השכרת רכבים בבלגיה

השכרת רכב בבלגיה – השוואת מחירים ומידע חשוב

כל מה שרצית לדעת על השכרת רב בבלגיה – מנוע השוואת המחירים המתוחכם שיחסוך לכם מאות שקלים בעזרת השוואת כל המחירים מכל חברות ההשכרה, מידע חשוב על נהיגה בבלגיה, טיפים על השכרת מכוניות בבלגיה והסברים על ביטוח הרכב בבלגיה, סרטון וידאו המדגים נהיגה בבלגיה, מידע על תחנות דלק וחנייה ועוד

      הזמנת דילים לבריסל        |        הזמנת טיולים מאורגנים לבלגיה

איך מאתרים את המחירים הזולים ביותר על השכרת רכב בבלגיה על הרכב הרצוי לכם? מהיום זה פשוט מאי פעם: מנוע השוואת המחירים המתקדם למחירי השכרת רכב בחו"ל מתעדכן ברציפות בכל המחירים מכל חברת השכרת רכב בבלגיה הנחשבת לאמינה ומקיימת שירות לקוחות באנגלית. פשוט מלאו את הטופס שלמטה – בשדה "ארץ" בחרו את בלגיה, לאחר מכן בחרו את העיר בבלגיה בה תירצו לאסוף את הרכב השכור מבין רשימת הערים הכוללת את הבירה בריסל, את אנטוורפן, בירת תעשיית היהלומים הבין לאומית, את העיר ברוז' ועוד עשרות ערים ועיירות בבלגיה.

השכרת רכב בבלגיה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בבלגיה – עוד מידע למטייל

טיסות לבלגיה – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

בריסל – 10 מלונות מומלצים למשפחות בבירת בלגיה

סים ו-e-sim לבלגיה – מידע וטיפים למטייל

כדורגל בבלגיה – כרטיסים לליגה הבלגית

השכרת רכב בבלגיה – מידע כללי וטיפים חשובים

בלגיה היא מדינה קטנה יחסית שבה מרחקי הנהיגה קצרים, ואפשר בקלות להרחיב ממנה את הטיול אל מדינות נוספות באירופה כמו הולנד למשל. לא משנה איפה אתם נמצאים בבלגיה, אתם תמיד במרחק נהיגה ריאלי מפריז, לוקסמבורג ואמסטרדם, ואין מעברי גבול – כך שאפשר גם לעשות זאת ספונטנית.

השכרת רכב בבלגיה היא הפיתרון המושלם לטיול בבלגיה שיאפשר לכם ליהנות בזמן הנוח לכם ובפרטיות גם מערים תיירותיות בבלגיה כמו עיר ימי הביניים ברוז' (Brugge), או עיר הבירה שוקקת החיים בריסל, אך גם מיעדים פחות מתויירים בבלגיה שיאפשרו לכם ליהנות מנופים שלוים או מהיכרות עם התרבות המיוחדת שיצרו יחד הפלמים והואלונים, שני העמים המרכיבים יחד את בלגיה.

השכרת רכב בבלגיה – דרישות סף

כדי לשכור רכב בבלגיה, על הנהג הרשום בחברת השכרת הרכב להיות בן 21 לפחות, ולהחזיק ברישיון נהיגה במשך שנה אחת רצופה לפחות. אך בחלק מחברות השכרת הרכב בבלגיה דורשים מנהגים מתחת לגיל 25 לשלם תוספת מחיר "נהג צעיר".  בנוסף, בקטיגוריות כלי רכב יקרות יותר, כמו מכוניות מנהלים, ג'יפים או רכבי יוקרה, חלק מחברות השכרת הרכב בבלגיה עלולות לדרוש נהגים מבוגרים יותר כתנאי.

השכרת רכב בבלגיה – ביטוח רכב

ביטוח צד ג' וביטוח נגד שריפה ברכב הם חובה בעת השכרת רכב בבלגיה והם כלולים במחיר תמיד בכל חברת השכרת רכב בבלגיה ללא צורך בתשלום נוסף. בבלגיה ביטוח צד ג' מעניק כיסוי בלתי מוגבל לכל פגיעה ברכוש או אנשים שנמצאים מחוץ לרכב בשכור בזמן התאונה.

ביטוח משלים לרכב בהזמנת השכרת רכב בבלגיה

ביטוח משלים למקרה של נזק לרכב השכור כתוצאה מתאונה (CDW – Collision Damage Waiver) ונגד גניבה זמינים לרכישה במחיר מוזל בכל חברת השכרת רכב בבלגיה בעלויות של בין 15-100 דולר ליום, תלוי בסוג הרכב ובחברה ממנה הזמנתם השכרת רכב בבלגיה ובמשך תקופת ההשכרה. ביטוח מפני גניבה (לחוד), אפשר לרכוש בעלות של בין 7-42 דולר ליום. הביטוחים המשלימים השונים מורידים למעשה את דמי ההשתתפות העצמית (שעל שוכר הרכב לשלם במקרה של נזק לרכב) לסך של מקסימום בין 605-3100 דולר אמריקאי, גם במקרה של טוטאל לוסט. בחלק מחברות השכרת הרכב בבלגיה ניתן גם לרכוש בעלות נוספת ביטוח מיוחד שנקרא סופר CDW שמפחית את דמי ההשתתפות העצמית לאפס.

נהיגה בבלגיה – מידע לנהג

חוקי התנועה בבלגיה

בבלגיה נוהגים בצד ימין של הכביש (כמו בישראל) ולרכבות חשמליות יש תמיד זכות קדימה. כבישים רבים בבלגיה כוללים נתיבי אופניים נפרדים.  בכל מושב של הרכב ובכל כביש בבלגיה, חגורות בטיחות הן תמיד חובה. רק ילדים מעל גיל 12 יכולים לשבת במושב הקדמי, ומושבי ילדים הם חובה לילדים עד גיל 3. המהירות המותרת בבלגיה היא: עד 50 קמ"ש בשטח בנוי או בתוך יישוב, עד 90 קמ"ש בכביש בין עירוני, ועד 120 קמ"ש בכבישים המהירים.

צפו בסרון הוידאו המדגים נהיגה בבלגיה:

כבישי אגרה ותחנות דלק בבלגיה

בבלגיה אין כבישי אגרה. היוצא מן הכלל, הכביש היחידי בבלגיה שדורש תשלום אגרה, הוא מנהרת Liefenhoeks שבאנטוורפן. רוב תחנות הדלק בבלגיה פתוחות מ-8:00 בבוקר עד 20:00 בערב ויש גם תחנות דלק רבות בכבישים המהירים שפעילות 24 שעות ביממה. כאמור, מרחקי הנהיגה בבלגיה קצרים אז אין צורך להיערכות מיוחדת בנושא התידלוק.

חנייה בבלגיה

בעיירות ובכפרים של בלגיה אין קושי מיוחד בחנייה. ברוב הערים הגדולות בבלגיה כמו בריסל או אנטוורפן יש מדחני חנייה לאורך הרחוב, אבל יש גם 'אזור כחול' לחנייה בו ניתן לחנות עד 3 שעות באמצעות שימוש בדיסק חנייה מיוחד אותו אפשר לקנות בחנויות סיגריות ועיתונים או תחנות דלק.

השכרת רכב בבלגיה
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל