ליידן בתי מלון מומלצים

5 מלונות מומלצים למשפחות בליידן הולנד

ליידן שבהולנד איננה מוכרת כל כך למטייל הישראלי יחסית לערים הגדולות בהולנד, אך לכל הדעות מדובר על אתר מומלץ לטיול משפחות בהולנד. אם אתם מתכננים חופשה בליידן עם ילדים כדאי לבחור אחד מבתי המלון בכתבה זו, בה תמצאו ביקורות (כולל סרטי וידאו וקישורים להזמנת חדרים) על מלונות מומלצים בליידן למשפחות עם ילדים

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

כתבה זו מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בליידן עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט, על פי הצבעות של משפחות ששהו במלונות אלו במסגרת חופשה בליידן עם הילדים. ניסינו לכלול בכתבה מיגוון רחב של מלונות בליידן מבחינת סגנונות אירוח, מיקומים בתוך ליידן, דירוגי כוכבים ורמות מחירים

טיול בהולנד – עוד באותו נושא:

ליידן עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות 

טיסות לאמסטרדם – המלצות והשוואת מחירים

השכרת רכב בהולנד – השוואת מחירים והמלצות למטייל

תחבורה בהולנד – מדריך למטייל

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיול משפחות

מלונות בליידן הולנד למשפחות עם ילדים


מלון גולדן טוליפ ליידן סנטר – Golden Tulip Leiden Centre 

גולדן טוליפ ליידן סנטר, מלון מומלץ בליידן בדירוג 4 כוכבים הממוקם מול תחנת רכבת ליידן וכ-5 דקות הליכה מהעיר ההיסטורית. יחידות האירוח במלון הן מודרניות, כוללות טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצים בתשלום. החדרים ממוזגים וכוללים מיני בר, אמצעים להכנת שתייה חמה וחדר אמבט פרטי ובו מוצרי טיפוח חינם.

במסעדת Rubens יגישו לכם מזנון ארוחת בוקר; בארוחת הערב תוכלו להתענג על תפריט של מנות עונתיות העשויות מרכיבים טריים. המלון מפעיל גם בר המגיש קוקטיילים צוננים וכיבוד קליל. במלון יש מספר חדרי ישיבות מאובזרים כהלכה. שדה התעופה של הולנד סכיפהול נמצא 20 דקות נסיעה מהמקום, בעוד שחופי נורדוויק (Noordwijk) – כ-10 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון הילטון גרדן אין ליידן – Hilton Garden Inn Leiden 

הילטון גרדן אין ליידן, מלון בליידן בדירוג 4 כוכבים הממוקם בפארק הביו-מדעי הצמוד למוזיאון Corpus, בסמוך לכביש A44 המהיר, מציע יחידות אירוח המשלבות עיצוב מודרני, מתקנים חדישים ומיקום נוח. המקום נמצא כ-15 דקות נסיעה מהכפר קוקנהוף (Keukenhof), חוות הפרחים הגדולה בעולם, ומחופי נורוויק (Noordwijk) החוליים; גם חופי Katwijk aan Zee נמצאים במרחק דומה. חניה ואינטרנט אלחוטי זמינים להנאתכם ללא תשלום. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוג מלונות מומלצים בליידן למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל טלוויזיה עם מסך שטוח, שולחן עבודה ארגונומי, מיזוג אוויר ואמצעים להכנת שתייה חמה. משקאות וחטיפים זמינים סביב השעון ב-Pavilion Party. ישנו גם מקרר קטן לאחסון קר של ארוחות ומשקאות. במלון יש בר מעוצב עם טראסה ומסעדה; הוא מציע מבחר פעילויות, כולל מרכז כושר עם כניסה חינם, בדמינגטון, שאפלבורד ופטאנק.

מוזיאון קורפוס ניצב בסמיכות למלון, מרכז ליידן – 3 קילומטרים ממנו ותיאטרון האנגר – 5 קילומטרים בלבד משם. שדה התעופה סכיפהול והעיר האג מרוחקים שניהם 25 דקות נסיעה ברכב מהמלון. ניתן לשכור אופניים במלון וליהנות מרכיבה על מבחר שבילי האופניים שבסביבתו המיידית של המלון, דרכם ניתן להגיע גם לאזור דה בולנסרטיק.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ואן דר ואלק סאסנהיים – ליידן – Van der Valk Hotel Sassenheim – Leiden 

ואן דר ואלק סאסנהיים – ליידן, בית מלון מומלץ בליידן בדירוג 4 כוכבים בסמך לכביש המהיר A44 המוביל לערים ליידן, האג, אמסטרדם ונורדוויק, כולל חדר כושר וסאונה, ומרוחק 10 דקות הליכה בלבד מתחנת הרכבת סאסנהיים.

המקום מציע יחידות ממוזגות ובהן שולחן עבודה וטלוויזיה בכבלים. יש גם סוויטות בעיצוב ייחודי על-פי מוטיב ובהן מתקני רחצה יוקרתיים. חופי קטוויק ונורדוויק מרוחקים רק 15 דקות נסיעת רכב. אתריה התיירותיים של ליידן, כולל נאטוראליס והורטוס בוטניקוס נמצאים פחות מ-10 של נסיעה מהמלון.

קזינו המלון משתקע על פניהן של שלוש קומות וכולל עושר של משחקים, כולל רולטה, פוקר ובינגו. במקום יש שלוש מסעדות: מסעדת Nest עם תפריט בינלאומי, מסעדת Ozzo Oriental Restobar המגישה סושי לפי תפריט ומסעדת מזנון הפתוחה בימים שישי עד ראשון. במלון ניתן לשכור אופניים (ואף אופניים חשמליים), לקבל ארוחת צהריים ארוזה ליום של טיול בליידן ולזכות במידע חיוני אודות טיולים בהולנד.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון איביס ליידן סנטר- ibis Leiden Centre

איביס ליידן סנטר, בית מלון בליידן בדירוג 3 כוכבים השוכן בצמוד לתחנה המרכזית – 300 מטרים מהמרכז ההיסטורי של ליידן וכ-10 קילומטרים מקוקנהוף – מציע חדרים קומפקטיים מודרניים עם טלוויזיה מתקדמת בחיבור לווייני ואינטרנט אלחוטי חינם. חדרי האירוח מעוצבים בסגנון מודרני וכוללים מיטות קפיץ וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם. שולחן עבודה עומד לרשותכם.

בבר Rendez-Vous מוגשות ארוחות בוקר מפנקות כל יום; במהלך היום מוגשים במקום חטיפים, משקאות וקפה. במרכז העיר תוכלו ליהנות ממגוון יפה של ברים ומסעדות.

המלון נמצא בתחנה המרכזית של ליידן ופונה אל בית החולים האוניברסיטאי. תוכלו להגיע לחופיי קאטוויק בנסיעה שאורכה 11 קילומטרים. שדה התעופה סחיפהול מרוחק 20 דקות נסיעת רכבת בלבד.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון טוליפ אין ליידן סנטר – Tulip Inn Leiden Centre 

טוליפ אין ליידן סנטר, בית מלון במרכז ליידן בדירוג 3 כוכבים במיקום אידיאלי בלב ליידן – 600 מטרים מתחנת הרכבת המרכזית, מציע חדרים נוחים הכוללים חדר אמבט פרטי, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום. המקום נמצא בסמוך למלון גולדן טוליפ והם יחדיו חולקים את מסעדת רובנס. האורחים נהנים ממנות בינלאומיות המוגשות בארוחות הצהריים והערב. לובי המלון הנוח כולל בר אלגנטי ואח.

העיר ההיסטורית של ליידן משובצת במוזיאונים רבים, מסעדות וברים נפלאים ורחובות ציוריים. מתחנת הרכבת ניתן להגיע לערים מרכזיות בהולנד.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הולידיי אין ליידן – Holiday Inn Leiden 

הולידיי אין ליידן, מלון מומלץ בליידן בדירוג 4 כוכבים הממוקם בפאתי ליידן, בסמוך לכביש המהיר A44 המוביל להאג ואמסטרדם, מציע סאונה ובריכת שחייה מקורה. שדה התעופה סכיפהול ניצב 20 דקות נסיעה מהמקום.

כל חדר במלון כולל פינת  ישיבה מיטה עם מזרון קפיצים וטלוויזיה משוכללת עם מסך שטוח וערוצי לוויין. עיצוב החדרים חמים וכולל רהיטי עץ. חלק מהמתקנים כוללים אמצעים להכנת שתייה חמה ושולחן עבודה.

ניתן להשתמש בבריכת השחייה חינם אין-כסף: זוהי בריכה מחוממת עם סאונה, מפל וזרם סילון, עניין לא נפוץ בין מלונות בליידן ברוב המיקרים. תוכלו להשתמש גם בחדר הכושר לניפוח השרירים להנאתכם. בגינה המקורה מוגשות מנות א-לה-קארט ומזנון. המלון כולל גם בר ומרפסת למשקאות וארוחות באווירה שלווה.

מוזיאון נטוראליס של תולדות הטבע נמצא 1.5 קילומטרים מהמלון ואילו גני קוקנהוף ניצבים להם 15 דקות נסיעה מהמלון. תוכלו להגיע לחוף נורוויק תוך 20 דקות נסיעת רכב. מהתחנה ניתן להגיע למרכז ליידן ב-5 דקות של הליכה. שירות הסעה לתחנת הרכבת זמין חינם בימי חול של השבוע.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל