הולנד מלונות מומלצים עם ילדים

מלונות מומלצים בהולנד למשפחות עם ילדים

רשימת מלונות מומלצים בהולנד עם ילדים כוללת בתי מלון בהולנד בשלל ערים תיירותיות בהולנד – החל ממלונות מומלצים באמסטרדם וערים גדולות כמו רוטרדם או איינדהובן ועד לבתי מלון מומלצים באוטרכט, מאסטריכט וליידן – כאשר המשותף לכולם הוא מיקומים גבוהים בדירוגי בתי מלון מומלצים בהולנד למשפחות המתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות שהגיעו אל הולנד עם ילדים לטיול משפחתי

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

הכתבה כוללת מבחר בתי מלון בהולנד במיגוון גדול של סגנונות אירוח, רמות מחירים ומיקומים בתוך הולנד – החל מבתי מלון באמסטרדם הבירה, מלונות באיינדהובן ובהאג ועד למלונות בהולנד בערים קטנות כמו ליידן, מאסטריכט ודלפט – כאשר כולם נחשבים מלונות טובים במיוחד עבור משפחות המתכננות טיול בהולנד עם ילדים

טיול בהולנד עם ילדים – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בהולנד – השוואת מחירים והמלצות למטייל

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיול משפחות

טיסות לאמסטרדם – השוואת מחירים ותנאים בחברות תעופה

תחבורה ציבורית בהולנד – מדריך למטייל

סים או eSIM להולנד

הזמנת כרטיסים לכדורגל בהולנד – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

מלונות מומלצים בהולנד עם ילדים

מלונות באמסטרדם למשפחות

מלון קורנדון וילג' אמסטרדם Corendon Village Amsterdam 

קורנדון וילג' אמסטרדם, מלון מומלץ באמסטרדם בדירוג 4 כוכבים ממוקם בבאדהופדורפ – רק 3 קילומטרים משדה התעופה סכיפהול, מציע 680 דירות נופש באמסטרדם וחדרים ב-3 בניינים. במקום יש בר ומגוון מסעדות, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים ושירות הסעות ללא תשלום אל/משדה התעופה. המלון זוכה לציון 8.4 בהמלצות על מלונות בהולנד למשפחות עם ילדים.

החדרים כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לנטפליקס, פינה להכנת שתייה חמה וחדר רחצה אלגנטי עם מקלחת. בבניין Plaza הראשי יש 207 סוויטות וחדרים מודרניים, לובי, דלפק קבלה וכיכר Village הסמוכה, בה יש בית קפה, בר, מסעדת תפריט ומסעדת הכל-כלול, נוסף על חניה ומרכז כנסים.

בבניין Apartments יש 298 דירות מלון ובהן מטבח מאובזר כהלכה – יתרון משמעותי מול בתי מלון בהולנד עבור משפחות בד"כ – שולחן עבודה ושירותי משק בית. בבניין Urban תמצאו 175 חדרים, דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה, שירות צ'ק-אין עצמי ומסעדה המגישה מדי יום מזנון ארוחת בוקר לאורחי הבניין.

המלון מציע שירות הסעות למרכז אמסטרדם בעלות נוספת. אמסטרדם ממוקמת 9 קילומטרים ממקום האירוח, ואילו האג נמצאת 43 קילומטרים משם. שדה התעופה הקרוב, סכיפהול, נמצא 3 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון מונה אמסטרדם Monet Garden Hotel Amsterdam 

מונה, מלון בוטיק באמסטרדם בדירוג 4 כוכבים, מציע חדרי אירוח מודרניים הממוקמים בסמוך לתעלות. חדרי המלון ממוזגים וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם ומשקיפים אל התעלה ואל הגן. המלון זוכה לציון 8.4 בביקורות על בתי מלון מומלצים בהולנד למשפחות עם ילדים.

בכל חדר תמצאו מכונת קפה נספרסו וטלוויזיה עם מסך שטוח, כמו גם חדר רחצה צמוד עם מקלחון גשם, נעלי בית וחלוקי רחצה. המלון מגיש ארוחת בוקר עשירה, הכוללת וופלים טריים אפויים. ניתן להיעזר בשירות דלפק הקבלה הפעיל כל היממה ובמרכז הכושר ללא עלות. בתום יום טיולים מפרך, שבו ליד האח או התענגו על בירה מקומית ומשקאות חריפים אחרים על הבר. חדר ישיבות זמין בתיאום מראש.

רמברנדטפליין, ממוקמת 800 מטרים מהמלון; תיאטרון קארה (Carre) מרוחק 900 מטרים משם. 400 מטרים מהמלון ניצב בית האופרה והבלט, בעוד ששדה התעופה הקרוב, סכיפהול, מרוחק 12 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון צ'אסה Chasse Hotel 

צ'אסה, מלון מומלץ באמסטרדם בדירוג 4 כוכבים השוכן במבנה כנסייה לשעבר במערב אמסטרדם – 1.3 קילומטרים מוונדלפארק ו-1.4 קילומטרים מסטודיו ווסטרפארק, מציע חדרי אירוח המצוידים המערכת מיזוג ובטלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לערוצי כבלים, כמו גם קומקום חשמלי. חלק מהחדרים כוללים פינת ישיבה למנוחה והתרגעות. בכל חדר יש חדר רחצה פרטי ובו מייבש שיער, נעלי בית וחלוקי רחצה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל האזורים. בית המלון זוכה לציון 8.0 בדירוג מלונות מומלצים בהולנד עם ילדים.

דלפק הקבלה של המלון זמין לרשותכם כל שעות היממה. ניתן לשכור אופניים ולהשתמש בתחבורה הציבורית הסמוכה למלון – בקצה הרחוב ממש. מרכז אמסטרדם נמצא 2.2 קילומטרים מהמלון ואילו תיאטרון וונדלאפארק שבאוויר הפתוח מרוחק 1.4 קילומטרים ממנו. בית אנה פרנק ניצב 1.6 קילומטרים משם ואילו נמל התעופה סכיפהול נמצא 10 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון טוונטי אייט Hotel TWENTY EIGHT 

טוונטי אייט, מלון דירות נופש באמסטרדם, הוא בית מלון ייחודי בדירוג 4 כוכבים הפועל בקונספט חדיש של דירה/מלון, מציע דירות ונחות ומרווחות המשלבות מתקנים ושירות של מלון יוקרה. המלון זוכה לציון 8.6 ברשימות בתי מלון מומלצים בהולנד עם ילדים.

במלון תמצאו מסעדה, מתקני כושר וסאונה. ניתן לנצל את החניון התת-קרקעי. הדירות כוללות מטבח מצויד – עניין לא מובן מאליו בין מלונות בהולנד ויתרון משמעותי עבור משפחות – סלון ובו פינת ישיבה מרווחת, בקרת אקלים, אינטרנט אלחוטי מהיר, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה מפואר למדי עם מקלחת גשם – ומה צריך יותר בעבור נוחות שאינה פחות ממושלמת?

ניתן לבשל בדירה, או ליהנות מארוחות לאורך היום במסעדה שבאתר. ניתן לעבוד בנוחות בחלל העבודה המשותף ולהירגע בסלון החדר. דלפק הקבלה, הבר, הטרקלין והלובי פעילים כל שעות היממה. צוות הדלפק זמין עבורכם למטרות תכנון סיורים, השכרת רכב או אופניים ומתן מידע על הסביבה. מתקנים, דירות ושירות ברמה גבוהה הופכים את המלון למתאים עבור תיירים בחופשה או אורחים עסקיים, לשהיות ארוכות או קצרות.

300 מטרים מהמלון ניתן למצוא תחנת מטרו; ממש מול המלון נמצאת תחנת חשמלית המקשרת אל כיכר המוזיאונים ומרכז העיר שבקרבת מקום. פארק אמסטרדם בוס (Amsterdamse bos) וונדל פארק (Vondelpark) מרוחקים 1.5 קילומטרים מהמלון, ואילו אזור זאודס (Zuidas), ה-RAI וה-WTC נמצאים שני קילומטרים בלבד מהאתר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הדירות אמסטרדם איי.די Amsterdam ID Aparthotel 

אמסטרדם איי.די, מלון דירות באמסטרדם בדירוג 3 כוכבים, שוכן במיקום נוח – 200 מטרים מתחנת אמסטרדם סלוטרדייק ומציע יחידות אירוח מודרניות ומרווחות, הכוללות אינטרנט אלחוטי חינם. ניתן ליהנות ממשקה על הטראסה או בבר. מרכז אמסטרדם ההיסטורית נמצא 6 דקות נסיעת רכבת מהמלון. המלון זוכה לציון 8.3 ברשימת מלונות מומלצים בהולנד למשפחות עם ילדים.

הדירות מעוצבות בגוונים בהירים ובסגנון מודרני עם אלמנטים אותנטיים מקומיים ונאסר בהן העישון. כל דירה כוללת מטבח מאובזר במלואו – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בהולנד ברוב המיקרים – ריהוט מעצבים, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה צמוד עם מקלחת.

האורחים נהנים משימוש במתקנים משותפים, כמו אזור הטרקלין, הסאונה וחדר הכושר. גם מתקנים כגון כביסה, חניון מאובטח ובר מוצעים לאורחים. במסעדה Adams ID שבמלון ניתן להתפנק על ארוחות בוקר, צהריים וערב. המלון כולל חדר משחקים עם שולחן ביליארד, כדורגל שולחן ולוח קליעה למטרה, להנאתכם.

היכל ווסטר חספבריק מרוחק 2.7 קילומטרים מהמלון. שדה התעופה סכיפהול ומרכז הכנסים RAI נמצאים 15 דקות נסיעת רכבת מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אורבן לודג Urban Lodge Hotel 

אורבן לודג', מלון מומלץ באמסטרדם בדירוג 4 כוכבים ברובע ווספורט, המרוחק 3.5 קילומטרים מבית אנה פרנק, כולל בר וחניה פרטית בתשלום. בית המלון זוכה לציון 8.0 ברשימות מלונות מומלצים בהולנד עם ילדים.

חדרי המלון הממוזגים כוללים טלוויזיה, קומקום, אינטרנט אלחוטי חינם (ברחבי המלון כולו) וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער. חלק מהיחידות כוללות פינת ישיבה להתרגעות בתום יום עמוס. המלון כולל שירות השכרת אופניים ודלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה.

ונדלפארק (Vondelpark) מרוחק 3.7 קילומטרים מהמלון ואילו כיכר ליידספליין (Leidseplein) נמצאת 4.1 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב, סכיפהול, נמצא 10 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אמאדי פנורמה Amadi Panorama Hotel 

אמאדי פנורמה, בית מלון מומלץ באמסטרדם בדירוג 4 כוכבים, משקיף לאגם IJ ולמרכזה של אמסטרדם וכולל אינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.2 בביקורות על מלונות מומלצים בהולנד למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון מרוהטים וכוללים טלוויזיה חדישה עם גישה לאינטרנט, מיני בר ומכונת קפה נספרסו, כמו גם חדר רחצה פרטי הכולל מקלחת גשם ומקלחת רגילה (ידידותיות לסביבה), מראת גילוח ומייבש שיער. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה. תוכלו להגיע למלון תוך 12 דקות נסיעה, הישר מהתחנה המרכזית של אמסטרדם, בחשמלית 26. אפשר להגיע גם מכביש הטבעת. חניה ציבורית זמינה לאורחים במרחק שתי דקות הליכה מהמקום.

תוכלו לבקר באצטדיון אמסטרדם ארנה, זיגו גום והיכל המוסיקה של הייניקן (Heineken Music Hall), הנמצאים במרחק 15 דקות נסיעה ממקום האירוח. שדה התעופה סכיפהול מרוחק 22.3 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

עוד מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים

מלונות בהאג

מלון הילטון האג Hilton The Hague 

הילטון האג, בית מלון בהאג בדירוג 5 כוכבים בשכונת השגרירויות בהאג, במרכזה ההיסטורי של העיר – מרחק 450 מטר מארמון נורדיינדה ובסמוך לפנוראמת מסדאח, מציע חדרים וסוויטות מרווחים הכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, שולחן עבודה וחדר רחצה עם מקלחת, אמבט ומוצרי טיפוח בלא עלות. בית המלון זוכה לציון 9.3 בהמלצות על בתי מלון בהולנד למשפחות עם ילדים.

חלק מהחדרים כוללים גישה לטרקלין המנהלים המציע שירות פרטי לצ'ק-אין וצ'ק-אאוט, אינטרנט אלחוטי חינם בחדר וטראסה. ניתן ליהנות ממתקנים מיוחדים למשפחות, כולל תפריט ילדים ושירות בייביסיטר – יתרון מדהים מול מלונות בהולנד ברוב המיקרים, אשר יאפשר להורים ליהנות מחיי הלילה של הולנד כאשר הילדים ישנים בביטחה תחת השגחה מוסמכת.

בלובי תוכלו להשתמש בפינת הקפה של Starbucks. Spark זהו שמו של בר המקום, בו תוכלו ליהנות מקוקטיילים מיוחדים וממוסיקה חיה. במסעדת Pearl יפנקו אתכם במנות מענגות, ליד הטראסה שלצד המים.

המלון נמצא קילומטר בודד ממוזיאון מאוריצהאוס, מארמון השלום (Vredespaleis) וממגוון חנויות יוקרתיות במתחם Lange Voorhout (לנגה פורהאוט). התחנה המרכזית של האג נמצאת שני קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון איביס דן האג סיטי סנטר – Ibis Den Haag City Centre 

איביס דן האג סיטי סנטר, מלון במרכז האג בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 450  מטרים מהביננהוף ו-10 דקות נסיעה מחוף סכפנינגן (Scheveningen). כל חדר אירוח כולל מיטות מבית Sweet של איביס, שולחן עבודה וטלוויזיה משוכללת. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל רחבי המלון.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר הכולל ביצים מקושקשות, נקניקיות, קפה טרי ומיצי פירות. תוכלו להתרווח בבר על חטיפים, ארוחות קלות ומשקאות.המלון נמצא 10 דקות הליכה בלבד ממוזיאון מאוריצהאוס (Mauritshuis) ו-15 דקות הליכה קלה מאשר מוזיאום (Eschermuseum). מדורודם (Madurodam), אחת האטרקציות המובילות בהאג למשפחות עם ילדים, ניצב 3 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון גולדן טוליפ זוטרמייר האג – Golden Tulip Zoetermeer – Den Haag 

גולדן טוליפ זוטרמייר, מלון מומלץ בהאג בדירוג 4 חדרים הממוקם לצד כביש A12 המהיר וכ-5 דקות הליכה מתחנת רכבת זוטרמייר. במלון יש מסעדת בראסרי ובר ובו טראסת גן. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל האזורים. כל חדר אירוח מעוצב במודרניות ומתאפיין בגוונים חמים; הוא כולל אמצעים להכנת שתייה חמה וטלוויזיה חדישה עם ערוצי לוויין.

המלון מרוחק כ-25 דקות הליכה ממרכזה של זוטרמייר. האג ממוקמת 15 דקות נסיעה משם ברכב. העיר דלפט (Delft) עם המוזיאון העירוני שבה, Het Prinsenhof, נמצאת 20 דקות נסיעה ממקום האירוח. במלון ניתן לקבל שירותי השכרת רכב, ארוחת צהריים ארוזה ליום סיורים ועוד יותר. האזור מציע שפע פעילויות אפשריות, כולל טיולי רגליים, רכיבה על אופניים ומשחקי וגולף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון ואן דר פאלק דן האג ואסנאר – Van der Valk hotel Den Haag Wassenaar 

ואן דר פאלק דן האג ואסנאר, מלון מומלץ בהולנד (בהאג) בדירוג 4 כוכבים נמצא במיקום מרכזי בין סכפנינגן (Scheveningen) להאג (The Hague). במלון מוצעת חניה בלא תשלום, אינטרנט אלחוטי חינם לאורחים ושתי עמדות טעינה לרכבים חשמליים.

מהמלון ניתן לגשת בקלות יחסית למדורדם ולתיאטרון צירקוס. אוטובוס קו 90 עוצר מחוץ למלון ודרכו ניתן להגיע לפארק השעשועים דואונרל (Duinrell) ולמרכז העיר. בכל החדרים יש אמבטיה. מדי יום מזנון ארוחת בוקר מרשים זמין לאורחים.

המסעדה מגישה מגוון גדול של מנות, כולל ארוחת בראנץ' ביום ראשון בשבוע. למשפחות שמגיעות אל הולנד עם ילדים, זמינים תפריטי ילדים מיוחדים. בנוסף, כולל המלון טרקלין מנוחה, בר וטראסה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלונות בהאג למשפחות עם ילדים – בתי מלון מומלצים נוספים

בתי מלון מומלצים באיינדהובן

מלון פולמאן איינדהובן קוקאנייה – Pullman Eindhoven Cocagne 

פולמאן איינדהובן קוקאנייה, בית מלון מומלץ באיינדהובן בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 500 מטרים מתחנת הרכבת של איינדהובן. אורחי המלון יכולים להירגע או להתעמל בטרקלין המלון, Fit and Spa. כל אחד מ-320 הסוויטות והחדרים שבמלון המודרני כוללים שולחן עבודה, טלוויזיה בלוויין, מיני בר ומכונת קפה Nespresso. אינטרנט אלחוטי מוצע חינם בכל שטח המלון, כמו גם חניה פרטית – המוצעת בתשלום נוסף.

מסעדת המלון, Vestdijk47, מציעה מטבח צרפתי ומשלבת בישול קלאסי עם הגשה מודרנית. אורחים נהנים ממשקה בבר Bar47 העכשווי והחמים. אורחים עסקיים נהנים מ-18 חדרי ישיבות עם קיבולת של 400 איש.

בטרקלין האתר, Fit and Spa, ניתן ליהנות ממתקני כושר ברמה הגבוהה ביותר, אזור טרקלין, בריכת שחייה, סאונה אינפרא – אדום וסאונה פינית – כל זאת חינם לאורחי המלון. יחסית אל מלונות בהולנד בערים כמו איינדהובן שנוטים להיות צנועים בד"כ, זהו מלון טוב  הזוכה לציונים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בהולנד למשפחות עם ילדים.

אצטדיון פיליפס איינדהובן ממוקם 1.5 קילומטרים בלבד מהמלון, בעוד שנמל התעופה של איינדהובן נמצא 10 קילומטרים מממנו. הלונה פארק הגדול בהולנד אפטלינג נמצא 40 דקות נסיעה מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אינטל הוטלס ארט איינדהובן – Inntel Hotels Art Eindhoven 

אינטל הוטלס ארט איינדהובן, מלון מומלץ במרכז איינדהובן בדירוג 4 כוכבים, 5 דקות הליכה בלבד מתחנת הרכבת העירונית, מציע למשפחות סוויטות וחדרים מרווחים. המלון ממוקם בחלקו במגדל פיליפס לייט שנבנה ב-1909.  מגוון מרשים של עיצובים וגוונים בשילוב ריהוט איכותי מייצר חוויה אחרת בכל חדר. חדרי הלופט, על תקרות ה-4 מטר שלהם, מציעים חוויה אורבאנית אמיתית, שמקנה למלון ציונים גבוהים בביקורות על בתי מלון מומלצים בהולנד למשפחות עם ילדים

האורחים נהנים ממזנון ארוחת בוקר נאה, מופעי בישול חי עם שמפניה וארוחת ערב או צהריים אינטימית במסעדה. בר המלון מציע תפריט משקאות עשיר למדי. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין חינם לאורחי המלון, כמו גם חניון מקורה (בעלות נוספת).

אצטדיון פיליפס איינדהובן מרוחק 7 דקות הליכה מהמלון. High Tech Campus נמצא 5 קילומטרים מממנו ואילו נמל התעופה של איינדהובן נמצא 7.5 קילומטרים מהמלון. פארק השעשועים אפטלינג מרוחק 30 דקות נסיעה, לעומת Den Bosch (דן בוש), שנמצא רק 20 דקות נסיעה מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

עוד בתי מלון באיינדהובן למשפחות

מלונות מומלצים ברוטרדם

בית דירות אורבן רזידנסס Urban Residences Rotterdam 

אורבן רזידנסס רוטרדם, בית דירות נופש במרכז רוטרדם בדירוג 4 כוכבים, מציע דירות מעצבים יוקרתיות ובהן חלונות מרצפה עד תקרה. מתחם השופינג הראשי ליינבאן  (Lijnbaan) נמצא 2 דקות הליכה ממנו. המלון זוכה לציון 9.7 ברשימת בתי מלון מומלצים בהולנד עם ילדים.

הדירות שבמקום כוללות דירות מרווחות למשפחות ובהן מיטות זוגיות, פינת אוכל ואזור מגורים בחלל פתוח. אינטרנט אלחוטי זמין חינם וניתן לבקש מיטות טווין בעלות נוספת. במטבח המאובזר ניתן להכין ארוחות, יתרון רציני בהשוואה אל בתי מלון בהולנד ברוב המיקרים. ברים מקומיים, מסעדות ובתי קפה נמצאים במרחק הליכה קצר מהדירות.

ניתן לצעוד בקלילות לעבר האטרקציות של רוטרדם. התחנה המרכזית ניצבת קילומטר אחד מהמקום ואילו מרכז הסחר העולמי – 200 מטרים ממנו. חניון מקורה פרטי זמין לאורחים בתשלום נוסף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון המעצבים מיינפורט – Mainport Design Hotel 

מיינפורט, בית מלון 5 כוכבים ברוטרדם, הוא מלון מומלץ הניצב על גדות הנהר מאס (Mass) במרכז רוטרדם ומציע גישה חינם למרכז הבריאות H20 שבו בריכת שחייה מקורה, ולמרכז הספא, Spa Heaven. 5 דקות נסיעה במטרו נמצאת התחנה המרכזית של רוטרדם, ממנה תוכלו להגיע אל יעדים ברחבי הולנד. הטראסה הנהדרת במלון פונה למזח פרטי ואל קו המים.

חדרי המעצבים של המלון מעוצבים אינדיבידואלית באווירה יוקרתית. כל חדר מצויד במיטת XXL ייחודית בעלת 4 שכבות, כמו גם בתא מקלחת ואמבט עיסוי. חלק מהחדרים כוללים סאונה פינית ואמבט ספא פרטי. החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה משוכללת, מראה עם טלוויזיה, מיני בר ושולחן עבודה. כל חדר ממוזג באופן נפרד וכולל מתקני יוקרה כגון מכונת אספרסו, ציוד גיהוץ, נעלי בית וחלוקי רחצה. מדובר על בית מלון מפנק במיוחד ואין פלא שהוא מקבל המלצות מעולות בביקורות על בתי מלון מומלצים בהולנד למשפחות עם ילדים.

מסעדת המלון, Down Under, מגישה מדי יום ארוחת בוקר במזנון, תוך מופע של בישול ראווה הנערך ע"י שף. בארוחת ערב נהנים האורחים מתפריט א-לה-קארט. בר הקוקטיילים במלון, On The Rocks, יגיש לכם מבחר משקאות צוננים.

מרכז הספא, Spa Haven, מציע לאורחיו מגוון של מתקני בריאות, כולל סאונת תצפית עם נוף לקו הרקיע של העיר, חמאם טורקי, מקלחות עם קרצוף, טיפולי גוף ועיסויים שונים. תוכלו לעבוד על השרירים במכון הכושר שבסמוך לספא, Life Fitness Gym, או לשחות במועדון הכושר Wellnessclub H2O.

דלפק המלון פעיל כל שעות היממה. אולם האירועים Ahoy ממוקם 9 דקות נסיעה מהמלון ואילו נמל רוטרדם ממוקם 6 דקות נסיעה בלבד ממנו. הכבישים המהירים נמצאים 10 דקות נסיעה מהמקום ותחנת החשמלית והמטרו הקרובה, לופהאפן (Leuvehaven), ממוקמת ממש מול המלון. אפשר להשתמש בשירות החנייה של בית המלון בתוספת תשלום.

להזמנת חדרים במלון ולמידע נוסף לחצו כאן

עוד בתי מלון ברוטרדם למשפחות 

בתי מלון באוטרכט למשפחות

מלון גרנד קארל ה-5 – Grand Hotel Karel V 

גרנד קארל ה-5, מלון מומלץ בעיר אוטרכט בדירוג 5 כוכבים, מרוחק פחות מ-10 דקות הליכה מהתחנה המרכזית של אוטרכט. המסעדה והביסטרו שבמקום, Karrel 5 יפנקו אתכם במנות נהדרות. תוכלו לשבת בבר הטרקלין עם משקה אקזוטי ביד או לטייל בגן הרוגע. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוגי מלונות מומלצים בהולנד עם ילדים. החדרים מרווחים ומעוצבים וכוללים מתקני נוחות רבים, כולל אינטרנט אלחוטי חינם, נעלי בית וחלוק רחצה ואמצעים להכנת שתייה חמה.

במסעדת Karel 5 תוכלו ליהנות ממאכלים משובחים וממבחר יינות. גם בביסטרו תוכלו ליהנות ממנות קלאסיות באווירה נינוחה. בלאונג'-בר תוכלו ללגום תה וקפה במשך היום או קוקטיילים בלילה. מדי בוקר מוגשת במלון מוגשת ארוחת בוקר מגוונת ועשירה, הכוללת מעדני איכות ושתייה חמה. בתומו של סיור או יום עבודה צפוף תוכלו להירגע ולהתעמל במרכז הכושר והבריאות, הכולל סאונה, סולריום ובריכת זרמים מקורה.

המלון ממוקם באיזור המוזיאונים של אוטרכט – מרחק הליכה ממתחמי השופינג העיקריים ובתי קפה. תיירים רבים נהנים מטיולים באיזור המלון, לאורך התעלות ופינות החמד של אוטרכט.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון מאלי אוטרכט – Malie Hotel Utrecht 

מאלי אוטרכט, בית מלון מומלץ באוטרכט בדירוג 4 כוכבים נמצא 15 דקות הליכה ממרכז אוטרכט ו- 5 דקות הליכה מרחוב בילטסטראט הראשי. המלון מעוצב בהשראת אווירה ומראה של מבנה בן המאה ה-19. בית המלון זוכה לציון 8.2 בהמלצות על בתי מלון מומלצים בהולנד למשפחות עם ילדים.

המלון מכיל 45 חדרי אירוח המעוצבים בסגנון מודרני אשר שופצו ב-2015. כל חדר כולל מיטה מתוצרת Auping ומוצרי טיפוח של Rituals. בנוסף תמצאו בכל חדר מיזוג אוויר, פינת קפה ותה, טלוויזיה עם מסך שטוח ומייבש שיער. בחלק מחדרי המלון תמצאו טראסה או מרפסת. סוויטות הג'וניור המתאימות למשפחות המגיעות אל הולנד עם ילדים וחדרי המנהלים כוללים מכונת קפה נספרסו.

המלון מציע אינטרנט אלחוטי חינם וטרקלין בו תוכלו ליהנות ברוגע עם משקה או חטיף. בחדר ארוחת הבוקר תוכלו ליהנות מארוחה מדי בוקר, הכוללת קפה חם, לחם ומיץ תפוזים טרי. תחנת האוטובוס אורספרונגפארק, נמצאת 2 דקות הליכה בלבד מהמלון, ממנה ניתן להגיע במהירות ליארבורס (Jaarbeurs), לתחנה המרכזית של אוטרכט ולמרכז אוטרכט, לריינסווירד (Rijnsweerd) ולפארק המדע.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

עוד בתי מלון באוטרכט

מלונות במאסטריכט

בית דירות אורבן רזידנסס מאסטריכט – Urban Residences Maastricht 

אורבן רזידנסס מאסטריכט, מלון דירות נופש במאסטריכט בדירוג 4 כוכבים, הממוקם בכיכר ורייטהוף במרכז העיר, מציע חופשה בהולנד למשפחות בדירות מרווחות בעלות חדר שינה יחיד ועיצוב מבית Alessi. המלון זוכה לציון 9.2 ברשימות בתי מלון מומלצים בהולנד עם ילדים.

כל הדירות דו-מפלסיות, ואילו הסוויטות הן חד-מפלסיות. כל יחידת אירוח נגישה באמצעות מדרגות בלבד. יחידת הפנטהאוז כוללת חלונות זכוכית מרצפה עד תקרה וכוללת טראסה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם.

לנוחיותכם, כל הסוויטות והדירות הדו-מפלסיות כוללות מתקנים מודרניים, לרבות מכונת כביסה וייבוש – יתרון משמעותי לעומת מלונות בהולנד עבור משפחות עם ילדים – טלוויזיית פלזמה עם מסך שטוח ומדיח כלים.

תמצאו מגוון גדול של מסעדות ובתי קפה ליד מלון הדירות. אוניברסיטת מסטריכט נמצאת 5 דקות הליכה מהמלון ואילו כיכר מרקט (Markt) הטרנדית מרוחקת רק 4 דקות הליכה. ניתן להגיע ממלון הדירות אל אזוריה השונים של מסטריכט בעזרת תחנות אוטובוסים סמוכות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קאבום מאסטריכט – Kaboom Maastricht 

קאבום מאסטריכט, בית מלון במאסטריכט בדירוג 3 כוכבים, הוא מלון ייחודי המציע חדרים מודרניים, גן חצר ומסעדה ובית קפה, שהכניסה אליהם היא ישירה מתוך המלון. המלון הוא זוכה בתחרות מלון הקונספט הטוב ביותר לשנת 2015 מטעם מגזין נחשב בהולנד. בית המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי מלונות מומלצים במאסטריכט למשפחות עם ילדים.

כל חדר מצויד במיטות איכותיות בעלות מצעים אנטי-אלרגניים, מקלחת גשם וטלוויזיה גדולה עם מסך שטוח. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה והצוות ישמח לסייע לכם בכל עניין. ניתן לבחור בין שני סוגי ארוחת בוקר. בבר הקפה שבקומת הקרקע תוכלו ליהנות מקפה טרי או חטיפים. המסעדה הסמוכה מגישה מנות פיוז'ן אסייתיות, הכוללות סושי ובשר ים. אינטרנט אלחוטי ומהיר זמין חינם ברחבי המלון.

המלון נמצא בסמוך לתחנה המרכזית של מסטריכט, ברובע האופנתי Wyck (וויק), על חנויות הבוטיק המיוחדות שלו. המרכז ההיסטורי ובו השוק העתיק וכיכר פרייטהוף נמצאים 10 דקות הליכה מהמקום. שדה התעופה מסטריכט מרוחק 8 קילומטרים משם. ניתן לחנות בחניון ציבורי סמוך בתשלום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

עוד מלונות במאסטריכט

מלונות מומלצים בליידן

מלון הילטון גרדן אין ליידן – Hilton Garden Inn Leiden 

הילטון גרדן אין ליידן, מלון מומלץ בעיר ליידן בדירוג 4 כוכבים הממוקם בפארק הביו-מדעי הצמוד למוזיאון Corpus, בסמוך לכביש A44, מציע חופשה בהולנד עם ילדים ביחידות אירוח המשלבות עיצוב מודרני, מתקנים חדישים ומיקום נוח. המקום נמצא כרבע שעה נסיעה מהכפר קוקנהוף (Keukenhof), חוות הפרחים הגדולה בעולם, ומחופי הים של נורוויק (Noordwijk) ו Katwijk aan Zee. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוג מלונות מומלצים בהולנד למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל טלוויזיה עם מסך שטוח, שולחן עבודה ארגונומי, מיזוג אוויר ופינה להכנת שתייה חמה. משקאות וחטיפים זמינים סביב השעון ב-Pavilion Party. יש לאורחים גם מקרר קטן לאחסון קר של ארוחות ומשקאות. במלון יש בר מעוצב עם טראסה ומסעדה ובו מבחר פעילויות נופש, כולל מרכז כושר עם כניסה חינם, ומשחקים כמו בדמינגטון, שאפלבורד ופטאנק. חניה ואינטרנט אלחוטי זמינים חינם לאורחים..

מוזיאון קורפוס ניצב בסמיכות למלון ומרכז ליידן – 3 קילומטרים ממנו. נמל התעופה סכיפהול והעיר האג מרוחקים שניהם 25 דקות נסיעה ברכב מהמלון. ניתן להשכיר אופניים במלון וליהנות מרכיבה על שבילי האופניים שליד המלון, דרכם ניתן להגיע גם לאזור דה בולנסרטיק.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ואן דר ואלק סאסנהיים – ליידן – Van der Valk Hotel Sassenheim – Leiden 

ואן דר ואלק סאסנהיים – ליידן, מלון בליידן בדירוג 4 כוכבים בסמך לכביש המהיר A44 ממנו ניתן להגיע לערים ליידן, האג, אמסטרדם ונורדוויק, מציע חדר כושר וסאונה, ומרוחק 10 דקות הליכה בלבד מתחנת הרכבת סאסנהיים.

המלון מציע יחידות ממוזגות ובהן שולחן עבודה וטלוויזיה בכבלים. יש גם סוויטות בעיצוב ייחודי על-פי נושא הכוללות מתקני רחצה יוקרתיים. חופי קטוויק ונורדוויק מרוחקים רק 15 דקות נסיעה. האטרקציות התיירותיות של ליידן, כולל נאטוראליס והורטוס בוטניקוס נמצאות פחות מ-10 דקות נסיעה מהמלון.

קזינו המלון משתרע על פני שלוש קומות וכולל מבחר משחקים, כולל רולטה, פוקר ובינגו. במקום יש שלוש מסעדות: מסעדת Nest עם תפריט בינלאומי, מסעדת Ozzo Oriental Restobar המגישה סושי לפי תפריט ומסעדת מזנון הפתוחה בימים שישי עד ראשון. במלון ניתן לשכור אופניים (ואף אופניים חשמליים), לקבל ארוחת צהריים ארוזה ליום של טיול בהולנד ועוד.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

עוד בתי מלון בליידן

מלונות בהולנד למשפחות (ברחבי הולנד)

בית דירות ואן דר פאלק – Van der Valk Hotel Avifauna 

ואן דר פאלק, בית דירות נופש בהולנד בדירוג 4 כוכבים הממוקם בכפר אלפן אן דן ריין (Alphen aan den Rijn) סמוך לפוגלפארק אוויפונה (Vogelpark Avifauna), כולל מסעדה וחנייה פרטית חינם.

חלק מיחידות הנופש במקום כוללות חדר רחצה פרטי עם אמבט עיסוי; יחידות אחרות כוללות נעלי בית וחלוקי רחצה. חלק מהחדרים כוללים פינת ישיבה. מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער נמצאים בכל חדר רחצה. מלבד טלוויזיה במסך שטוח, יש בכל חדר גם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה. האתר כולל גם חנות מזכרות. אורחים נהנים ממגוון פעילויות, כגון טיולי הליכה ורכיבה על אופניים. שדה התעופה הבינלאומי של הולנד, סכיפהול מרוחק 20 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון ברידג'ס האוס דלפט Hotel Bridges House Delft 

ברידג'ס האוס דלפט, בית מלון במרכז דלפט (Delft) בדירוג 3 כוכבים, שוכן במבנה שבעבר שימש כביתו של הצייר ההולנדי הידוע, יאן סטין, ובסמוך אליו ניצבים מוזיאונים וחנויות. בית המלון זוכה לציון 9.3 בדירוג מלונות מומלצים בהולנד עם ילדים.

החדרים הנוחים והסוויטות האלגנטיות מעוצבים באופן ייחודי; ניתן למצוא בהם מערכת מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם, מיטות ארוכות במיוחד (כיאה למטייל ההולנדי הגבוה) וחדר רחצה יוקרתי עם אמבטיה.

ארוחת בוקר מוגשת בטרקלין המלון, ממנו תוכלו להשקיף אל התעלה המרשימה והעתיקה של דלפט. לעת ערב תוכלו להתענג בטרקלין על משקה צונן. אורחים נהנים משפע מסעדות באזור. כיכר השוק ניצבת לה במרחק הליכה קצר מהמלון, בדומה לתחנת הרכבת המרכזית, ממנה ניתן להגיע ישירות לערים האג ורוטרדם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

הולנד - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל