טיסות לבריסל מידע והשוואת מחירים

טיסות זולות לבריסל – דברים שכדאי לדעת

טיסות לבריסל בירת בלגיה – המדריך המלא: השוואת מחירים של טיסות לבלגיה שתחסוך לכם מאות שקלים וגם מידע מפורט על הטיסות בחברות התעופה השונות המשווקות טיסות ישירות לבריסל, מידע על תחבורה משדה התעופה של בריסל לעיר עצמה, טיפים לאיתור טיסות זולות לבלגיה ועוד מידע חשוב למטייל

      הזמנת דילים לבריסל        |        הזמנת טיולים מאורגנים לבלגיה

בריסל, עיר הבירה של בלגיה, נמצאת במרחק של כחמש שעות טיסה לבלגיה מתל אביב. שתי חברות תעופה מציעות טיסות זולות לבריסל מנתב"ג – אל על ובריסל איירליינס. כדי לבצע השוואת מחירים של טיסות לבלגיה בתאריכים הרלוונטיים עבורכם ובמחירים הזולים ביותר, השתמשו במנוע לחיפוש טיסות המופיע למטה.

טיול בבלגיה – עוד באותו נושא:

מוניות בבריסל ותחבורה משדה התעופה

בריסל – מלונות מומלצים למשפחות בבירת בלגיה

השכרת רכב בבריסל – השוואת מחירים ומידע חשוב

eSim ו-Sim לבלגיה – מידע וטיפים למטייל

כדורגל בבלגיה – כרטיסים לליגה הבלגית

תדירות הטיסות לבלגיה של בריסל איירליינס גבוהה יותר, עם שתי טיסות לבריסל בכל יום. אל על מפעילה טיסה אחת ביום (שתי טיסות לבריסל בימי שני) – מלבד ימי שבת, כמובן.

טיסות לבלגיה – נמל התעופה הבינלאומי של בריסל

נמל התעופה הבינלאומי של בריסל ממוקם במרחק של כ7.5 ק"מ מהעיר בריסל עצמה. במתחם שדה התעופה פועלת תחנת רכבת, ממנה תוכלו להגיע לערים מרכזיות בבלגיה (17 דקות נסיעה למרכז בריסל) וגם אל הולנד.

מספר חברות אוטובוסים פועלות בנמל התעופה של בריסל. החברות השונות מפעילות קווי אוטובוסים להולנד, גרמניה, צרפת וכמובן גם ליעדים מרכזיים בבלגיה כמו ברוז' או אנטוורפן.

הדרך המומלצת והנוחה ביותר להגיע משדה התעופה של בריסל לנמרכז בריסל היא באמצעות הזמנה מראש (בקישור) של מונית משדה התעופה – מדובר על שירות אמין ומומלץ עם מחירים שקופים ומשתלמים. מונית מנמל התעופה למרכז בריסל תעלה בדרך כלל כ- 45 אירו.

במתחם שדה התעופה של בריסל תוכלו למצוא חנויות דיוטי פרי, מתנות, בתי קפה ומסעדות לצד שירותים כמו עמדות להשכרת רכב, עטיפת מזוודות, בית מרקחת, שירות אינטרנט אלחוטי, כספומטים, עמדות להמרת מט"ח ועוד.

טיסה ישירה לבריסל עם אל על

כרטיס לטיסת אל על לבריסל כולל שירות מלא: שליחת מזוודה לתא המטען (23 ק"ג), עלייה למטוס עם תיק קטן (8 ק"ג), ארוחה ומשקאות במהלך הטיסה ועוד. אם יש לכם צורך בארוחה מיוחדת, אל תשכחו להזמין אותה מראש.

השוני בין סוגי הכרטיסים השונים מתבטא בעיקר בתנאי השינויים של ההזמנה.

בהמשך ההזמנה, בדרך כלל תוכלו לקרוא את התנאים המדויקים והמפורטים ולבדוק את גובה העמלות הכרוכות בכל שינוי או ביטול, אם שינוי כזה אפשרי.

כרטיס טיסה לבריסל במחלקת עסקים באל על כולל מגוון הטבות: שליחת 2 מזוודות לתא המטען, עלייה למטוס עם שני תיקים קטנים, מושבים מרווחים ונוחים במיוחד, גישה לטרקלין העסקי של החברה ועוד.

לטסים אל בלגיה עם תינוק:

בטיסות לבריסל באל על, תוכלו לרכוש עבורו מושב נפרד (בתעריף של כרטיס טיסה לילד) ותצטרכו להביא איתכם מושב בטיחות תקני. לחלופין, תוכלו לטוס עם התינוק ללא מושב נפרד. לתינוק עד גיל 9 חודשים ניתן לבקש מושב עם התקן לעריסה בעזרת שירות הלקוחות או סוכן הנסיעות. מספר המושבים מסוג זה מוגבל.

טיסות ישירות לבריסל עם בריסל איירליינס

בריסל איירליינס מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לבלגיה כאשר הזול מביניהם לא כולל כבודת מטען כלל, כך שכדאי לבדוק את תנאי הכבודה המדויקים בעת ההזמנה. כל שאר הכרטיסים כוללים, בדרך כלל, שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען. כרטיס טיסה לבלגיה במחלקת עסקים יאפשר לכם לשלוח 2 מזוודות לתא המטען.

לרוב בטיסות לבלגיה בבריסל איירליין, כיבוד ומשקאות לא כלולים בכרטיס, אלא אם כן רכשתם את כרטיס הFlex&Fest המשודרג או כרטיס טיסה לבלגיה במחלקת עסקים. במהלך הטיסה לבריסל תוכלו לרכוש חטיפים, כריכים וסלטים בתשלום.

גם בריסל איירליינס מאפשרת להורים הטסים אל בריסל עם תינוק לבחור בין רכישת כרטיס מוזל לתינוק ללא מושב נפרד לבין רכישת כרטיס עם מושב נפרד בתעריף כרטיס לילד. בהזמנות מסוג זה, מומלץ להיעזר בשירות הלקוחות.

כרטיס טיסה לבלגיה במחלקת עסקים בבריסל איירליינס יאפשר לכם לשלוח 2 מזוודות לתא המטען (32 ק"ג כל אחת), ליהנות מארוחה במהלך הטיסה, מסלול מהיר לעלייה למטוס וגישה לטרקלין העסקי.

בעת ההזמנה ממנוע חיפוש הטיסות קיווי, תוכלו לבדוק כמה מזוודות אתם רשאים להביא לטיסה ובאיזה משקל, ולהוסיף מזוודה בתשלום במידת הצורך.

טיסות זולות לבריסל
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל