ברוז' בתי מלון מומלצים

ברוז' בלגיה – 10 בתי מלון מומלצים עם ילדים

מתכננים חופשה בברוז' עם ילדים? העיר ההיסטורית והמרתקת שבבלגיה מושכת אלייה מיליוני תיירים, ויש הרבה מלונות טובים בברוז' אך חלק מבתי המלון בה מיועדים בעיקר לצעירים ולזוגות ולא למשפחות עם ילדים. כדי להקל עליכם את הטיול המשפחתי בברוז' אספנו עבורכם רשימה של בתי מלון מומלצים בברוז' המתמחים באירוח משפחות וזכו לציונים גבוהים ממשפחות שהגיעו אל ברוז' עם ילדים

      הזמנת דילים לבריסל        |        הזמנת טיולים מאורגנים לבלגיה

כאשר מגיעים אל ברוז' (בלגיה) עם ילדים כדאי לבחור אחד מהמלונות ברשימה זו, הנחשבים כמומלצים במיוחד לאירוח משפחות עם ילדים, וכוללים חדרים משפחתיים ועוד שירותים למשפחות. הרשימה מתבססת על דירוגי בתי מלון מומלצים בברוז' למשפחות עם ילדים המופיעים באתרי תיירות בינלאומיים.

חופשה בבלגיה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בבלגיה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בבלגיה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות זולות לבריסל בירת בלגיה – השוואת מחירים, טיפים ועצות

סים ו-eSim לבלגיה – מידע וטיפים למטייל

כדורגל בבלגיה – כרטיסים לליגה הבלגית

10 מלונות מומלצים בברוז' למשפחות עם ילדים

מלון דיוקס פאלאס Hotel Dukes' Palace Brugge 

דיוקס פאלאס, בית מלון בברוז' בדירוג 5 כוכבים, שוכן במבנה מן המאה ה-15, שבעבר שימש כבית מגורי דוכס – מרחק 280 מטרים מהשוק. אורחי המלון נהנים מספא, חדרי אירוח אלגנטיים עם עיצוב קלאסי ומתקני יוקרה ברמת דה-לוקס. המלון זוכה לציון 8.9 בדירוגי מלונות מומלצים בברוז' עם ילדים.

החדרים שבחלק המרכזי של הטירה כוללים תקרות גבוהות ואלמנטים מקוריים; בכל החדרים תמצאו מערכת מיזוג, שולחן עבודה, מיני בר וחדר רחצה מרווח עשוי שיש.

בימות הקיץ תוכלו ליהנות מתה של אחר הצהריים על הטראסה שמשקיפה לגן הגדול. בבר המלון, שבו לכם על כורסאות נוחות והתענגו על קוקטיילים וקפה באווירה בלתי רשמית. במסעדת Dukes תוכלו לגלות טעמים חדשים במנות בלגיות אותנטיות עשויות מרכיבים עונתיים. הספא כולל סאונה, מרחץ אדים וחדר כושר; כמו כן, מגוון עיסויים מרגיעים זמינים עבורכם.

בחיינהוף (Beguinage), אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, מרוחק 10 דקות הליכה בלבד מהמלון ואילו מוזיאון חרונינגה (Groeninge) נמצא רק 650 מטר ממנו. לרשותכם עומד חניון תת קרקעי מאובטח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פורטינרי Hotel Portinari 

פורטינרי, מלון מומלץ בברוז' בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 750 מטרים בלבד מכיכר השוק המרכזית, בה נמצא מגדל הפעמונים של ברוז' ו-2 דקות הליכה בלבד מאולם ההופעות זאנד, ומוקף מבחר גדול של מסעדות. במלון יש חנייה קרקעית וטראסה. תוכלו ליהנות במלון מאינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחיו.

כל חדר כולל מערכת מיזוג, מיני בר וטלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לכבלים, כמו גם חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה. מדי יום מוגשת במלון ארוחת בוקר עשירה. בתום יום מתיש של טיולים, יוכלו האורחים להתרגע להם בטרקלין המלון או בבר, תוך התענגות על משקה צונן או בירה בלגית איכותית.

מתחם הקניות מרוחק 10 דקות הליכה בלבד מהמלון, בדומה לתחנת הרכבת של העיר. עיירות הנופש שעל החוף, בלקנברג, זבריחה וקנוקה-הייסט, נמצאת בטווח של 25-16 קילומטרים מהמלון. אל גנט (Ghent), העיירה ההיסטורית, תוכלו להגיע תוך 35 דקות של נסיעה מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ארגון Hotel Aragon 

ארגון, בית מלון במרכז ברוז' בדירוג 4 כוכבים ששופץ לאחרונה, מציע חדרים ודירות מרווחים במרכזה של ברוז' – מרחק 100 מטר מכיכר השוק. מדי יום מוגשת בו ארוחת בוקר מפנקת, ואילו אינטרנט אלחוטי זמין בכל שטחי המלון.

כל חדר מעוצב בצבעים חמימים וכולל פרטי ריהוט מודרניים. כמו כן, תמצאו בכל חדר טלוויזיה שטוחת מסך, אמצעים להכנת שתייה חמה, סלון , מטבח מאובזר במיוחד – יתרון משמעותי עבור משפחות לעומת בתי מלון בברוז' בד"כ – טלוויזיות בכל חדר השינה וחדר רחצה ובו מוצרי טיפוח יוקרתיים. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוג מלונות מומלצים בברוז' למשפחות עם ילדים.

במזנון ארוחת הבוקר תוכלו ליהנות ממגוון יפה של לחמים טריים ומוצרים אחרים. ניתן גם למצוא כמה מסעדות בסמוך. במלון מוצע מספר קטן של מקומות חנייה; הוא נמצא בסמיכות לחניון הציבורי De Biekorf.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גרנד הוטל קסלברג ברוז' – Grand Hotel Casselbergh Brugge 

גרנד הוטל קסלברג ברוז', מלון מומלץ בברוז' בדירוג 4 כוכבים, שבו מתקנים מודרניים ואלמנטים היסטוריים, מרוחק 270 מטרים בלבד מה"חרוטה מרקט". המלון כולל מרכז בריאות ואינטרנט אלחוטי, ושוכן במרתפים מן המאה ה-16. המלון זוכה לציון 9.0 ברשימות בתי מלון מומלצים בברוז' למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח ממוזגים ובכל אחד מהם יש טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים, מיני בר ומתקנים להכנת קפה ותה. חלק מהחדרים ממוקמים בחלקו הישן של הבניין, בעוד שאחרים מצויים באגף המודרני יותר.

המלון נמצא 15 דקות הליכה בלבד מהבגווינאג  (Beguinage) וממבשלת De Halve Maan Brewery. תחנת הרכבת ברוז' נמצאת במרחק 20 דקות הליכה ממקום האירוח.

במרכז הבריאות של המלון יש חמאם טורקי, חמאם וסאונה, כמו גם מבחר טיפולי עיסוי להתרגעות וחדר כושר לניפוח שרירים. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר מרשים הכולל מאפים – בחדר האוכל המפואר. תמצאו במלון גם ספריה אלגנטית ואפילו בר הכולל אח ואלמנטים מקוריים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון טר ברוז' – Hotel Ter Brughe 

טר ברוז', בית מלון בברוז' בדירוג 4 כוכבים, הממוקם לאורך תעלה, מרחק 8 דקות הליכה בלבד מהגרנד מרקט וממגדל התצפית של ברוז'. גם רובע הקניות נמצא במרחק קצר מהמלון. המלון זוכה לציון 8.7 בביקורות על מלונות מומלצים בברוז' עם ילדים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במרתף עם קימור מרשים המשקיף אל המים. כל חדר כולל אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה ומיני בר, כמו גם חדר רחצה פרטי ובו מוצרי טיפוח חינם, מייבש שיער ואמבט. במזג אוויר נעים אפשר לשבת על הטראסה בחוץ או ללגום בירה מקומית קרה בבר. בלובי תוכלו להשתמש במחשב עם אינטרנט חינם.

המלון ממוקם ברובע סנט חיליס הרוגע, בסמוך לגשר אחוסטיינן  (Augustijnen) בן המאה ה-14. תחנת רכבת ברוז' ניצבת במרחק 7 דקות של נסיעה משם. שימו לב שהמבנה, בשל ערכו ההיסטורי, אינו כולל מעלית.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פארק ברוז' Brugge Parkhotel 

פארק ברוז', בית מלון במרכז ברוז' בדירוג 4 כוכבים השוכן במבנה מימי הביניים – מרחק 10 דקות הליכה בלבד מכיכר השוק על מגדל הפעמונים שלה, וכן מבזיליקת הדם הקדוש ומרובע השופינג האהוב, מציע שירותי השכרת אופניים ואינטרנט אלחוטי חינם, נוסף על שירותים רבים נוספים. המלון זוכה לציון 8.7 ברשימת מלונות מומלצים בברוז' למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין, כספת, מיני בר וחדר רחצה פרטי אם מקלחת או אמבטיה ומוצרי טיפוח חינם. חלק מהחדרים כוללים מרחב נוסף.

אורחים נהנים ממשקה מרענן על הבר. בבקשה מראש, ניתן לקבל את ארוחת הבוקר המפנקת בחדר. אפשר למצוא מבחר גדול למדי של מסעדות בסביבה המיידית של המלון.

המלון מרוחק קילומטר בודד מתחנת רכבת ברוז', ממנה ניתן להגיע לגנט (Ghent) לאחר 35 דקות של נסיעת רכבת. מוזיאון גרונינגה  (Groeninge)נמצא 1.4 קילומטרים מהמלון ואילו חוף הים ניצב לו במרחק 20 דקות נסיעה ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון NH ברוז NH Brugge 

NH ברוז', מלון מומלץ בברוז' בדירוג 4 כוכבים, מציע חדרי אירוח אלגנטיים הכוללים אינטרנט אלחוטי חינם. המקום נמצא במנזר לשעבר, על כביש הטבעת, עם אולם הקונצרטים מעבר לרחוב ובמרחק 850 מטר מתחנת הרכבת המרכזית של העיר. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי בתי מלון מומלצים בברוז' עם ילדים.

חדרי המלון מעוצבים בסטייל כפרי חמים ונעים וכוללים, כל אחד, חדר רחצה אלגנטי, אמצעים להכנת שתייה חמה, מערכת מיזוג, כספת וטלוויזיה עם חיבור לכבלים.  בתום יום עמוס, תוכלו להתפנק על משקה איכותי בגינה הנעימה או לקרוא עיתון יומי על הטראסה המרשימה. אפשר גם להתאמן בחדר הכושר על-מנת לתחזק את שרירכם, עם נוף לגינה. אם אתם שוכרים אופניים, תוכלו למקום אותם תחת סככת האופניים המאובטחת שבמקום.

Ter Boeverie, מסעדת המלון, מציעה תפריט הכולל מנות ייחודיות מהמטבח הצרפתי והבלגי, כמו גם מנות בינלאומיות. מזנון ארוחת בוקר עשיר מוגש מדי בוקר במקום. אורחים מוזמנים ליהנות מבירה בלגית איכותית בבר Bar Jan Breydel.

כיכר העיר המרכזית של ברוז', De Markt, ואתרי תיירות מעניינים נוספים במרכז ברוז' ההיסטורית, מרוחקים קילומטר אחד מהמלון. חניון ציבורי גדול עומד לרשותכם בחזית המלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פלנדרס – המפשייר קלאסיק Flanders Hotel 

פלנדרס – המפשייר קלאסיק, בית מלון בברוז' בדירוג 4 כוכבים, נמצא במקום מרכזי, אך שקט. הוא מציע אינטרנט אלחוטי חינם, בריכה מחוממת מקורה ומזנון ארוחת בוקר עשיר. המקום נמצא 650 מטרים בלבד מכיכר השוק המרכזית (Market Square). בית המלון זוכה לציון 8.4 בדירוגי מלונות מומלצים בברוז' עם ילדים.

כלל חדרי המלון כוללים טלוויזיה עם ערוצי לוויין בינלאומיים, חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם ומתקן להכנת שתייה חמה.

ארוחת הבוקר מוגשת מדי יום בחדר האוכל, ממנו ניתן ליהנות מנוף נהדר על הטראסה והבריכה. במזנון תוכלו ליהנות גם מלחם טרי אפוי, חזיר מבושל ופירות טריים. אפשר ליהנות מבירות בלגיות וגם מקוקטיילים צוננים בבר האתר. בקרבת מקום האירוח תוכלו לגלות מסעדות נהדרות רבות.

אולם הקונצרטים ממוקם כ-15 דקות הליכה מן המלון ואילו מוזיאון גרונינגה (Groeninge) ממוקם 10 דקות הליכה בלבד ממנו. תחנת רכבת ברוז' נמצאת 2 קילומטרים בלבד מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ז'אן בריטו Hotel Jan Brito – Small Elegant Hotels 

ז'אן בריטו, בית מלון עטור פרסים בדירוג 4 כוכבים ובעל קסם היסטורי במרכזה של ברוז' – מרחק 500 מטר משוק גרוטה (Grote), מציע חדרים מפוארים ואינטרנט אלחוטי חינם. המקום שימש בעבר כבית מגוריה של הברונית de Geiy. יש בו גם חצר שקטה ושלווה, מאפיינים היסטוריים מקוריים ואח בבר. המלון זוכה לציון 8.1 בהמלצות על בתי מלון בברוז' למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל מיזוג אוויר, עיצוב ייחודי, אווירה קלאסית, מיני בר מצוי כהלכה וטלוויזיה מחוברת ללוויין. מוזיאה ברוז' ומבנה העירייה ממוקמים 5 דקות הליכה מהמלון, בעוד שתחנת רכבת ברוז' נמצאת 1.5 קילומטרים מהמקום. אפשר להסתייע בשירות השכרת האופניים במלון ולטייל בסביבה.

בגינה שבחצר עומד לו עץ אלון בן 200 שנים – ויש גם פינת ישיבה. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר בספרייה לשעבר ששימשה את הברונית. פינת כושר, סאונה וחמאם נמצאים בביתן הגן שנפתח לאחרונה במלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רוזנבורג ברוז – Rosenburg Hotel Brugge

רוזנבורג ברוז', מלון בברוז' בדירוג 4 כוכבים הממוקם במיקום אידיאלי לאורכה של תעלה שלווה, בסמיכות לאטרקציות תיירותיות מרכזיות בברוז' – אידיאלי לסיורים בעיר. המלון זוכה לציון 8.6 ברשימת מלונות מומלצים בברוז' עם ילדים.

החדרים המרווחים המתאימים למשפחות המגיעות אל ברוז' עם ילדים כוללים מתקני נוחות חדישים – לטובת שהייה רוגעת ובלתי נשכחת. בשעות בוקר אפשר ליהנות ממזנון ארוחת בוקר משובח במסעדת Orangeire – עם הנוף לגן הוורדים.

בר המלון הוא מקום אידיאלי להתרגע ולטעום סוגים שונים של בירה בלגית בסופו של יום טיולים מתיש – ברגל או באופניים (שניתן לשכור בדלפק הקבלה). אינטרנט אלחוטי מוצע חינם לכלל האורחים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל