איינדהובן מלונות עם ילדים

10 מלונות מומלצים באיינדהובן עם ילדים

רשימת מלונות מומלצים באיינדהובן למשפחות עם ילדים נועדה לסייע למשפחות אשר מתכננות חופשה באיינדהובן (או טיול בהולנד עם לינה באיינדהובן). כמובן, יש הרבה מלונות באיינדהובן – אך רבים מהם פונים לקהלים של אנשי עסקים או זוגות וילדים לא ירגישו בהם בנוח. בכתבה זו תמצאו 10 בתי מלון באיינדהובן שזכו להמלצות מצויינות ממשפחות עם ילדים

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

ניסינו לכלול ברשימה מגוון רחב של מלונות באיינדהובן מבחינת רמות מחיר ומיקומים בתוך איינדהובן, כאשר המשותף לכל בתי המלון הוא ציונים גבוהים במיוחד שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים באיינדהובן למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים בחו"ל ומתבססים על הצבעות של משפחות אשר שהו במלונות עם ילדים

טיול  בהולנד – עוד באותו נושא:

איינדהובן עם ילדים – מידע למטייל ואטרקציות מומלצות

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיול משפחות

השכרת רכב בהולנד – השוואת מחירים והמלצות

תחבורה ציבורית בהולנד – מדריך למטייל

סים או eSIM להולנד

מלונות מומלצים באיינדהובן למשפחה עם ילדים


מלון ד'ה סטודנט איינדהובן –  The Student Hotel Eindhoven 

ד'ה סטודנט איינדהובן, מלון מומלץ באיינדהובן בדירוג 3 כוכבים, הממוקם בשכונת ליכטהובן – מול התחנה המרכזית, נמצא 200 מטרים ממרכז המוסיקה הגדול של העיר, De Effenaar (דה אפנאר) וכולל אינטרנט אלחוטי חינם.

חדרי המלון ממוזגים כולם ומצוידים בטלוויזיה מתקדמת עם חיבור לכבלים. החדרים כוללים חדר רחצה צמוד עם מקלחת. דלפק הקבלה של המקום פעיל 24 שעות ביממה.

משחקי ביליארד וטניס שולחן זמינים בחללים הציבוריים במלון לרשות האורחים. אפשר להזמין במלון גם שירות השכרת אופניים. המלון זוכה לציונים מעולים ברשימות מלונות מומלצים באיינדהובן למשפחות עם ילדים

ניתן למצוא בשכונה גלריות שופינג, בתי קפה ומסעדות וכן את קמפוס האקדמיה לעיצוב. נמל התעופה הסמוך הוא זה של איינדהובן, הממוקם 6 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מקום האירוח B&B Auberge Nassau

מקום האירוח B&B Auberge Nassau ממוקם בסביבה שלווה למדי בכיכר היסטורית מרשימה. חדרי האירוח נוחים ומציעים אווירה נינוחה ומיקום במרכז איינדהובן. כל חדר מצויד במיטת קפיצים איכותית, טלוויזיה מתקדמת, שירותים ומקלחת, אמצעים להכנת שתייה חמה ואינטרנט אלחוטי ללא עלות.

במלון יש מסעדת ביסטרו המגישה מאכלים צרפתיים וים תיכוניים וכוללת גם בר; במזג אוויר מתאים ניתן לשבת על הטראסה החיצונית וליהנות מארוחות ערב, בוקר או צהריים.

מוזיאון אבה (Abbe) ומרכז הקניות The Hill Gallery נמצאים 8 דקות הליכה מהמקום. בעוד שזירת הכדורגל של קבוצת PSV איינדהובן סמוכה למקום, כמו גם לוקיישנים מעולים של חיי לילה.

אורחי המלון נהנים מרכיבה על אופניים בפארק Genneper (חניפר) או פארק Strabrechtse Heide (שטרברכטסה היידה).

מקום האירוח ההיסטורי זוכה למיקומים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים באיינדהובן עם ילדים גם בשל מיקומו בלב אחת הערים הפעילות של הולנד, בה נמצאים משרדיה הראשיים של חברת פיליפס, כמו גם פעילויות רבות של עיצוב, תאורה, טכנולוגיה וכדורגל

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קווין – Queen Hotel 

קווין, מלון מומלץ במרכז איינדהובן – בדירוג 3 כוכבים, במיקום תוסס בשוק. את המלון מקיפים רחובות מלאים בהזדמנויות לקניות, משרדים בינלאומיים, אזורי בילוי ושמורות טבע, כגון – Kempen ו-Peel.

המלון הנוח מלא באווירה חמימה ונעימה. כל 40 חדריו מצוידים בתוספות מפנקות, ואילו הקפה-מסעדה כולל טראסה מחוממת עם תפריט עשיר של ארוחות ערב וצהריים. הוא זוכה להמלצות חיביות של משפחות בביקורות על מלונות מומלצים באיינדהובן עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הבוטיק לומייר – Boutique Hotel Lumiere 

לומייר, מלון בוטיק במרכז איינדהובן בדירוג 3 כוכבים, הוא מלון עירוני מסוגנן בליבה של איינדהובן. במרחק הליכה משם נמצאים מרכז הקניות והתחנה המרכזית של איינדהובן. כל חדר כולל טלוויזיה משוכללת עם מסך שטוח, ציוד להכנת שתייה חמה ובקבוק מים מינראליים, כמו גם נגן DVD. המלון מציע גישת חינם לאינטרנט אלחוטי בכל רחבי המלון.

האורחים נהנים מארוחות הבוקר של מלון Brasserie Hooghuy הסמוך – הכוללות לחמים טריים, קרואסונים, דגנים ועוד. ניתן גם להזמין ארוחת בוקר ארוזה לדרך ליום של טיול בהולנד. המלון מדורג במיקומים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים באיינדהובן למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בלו קולאר – Blue Collar Hotel 

בלו קולאר, מלון מומלץ באיינדהובן בדירוג 3 כוכבים, שוכן במבנה ידוע שהשתייך לחברת פיליפס (The Clock Buliding) – רק קילומטר בודד ממרכזה של איינדהובן, במתחם סטרייפ אס (Strijp-S). במלון תתקבלו בחלל פנימי חזק ומרווח המאופיין בעיצוב תעשייתי. מספר רב של אלמנטים מהמבנה הישן שומרו והוצבו ברחבי המלון, במטרה לשוות למקום אופי מודרני של ימינו.

המלון מעוצב בסגנון רוק אנד רול, ומארח בו מסיבות ואירועי מוסיקה מעניינים. לרשות האורחים עומדת מסעדה המגישה ארוחות צהריים ומנות טאפאס, נוסף על מסעדת א-לה-קארט המגישה מנות מתוחכמות יותר. מועדון הלילה והבר מארחים מסיבות לעיתים מזומנות. כיף גם לבלות זמן בטראסה שבאתר.

כל חדר כולל מיזוג, טלוויזיה וחדר רחצה צמוד ובו מוצרי טיפוח ללא עלות ומקלחת. אינטרנט אלחוטי זמין חינם ברחבי המלון.

דלפק הקבלה שבמקום פעיל 24 שעות ביממה. גם שירותי הזמנת כרטיסים ומתקני ישיבות זמינים עבור האורחים. המלון מקבל ביקורות מפרגנות בכל רשימת מלונות מומלצים באיינדהובן עם ילדים

המלון מרוחק 800 מטרים מאצטדיון פיליפס, 1.6 קילומטרים מהבורסה ושני קילומטרים בלבד מאולם הקונצרטים Effenaar. שדה התעופה איינדהובן ניצב 8 קילומטרים מהמקום. חניון מקורה וגדול נמצא מול המלון, ואילו תחנת Eindhoven Beukenlaan מרוחקת 600 מטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית ההארחה ליבינג & סליפינג איינדהובן – Guesthouse Living & Sleeping Eindhoven 

ליבינג & סליפינג איינדהובן, בית הארחה משתלם למשפחות בהולנד במרחק 2.5 קילומטרים ממרכז איינדהובן, מציע חדרים, אשר בכל אחד מהם טלוויזיה בכבלים, אינטרנט אלחוטי חינם וחדר רחצה משותף ומטבח משותף. בעלי המקום מתגוררים בקומה העליונה.

יחסית אל בתי מלון באיינדהובן באותה רמת מחירים, בית ההארחה מציע למשפחות תמורה משתלמת בהשוואה למחיר וזוהי אחת הסיבות לדירוגים הגבוהים שלו בביקורות על מלונות מומלצים באיינדהובן עם ילדים.

איצטדיון PSV-פיליפס ממוקם 3.3 קילומטרים מהמקום, ואילו מוזיאון Van Abbemuseum מרוחק 2.5 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב מרוחק 9 קילומטרים מבית ההארחה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פולמאן איינדהובן קוקאנייה – Pullman Eindhoven Cocagne 

פולמאן איינדהובן קוקאנייה, בית מלון אלגנטי באיינדהובן בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 500 מטרים מתחנת הרכבת המרכזית של איינדהובן. האורחים יכולים להירגע או להתאמן בטרקלין המלון, Fit and Spa. אינטרנט אלחוטי מוצע חינם בכל שטחי המלון, כמו גם חניה פרטית – המוצעת בתשלום נוסף.

כל אחד מ-320 הסוויטות והחדרים שבמלון המודרני כוללים שולחן עבודה, טלוויזיה בלוויין, מיני בר ומכונת קפה Nespresso.

מסעדת המקום, Vestdijk47, מציעה מטבח צרפתי ומשלבת בישול קלאסי עם הגשה מודרנית. אורחים נהנים ממשקה בבר Bar47 העכשווי והחמים. אורחים עסקיים נהנים מ-18 חדרי ישיבות עם קיבולת של 400 איש.

בטרקלין האתר, Fit and Spa, ניתן ליהנות ממתקני כושר ברמה הגבוהה ביותר, אזור טרקלין, בריכת שחייה, סאונה אינפרא-רד וסאונה פינית – כל זאת ללא תשלום נוסף. יחסית אל מלונות באיינדהובן שנוטים להיות צנועים בד"כ זהו מלון מפנק הזוכה לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים באיינדהובן למשפחות עם ילדים.

אצטדיון פיליפס ממוקם 1.5 קילומטרים בלבד מהמלון, בעוד ששדה התעופה של איינדהובן נמצא 10 קילומטרים משם.

ס-הרטוגנבוש (s-Hertogenbosch), העיר ההיסטורית, נמצאת 30 דקות נסיעת רכב מהמקום. פארק השעשועים הגדול של הולנד אפטלינג נמצא 40 דקות נסיעה מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אינטל הוטלס ארט איינדהובן Inntel Hotels Art Eindhoven 

אינטל הוטלס ארט איינדהובן, בית מלון במרכז איינדהובן בדירוג 4 כוכבים, 5 דקות הליכה בלבד מתחנת הרכבת העירונית, מציע סוויטות וחדרים מרווחים.

המלון ממוקם בחלקו במגדל פיליפס לייט שנבנה ב-1909. החדרים מעוצבים אינדיבידואלית. מגוון מרשים של דפוסים וגוונים בשילוב ריהוט איכותי מייצר חוויה אחרת בכל חדר. חדרי הלופט, על תקרות ה-4 מטר שלהם, מציעים חוויה אורבאנית אמיתית, שמקנה למלון ציונים גבוהים בביקורות על בתי מלון מומלצים באיינדהובן למשפחות עם ילדים

האורחים נהנים ממזנון ארוחת בוקר נאה, מופעי בישול חי עם שמפניה וארוחת ערב או צהריים אינטימית במסעדה. בר המלון מציע תפריט ויסקי ובירות עשיר למדי.

אינטרנט אלחוטי מהיר זמין חינם לאורחי המלון, כמו גם חניון מקורה (בעלות נוספת).

אצטדיון פיליפס מרוחק 7 דקות הליכה מהמקום. High Tech Campus נמצא 5 קילומטרים משם ואילו שדה התעופה של איינדהובן נמצא 7.5 קילומטרים מהמלון. פארק השעשועים אפטלינג מרוחק 30 דקות נסיעה, לעומת Den Bosch (דן בוש), שנמצא רק 20 דקות נסיעה מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון טוליפ אין איינדהובן איירפורט – Tulip Inn Eindhoven Airport 

טוליפ אין איינדהובן איירפורט, בית מלון מומלץ באיינדהובן בדירוג 3 כוכבים, שוכן מעל הטרמינל של שדה התעופה באיינדהובן ובו דלפק קבלה פעיל סביב השעון, מסעדה, בר וחדרים עם בידוד אקוסטי. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון.

כל יחידת אירוח כוללת מערכת בקרת אקלים וטלוויזיה משוכללת עם ערוצי כבלים. חדר הרחצה הצמוד כולל מייבש שיער ומקלחת.

המסעדה שבמקום מגישה ארוחת בוקר ו/או תפריט א לה קארט מדי יום.

תוכלו להגיע למרכז איינדהובן תוך 20 דקות נסיעת אוטובוס או 15 דקות נסיעה ברכב. ניתן לשכור רכב על-פי בקשה. המלון זוכה לביקורות טובות בדירוגי בתי מלון מומלצים באיינדהובן למשפחות, כך שהוא יכול להיות בחירה טובה אם אתם מתכננים חופשה באיינדהובן עם הילדים ומעדיפים לשהות לילה סמוך לשדה התעופה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית האירוח קראון אין – Crown Inn 

קראון אין, בית אירוח במרכז איינדהובן בדירוג 3 כוכבים, ממוקם בכיכר השוק, במקום מעולה בליבה של העיר. הוא מציע למשפחות יחידות אירוח נוחות באווירה נעימה.

החדר המרווח מאפשר התרגעות אמיתית. האורחים מרוצים בהחלט מהרמות הגבוהות של שירות ואירוח במקום, בהשוואה אל מלונות באיינדהובן באותה רמת מחירים. ניתן ליהנות מארוחה במסעדה, או פשוטלצפות בעוברים והשבים ולספוג את האווירה של הולנד תוך לגימת משקה עסיסי בבית הקפה שבאתר, הניצב על הרחוב הראשי ממש.

השוק התוסס הוא נקודת מוצא נהדרת לטיולים באיינדהובן הנהדרת. האטרקציות השוות ביותר נמצאות במרחק הליכה, כך שתוכלו לשוטט במסעות הקניות שלכם, ולשוב לחדרכם הנעים שבמלון בין מסע לבין טיול. לנוחיותכם, המלון ממוקם 2 דקות בלבד של הליכה מתחנת הרכבת המרכזית. נמל התעופה מרוחק 6 קילומטרים ממקום האירוח. המלון זוכה לציונים גבוהים בכל רשימת מלונות מומלצים באיינדהובן עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

איינדהובן - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל