hotels pattaya

פטאיה – 10 בתי מלון מומלצים למשפחות

פטאיה היא עיירת נופש בתאילנד שקצת מזכירה את אילת, ומשלבת בין עבר מפוקפק כעיר של חיי לילה למבוגרים להווה ועתיד כעיר של אטרקציות רבות למשפחות וילדים. אם אתם מתכננים טיול בפטאיה, מומלץ לבחורר בקפידה אחד מהמלונות או אתרי הנופש הפופולריים ביותר בפטאיה המתמחים במשפחות וידידותיים לילדים

מספר בתי המלון ואתרי הנופש למשפחות בפטאיה הולך וגדל. פטאיה מתחדשת ועוברת תהליך מעניין במסגרתו היא מנסה להתנתק מהתדמית שנוצרה לה בעבר כיעד "למבוגרים בלבד", ובמקום זאת החלה פתאיה להתאים את עצמה כיעד תיירותי מוביל עבור משפחות עם ילדים קטנים, והופכת להיות יעד פופולארי בתכנון טיול משפחות לתאילנד – יש כיום בפטאיה מספיק אטרקציות ופעילויות לילדים שיכולות להעניק חופשה בלתי נשכחת. אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בפטאיה, מומלץ לקרוא על שלל האטרקציות והפעילויות לילדים בכתבה שערכנו עבורכם – פטאיה עם ילדים .

כאן תוכלו למצוא רשימה מומלצת ומפורטת של בתי מלון למשפחות בפטאיה, רובם ריזורטים (אתרי נופש) שיכולים להעסיק את הילדים וההורים יום שלם גם בלי לצאת מהמלון.

טיולים מאורגנים לתאילנד

בתי המלון ואתרי הנופש המומלצים למשפחות עם ילדים בפטאיה כוללים את כל השירותים והתוספות הנדרשות למשפחות עם ילדים כדי ליהנות מחופשה מהנה ובטוחה. השירותים באתרי הנופש ובבתי המלון  המתמחים במשפחות בפטאיה כוללים בריכות ילדים מיוחדות, רדודות יותר ומוצלות בסככה, משחקיות שמספקות השגחת מבוגר על הילדים ושלל פעילויות מהנות וחינוכיות בזמן שההורים יכולים לנוח, ואף שירות בייבי סיטר במידה ואתם רוצים לצאת לדייט בלי הילדים בערב, ועוד.


הילטון פטאיה Hilton Pattaya

הילטון פטאיה הוא מלון מעולה, על חוף הים של פטאיה, המציע למשפחות את כל מה שאפשר לבקש מבית מלון – החל מבריכה חיצונית מעולה, דרך מרכז ספא מושקע הכולל טיפולים מפנקים ומתקדמים יחסית כמו עטיפות גוף, עיסוי עם אבנים חמות, וטיפולי מים (הידרותרפיה) ועד התנסות – דרך המלון – בכל ענפי ספורט מים שניתן לחוות בפטאיה, צלילה, שנורקלינג, ופארא – סיילינג (ריחוף על מצנח הקשור לסירת מנוע). כדי להשלים את תחושת הפינוק המלון מציע תפריט כריות מיוחד בו יכולים האורחים לבחור בין סוגי כריות שונים.

בהילטון פטאיה שי 3 מסעדות טובות, המומלצת מביניהן נקראת Edge, היא נמצאת על חוף הים ופתוחה לאורך היום. בנוסף יש במלון יופי של נקודות להירגעות, המובילות בהן הן טראסה על הגג ובר לצד הבריכה. החדרים בהילטון פטאיה מאוד מפנקים והאמבטיות גדולות במיוחד.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


ראביט ריזורט, פטאיה Rabbit Resort Pattaya

אתר הנופש ראביט פטאיה הוא ריזורט בדירוג 4 כוכבים, אשר ממוקם ממש על שפת הים בחוף דונגטן (Dongtan Beach) פטאיה, עם נוף לים וליער. מדובר בריזורט לא גדול, שיש בו 49 חדרים ווילות נופש עם תחושה ביתית. ב"ראביט" יש 4 סוגי חדרים: חדרים עם נוף ליער, חדרים משפחתיים מסוג Antique, המעוצבים בסגנון רטרו מהודר, בונגלוז  (הנקראים קוטג'ים) נוחים ומפנקים הממוקמים על חוף הים, ווילות הנופש המשפחתיות, פיתרון מצויין עבור משפחות עם ילדים שמחפשות פינוק יוקרתי. המלון גם מפעיל שירות הסעות אל שדה התעופה Suvarnabhumi , שנמצא במרחק של קצת פחות משעתיים נסיעה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


 ריזורט אטלנטיס חוף ג'ומטיאן –  Atlantis Resort Jomtien Beach

זהו ריזורט מומלץ בפטאיה למשפחות אשר כולל פארק מים קטן ונמצא במרחק של פחות מ- 400 מטר מחוף הים.

פרט לפארק המים (בריכה גדולה עם מגלשות מים) הריזורט המפנק כולל מתקני נופש כמו גן שעשועים לילדים, אפשרויות נופש פעיל כמו רכיבה על סוסים, גלישת רוח, צלילת שנורקל או מיכלים, שייט בקאנו ודייג, חדר כושר, סאונה ומסעדה, ואף מגרש גולף סמוך.

החדרים במלון, אשר מקבל דירוגים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בפטאיה למשפחות עם ילדים, כוללים מטבח מאובזר עם מיקרוגל, טוסטר ומקרר, פינת אוכל, חדר רחצה נפרד עם מקלחת וכמובן ריהוט וציוד מודרני כמו טלוויזיה עם ערוצי לווין.

המלון נמצא במיקום שקט, בערך 25 דקות נסיעה מהחוף המרכזי סנטרל פסטיבל פטאיה ביץ', 20 דקות נסיעה  מהמדרחוב של פאטאיה  ו- 27 ק"מ משדה התעופה הבינלאומי יו-טאפאו

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


אתר הנופש מרקיור פטאיה אושן Mercure Pattaya Ocean Resort Pattaya

הריזורט מרקיור פטאיה אושן הוא מלון 4 כוכבים מעוצב ומשתלם, במיקום שקט בצפון פטאיה. כל  החדרים הם חדרים ללא עישון, בגודל של בין 26 ל- 35 מ"ר, כאשר חלקם חדרי אירוח וחלקן סוויטות ממוזגות עם גישה ישירה לשפת הים.  ברוב החדרים – אך לא בכולם – יש מרפסת פרטית עם נוף לים. החדרים נקיים ומעוצבים ובכולם יש טלויזית LCD בעלת מסך שטוח עם ערוצי לווין.  מקרר קטן, ערכה להכנת קפה ותה, כספת. וכמובן אינטרנט אל חוטי חינם. שימו לב שבחדרי האמבטיה במרקיור אין אמבטיות חצה אלא רק מקלחות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


הולידיי אין פאטיה  Holiday Inn Pattaya

זהו בית מלון  גדול, בו 367 חדרים, חלק מקבוצת בתי המלון הבינלאומית היוקרתית "הולידיי אין". בתוך ההולידיי אין פועל גם הספא היוקרתי Tea Tree Spa.

בית המלון שם דגש מיוחד על תרבות קולינרית ואוכל ויש בו 5 מסעדות: הבאנה בר (בר קובאני) המעולה והמומלץ; טראזו (Terrazoo) – מסעדה איטלקית טובה; קפה G – בית קפה שמגיש ארוחות בינלאומיות במשך כל היום; Flow – מאפייה אלגנטית; וה-Deli Splash – בר בריכה עם ארוחות קלות ומשקאות. מכל החדרים יש נוף לים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


אתר הנופש סנטארה גראנד מיראז' ביץ', פטאיה Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya

הריזורט סנטארה גראנד מיראז' ביץ' פטאיה, בדירוג 5 כוכבים, נמצא בצפון פטאיה ומדובר במתחם נופש עצום שמציע הרבה מאוד אפשרויות למבוגרים וילדים כאחד.  הוא מורכב משני מגדלים בני 18 קומות שנבנו במיוחד כדי לספק תצפיות נוף עוצרות נשימה ובהם יש 555 חדרי הארחה. הוא ידוע גם בגלל שטחי הבריכות העצומות שלו, הנחשבות לבין הנרחבות ביותר בבתי מלון בכל תאילנד. עוד יתרון גדול של הסנטארה הוא המיקום בין חוף וונג אמאט (Wong Amat Beach) וחוף נקלואה (Naklua Beach), מרחק קצר ממפרץ פטאיה, עם גישה ישירה לחוף ים פרטי זהוב.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון ג'יי פטאיהHotel J Pattaya

מלון J בפטאיה הוא בית מלון מומלץ בפטאיה אשר ממוקם בצפון פאטאיה ומציע לאורחים בריכה גדולה עם מפל ובריכת ילדים, מרכז בריאות וספא וחדר כושר, בר מסעדה ואף בר בריכה.

זהו מלון ידידותי למשפחות המציע יחידות אירוח משפחתיות עם גישה קלה לחוף הים, במחירים נוחים, עם מרפסות פרטיות המשקיפות לבריכה או למפרץ פטאיה, טלוויזיה בכבלים, מיני בר, אינטרנט אלחוטי חינם ושירות חדרים 24 שעות ביממה. בית המלון זוכה לדירוגים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בפטאיה למשפחות עם ילדים, בעיקר בגלל היחס המשתלם בין המחירים הטובים לתמורה.

בית המלון מספק לאורחים גם שירות של אוטובוס הסעות חינם בשעות קבועות אל החוף המרכזי, סנטרל פסטיבל פאטאיה ביץ' (Central Festival Pattaya Beach).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון רויאל קליף ביץ' פטאיה Royal Cliff Beach Hotel Pattaya

רויאל קליף ביץ' פטאיה הוא בית מלון גדול וידוע בדירוג 5 כוכבים שמציע הרבה פינוקים ומיקום נוח בדרום פטאיה, לא רחוק  מיעדים תיירותיים מרכזיים בפטאיה, כמו חוף פטאיה בו יש הרבה אפשרויות של פעילויות ספורט מים, וגם חוף ג'ומטיין (Jomtien Beach) הרגוע יותר. בית המלון מציע שירות הסעות למרכזי הקניות במרכז פטאיה עבור תשלום סמלי. ונמצא סמוך גם למדרחוב של פטאיה וללונה-פארק של פטאיה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון דירות נופש סיטיסמארט – Citismart Luxury Apartments

מלון דירות הנופש בפטאיה סיטיסמארט נמצא במיקום מעולה, ומציע למשפחות המתכננות חופשה בפטאיה אלטרנטיבה של דירות משפחתיות מרווחות. הדירות  מרוהטות בסטנדרט גבוה הכולל מיזוג אוויר,  עם מטבח מצוייד עם כיריים קרמיות, מיקרוגל, תנור אפייה וכלי מטבח, סלון נפרד עם טלוויזיה HD   42 אינץ', ספות עור ופינת אוכל,  מרפסת מרוהטת,  מקלחת נפרדת, וכמובן חדרי שינה (יש במלון כמה דירות עם מספרים שונים של חדרי שינה).

בנוסף, על גג המלון תמצאו טרסה משותפת עם בריכת שחיה ומרפסת מוצלת. המלון מציע גם חניה חינם, ושירותים כמו כביסה, חדרנית או השכרת רכב או אופנוע בתוספת תשלום.

הסיטימארט מדורג במקומות גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בפטאיה למשפחות עם ילדים, לא מעט בגלל המיקום המעולה: בערך 200 מטר מחוף הים, פחות מ- 5 דקות נסיעה ממרכזי השופינג והמסעדות ב- Central Festival Pattaya, ויש גם מסעדות טובות ודוכני אוכל בטווח של 100 מטר מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


אתר הנופש והספא רבינדרה ביץ' Ravindra Beach Resort & Spa Sattahip

ריזורט בדירוג 4 כוכבים שמתמקד בעיקר במשפחות. ברבינדרה יש מגוון פעילויות ים וספורט ימי, מרכזי שופינג ומסעדות במרחק הליכה קצרה מהריזורט. הוא מפעיל גם שירות הסעות  לחוף פטאיה המרכזי ולמדרחוב שנמצאים קצת רחוק יותר, הוא נמצא שעה וחצי נסיעה משדה התעופה הבינלאומי של בנגקוק Suvarnabhumi ,מיקום נוח עבור חופשה משפחתית בתאילנד.  כמה מהאטרקציות הסמוכות כוללות את החופים הלבנים של Sattahip, מועדון הגולף והקאנטרי Phoenix, השוק הצף של פטאיה,  ו-Mimosa Pattaya.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 

בתי מלון משפחתיים בפטאיה
דירוג הגולשים 4.8 (5 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל