השוואת מחירי השכרת רכב באמסטרדם

השכרת רכב באמסטרדם – השוואת מחירים וטיפים חשובים

השכרת רכב באמסטרדם – המדריך המלא: מנוע השוואת מחירים שיחסוך לכם מאות שקלים וגם מידע חשוב למטייל על השכרת רכב באמסטרדם, נהיגה באמסטרדם (כולל סרטון וידאו), אפשרויות ונוהלי חנייה באמסטרדם, הסברים על מחירי הדלק ועוד מידע חשוב לנהג שכדאי לקרוא לפני חופשה באמסטרדם

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

כדי למצוא את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב באמסטרדם השתמשו במנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל אשר יבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירים של כל חברת השכרת רכב באמסטרדם הנחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית, על מיגוון דגמי רכב. מלאו את הטופס – בשדה ארץ ביחרו את הולנד ובשדה עיר את amsterdam אמסטרדם. לאחר מכן בשדה תחנה ביחרו את המיקום המדויק אליו תירצו להזמין השכרת רכב באמסטרדם (למשל שדה התעופה סכיפהול ומיקומים נוספים באמסטרדם). לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מתכננים להזמין השכרת רכב באמסטרדם וליחצו "חפש" כדי לצפות בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב באמסטרדם

השכרת רכב באמסטרדם  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


חופשה באמסטרדם – עוד כתבות באותו נושא:

אמסטרדם עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית

מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים

טיסות לאמסטרדם – השוואת מחירים וביקורת חברות תעופה

אירועים באמסטרדם – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ואירועי ספורט באמסטרדם

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיול משפחות

השכרת רכב בהולנד – חוקי התנועה וטיפים לנהג

כרטיסים לאייקס אמסטרדם כדורגל

השכרת רכב באמסטרדם – מידע וטיפים

השכרת רכב באמסטרדם היא רעיון טוב כל עוד אתם מתכוונים להשתמש ברכב רק מחוץ למרכז ההיסטורי של העיר, ובוודאי מומלצת אם אתם לא מתכוונים להסתפק בחופשה באמסטרדם אלא מתכננים טיול בהולנד. בתוך המרכז ההיסטורי, כדאי להסתמך על התחבורה הציבורית. במרכז אמסטרדם, רכב הוא בד"כ נטל ולא אמצעי עזר. השתמשו ברכב בתוך אמסטרדם רק אם אתם מתכוונים להגיע ליעדים הנמצאים במרחק קילומטרים ממרכז אמסטרדם או כדי לצאת ממנה אל יעדים אחרים בהולנד.

נהיגה באמסטרדם איננה דבר מהנה. רבים מהרחובות צרים, שלטי התנועה והחנייה מיושנים ולא תמיד מובנים, ורוכבי אופניים או הולכי רגל עלולים להופיע בכל מקום. מצד שני, השכרת רכב באמסטרדם מקנה לכם גמישות ועצמאות שתחבורה ציבורית לא יכולה לספק והנופים בעת נהיגה באמסטרדם מדהימים. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה באמסטרדם אשר יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב באמסטרדם –

מלבד זאת, עלות הדלק באמסטרדם די יקרה, בסביבות 1.54 עד 1.70 יורו לליטר. תוכלו לנסות לחנות באחד מהחניונים המוגנים, למשל מתחת למוזאומפליין (Museumplein) – או ליד התחנה המרכזית (Central Station) ומשם ללכת ברגל למרכז העיר, או להשתמש באחת החשמליות (tram). החניית הרכב מאוד יקרה באמסטרדם, ולעתים קרובות קשה למצוא מקום פנוי לחנייה. תוכלו לבחור בתשלום ע"פ שעה או בתשלום יומי. החנייה חופשית מחוץ למרכז העיר בימי ראשון ותמיד יש תמיד מקום פנוי בשוק אלברט קאופ (Albert Cuypstraat) (הפעיל בשאר ימות השבוע). משם, הנסיעה לדאונטאון היא כ- 5 דקות בחשמלית או 15 דקות ברגל.

אופציה נוספת היא להחנות את הרכב הרחק מאזור המרכז. בעלות של 8 יורו תוכלו לחנות למשך 24 שעות ולקבל בנוסף כרטיס חינם לנסיעה חזרה העירה. זמן הנסיעה הוא כרבע שעה. חפשו את שלטי P+R (Park and Ride) (חנה וסע).

לפני השכרת רכב באמסטרדם מומלץ לצפות בסרטון המתעד נהיגה באמסטרדם:

תוכלו גם לחנות בחינם באזורים מסויימים באמסטרדם הנמצאים מחוץ למרכז העיר, על אף שגם האפשרות הזו הולכת ונעשית פחות זמינה. החנייה עדיין חינם בכל אזור Amsterdam-Noord (רובע צפון אמסטרדם), ואפשר פשוט לקחת משם אוטובוס מתחנת האוטובוס Mosplein לכיוון העיר. קווי אוטובוס רבים עוברים בנקודה זו.

יש מספר חברות השכרת רכב הפועלות באמסטרדם, כולל אוויס ובאדג'ט. ממש לאחרונה, חברת קאר טו גו ('Car 2 Go) מפעילה השכרת מכוניות סמארט (Smart cars) חשמליות ואלה זמינות בתוך העיר.

השכרת רכב באמסטרדם
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל