מלונות למשפחות ביער השחור

היער השחור – 10 מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

היער השחור בגרמניה הפך בשנים האחרונות לאחד היעדים המבוקשים לטיולי משפחות. טיול ביער השחור, הזרוע באגמים, שמורות טבע ועיירות, הוא חוויה מהאגדות עבור משפחות עם ילדים. אך האופי הכפרי של איזור היער השחור, המלא בעיירות וכפרים קטנים, יצר מצב בו רוב פתרונות הלינה למשפחות הם במלונות קטנים ומשפחתיים או בתי הארחה בכפרים, ולא תמיד קל לתכנן טיול ולמצוא מלונות מומלצים שמתאימים למשפחה עם ילדים. כדי להקל ריכזנו עבורכם את רשימת בתי המלון המומלצים למשפחות ביער השחור

      דילים ליער השחור    |    דילים לברלין    |    טיולים מאורגנים לגרמניה

משום מה למטייל הישראלי הממוצע כלל לא ידוע על כך שביער השחור ממוקם גם אחד מפארקי השעשועים הגדולים באירופה, "יורופארק", שהוא אולי אטרקצייה מס' 1 לילדים בגרמניה. אם אתם מתכננים חופשה ביער השחור עם ילדים, מומלץ לתכנן אותה כך שתכלול גם יום שלם בפארק – קיראו את הסקירה המורחבת שלנו על פארק אירופה

חלק מבתי המלון ברשימה זו כוללים שירותים ייעודיים למשפחות עם ילדים שבדרך כלל נדיר למצוא בבתי המלון הקטנים ביער השחור, כמו שירותי הזמנת בייביסיטר שיאפשרו להורים ליהנות מבילוי לילה זוגי באחת המסעדות או הבארים, מגרשי משחקים לילדים ואפילו אולם באולינג.

חופשה ביער השחור – גרמניה – עוד מידע למטייל

טיסות לגרמניה – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בגרמניה – נהיגה בגרמניה וחוקי התנועה

תחבורה בגרמניה – תכנון ורכישת כרטיסים

e-sim וסים לגרמניה – מדריך למטייל

בתי מלון מומלצים ביער השחור למשפחות עם ילדים


גסטהאוס הונדלבך  – Gaestehaus Hundelbach

זהו בית הארחה ביער השחור בדירוג 4 כוכבים הממוקם ביישוב לנצקירך, במרחק נסיעה של כמה דקות בלבד משלוכזי וטיטיזי-נוישטאדט, פחות מחצי שעה נסיעה מאגם טיטיזי. המלונית מתמחה באירוח משפחות עם ילדים והיא אחד מבתי המלון הבודדים ביער השחור בהם ניתן להזמין גם שירות בייביסיטר, שיאפשר להורים לצאת וליהנות מחיי הלילה המקומיים בפאבים הגרמניים כאשר הילדים ישנים בביטחה במלון בהשגחה. בנוסף תמצאו בגסטהאוס גם גן שעשועים לילדים, שירותי כביסה וגינת ירק.

זהו המלון היחידי למשפחות ביער השחור הזוכה בעיקביות לציון 10 באתרי דירוג המלונות, וככל הנראה אפשר להכריז על גסטהאוס הונדלבך כעל המלון הטוב ביותר ביער השחור למשפחות עם ילדים (יחסית למחיר), עם השקעה בפרטים כמו כסאות אוכל לילדים.

בגסטהאוס המשפחתי והקטן יש 4 חדרים משפחתיים, מרווחים ונקיים, בהם תיהנו מ מטבחון מצוייד עם מקרר, מיקרוגל ופינת קפה ותה. וכמובן את כל הציוד המודרני כמו טלוויזיה עם ערוצי לווין, נגן די.וי.די, אינטרנט אלחוטי ומייבש שיער.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


בית הארחה גסטהוף רנצ'טלבליק – Gasthof Renchtalblick

בית מלון ביער השחור בדירוג 3 כוכבים, מומלץ למשפחות עם ילדים וכולל מתקני נופש כמו מסלול באולינג, גינה וגן שעשועים לילדים, מסעדה ובר.

המלון ממוקם בעיירה אוברקירך שבאיזור היין באדן. המלון מספק גם שירותים תיירותיים כמו ניקוי יבש וכספת. החדרים במלון הם חדרים משפחתיים מודרניים הכוללים שולחן כתיבה, טלפון, טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומייבש שיער, וכמובן אינטרנט ווי – פי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון מסעדה בירהאוסל – Hotel-Restaurant Bierhausle

מלון מומלץ למשפחה בפרייבורג אים ברייסגאו, העיר בה נמצא הריכוז הגדול ביותר של מלונות ביער השחור, בערך חצי שעה נסיעה משדה התעופה של היער השחור, (Black Forest Airport).

המלון הידידותי למשפחות עם ילדים, ברמת 3 כוכבים, כולל מסעדה יוקרתית ונחשבת המגישה ארוחת ערב עשירה למשפחות החוזרות מיום טיול ביער השחור. החדרים המשפחתיים של המלון, בעיצוב גרמני מסורתי, הם מרווחים במיוחד וכוללים חימום, מייבש שיער ורדיו וכמובן טלוויזיה עם כבלים.

להזמנת חדרים ופרטים נוספים לחצו כאן


מלון ניונפלס – Hotel Neuenfels

מלון מומלץ ביער השחור, בדירוג 3 כוכבים, הנמצא ביישוב באדנוויילר. המלון מתאים למשפחות עם ילדים וכולל גינה וטראסה בהן ילדים יכולים להשתובב ולשחק.

פרט לכך בית המלון כולל ספא וארוחת בוקר מושקעת. בבית המלון תמצאו חדרים משפחתיים מרווחים הכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין וגם שולחן כתיבה, חימום, מייבש שיער, מקלחת (ללא אמבט) ואינטרנט אלחוטי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אקשן פורסט אקטיב – Action Forest Active Hotel B&B

מלונית ביער השחור בסגנון "מיטה וארוחת בוקר" המקובל באירופה ובגרמניה, בדירוג 3 כוכבים. זהו המלון המומלץ ביותר למשפחות עם ילדים בעיירה טיטיזי-נוישטאדט, אחת העיירות הגדולות והמרכזיות ביער השחור, קרוב לתחנת הרכבת ממנה ניתן להגיע לרחבי גרמניה, פחות מרבע שעה הליכה מאגם טיטיזי.

במלון הקטן והמומלץ יש 34 חדרים, חלקם קטנים וחלקם מתאימים למשפחות עם ילדים, הכוללים ציוד נדרש כמו מייבש שיער, טלוויזיה ושולחן כתיבה.

למרות שמדובר במלון קטן תמצאו בו מתקני נופש מפותחים יחסית למקובל בדרך כלל למלונות ביער השחור – חדר כושר, מסלול גולף, ספא, וגם יופי של מסלולי הליכה מסומנים המתאימים לטיולים משפחתיים רגליים באיזור המלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון מרקיור – סופיריור – Hotel Merkur – Superior 

מרקיור – סופיריור, מלון ביער השחור בניהול משפחתי עם דירוג 3 כוכבים במרכזה של באדן-באדן ושתי דקות הליכה מהמדרחוב ומגני הספא, מציע חדרים מסוגננים, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה שטוחת מסך, אזור בריאות ומסעדה המתמחה במנות מקומיות ובינלאומיות.

בכל אחד מהחדרים והסוויטות יש מיני בר, טלוויזיה עם ערוצי צפייה ללא תשלום, כמו גם חדר רחצה ובו מראת איפור ומייבש שיער.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר עשיר במסעדה הים תיכונית שבמקום. מסעדת Sterntaler מגישה מאכלים אופייניים לאזור באדן, וכן מאכלים בינלאומיים.

מלון מרקיור ממוקם ברחוב שקט במרכז באדן באדן וכולל חניון מקורה ומקומות חניה נוספים. פארק ליכטנטלר אלי, התיאטרון, הקזינו ומרכז הקונגרסים ממוקמים 5 דקות הליכה מהמלון. ציוני דרך ונקודות עניין אחרים זמינים כ-10 דקות הליכה מהמקום. גבול צרפת נמצא 20 דקות נסיעה בלבד מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון ביק – Hotel Beek 

ביק, בית מלון מומלץ ביער השחור בדירוג 3 כוכבים, הממוקם צעדים אחדים מהמרחצאות התרמיים המפורסמים של קרקלה (Caracalla). המלון מציע גישת חינם לאינטרנט אלחוטי ומפעיל בית קפה וקונדיטוריה מסורתיים. המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי מלונות מומלצים ביער השחור עם ילדים.

החדרים והסוויטות כוללים מיני בר וטלוויזיה בכבלים. בחלק מהחדרים יש מרפסת. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר ואילו בבית הקפה מוגש מגוון גדול של מאפים ועוגות תוצרת בית במשך היום. היער השחור, המקיף את המלון, אידיאלי לטובת סיורי הליכה ורכיבה על אופניים. במרחק 4 דקות הליכה מהמלון תמצאו את טירת נוייס שלוס.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


בית דירות V7 בוטיק אפרטמנטס – V7 Boutique Appartements 

V7 בוטיק אפרטמנטס, בית דירות בדירוג 4 כוכבים ברובע ואובאן שבפריי בורג, מציע חדרי אירוח במבנה עם עיצוב עטור פרסים – 10 דקות נסיעת חשמלית מקניון פרייבורג במרכז העיר. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל רחבי המקום. המלון זוכה לציון 9.0 ברשימות מלונות מומלצים ביער השחור למשפחות עם ילדים.

כל דירה כוללת מטבח מאובזר עם פינת אוכל רחבה, מיקרוגל, קומקום חשמלי, טוסטר ומכונת קפה – יתרונות משמעותיים לעומת מלונות ביער השחור עבור משפחות. בתום יום עמוס טיולים, מה טוב יותר מלהירגע מול מסך הטלוויזיה השטוח והגדול, או לבחור דווקא להאזין למוסיקה בסאונג איכותי על-ידי נגן התקליטורים וערוצי הרדיו. בכל יחידה, בנוסף, תמצאו חדר רחצה צמוד עם מקלחת, מוצרי טיפוח חינם, מייבש שיער, מצעים, מגבות ומתקני גיהוץ. חלק מהחדרים כוללים מרפסת הפונה דרום-מערבה.

ניתן לקבל ארוחת בוקר בתשלום מהמאפייה שבמקום. דלפק קבלה זמין לנוחות האורחים. מול המבנה ניתן למצוא תחנת חשמלית, ממנה ניתן להגיע לתחנה המרכזית של הרכבת תוך 15 דקות נסיעת חשמלית. מקומות חנייה בחניון התת קרקעי המקורה זמינים בתשלום; החניון כולל תחנת טעינה לרכבים חשמליים.

סביבת פרייבורג כוללת את היער השחור המרהיב ומהווה יעד אהוב עבור טיולי רכיבה על אופניים, טיולי הליכה וספורט חורפי. ניתן לתכנן ביקור בפארק השעשועים Europapark, הממוקם 40 קילומטרים מהמלון; לפארק ניתן להגיע בקלות על-ידי תחבורה ציבורית.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון ברוגר'ס הוטלפארק אם זי – BRUGGER' S Hotelpark am See 

ברוגר'ס הוטלפארק אם זי, מלון בדירוג 4 כוכבים על גדותיו של אגם טיטיזי (Titisee), מציע חופשה ביער השחור עם ספא הכולל בריכה מקורה, טראסה ליד האגם ומסעדה המתמחה במנות הייחודיות לאזור היער השחור. בית המלון זוכה לציון 8.7 ברשימת בתי מלון מומלצים ביער השחור עם ילדים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם.

החדרים מרווחים ומודרניים, עם נוף של היער או האגם נשקף מהם. בכל חדר תמצאו חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער, פינת ישיבה וטלוויזיה בלוויין.

במסעדות המלון מוגשות מנות אופייניות לאזור באדן  באדן העשויות תוצרת מקומית; מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר. הספא החדש (2016) במלון משתרע על-פני 1,200 מ"ר; הוא כולל סאונה פינית, מרחץ אדים טורקי, חדר אדים (סאנאריום), בריכת שחייה מקורה, 2 סוויטות ספא ממוזגות עם רצפה מחוממת ונוף פנוראמי לנהר טיטיזי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון הנאוור – Hotel Restaurant Hanauer Hof 

הנאוור, מלון מומלץ ביער השחור, בניהול משפחתי בדירוג 3 כוכבים, מציע חדרים עם ריהוט קלאסי, מסעדה בסטייל כפרי ומזנון ארוחת בוקר מדי יום. המלון נמצא באפנווייר (Appenweier) – 15 קילומטרים מגבול צרפת. המלון זוכה לציון 8.3 בהמלצות על מלונות מומלצים ביער השחור עם ילדים.

כל חדר במלון כולל ריהוט עץ בהיר, חדר רחצה צמוד וטלוויזיה ונגיש בקלות בעזרת מעלית.

מסעדת המלון מגישה, בין השאר, מאכלים מקומיים מאזור באדן. בימות הקיץ ניתן להתענג על ארוחות איכות של בוקר וערב בגינה. מועדון גולף אורלופן (Urloggen), ובו 18 גומות, מרוחק רק 3 קילומטרים מהמלון. שבילי רכיבת אופניים ומסלולי הליכה רבים זמינים ביער השחור, הנמצא 5 דקות נסיעה מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

היער השחור - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל