אמסטרדם מלונות מומלצים למשפחות

10 מלונות מומלצים באמסטרדם עם ילדים

אם אתם מתכננים חופשה באמסטרדם עם הילדים מומלץ לבחור אחד מבתי המלון ברשימה זו בה תמצאו מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים – אשר נחשבים מומלצים במיוחד למשפחות המגיעות אל אמסטרדם עם ילדים לחופשה משפחתית. לא חסרים מלונות באמסטרדם ורבים מהם זוכים להמלצות מצויינות אבל חלק גדול מהם מתמחים באירוח צעירים, אנשי עסקים או זוגות וילדים לא ירגישו בהם בנוח

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

ברשימה זו תמצאו 10 מלונות באמסטרדם אשר קיבלו ציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על המלצות של משפחות ששהו באמסטרדם במסגרת חופשה משפחתית עם ילדים

חופשה באמסטרדם – עוד כתבות באותו נושא:

אמסטרדם עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית

טיסות לאמסטרדם – השוואת חברות תעופה ואיתור טיסות זולות

אירועים באמסטרדם – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ואירועי ספורט באמסטרדם

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיול משפחות

השכרת רכב בהולנד – השוואת מחירים וטיפים שיחסכו לכם מאות שקלים

סים או eSIM להולנד

כרטיסים לאייקס אמסטרדם כדורגל

10 מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים

אכסניית סטייאוקיי אמסטרדם וונדלפארק Stayokay Amsterdam Vondelpark 

סטייאוקיי אמסטרדם וונדל פארק, אכסניה מומלצת באמסטרדם הממוקמת בלב וונדלפארק (Vondelpark), מציעה סביבה ירוקה ונמצאת 8 דקות הליכה ממוזיאון ואן גוך. אינטרנט אלחוטי זמין חינם ברחבי הבניין.

האכסניה מציעה חדרי מעונות משותפים עם מיטות קומותיים, או חדרים פרטיים, אשר באופן טבעי הם המומלצים יותר אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים. המעונות המשותפים והחדרים כוללים ארונות נעילים וחדר רחצה. ניתן להשתמש במנעולים אישיים וכן לשכור לוקרים המופעלים בעזרת מטבעות (2 אירו ליממה נכון לכתיבת שורות אלו). זהו איננו מלון מפנק ונוצץ כמו הרבה מלונות באמסטרדם אך האווירה המגניבה והיחס המעולה בין העלות לתמורה מעניקים לאכסניה ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים.

ארוחת בוקר זמינה בעבור תשלום נוסף. בתום יום מעייף, תוכלו ליהנות ולהירגע ממשקה או חטיף ב-Brasserie Bite & Drink. 5 דקות הליכה מהמקום נמצאת כיכר ליידסה, המציעה שפע של מסעדות וברים.

ניתן לשכור אופניים בתשלום. קווי החשמלית 5, 2 ו-1 העוצרים בכיכר ליידסה מאפשרים גישה ישירה לתחנה המרכזית של אמסטרדם ולכיכר דאם (Dam).

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון מרקיור אמסטרדם סלוטרדייק סטיישן  Mercure Amsterdam Sloterdijk Station 

מרקיור אמסטרדם סלוטרדייק סטיישן, מלון באמסטרדם בדירוג 4 כוכבים, מאפשר גישה חינם לאינטרנט אלחוטי מהיר, וממוקם בסמוך לתחנת הרכבת אמסטרדם סלוטרדייק – מרכז תחבורתי המקשר באמצעות מטרו, חשמלית, אוטובוסים ורכבות אל התחנה המרכזית של אמסטרדם, מרכז העיר ונמל התעופה סכיפהול – במרחק של 7 דקות מהתחנה הקרובה אל התחנה המרכזית של אמסטרדם, ממנה תוכלו להגיע אל רחבי הולנד. המלון גם מרוחק 20 דקות ממרכז קונגרסים ונמל התעופה, וכולל גם שירותי חנייה פרטית.

אפשר לשהות באחת מיחידות הדיור האופנתיות במלון, המצוידות במתקני נוחות מתקדמים, או אולי דווקא בחדרים היוקרתיים יותר אשר מקבלים אף הם ביקורות מצוינות ברשימות מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים.

במלון יש חדר כושר שהוא גם בר, Skybar, המשקיף לנופים פנוראמיים של העיר. בנוסף, ישנה מסעדה בקומה ה-8.

ביתה של אנה פרנק ממוקם 3.6 קילומטרים מהמלון, ואילו וונדלפארק (Vondelpark) נמצא רק 3.9 קילומטרים ממנו. שדה התעופה סכיפהול נמצא 10 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון רו – Rho Hotel 

רו, מלון מומלץ באמסטרדם בדירוג 3 כוכבים על כיכר דאם (Dam), ממוקם פחות מקילומטר מתחנת הרכבת המרכזית (Amsterdam Central Railway Station). המלון, בעל לובי מרשים בסגנון ארט-דקו, ששימש בעבר כתיאטרון, מציע גישה חינמית לאינטרנט אלחוטי.

כל יחידות האירוח במלון כוללות מקרר וטלוויזיה בלוויין. בנוסף, החדרים כוללים חדר רחצה צמוד ומקלחת. יחסית אל מלונות באמסטרדם בדירוג 3 כוכבים מדובר על מלון שמעניק תמורה מצויינת לעלות עבור משפחות ולכן הוא זוכה לשבחים רבים בכל דירוג מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר בחדר האוכל, המשקיף לעבר כיכר דאם. ארוחת הבוקר כוללת מנות חמות, דגני בוקר ומבחר לחמים. בלובי ניתן למצוא בר צנוע ומכונות ממכר אוטומטית למשקאות וחטיפים.

160 מטרים בלבד מהמלון נמצאים מתחם הקניות קלוורסטראט (Kalverstraat) ותחנת החשמלית בכיכר דאם. מוזיאון בית רמברנדט ובית אנה פרנק ממוקמים כ-10 דקות הליכה מהמקום.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון XO סיטי סנטר XO Hotels City Centre 

XO סיטי סנטר, מלון זול באמסטרדם בדירוג 3 כוכבים, מתבלט בין מלונות באמסטרדם קודם כל בכך שהוא לא ממוקם במבנה אחד אלא ב-10 בתים מונומנטאליים בעיר, באזור תוסס שבסמוך לכיכר דאם (Dam) ולאזור ווארמוסטראט (Warmoesstraat) ובו יחידות אירוח מתאימות לחופשה משפחתית באמסטרדם, הכוללות גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, חדרי רחצה פרטיים וטלוויזיות עם מסך שטוח.

כל חדר כולל גם פינת קפה/תה ואילו באזור הטרקלין-בר תוכלו להתענג על כוס תה או קפה משובחים.

המקום ניצב בליבה ההיסטורי של אמסטרדם, בסמיכות לבורסת המסחר ברלאחה, ו-500 מטרים של הליכה מהתחנה המרכזית. בסביבתו נמצא שפע של ברים, בתי קפה ומסעדות. ניתן להגיע בקלות יחסית לאטרקציות תיירותיות באמסטרדם, כגון כיכר דאם, בית אנה פרנק ומתחם הקניות של קאלברסטראט (Kalverstraat). המיקום הנוח יחסית לעלויות הלא גבוהות מעניק לבית המלון המלצות מפרגנות ברשימות בתי מלון מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון הוטל-טו-סטיי Hotel2Stay 

הוטל-טו-סטיי, בית מלון זול ומומלץ באמסטרדם בדירוג 3 כוכבים, מציע מרכז כושר וסאונה, כמו גם אינטרנט אלחוטי הזמין חינם בכל שטחי במקום. דירות הסטודיו המתאימות לחופשה משפחתית באמסטרדם כולן כוללות מטבח מאובזר, טלוויזיה משוכללת וחדר רחצה צמוד עם מקלחת. יחסית אל מלונות באמסטרדם באותה רמת מחיר, קיומו של מטבח מאובזר והאפשרות להכין ארוחות משפחתיות במהלך חופשה באמסטרדם הן בהחלט משמעותיות ואין פלא שהמלון זוכה לציונים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים.

ניתן לשכור אופניים בעלות נוספת בדלפק הקבלה הפעיל סביב השעון, בו ישמחו לסייע לכם בכל עניין הנוגע לטיולכם בהולנד. בית אנה פרנק וונדלפארק (Vondelpark) נמצאים 3 קילומטרים מהמקום.

המלון נמצא צעדים ספורים מתחנת אמסטרדם סלוטרדייק (Amsterdam Sloterdijk). אל שדה התעופה סכיפהול ניתן להגיע ב-10 דקות נסיעה ברכבת. התחנה המרכזית של אמסטרדם נמצאת 5 דקות מהמקום. ניתן להשתמש בחניון המקורה בתיאום בדלפק הקבלה.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון דבל טרי ביי הילטון אמסטרדם DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

דבל טרי ביי הילטון אמסטרדם, בית מלון באמסטרדם בדירוג 4 כוכבים, משלב חדרים מודרניים ואלגנטיים, מתקני עסקים המשלבים את טכנולוגיית הוידאו/אודיאו החדשנית ביותר, מרכז כושר ומיקום אידיאלי עם נוף לנהר איג' (IJ) ומרכז העיר. המלון ממוקם בסמיכות לתחנת הרכבת המרכזית של אמסטרדם וכולל טרקלין עם נוף ציורי לעיר.

בכל חדר במלון חלונות מרצפה-עד-תקרה, מחשב-טלוויזיה iMac ואינטרנט אלחוטי ללא עלות. הסוויטות וחדרי המנהלים כוללים גישה תמידית לטרקלין המנהלים, בו מוצעים ללא תשלום ארוחת בוקר בשעות הבוקר, ומשקאות, חטיפים ופירות בשעות אחר הצהריים.

המלון כולל חדר כושר משוכלל וחללים פתוחים רבים, כולל חצר בה ילדים יכולים להוציא קצת אנרגיה. גם מגוון של כתבי עת וספרים נמצאים להנאתם של האורחים. באופן טבעי, המלון המפנק והמיוחד זוכה לביקורות מצויינות בכל רשימת מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים.

באפשרותכם לבחור מהמגוון הרחב של טעמים מקומיים ומנות בינלאומיות המוגשות באחת משלוש המסעדות במלון. תוכלו גם ליהנות מארוחה קלה או חטיף בבר הלובי ולעלות אחר-כך לטרקלין SkyLounge שבקומה ה-11. לעת ערב, הטראסה והבר שעל הגלל מציעים ארוחות ומשקאות, ומוסיקה קוסמופוליטית המנוגנת על-ידי די-ג'יי.

פחות מ-2 דקות הליכה ניתן להגיע לתחנות מטרו וחשמלית. כיכר דאם (Dam) ממוקמת 5 דקות הליכה בלבד מהמלון, בעוד שדה התעופה סכיפהול נמצא 20 דקות נסיעה ממנו, ברכב או רכבת.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון מונה – Monet Garden Hotel Amsterdam 

מונה, מלון בוטיק באמסטרדם בדירוג 4 כוכבים, מציע חדרי אירוח מודרניים בסמוך לתעלות. חדרי המלון ממוזגים וכוללים אינטרנט אלחוטי חופשי בכל השטחים. מרבית החדרים משקיפים אל הגן והתעלה.

בכל יחידה ישנה מכונת קפה נספרסו וטלוויזיה עם מסך שטוח, כמו גם חדר רחצה צמוד עם מקלחת גשם, נעלי בית וחלוקי רחצה.

במלון מוגשת מדי יום ארוחת בוקר מפנקת, הכוללת וופלים אפויים טריים. דלפק הקבלה עומד לשירותים 24 שעות ביממה, כמו גם מרכז הכושר, בו תוכלו לנפח את השרירים בלא תוספת תשלום. בתום יום ארוך תוכלו לשבת בשלווה ליד האח, או להתפנק על ג'ין וטוניק הולנדי או בירות מקומיות על הבר. חדר ישיבות הוא אחד המתקנים המוצעים לשימוש אורחי המקום.

תיאטרון קארה (Carre Theatre) ממוקם 900 מטרים מהמלון ואילו רמברנדטפליין (Rembrandtplein) נמצאת רק 800 מטרים ממנו. במרחק 400 מטרים מהמקום נמצא בית האופרה והבלט הלאומי, כאשר שדה התעופה הקרוב, סכיפהול, מרוחק 12 קילומטרים משם. זהו מיקום מעולה בקרב מלונות באמסטרדם ואחת הסיבות לשבחים הרבים שהמלון מקבל ברשימות מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


B&B קייזרסהאוס אמסטרדם Keizershouse Amsterdam 

מקום האירוח B&B קייזרסהאוס אמסטרדם, הממוקם ברובע מרכז העיר, מציע טראסה ונוף לנהר, כמו גם שירות קונסיירז'. מדובר על מלונית מתאימה למשפחות אשר זוכה להמלצות מפרגנות ברשימות מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים.

חלק מיחידות הנופש כוללות חדר רחצה צמוד עם אמבט ספא, ובכולן מייבש שיער ומוצרי טיפול ללא עלות. בחלק מהחדרים פינת ישיבה למשפחות, כמו גם מכונת קפה וטלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח. אינטרנט אלחוטי זמין חופשי בכל שטחי המקום.

שוק הפרחים נמצא 600 מטרים ממקום האירוח, ואילו כיכר ליידספליין (Leidseplein) ממוקמת רק 400 מטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב, סכיפהול, מרוחק 11 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון אמסטרדם מריוט Amsterdam Marriott Hotel 

אמסטרדם מריוט, בית מלון באמסטרדם בדירוג 5 כוכבים, מציע חדרים נעימים ומתקנים מפוארים בליבה של אמסטרדם, מול כיכר ליידספליין.

חדרי המלון מעוצבים בסגנון אלגנטי ובכל אחד מהם שולחן עבודה ופינת ישיבה נעימה. בכל חדר טלוויזיה עם ערוצים כבלים ומסך שטוח. אורחי המלון יכולים ליהנות מחדר כושר וסאונה הפתוחים 24 שעות בכל יממה. חדרי המנהלים מאפשרים גישה לטרקלין המנהלים, בו ניתן ליהנות מדי יום מארוחת בוקר, ומתאבנים ומשקאות במשך היום.

תוכלו להירגע בבר השיקי של המלון, Sorel’s, על קוקטיילים, בורבון ומשקאות מקומיים, נוסף על ארוחות צהריים וערב.

מהמלון יש גישה קלה לנקודות עניין כמו מוזיאון ואן גוך ורייקסמוזיאום. וונדלפארק (Vondelpark) נמצא גם הוא בסמוך ותוכלו לטייל בו – 5 דקות הליכה מהמלון.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון אוקורה אמסטרדם Hotel Okura Amsterdam – The Leading Hotels of the World 

אוקורה אמסטרדם, מלון סופריור יוקרתי באמסטרדם בדירוג 5 כוכבים, ממוקם בשכונת דה פייפ (De Pijp) המגניבה של אמסטרדם. האורחים נהנים מנופי העיר בכל אחת מ-23 הקומות של המלון ובד"כ אוהבים לסעוד את ליבם באחת מ-4 המסעדות האיכותיות שבו. המלון כולל גם בריכה מקורה, ספא וחדר כושר.

300 הסוויטות והחדרים שבמלון הם מרווחים וכוללים מיטה מתוצרת Eastborn, חדר אמבט הכולל גם מקלחת גשם, כמו גם שולחן עבודה גדול. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין לכלל האורחים בכל שטחי המלון.

4 המסעדות שבמלון מעוטרות כולן בכוכבי מישלן, כאשר מסעדת Ciel Bleu מחזיקה ב-2 כוכבים ומשקיפה אל העיר מהקומה ה-23. Yamazato היפנית מציעה מטבח יפני אותנטי ומחזיקה בכוכב מישלן אחד. במסעדת Teppanyaki Restaurant Sazanka, המחזיקה בכוכב מישלן אחד, יכינו לכם השפים ארוחה על משטח לוהט בצמוד לשולחנכם. במסעדת Serre Restaurant יעצבו לכם מנות בינלאומיות העשועות ממרכיבים מקומיים, טריים ועונתיים. במסעדת Le Camelia יציעו לכם מזנון ארוחת בוקר עשיר בסגנון אסייתי ואירופאי.

Nagomi Spa & Health, הספא בעל ההשראה היפנית, מציע מבחר טיפול פנים, טיפולי גוף, פדיקור ומניקור. מאמני כושר מקצועיים יעניקו לכם עצות אישיות בעת אימון גופני. בתום פעילות כושר תמצאו את הזמן להתרגע בשלווה של בריכת השחייה המקורה, בסאונה או באמבט העיסוי. הכניסה לספא עבור אורחי המלון הינה ללא עלות. יחסית אל מלונות באמסטרדם – אפילו אלו המדורגים 5 כוכבים – מדובר במלון מפנק במיוחד הזוןכה באופן טיבעי לציונים גבוהים במיוחד ברשימות מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים.

המלון מוקף חנויות ומסעדות. בחזית המלון ישנה תחנת מוניות, ואילו תחנת החשמלית הקרובה נמצאת 100 מטרים מהמקום. תוך פחות מ-10 דקות של נסיעת חשמלית, תגיעו מהמלון לרובע המוזיאונים של אמסטרדם. תוכלו להגיע בחשמלית גם לשדה התעופה סכיפהול.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 

אמסטרדם - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

תגובה

  • סיכום חופשת החורף שלנו ב#אמסטרדם.
    פעם שנייה שמבקרים בעיר הנהדרת הזו, קצת המלצות ותובנות מסכמות לביקור בעיר-
    1. לינה- אנחנו פיצלנו את הלינה לשניים:
    2 לילות במלון הבוטיק sir albert- חדר דלקס, מלון מקסים, מעוצב ומלא שיק צמוד לשוק אלברט קוייפ, נוף מהחדר, צוות מקסים, אזור מלא בחנויות קטנות ונהדרות, מסעדות וברים, מתאים למי שרוצה לברוח מהמולת הדאם התיירותית.
    4 לילות ב- grand hotel krasnapolsky- פעם שנייה שאנו מתארחים פה, מומלץ רבות בקבוצה ובצדק. נקי, הכי מרכזי שיש ומפנק. לקחנו חדר פרמיום xl עם נוף מלא לדאם- כיף של חדר!
    2. מזג האויר- הגענו לעיר באמצע מרץ, מיד כשהסתיים גל הקור הגדול באירופה, זכינו למזג אויר "חמים" יחסית של 12-14 מעלות ביום ו-6-7 מעלות בלילה, ובכל זאת… קר. אם אתם לא חובבי חורף גדולים- לדעתי אמסטרדם פשוט יותר כיפית ויפה בקיץ…
    3. תחבורה ציבורית- הפעם כשהיה צריך השתמשנו בעיקר במוניות- שיש לציין שיקרות מאוד (כמעט כל נסיעה בתוך העיר 20-25€), בגדול- הכל נגיש וקרוב ברגל. פשוט תחרשו את העיר ברגליים!
    4. אטרקציות ונקודות ציון:
    * מוזיאון הייניקן- נחמד, אבל מאוד ממוסחר, אופציה טובה לימים גשומים.
    * התצפית והנדנדה- a'dam lookout- לא לפספס! כיף אמיתי, תצפית מדהימה של 360° וחוויות הנדנדה כיפית ולא מפחידה, יש בר נחמד מאוד בקומה העליונה. ההגעה דרך מעבורת חינמית שלוקחים מהתחנה המרכזית (פשוט חוצים את התחנה לאורכה והמעבורת נמצאת בסוף). מומלץ להגיע ביום שמשי.
    * בית אנה פרנק- לדעתי חובה לכל יהודי. מצמרר ומרגש, תזמינו כרטיסים כמה שיותר זמן מראש באתר אחרת מדובר בתור שיכול להגיע לכמה שעות.
    *שייט בתעלות- חוויה נהדרת! כיף לראות את העיר מזווית אחרת. יש המון חברות שמציעות, למי שרוצה הסבר בעברית יש חברות שיוצאות מאזור damrak (ליד התחנה המרכזית).
    * וונדל פארק- פארק נהדר ורחב ידיים, מומלץ לשלב עם טיול אופניים.
    *שוק אלברט קויפ- שוק שמשלב דוכני אוכל, בגדים ושאר מזכרות- אל תפספסו את הדוכן של הוופל.
    השוק הוא חלק משכונת *דה פייפ- עם הרבה חנויות שוות, וינטאג וברים- מומלץ לעשות סיבוב בשכונה.
    * מוזיאון ואן גוך- מומלץ מאוד ולא רק לחובבי האומנות!
    *שכונת יורדאן- שכונה מקסימה, מלאה בחנויות בוטיק, מסעדות ובתי קפה, אווירה נהדרת.
    * שוק הפרחים- חביב ותו לא, רב החנויות מוכרות בעיקר פקעות.
    * לא הספקנו אך קיבלנו הרבה המלצות- שוק האוכל המקורה- foodhallan.
    5. בלילה:
    מומלץ להגיע ל*כיכר רמברנט או ל*ליידספלין*- בשני המקומות יש מגוון רחב של ברים ומועדונים והרבה אווירה.
    6. מחוץ לעיר:
    *זאנסה סכאנס וולנדם- טחנות הרוח וכפר הדייגים, יחד עם מפעלי הכפכפים והגבינות. "שביל החומוס" של העיירות (; נופים נהדרים, אטרציה נחמדה למדי, אבל קחו בחשבון שסהכ העיירות די ממוסחרות. בכל זאת מומלץ למי שמגיע בפעם הראשונה לאזור. אנחנו היינו קבוצה ולכן שכרנו מדריך עם ואן אבל ניתן להגיע גם עצמאית. תגיעו ביום שמשי.
    * חיטהורן- הרבה מתלבטים אם להגיע בחורף. לדעתי התשובה חד משמעית- לא. העיירה נראית נטושה לגמרי, אפילו די מוזנחת, בתי הקפה והמסעדות סגורים, אין פריחה- ובהתחשב שמדובר בנסיעה של למעלה משעה מאמסטרדם- תשאירו את הביקור לאביב או לקיץ.
    7. קניות:
    * רחוב Kalverstraat וכל אזור "תשעת הרחובות"- שם אפשר למצוא את כל הרשתות הגדולות והמוכרות.
    * בוטיקים וחנויות עיצוב נהדרות- ביורדאן.
    * רחוב Pierre Comelisz Hoofstraat- קרוב לאזור המוזיאונים, פה אפשר למצוא בעיקר מותגי יוקרה.
    * קניון Magna Plaza
    8. מסעדות מומלצות:
    מסעדה נהדרת לא. ערב- MR porter- מנות מעוצבות וטעימות, קהל איכותי, דיי גיי, חובה להזמין מקום מראש, אם מגיעים בשעות האור יש תצפית נהדרת על מרכז אמסטרדם. המסעדה ממוקמת בקומה העליונה של מלון w.
    עוד מסעדה מצויינת לא. ערב- The lobby nesplein- מנות לא גדולות אך לגמרי גורמה, אווירה יוקרתית, מומלץ להזמין מקום מראש, במרחוק שלוש דק מהדאם.
    אסייאתית פשוט מצויינת- IZAKAYA- ממקומת בשכונת דה פייפ, 5 דק משוק אלברט קוייפ, מומלץ להגיע בערב, אנחנו היינו בסופש והיה מפוצץ במקומיים, dj ומוזיקה טובה, חוץ מאוכל טוב המקום מתמחה בקוקטיילים ועם אווירה צעירה ונהדרת.
    לבוקר ובראנץ- Metropolitain- מסעדה מעוצבת בקונספט אורבני ומגניב, המנות מוגשות על מגשי עץ, טעים מאוד!
    מעליה יש מסעדה נוספת של אותם הבעלים- caf'e de paris – גם היא מומלצת מאוד!
    בית קפה טרנדי וטעים בשוק אלברט קוייפ- De Wasserette
    לא רק לאורחי המלון- Grand Café Krasnapolsky אוכל טוב ושירות מוקפד.
    9. אמסטרדם נהדרת. תהנו!

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל