר ועד למיקומים מעולים ליד אטרקציות בחרונינגן למשפחות

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

הרשימה כוללת מלונות בחרונינגן במיגוון רחב של רמות מחיר, דירוגי כוכבים ומיקומים בתוך כרונינגן, ואף בתי מלון מומלצים מחוץ לכרונינגן, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא מיקומים גבוהים במיוחד ברשימות מלונות מומלצים בחרונינגן עם ילדים אשר נערכים באינטרנט, ומתבססים על הצבעות של משפחות מכל העולם אשר שהו בכרונינגן עם ילדים בחופשה משפחתית

טיול בהולנד עם ילדים – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בהולנד – השוואת מחירים והמלצות למטייל

תחבורה בהולנד – מדריך למטייל

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיול משפחות

טיסות לאמסטרדם – השוואת מחירים ותנאים בחברות תעופה

סים או eSIM להולנד

מלונות מומלצים בהולנד למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים בחרונינגן למשפחות עם ילדים

מלון NH חרונינגן – NH Groningen Hotel 

NH חרונינגן, מלון בכרונינגן בדירוג 4 כוכבים הנמצא מרחק הליכה קצר ממרכז כרונינגן, מציע למשפחות לינה בכרונינגן ביחידות אירוח נוחות ומטופחות עם אינטרנט אלחוטי ללא עלות נוספת, מיזוג אוויר, חדר רחצה פרטי ושולחן עבודה.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר שופעת. אורחים נהנים גם ממטעמים אזוריים, מאפים ומשקאות במסעדות המלון. בר NOsH הוא בחירה נהדרת להתרגע בו עם יינות, מיצים מרעננים ועוד. תוכלו להגיע למגדל מרטיני ולגרוטה מרקט תוך 5 דקות של הליכה מהמלון. בסמוך תוכלו גם למצוא רחובות מלאי מסעדות, בתי קפה אלגנטיים וחוויית קניות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון קורפס דה גארדה – Hotel Corps de Garde 

קורפס דה גארדה, מלון בדירוג 3 כוכבים השוכן במבנה מונומנטאלי בתעלת חרונינגן, מרחק 500 מטרים בלבד מכיכר גרוט מארקט. במלון יש חדרי אירוח מעוצבים באופן ייחודי, הכוללים אינטרנט אלחוטי חינם. חדרי העיצוב מעוצבים בנפרד וכוללים תקרות עם קורות עץ, חלונות גדולים, טלוויזיה עם חיבור לכבלים, חדר רחצה ובהם מוצרי טיפוח בלא תשלום ופינת ישיבה. המלון זוכה לציונים גבוהים ברשימות בתי מלון מומלצים בחרונינגן למשפחו עם ילדים.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר בטרקלין וכן ארוחת בוקר קטנה. תוכלו לבחור להתפנק בבראסרי עם כריכים מפנקים במיוחד לארוחת הצהריים. במלון יש גם ספריה בה תוכלו להירגע עם כוס קפה וספר טוב.

תיאטרון סטאדסשאוואבורג (Stadschchouwburg) מרוחק 700 מטרים בלבד מהמקום ואילו אולם הקונצרטים אוסטרפורט (Oosterpoort) ניצב במרחק הליכה של 1.4 קילומטרים משם. רחוב השופינג הרסטראט (Herestraat) מרוחק 450 מטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון Fletcher Familiehotel Paterswolde

פלטשר פמיליהוטל פטרסוולדה, מלון מפואר בחרונינגן בדירוג 4 כוכבים, ניצב במיקום אסטרטגי למטייל לצידן של בריכות פטרסוולדסה (Paterswoldse) ומציע חדרי אירוח המעוצבים בטוב טעם, מעוטרים בחום ומעניקים נוחות לשהייה נהדרת. במועדון הבריאות תיהנו מגישה לבריכה יפה, מרכז כושר וסאונה – בלא תשלום נוסף. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוגי מלונות מומלצים בכרונינגן עם ילדים.

התחילו את יומכם עם ארוחת בוקר מפתה או דווקא עם ישיבה במרפסת עם משקה צונן ואהוב. החניה חינם לנוחיות האורחים. המלון מציע מגרש טניס הזמין עבור האורחים שמעוניינים לנוע ולהזיע. אפשר לשכור אופניים במלון על-מנת לתור את הסביבה הירוקה באזור או דווקא לסקור את מרכז העיר התוסס.

יתרה מכך, המלון הוא בעל מיקום אסטרטגי עבור טיולי תרבות והיסטוריה; ניתן לבקר במוזיאונים שונים או לבקר במרכז גידול כלבי ים בפיטרבורן. מקום האירוח הזה מומלץ למשפחות לשהייה מהנה יותר באזור הציורי הזה של כרונינגן והולנד, לפי דירוגי בתי מלון בכרונינגן למשפחות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בית דירות אפרטמנטס חרונינגן Best Western Apartments Groningen Centre 

אפרטמנטס חרונינגן, מלון דירות נופש ליד מרכז חרונינגן – 850 מטר מכיכר גרוטה מארקט, כולל 4 דירות נופש בשירות עצמי עם טלוויזיה שטוחת מסך ואינטרנט אלחוטי חינם.

כל דירה כולל גם פינת ישיבה עם כיסאות וספה, חיבור לכבלים, חדר רחצה צמוד ומטבח המאובזר בתנור גז, כלי מטבח הנדרשים לבישול ואמצעים להכנת שתייה חמה – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בכרונינגן עבור משפחות עם ילדים.

אורחים יכולים גם ליהנות מארוחת בוקר במלון שמול בית הדירות, Hampshire Hotel. מרכז העיר כולל מגוון מרשים של מסעדות. מוזיאון חרונינחר (Groninger) ממוקם 800 מטרים ממקום האירוח ואילו תחנת הרכבת ממוקמת 850 מטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בתי מלון ליד חרונינגן (מחוץ לחרונינגן)

מלון קארסטן – Hotel Karsten 

קארסטן, מלון מומלץ ליד כרונינגן בדירוג 3 כוכבים, מציע טראסה מחוממת ואינטרנט אלחוטי חינם בעיירה הכפרית נורג (Norg) – מרחק נסיעה קצר מכביש A28. האזור מציע שבילי אופניים ומסלולי הליכה חביבים למדי.

החדרים במקום כוללים טלוויזיה שטוחת מסך ומרפסת או טראסה. ניתן לארגן מיטות ארוכות בבקשה מראש.

הטרקלין כולל אח ומציע חוויית ישיבה מרגיעה עם כוס קפה ופאי תפוחים תוצרת בית. במסעדה תוכלו להתפנק על ארוחת צהריים וארוחת ערב. יש במקום מקומות חניה חינם וגם צריף לאכסון אופניים. תחנת האוטובוס ווסטינד (Westeind) נמצאת במרחק 2 דקות הליכה ומציעה חיבורים ישירים לאסן (Assen) ולכרונינגן.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון רסטורנט דה קונינגשרברג – Hotel Restaurant De Koningsherberg 

רסטורנט דה קונינגשרברג, מלון בדירוג 3 כוכבים, בכפר השקט אנלו (Anloo), ממוקם בפארק לאומי דרנטצ'ה אה (Drentsche Aa), הכולל גם את הגיאו-פארק "the Hondsrug" הראשון מסוגו בהולנד.

החדרים כוללים חדר רחצה פרטי וטלוויזיה. חנייה זמינה חינם לאורחים במגרש החניה של המלון. במלון מוגשות מנות נדיבות מהמטבח ההולנדי המסורתי.

המלון משמש נקודת יציאה אידיאלית לטיולי הליכה ואופניים באזור היפהפה שמסביב. ניתן להגיע לעיר כרונינגן בנסיעת רכב של 20 דקות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בתי נופש דה הורייזן – De Horizon, slapen in hutten 

דה הורייזן, בתי נופש הממוקמים בקלוסטרבורן (Kloosterburen) שבאזור הכפרי של כרונינגן. אינטרנט אלחוטי זמין חינם.

בכל בקתה תמצאו חדר רחצה צמוד עם שירותים, כמו גם מטבחון – יתרון משמעותי לעומת מלונות בכרונינגן עבור משפחות. הבקתה מציעה נוף לגן וטראסה פרטית עם ריהוט, כאשר חלקם כוללים גם תנור עצים.

בתי הנופש ממוקמים בסמוך לשפת אגם וואדנזי (Waddenzee) – אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. אורחים נהנים ממבחר פעילויות בסביבה או באתר, כולל שיט קיאקים ורכיבה על אופניים. חנייה חינם זמינה במקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון מרנלנד ווינסום – Hotel Marenland Winsum 

מרנלנד ווינסום, מלון בדירוג 3 כוכבים בווינסום הסמוכה לחרונינגן, מרחק קילומטר מבודד מתחנת הרכבת, מציע חדרי אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה בכבלים, קומקום חשמלי, פינת ישיבה, נגן תקליטורים וחדר רחצה צמוד עם מקלחת.

במקום תמצאו גינה, טראסה ומתקני ברביקיו למשפחות. עוד במקום: מגרש טניס, מתקני ספורט ימי, שירות שמירת חפצים וחדרי פגישות. משפחות המגיעות אל כרונינגן עם ילדים יכולת ליהנות ממגוון פעילויות בסביבה או באתר עצמו, כולל שיט קאנו ורכיבה על אופניים. חניה זמינה לאורחים בלא תשלום.

חרונינגן מרוחקת 14 קילומטרים מהמלון, ואילו לאוורזמייר מרוחקת 19.5 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון בסט ווסטרן סיטי – דה יונגה – Best Western City Hotel de Jonge 

בסט ווסטרן סיטי – דה יונגה, מלון מומלץ ליד כרונינגן בדירוג 4 כוכבים, ממוקם במרכז מתחם קניות באסן (Assen), מרחק 30 דקות נסיעה בלבד מכרונינגן, מציע מסעדה ובה טראסה מרווחת.

בפאב הביתי, Beffeater ובמסעדה בה מוגשות מנות משובחות, תוכלו ליהנות מסביבה רוגעת לנשנוש ולמשקה. מזנון ארוחת בוקר וארוחת בוקר אנגלית מוגשות כל יום במקום. בכל חדר אירוח תמצאו פינת ישיבה מרגיעה, טלוויזיה וחדר רחצה צמוד.

בסביבת המלון תגלו שפע רב של מסלולי רכיבה על אופניים ומסלולי טיול. תחנת הרכבת של העיירה מרוחקת 5 דקות הליכה מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

אתר קמפינג הרברג דה הלבורוס – Herberg De Helleborus

הרברג דה הלבורוס, אתר קמפינג באנגלברט – מרחק 6 קילומטרים ממגדל מרטיני ו-4.3 קילומטרים מאצטדיון יורבורג. המקום מספק מתקני ברביקיו, אינטרנט אלחוטי חינם וטראסת שמש.

המקום כולל אמבט עיסוי גדול עבור קבוצות של 7 אנשים לפחות. ניתן גם ליהנות ממשקאות (לא אלכוהוליים). אפשר לקבל ארוחות צהריים ארוזות ולהשתמש במטבח החיצוני. ניתן לחילופין לקבל ארוחה בריאה.

האתר הוא מרכז פרמקלצ'ר עם גינת יער על שטח של דונם בודד. ניתן להבעיר מדורה באתר. במרחק 5 דקות הליכה תמצאו בריכה עונתית חיצונית. מרכז Centrum Beeldende Kunst מרוחק 5 קילומטרים מהאתר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל